abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63373710
Game on
pi_63373747
verdorie, had nou iets van 020 in de titel gezet. Nu komt easy weer op het bankje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 14:19:03 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63373772
brrrr winterse buien

hier net t raam weer wagenweid opengezet, misschien dat er dan wat verse lucht binnenkomt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63373823
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef snoopy het volgende:
verdorie, had nou iets van 020 in de titel gezet. Nu komt easy weer op het bankje
maar wel met foto's!!!
pi_63373827
Komend weekend wordt het erg koud met winterse buien, hopelijk blijft er wel wat sneeuw liggen voor een leuke foto.
pi_63373872
webkim, heb je al een oplossing voor je oppasprobleem?

oe gaat het echt sneeuwen? leuk! ik hoop dat er wat sneeuw blijft liggen voor de kinderen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 14:22:57 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63373881
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Komend weekend wordt het erg koud met winterse buien, hopelijk blijft er wel wat sneeuw liggen voor een leuke foto.
k dacht dat t alleen natte sneeuw zou zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 20 november 2008 @ 14:23:13 #8
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63373893
Had niet door dat ze het topic dicht gegooid had

land van bartje speeltuinbankie misgelopen
  donderdag 20 november 2008 @ 14:24:24 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63373920
Rocka!
Ik heb wel eens 'he poes' heel zoet tegen Sasha gezegd.
pi_63374041
Wat een geweldig leuke foto's zie ik (op het voorgaande bankje) voorbij komen

Echt leuk En wat lijken de kinderen op jullie zeg!

vooral bij snoopy, bix en vivi
pi_63374063
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef snoopy het volgende:
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_63374080
Winterse buien met vorst

Volgende week woensdag worden de shutters in ons huis opgehangen
Ben zoo benieuwd hoe het wordt als die hangen. En een beetje bezorgd of alles met opmeten goed gegaan is, met dat scheve huis van ons :")
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63374091
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:20 schreef bixister het volgende:

[..]

maar wel met foto's!!!
Daar gaat dit bankje helemaal niet over
pi_63374151
nee, dat klopt. eigenlijk is de fototijd alweer voorbij. jammerrrrr!
pi_63374270
Pinq, als we naar de efteling gaan hè, gaan we dan ook hierheen?

haha, nee maar serieus, ik vind het er zo leuk uitzien zo! Wel pas eind volgend jaar klaar, dus dan kan ik alvast beginnen met sparen, k gok dat het niet goedkoop is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63374274
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef bixister het volgende:
nee, dat klopt. eigenlijk is de fototijd alweer voorbij. jammerrrrr!
nouja, over een jaar of 2 is er misschien wel weer eens zo'n bankje
pi_63374285
Kou sneeuw verwarming aan en binnen blijven
Saartje
  donderdag 20 november 2008 @ 14:37:38 #18
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63374311
Winterse buien hebben we hier nog niet gezien maar er staat een stevige woei... Heb net ons vogelhuisje voorbij zien waaien dus die moeten we straks effe redden uit de tuin!!!
pi_63374970
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef easy-going het volgende:
nouja, over een jaar of 2 is er misschien wel weer eens zo'n bankje
zullen we er maar meteen een paar maken van het NU. kunnen we dan weer lachen om het verschil.
"wat weinig rimpels eigenlijk nog, toen! en nog zoveel haar! en wat zijn we ondanks alles enooorm onszelf gebleven! "
pi_63375039
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kou sneeuw verwarming openhaard aan en binnen blijven
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 20 november 2008 @ 15:07:30 #21
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63375108
Die bankjes gaan me veel te hard zeg! Ik most ff strijken tussendoor! Vivi ik vind Dean echt een mengelmoesje van jullie 2
Zo theetijd en ik heb zin in sneeuw
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63375186
ik ga Jen dr winterpak uit de kelder halen. Zoeen met oren (speciaal voor p_iglet).
  donderdag 20 november 2008 @ 15:15:21 #23
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63375307
en waarom is er geen oosters bankje?

Jullie weten toch wel dat het enige goeie uit het westen de trein naar het oosten is?

*weer onder de klei kruipt*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63375385
Ticootje, fotoooo!!

Rocka, ja oosten is goed, ik hou me aanbevolen voor een volgend bankje. Verre oosten hoeft nie eens, overijssel en gelderland enzo is ver genoeg
Een vriend van mij, zn ouders, wonen in Zwolle, zn pa is gevelsteenhouwer ofzoiets. En die mensen hebben dus een heus kasteeltje! Zo'n echte oude zeg maar, met torentjes. Toen die jongen klein was had hij zijn eigen toren in dat kasteel als slaapkamer. Hoe cool is dat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63375463
cool huup! Weet je ook waar?
Ik zit hier verdorie al vanaf 14.40 in de wachtkamer. Ik haat wachten op dokters en ik hou van mn telefoon.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 20 november 2008 @ 15:21:45 #26
190853 RockabeIIa
pi_63375475
Cool

ofzo

Ik ga werken, doei!!!
pi_63375611
zo.. ik ben ook weer thuis van een rondje kapper/markt.. ben kapot. Was net al met het spook gaan liggen, maar ze wil niet slapen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63375654
Werkse rocka!

Lishe zo lang al te wachten joh?
Ik weet niet waar, ja, in of bij Zwolle zal es rondkijken. Succes bij je doc als je in de tussentijd al naar binnen mag!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 november 2008 @ 15:35:25 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63375925
Ik ga Sasha dit weekend maar eens in zijn Canadese winterpakje stoppen! Met gewei erop ipv oortjes.
pi_63376064
nah. Ze zijn me vergeten. En, o ja lekker dom van me, ik had eerder wat moeten zeggen. Dit is ook echt de eerste keer dat ik zo lang moet wachten zeker. Daar word ik zo boos van! En nu rent die vrouw allemaal rond want de dokter heeft iemand 'in mijn bakje laten pissen. Ik hoef geeneens urine af te staan. Vervolg komt later. Muhaha
  donderdag 20 november 2008 @ 15:43:10 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63376149
Lishe wat een soap zeg!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63376159
sjonge lishe, ik wilde net gaan zeggen: ga nog eens naar de balie joh! stom zeg. en heeft iemand in jouw bakje geplast??! en waar was het bakje dan wél voor?
pi_63376288
ja ik weet niet, maar ik durf niet meer;)
pi_63376334
jeetje Lishe, lekker dan...
kom je vandaag nog wel aan de beurt?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63376539
zullen we dit topic dan maar even omdopen tot het wachtkamerbankje voor jou?
  donderdag 20 november 2008 @ 16:00:44 #36
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63376731
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef easy-going het volgende:

[..]

Daar gaat dit bankje helemaal niet over
Maar dat kan het worden. Persoonlijk heb ik een hartstikke goed geslaagde combinatiepoging van en
Zien??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:02:18 #37
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63376780
Iehl, lishe, ik zou ook niet meer durven haast!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 16:04:29 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63376859
* lady-wrb komt even bij het bankje binnenstuiven
ik was vanmiddag bij de kringloopwinkel en ik kocht een tijdschrift met een ding om te kerstfiguurzagen. maar bij het verder bladeren kwam ik ook een sinterklaas en zwarte piet met stoomboot die je van stof kunt maken.
voor degene die interesse heeft, wil ik wel een fotootje plaatsen en/of het patroon kopiëren.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:09:01 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63377028
Wat een gedoe Lishe, nutteloos gedoe.

Ik hoop dat ik even bij jullie mag zitten. Ik had gisteren een beoordelingsgesprek op m'n werk. Alles is goed en alles is oke qua werk en men hoopt dat ik nog lang blijf. Maar.........men vindt het ook moeilijk dat ik altijd met mezelf in gevecht ben. Het heeft geen invloed op m'n werk of de beoordeling maar het werd wel gezegd. En ik baal en ik vind het rot want nu wil ik ergens anders werken. Terwijl ik eigenlijk hele lieve collega's heb waarmee veel gelachen wordt en soms zelf samen wat wordt gedaan. Niet te veel. Gewoon prima en oké. En toch is dat het gevoel dat ik achterlaat. Ik begrijp het wel maar het voelt als te veel om er te blijven. Ik weet wel dat het stom is want het blijft overal. Maar gewoon gatver. Dan is alles goed en tegelijk helemaal niets.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 16:18:22 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63377337
pffff krijg t heen en weer van programmeren
heb een pagina ineen gezet voor een weekend dat ik gefotografeerd heb, en wil dat alles onderaan lijnt en wat denk je dat de foto;s niet willen doen
juistem
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63377342
oeh LB, kan me voorestellen dat je een beetje een dubbel gevoel hebt....

Oehh ik ga dalijk het eten voor morgen voorbereiden.. We eten morgen hachee... tis echt al onwijs lang geleden dat ik dat gegeten heb.. ik heb er trek in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_63377354
luchtbel, bah, ik kan me voorstellen dat dat helemaal niet leuk voelt, zo'n boodschap. wat moet je er ook mee. hebben zij dat trouwens zo duidelijk in de gaten? en wat is de bedoeling van hun opmerking? ik kan me zo voorstellen dat ze het vooral uit een soort bezorgdheid zeggen, of heb jij 't gevoel dat 't iets anders is, bijvoorbeeld een vorm van kritiek?
hoe heb je gereageerd?
pi_63377367
Maar dat ze het moeilijk vinden wil niet direct zeggen dat ze zich aan jou storen, toch? Dus waarom zou het te veel zijn om er te blijven. Naar mijn idee geeft het gewoon een bepaalde betrokkenheid weer.

Ik begrijp het ook wel. Eerlijk gezegd vind ik het hier al vaak moeilijk om te lezen hoe je met jezelf in gevecht bent. Niet vervelend of lastig, maar gewoon moeilijk. Omdat ik graag zou zien dat het gewoon, eenvoudiger was voor je.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63377398
Ahw LB
Wat klote zeg. Maar je hebt wel gelijk, van baan veranderen lost het probleem niet op en als je nu leuk werk hebt en fijne collega's, waarom zou je dan.
Kun je niet nagaan of er iets is wat eraan gedaan kan worden? Het is heel moeilijk maar misschien is het het waard om eens bij een collega die je vertrouwd na te vragen hoe het komt dat je dat gevoel achterlaat en wat hij/zij denkt hoe het verbeterd zou moeten worden? Misschien maakt men zich wel gewoon alleen maar zorgen om je en is dit een (onhandige) manier geweest om dat uit te spreken.

Lishe wat een gedoe zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 november 2008 @ 16:30:20 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63377704
Mag het nog op dit bankje? Jeugdfoto's bedoel ik Ik heb net de cd met vreselijke foto's gevonden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 november 2008 @ 16:32:04 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63377751
Ik ben er ook eerlijk in Igraine, ik begrijp het heus ook. Ik vind het ook niet leuk als er iets is met één van hen. Dus ik snap het wel. Maar ik weet niet. Het is gewoon zo dat ik heel erg m'n best doe om luchtiger te zijn over alles en mezelf vooral. Maar het kost tijd, ik ben er nog niet. Maar in de tussentijd heb ik me wel voor 100% gegeven op m'n werk, niet alleen voor m'n werk maar ook voor het team. En dat is echt al een verandering.

En Bix, ik heb verder niet echt iets gezegd. Want ik wist het niet. Nu nog steeds niet. Het is een kleine groep en er is betrokkenheid. Ook van mijn kant. En het kwam er misschien niet goed uit gisteren, of het was het verkeerde moment. Ik weet ook niet. Ik weet ook niet zo goed waarom ik het nu hier vertel maar het zit me gewoon dwars. Waarschijnlijk wist ook niemand dat ik er verdrietig van werd. Eigenlijk is er misschien niets. Alleen maar dingen die ik zelf al lang wel wist maar als iemand er iets van zegt is het toch anders.
pi_63377865
Jaaaa Rewimo kom maar op!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 november 2008 @ 16:37:42 #48
13151 crew  Rewimo
pi_63377921
Okee dan

Ik was als kind al vroeg erg sportief

En lief natuurlijk

En ook ik heb een permanentjesfoto, met glimtrui

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 november 2008 @ 16:41:59 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63378063
Oh LB wat vervelend dat het zo hard bij je binnenkwam. Zoals ik het lees zeggen ze niets over jou, maar over henzelf. Zij vinden het lastig om (machteloos?) naar je geworstel met jezelf te kijken. En dat is ook lastig natuurlijk. Waarschijnlijk zien ze allerlei kwaliteiten in jezelf die jij bij jezelf voortdurend in twijfel trekt.

Want dat zeggen ze ook, hoe goed je je werk doet. Misschien kan je proberen het niet persoonlijk aan te trekken (als in: het zegt niets over jou als persoon) En het zegt ook wel iets over jou betrokkenheid naar je collega's, dat je ze niet hiermee op wil zadelen. zoals ik het zie zijn jullie allemaal blij met elkaar en ben jij haske op de goeie weg.

Maar dat maakt het gevoel niet minder ellendig. Dat snap ik ook. Sterkte ermee.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63378072
die zwart-wit foto's!
Wat een mooi kind was je. en nog steeds een mooi mens uiteraard
Grappig, op die hele jonge foto haal ik je echt zó uit die ene foto die je laatst geplaatst had zeg maar, op die middelste wat minder.

En dat zwembroekje/rokje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 november 2008 @ 16:57:31 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63378495
Dankjulliewel trouwens. Ik probeer ook niet zo negatief te reageren. Echt.
En het zo ombuigen debuurvrouw, ik wou dat ik dat zo kon.

Leuke foto's Rewimo, die lieve foto is zo braaf.
pi_63378663
Oh LB, ik snap je heel goed, dat je weg wil nu!
Ik vind dat de dames voor mij precies hebben gezegd hoe je het ook kunt proberen anders te zien.
Sterkte hoor.

Rewimo, jij lijkt nog steeds op jezelf!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 november 2008 @ 17:07:58 #53
13151 crew  Rewimo
pi_63378731
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef huuphuup het volgende:
die zwart-wit foto's!
Ik heb pas kleurenfoto's van mezelf vanaf een jaar of 7
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 17:08:31 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63378746
soooo, gereageerd op een woning in woensel
ben benieuwd, zal wel niets worden maar toch he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63379306
jij? naar eindhoven? (da's toch in eindhoven?) hoezo?!

rewimo, schattig!

en LB, misschien toch nog even wat tijd geven om 't te laten bezinken. en als dan hopelijk blijkt dat je werk 'gewoon' verder kan gaan, kan dit misschien een wat minder zware plaats krijgen, en hoeft 't niet meer zo nodig tot een 'ik wil hier weg' gevoel te leiden? aan de ene kant is 't toch ook wel heel fijn, die betrokkenheid onderling lijkt me. zeker als ze zo overduidelijk ook echt gewoon tevreden zijn over wat je aan werk aflevert.
pi_63379392
zo, veilig thuis. Niks geen bakjes gezien, alleen stijgbeugels. Goedgekeurd weer! Ik kon niet boos worden op de arts want die redde mijn leven immers . Heb wel heel erg boos gedaan op de assistente, met dingen als oppas en dom. Hehe, assertieve ik
Lb, wat rot. En alles os al gezegd maar ik snap hun machteloosheid, juist als je zo fijn binnen het team past.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 17:42:17 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63379423
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:35 schreef bixister het volgende:
jij? naar eindhoven? (da's toch in eindhoven?) hoezo?!
ja eindhoven,

hoezo niet
heb hier ook weinig te zoeken, en soms he, is 2 uur naar je familie reizen erg ver vooral als er verder weinig mensen hier om je heen zijn
maar of het lukt, wanneer het lukt of dat ik t uberhaupt ooit doe dat weet ik nog neit
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 17:48:35 #58
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63379566
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef RockabeIIa het volgende:
en waarom is er geen oosters bankje?

Jullie weten toch wel dat het enige goeie uit het westen de trein naar het oosten is?

*weer onder de klei kruipt*
Zoals mijn vader (Achterhoeker) wel eens zegt: "Alle wijzen komen uit het Oosten"
en mijn moeder (Utrechtse) dan aanvult:"...naar het Westen".
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63379586
Hoi

Hier hectisch dagje, 2 oppaskindjes en Leander.
En er wordt er nu één wakker, dus ik ben weer weg
pi_63380368
Hoi Freecell .

Wat een leuke foto's allemaal op het vorige bankje! (En hier!)

LB, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. En ik vind het heel knap hoe deBuuf het omdraait, als je het op die manier kan zien hoef je misschien wel niet meer weg van je gevoel. Sterkte ermee

Ik ga zo eens lekker koken voor mijn liefie, dat heeft ie verdiend! En ja, met verse chocoladetaart als toetje!
  donderdag 20 november 2008 @ 18:26:44 #61
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_63380370
Vandaag heb ik, kilo's (18 kratten) boerenkool geoogst, gewassen (bah, luizen!), in de machine, gedaan en gewogen. En toen, alles in, de vriezer.
Gelukkig heb ik nu weekend, ik, werk nooit op vrijdag.

Hysterische 2 weken achter de rug, van de ene -pam naar, de andere -pam. Maar vandaag, eindelijk, gehuild achter mijn ''muurtje''. En zelf een hulpvraag, gesteld.
Ze kunnen al merken, dat ik, vooruit ga, ook al heb ik nu een , tegenslag. (Raar is dat hé!)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_63380397
hoi freecell!

doei freecell

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 november 2008 @ 18:30:17 #63
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63380435
LB, er zijn al veel wijze woorden gesproken. Ik sluit me er helemaal bij aan, met name wat het laten bezinken betreft.
Wat is het rot dat je een plek, die je eigenlijk best als "veilige haven, waar ze je echt kennen en waar men dus begrip voor je heeft" kunt beschouwen, niet als zodanig ervaart.

Ik heb trouwens enorm genoten van alle oude foto's. Echt leuk! Eigenlijk zou iemand er een mooie compilatie van moeten maken! Ik zal er straks misschien ook eens een paar uploaden.
... ♥ ik mis je ♥
pi_63380985
Oxy, harde werker!

Hoe is het afgelopen met de zwangerschapstest? Heb je die nog moeten doen?
  donderdag 20 november 2008 @ 18:55:49 #65
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63381143
Bah Oxy, wat naar dat je zulke moeilijke weken had. Laten we hopen dat je inderdaad vooruit gaat, dat is je van harte gegund!
Mag ik trouwen vragen: hoe groot is een vriezer waar 18 kratten kool in passen?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 20 november 2008 @ 18:59:08 #66
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_63381238
Nou die maten, weet ik niet, maar alles is per 500 gram verpakt (in zakjes). En die vriezers hebben laden waar je, alles in kunt 'proppen''.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 20 november 2008 @ 19:10:55 #67
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63381608
Lijkt me wel een leuke bezigheid, in ieder geval. Op de luizen na, dan.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 20 november 2008 @ 19:16:40 #68
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63381780
Baby of kindertijdfoto's heb ik niet digitaal.

Dan maar beginnen in de laatse fase van de pubertijd!
Op de meest rechtse foto had ik mijn haar zelf geknipt, geloof ik.

Hier íets ouder en íets braver (met nichtje/petekind).

Hier weer een paar jaar ouder. Met het tofste kapsel dat ik ooit heb gehad, bedenk ik me net.

En hier al "in my thirties". De bril was geleend, overigens. Ik heb helaas zelf geen bril (nodig).

... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator donderdag 20 november 2008 @ 19:29:29 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63382178
Wow Fluf dat is idd een supertof kapsel Op de eerste reeks van 3 ben je net een compilatie van de Dolly Dots
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63382482
Nou vooruit, het is niet helemaal offtopic meer nu he

de kwaliteit van de originele foto's is al niet super, laat staan na foto van foto.

toen het leven nog easyyyyy was:

deze foto's zijn heel snel na elkaar genomen, mijn broers hebben ze ook, die kijken gewoon recht in de camera, ik zat niet echt stil

Bij mijn oma in de tuin, het kleine zusje tussen de grote broers:

In onze tuin, toen ik nog jurkjes droeg (na mijn 5e heb ik maar 1x een jurk gedragen )

Op de kleuterschool (ja toen heette dat nog zo, voor de jeugdige lezers onder ons, tegenwoordig is dat groep 1/2 )

Jaar of 7/8 denk ik:

Hier ook die leeftijd:

Aangezien mijn broer 8 jaar ouder is zal ik hier een jaar of 8/9 zijn, op zijn Zundapp:

Jubileum moderator donderdag 20 november 2008 @ 19:40:27 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63382536
Easy op die bovenste ben je gewoon 1 gezicht met Sven als hij boos kijkt Ongelooflijk!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63382566
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Lois het volgende:
Wow Fluf dat is idd een supertof kapsel Op de eerste reeks van 3 ben je net een compilatie van de Dolly Dots
Ah. fluf had ondertussen ook gepost, die is de Dolly Dots in haar uppie idd
  donderdag 20 november 2008 @ 19:42:10 #73
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63382590
Ik vind die ruitjesbroek traumatischer dan het jurkje, easy!

Die Zundapp.
... ♥ ik mis je ♥
pi_63382619
bril-jante foto's allemaal .

Ynske: eindhovuh de gekste!! lekker centraal want je zit zo in utrecht, nijmegen, maastricht, rotterdam . heb je via woonbedrijf gereageerd?
pi_63382650
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:40 schreef Lois het volgende:
Easy op die bovenste ben je gewoon 1 gezicht met Sven als hij boos kijkt Ongelooflijk!
Ze vinden hem tegenwoordig zoveel op L. lijken, dat doet hij ook wel, maar ik zat vanmiddag dat fotoalbum door te bladeren maar ik vind hem ook wel veel op mijn middelste broer (die toevallig ook L. heet ) lijken
  donderdag 20 november 2008 @ 19:44:17 #76
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63382654
Ha! SilverStar. Wees welkom, vers bloed!

Lois, hebben we van jou al oude foto's gezien? Dacht het niet hé?!
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 19:44:41 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63382670
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:43 schreef SilverStar het volgende:
bril-jante foto's allemaal .

Ynske: eindhovuh de gekste!! lekker centraal want je zit zo in utrecht, nijmegen, maastricht, rotterdam . heb je via woonbedrijf gereageerd?
via kansrijkhuren. kleine kans maar goed iedere nietgegrepen kans is altijd mis natuurlijk
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63382674
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef phluphy het volgende:
Ik vind die ruitjesbroek traumatischer dan het jurkje, easy!
Ja, die prikte ook nog
  donderdag 20 november 2008 @ 19:48:02 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63382783
Dat groen met geel
Dat overtreft toch mijn poepbruine gebreide overgooier.
Maar ook jij inderdaad zeer sterke gelijkenis met je kind. Geweldig.

En Phluphy. dollydot you. wat een kijkje in de tijd is dit toch.
pi_63382812
dank je pluphy .
Ynske, als je deze kant op wil verhuizen, zou je je dan niet gewoon inschrijven bij woonbedrijf in eindhoven, de wachttijden zijn ehm.. behoorlijk, maar dan heb je over een paar jaar als je al een tijdje in je kansrijkhuren-huis zit (het gaat gewoon lukken ) keuze uit nog meer woningen .
  Jubileum moderator donderdag 20 november 2008 @ 19:52:03 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63382924
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:44 schreef phluphy het volgende:
Lois, hebben we van jou al oude foto's gezien? Dacht het niet hé?!
Eh nee Ik moet het album nog van zolder plukken, dan nog inscannen of fotograferen en dan nog plaatsen..... dat wordt wel zaterdag
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63382974
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Lois het volgende:

[..]

Eh nee Ik moet het album nog van zolder plukken, dan nog inscannen of fotograferen en dan nog plaatsen..... dat wordt wel zaterdag
en dan is iedereen die foto's allang weer vergeten zeker, uhuh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 19:56:38 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63383057
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef SilverStar het volgende:
dank je pluphy .
Ynske, als je deze kant op wil verhuizen, zou je je dan niet gewoon inschrijven bij woonbedrijf in eindhoven, de wachttijden zijn ehm.. behoorlijk, maar dan heb je over een paar jaar als je al een tijdje in je kansrijkhuren-huis zit (het gaat gewoon lukken ) keuze uit nog meer woningen .
sta ik ook maar goed deze kans is natuurlijk altijd aan t grijpen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63383157
Leuk Ynske, dan wonen we ooit bij elkaar 'in de buurt'!
Wat een leuke foto's! Phluph de doe het zelfkapster, grappig!
Silverstar, Hoi!
pi_63383158
ah oke . al lang ook?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 20:01:27 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63383198
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef SilverStar het volgende:
ah oke . al lang ook?
nope dat niet, maar goed, tis ook pas korte tijd dat ik erover aan het denken ben om meer richting fam te gaan en hier uit de buurt weg te gaan, daarbij ben deze kant uit gaan wonen om bij de tv te kunnen werken, die fase hebben we gehad, op naar iets anders
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 november 2008 @ 20:02:05 #87
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63383214
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef Lishe het volgende:
Leuk Ynske, dan wonen we ooit bij elkaar 'in de buurt'!

weet jij of de afdrukken nog gelukt zijn?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63383225
Hoi Lishe . Grappig dat je ooit teruggaat naar Brabant. Ik kan het me heul goed voorstellen, ik kan me niet indenken ooit nog terug te gaan richting waar jij nu zit
pi_63383263
Ik heb er ook een paar:

Eerste verjaardag:

En hier dus met overgooiertje en bal met stippen, anderhalf denk ik.

Jaar of 5, nog voor mijn haren er af gingen:

7 jaar, naar de basisschool en dan met dit koppie ik leek wel een jongetje...knap jongentje misschien wel, maar geen lief meisje

Communie met lange jurk jaar of 9 dus

En beginnende puber, inmiddels met bril
pi_63383282
Fluf, dolly dot, dat ene kapsel is echt tof
pi_63383311
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

nope dat niet, maar goed, tis ook pas korte tijd dat ik erover aan het denken ben om meer richting fam te gaan en hier uit de buurt weg te gaan, daarbij ben deze kant uit gaan wonen om bij de tv te kunnen werken, die fase hebben we gehad, op naar iets anders
op naar eindhoven/ woensel dan maar
  donderdag 20 november 2008 @ 20:07:37 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63383344
Miss_sly, die bril!

Sugar, ik vind jou echt niet veel veranderd, leuk om te zien!

En huuphuup, teckels!

Ik vroeg me eigenlijk ineens af, bestaat er wel internet dat over de satelliet gaat?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63383399
baby lily

1 jaar

sweet 16 (en ik had de make-up doos ook gevonden)

In 1989 met vriend (en man)

donderdag 20 november 2008 @ 20:16:05 #94
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63383606
Baby-lily How cute!!
En wat een verschil tussen de laatste en één na laatste foto!

Miss-sly, ik vind die maillotjes bij je overgooiertje zo heerlijk "nostalgisch"
En je was inderdaad een heel knap jongetje!

En die vergelijking met de Dolly Dots zie ik eigenlijk echt niet. Ik vond mezelf best wild, maar dat heb ik dus altijd verkeerd gedacht?
Ik was er niet eens fan van !
... ♥ ik mis je ♥
pi_63383637
Miss Sly, die trui op de laatste foto, jaaaah, dat herinner ik me nog (die diagonale sluiting)
pi_63383675
Och LB, wat ontzettend jammer dat dat ene punt nou net zo ontzettend blijft hangen.
Ik herken dat wel hoor en eigenlijk is het zo zonde. Want ik weet zeker dat het niet rot bedoeld is. Maar misschien baal je er vooral van dat zij je gevecht zien, terwijl jij zo je best doet om luchtiger te zijn op je werk? Dat heb ik zelf wel een paar keer gehad namelijk. Dan baalde ik dat ik blijkbaar toch niet alles kon verhullen wat ik graag zou willen.
Nou goed, zoals al gezegd door anderen: laat het bezinken. Schrijf anders eens de goede punten en de complimentjes op. Dat zijn er vast veel meer dan die ene opmerking Misschien helpt het om dat lijstje een paar keer goed door te lezen.

En trouwens, waar vindt je nou weer een baan waar je spontaan een oud Fok-vriendinnetje aan de telefoon krijgt als je logo's op moet vragen

Pluph wat een geweldige foto's En wat let je om met de foto van je tofste kapsel naar de kapper te stappen. Laat het gewoon opnieuw aanmeten

Alle andere foto's die ik gezien heb vond ik ook leuk, lief, grappig en soms aandoenlijk. Wat me vooral opvalt is dat je op jonge foto's eigenlijk al enigszins kunt zien hoe iemand er later uit zal zien. Als ik dan naar m'n kinderen kijk, probeer ik te zien wat er kenmerkend is aan hun gezicht en je dus later vast terug zult zien. Maar dat is echt heel moeilijk!
pi_63383711
Foto's van vroeger zijn echt ubergaaf!

Ik heb vandaag met het OV 2 uur gedaan over een stuk wat ik met de auto in een half uur doe
Klote OV.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63384275
Mag ik TARA ook even spammen?

Waar heeft Leander toch die ogen van?

Man met een missie!
pi_63384363
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:07 schreef PM-girl het volgende:
Miss_sly, die bril!
Die had ik ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63384448
Leander lijkt op papa
pi_63384588
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Leander lijkt op papa
pi_63384623
Haha, super al die foto's!
Grappig dat er ook zo'n duidelijke kindermode was. Alle dames van 'mijn generatie' hebben geruite overhemdjes met een T-shirt er overheen, cute overgooiertjes, geruite broeken.

En Miss-Sly, die bril....
pi_63384749
haha, ja die bril
Ik vond hem vreselijk, volgens mijn idee was het toppunt van lelijkheid een bril...en die moest ik dus ineens gaan dragen toen ik naar de middelbare school ging...weg zelfvertrouwen Zeker toen daar nog puistjes en een beugel bij kwamen

Ja, die trui met diagonale sluiting was helemaal hip

Leuk is dat ook, weer je foto's kijken. Trip down memory lane
  donderdag 20 november 2008 @ 20:55:18 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_63384838
wat leuk al die foto's

Ik ben nog bezig op het vorige bankje, wow moonah, wat een mooie foto die laatste!!!

en bix, wat lijkt Piet op je!!
stormy waters...
sailin'
pi_63384909
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:16 schreef phluphy het volgende:
jongetje!

En die vergelijking met de Dolly Dots zie ik eigenlijk echt niet. Ik
Nenenenehneh .... fluffie is een Dolly Dot, fluffie is een Dolly Dot
pi_63384975
wat easy-going zegt .
Moonah, ik bladerde even terug net.. jouw kapsel op je tiende heb ik ook gehad, iets eerder, maar niet minder erg
pi_63385069
Ik haal net een plaat met kruidnoten uit de oven..klopt het dat ze nog in te drukken zijn als je ze er net uit haalt?
pi_63385103
Ik zal zo ook eens wat foto's scannen
pi_63385160
Ja, dat kan hoor. Na een kwartiertje zijn ze hard. En na 20 minuten zijn ze op.
pi_63385206
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef SilverStar het volgende:

Moonah, ik bladerde even terug net.. jouw kapsel op je tiende heb ik ook gehad, iets eerder, maar niet minder erg
Ah, gedeelde smart is halve smart! Pfieuw!

Miss-Sly, had jij ook zo'n broek met diagonale sluiting, zilverkleurige drukkers? Ik was daar zo trots op!

En tnx Belana (ea). Die laatste foto vind ik zelf ook erg mooi. Hij is topless, in een bos genomen, als onderdeel van een serie voor een expositie. Ik ben daar net een bosnimf he?
pi_63385238
Oh en Phluph, begreep ik nou goed dat jij een compilatie van al die foto's gaat maken? Wat leeeeeuuuuk!
pi_63385320
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik haal net een plaat met kruidnoten uit de oven..klopt het dat ze nog in te drukken zijn als je ze er net uit haalt?
Heb ik die vraag niet eerder gezien deze week?
Ja, volgens mij klopt dat, ze worden vanzelf hard, in de koelkast gaat het sneller
Maar er waren hier ook mensen die zeiden dat hun kruidnoten wél hard uit de oven kwamen!

En Leander lijkt idd op papa, alleen heeft overduidelijk mijn mond (nuja, overduidelijk NIET TARA's mond vooral )
pi_63385349
OK, dan wachten we nog even
pi_63385426
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ah, gedeelde smart is halve smart! Pfieuw!

Miss-Sly, had jij ook zo'n broek met diagonale sluiting, zilverkleurige drukkers? Ik was daar zo trots op!

En tnx Belana (ea). Die laatste foto vind ik zelf ook erg mooi. Hij is topless, in een bos genomen, als onderdeel van een serie voor een expositie. Ik ben daar net een bosnimf he?
Ja, zo'n broek had ik ook.
En ik heb ook nog een periode gehad dat ik alleen maar tweedehands kleren van mijn oudere nichtje wilde dragen. En daar zat een spuuglelijke zwart/grijs/wit geruite broek bij die mijn moeder bijna van mijn kont moest trekken om hem een keer te wassen, zo verzot was ik er op

Die laatste foto van jou is inderdaad supermooi, Moonah. Een bosnimf
pi_63385601
Ik had een stretch panterbroek. Daar sliep ik zowat in. Ik ben er een keer om ontslagen.
Ik werkte in een supermarkt als vakkenvuller (met panterbroek, lange nagels, veel eyeliner en getoupeerd haar).
Ze vonden dat ik er niet klantvriendelijk uitzag en dat ik maar in een lingeriezaak moest gaan werken

Wel lief; mijn moeder op hoge poten ernaartoe (terwijl ze het zelf ook vreselijk vond hoe ik er bij liep toen)
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Moonah het volgende:
Oh en Phluph, begreep ik nou goed dat jij een compilatie van al die foto's gaat maken? Wat leeeeeuuuuk!
pi_63385602
Rewimo, ik zie je nu pas, je lijkt gewoon nog op de eerste foto Echt tof!
pi_63385682
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef lily het volgende:
Ik had een stretch panterbroek. Daar sliep ik zowat in. Ik ben er een keer om ontslagen.
Ik werkte in een supermarkt als vakkenvuller (met panterbroek, lange nagels, veel eyeliner en getoupeerd haar).
Ze vonden dat ik er niet klantvriendelijk uitzag en dat ik maar in een lingeriezaak moest gaan werken

Wel lief; mijn moeder op hoge poten ernaartoe (terwijl ze het zelf ook vreselijk vond hoe ik er bij liep toen)
[..]

Je hebt je typo weg-geedit Ik wilde net een grappige opmerking maken!
pi_63385760
Ze smaken goed
  donderdag 20 november 2008 @ 21:20:45 #119
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63385761
Is van de generatie geruit rokje, met zilveren speld en uberlelijk wit blousje
en zondagskleding

Wat een leuke foto's
pi_63385827
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef freecell het volgende:
Je hebt je typo weg-geedit Ik wilde net een grappige opmerking maken!
(de inkopper was te groot)
  donderdag 20 november 2008 @ 21:22:48 #121
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_63385858
* Jdee loopt even langs het bankje, zwaait even gelieflijk naar de gezetenen en zegt heee hallo daar. long time no see... (ela is alweer bijna 4... :-X )
..en laat gaan...
pi_63385962
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef lily het volgende:

[..]

(de inkopper was te groot)
Erg verleidelijk! Vooral icm die panterbroek
pi_63385976
Jdee dat is inderdaad lang geleden

alles goed?
  donderdag 20 november 2008 @ 21:40:42 #124
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63386641
Jdee, wat leuk! Hoe is het met jullie?

Ik heb geen oude foto's, althans, ik heb ze wel, maar ze liggen nog bij mijn moeder
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_63386770
Die van mijzelf moeten nog ingescand, maar ik snap het scanprogramma niet en TARA heeft even geen tijd
pi_63386856
Ik heb ook alleen diegene die ik gepost heb.

Alle anderen liggen bij mijn ouders.
pi_63386889
'Gesprek' tussen Nixxx en baby:

'Goh, nou heb je alweer een computer op je kont, ik zou zeggen dat gebeurt je ook niet elke dag, maar jou wel'
pi_63387034
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Reinhilde het volgende:

'Goh, nou heb je alweer een computer op je kont, ik zou zeggen dat gebeurt je ook niet elke dag, maar jou wel'
Hoe? Wat?

Hier praten wij wel via Leander soms
Freecell: ja, en papa gaat je nu een shone luier geven. Leuk hè?
TARA:
pi_63387161
Ik lig op de bank met mijn mini-laptop op mijn buik, en Nixxx zit naast me en gooit er allemaal dit soort opmerkingen uit tegen baby.
pi_63387370
ik heb een huwelijk op afstand volgens m. Ik lig namelijk al op bed, maar de droger moest nog aan. Wat doe je dan? Juist dan sms je even.
pi_63387449
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een huwelijk op afstand volgens m. Ik lig namelijk al op bed, maar de droger moest nog aan. Wat doe je dan? Juist dan sms je even.
pi_63387565
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef Reinhilde het volgende:
Ik lig op de bank met mijn mini-laptop op mijn buik, en Nixxx zit naast me en gooit er allemaal dit soort opmerkingen uit tegen baby.
Ah, vandaar
TARA zit hier naast me en zgt zo ongeveer om de minuut dingen als Flierp! Tuut! Traaaaaak! en meer onzin. En dat terwijl Leander al slaapt sinds 20:30
pi_63387585
quote:
Ha! Meer gezinnen met debiele situaties vanavond
pi_63387665
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Reinhilde het volgende:

!
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63387844
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef freecell het volgende:

TARA zit hier naast me en zgt zo ongeveer om de minuut dingen als Flierp! Tuut! Traaaaaak! en meer onzin. En dat terwijl Leander al slaapt sinds 20:30
(Nu maakt Nixxx dezelfde geluiden tegen baby, zucht...

Ticootje, dat doe ik ook wel eens, als ik al op bed lig en Nixxx nog niet . Slecht verhaal.
pi_63388050
Mag ik ook nog even wat foto's laten zien?
Omdat ik zo genoten heb van die van jullie! Behalve PM-girl, want die heb ik gemist.

1981, om te laten zien dat Oudste die krullen toch ook echt wel van mij heeft.

1996, toen ik alto probeerde te zijn

1998, en het ook nog even als goth probeerde

2008, nu ga ik proberen te slapen

[ Bericht 38% gewijzigd door lcicle op 20-11-2008 22:56:32 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 20 november 2008 @ 22:17:37 #137
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63388129
Stoer

Icicle, op mijn hyves staan ze ook!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63388177
Whehe Icicle!
pi_63388341
hahaha, vooral die tekst erbij is leuk "ook nog als alto/goth geprobeerd" zo'n periode heb ik ook nog gehad ja... als skater/alto ging ik door het leven toen was geen succes...

wel leuk foto's! en die krullen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63388433
LovelyLady... van vroeger tot nu:
Baby

1 jaar

2 jaar

3jaar

16 jaar

19 jaar

En nu, 28 jaar.
pi_63388519
Is die beugel toch nog ergens goed voor geweest bedenk ik me net

edit:Ik kon niet zo gauw wat losse foto's vinden tussen 3 en 16 jaar die zitten in grote boeken geplakt

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2008 22:29:56 ]
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 22:36:30 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_63388839
quote:

Ik heb Peet wel eens wakker gebeld, terwijl ik 2 meter bij hem vandaan zat, om te zeggen dat ik naar bed ging Had ie maar wakker moeten worden van PÉÉÉHÉÉÉT!!! en van zn foon wordt ie altijd wakker
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63388857
BabyLily

Pluphy wat een leuke vrouw ben je op die onderste foto, je kapsel vind ik leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 20 november 2008 @ 22:46:39 #144
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_63389232
Wat een geweldig bankje zeg met al die foto's. Wat waren jullie allemaal schattig

Wat een fantastische topictitel ook. Maggie en ik stappen morgen in het vliegtuig richting de zon. We zullen jullie op de hoogte houden van het mooie weer
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_63389487
Veel plezier M&M
  donderdag 20 november 2008 @ 23:05:27 #146
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_63389917
voor de lurkers

[ Bericht 62% gewijzigd door Leah op 20-11-2008 23:20:43 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_63389970
icicle gemist
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 20 november 2008 @ 23:08:24 #148
190853 RockabeIIa
pi_63390032
m@x en maggie, heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!!
pi_63390121
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er ook een paar:

Eerste verjaardag:
maar daar ben je toch wel ouder dan 1!!??!! ik denk dat we een (heel lichtgekleurd/) kaarsje (of 2) over 't hoofd zien.
quote:
En beginnende puber, inmiddels met bril

toen vond iedereen dat gelukkig een heel normaal model bril.
pi_63390302
ooh leaahtje, leuk! en die "nieuwe leah'tjes" ook! (jaja, ik zie ze hoor, de overeenkomsten!) wat een mooie bed-tent (of is 't tent-bed?) trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')