maar wel met foto's!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef snoopy het volgende:
verdorie, had nou iets van 020 in de titel gezet. Nu komt easy weer op het bankje
k dacht dat t alleen natte sneeuw zou zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 14:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Komend weekend wordt het erg koud met winterse buien, hopelijk blijft er wel wat sneeuw liggen voor een leuke foto.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef snoopy het volgende:
verdorie, had nou iets van 020 in de titel gezet. Nu komt easy weer op het bankje
nouja, over een jaar of 2 is er misschien wel weer eens zo'n bankjequote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef bixister het volgende:
nee, dat klopt. eigenlijk is de fototijd alweer voorbij. jammerrrrr!
zullen we er maar meteen een paar maken van het NU. kunnen we dan weer lachen om het verschil.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef easy-going het volgende:
nouja, over een jaar of 2 is er misschien wel weer eens zo'n bankje
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kousneeuw
verwarming openhaard aan en binnen blijven
Maar dat kan het worden. Persoonlijk heb ik een hartstikke goed geslaagde combinatiepoging vanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daar gaat dit bankje helemaal niet over
Ik heb pas kleurenfoto's van mezelf vanaf een jaar of 7quote:
ja eindhoven,quote:Op donderdag 20 november 2008 17:35 schreef bixister het volgende:
jij? naar eindhoven? (da's toch in eindhoven?) hoezo?!
Zoals mijn vader (Achterhoeker) wel eens zegt: "Alle wijzen komen uit het Oosten"quote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef RockabeIIa het volgende:
en waarom is er geen oosters bankje?
Jullie weten toch wel dat het enige goeie uit het westen de trein naar het oosten is?
*weer onder de klei kruipt*
Ah. fluf had ondertussen ook gepost, die is de Dolly Dots in haar uppie iddquote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Lois het volgende:
Wow Fluf dat is idd een supertof kapsel![]()
Op de eerste reeks van 3 ben je net een compilatie van de Dolly Dots
Ze vinden hem tegenwoordig zoveel op L. lijken, dat doet hij ook wel, maar ik zat vanmiddag dat fotoalbum door te bladeren maar ik vind hem ook wel veel op mijn middelste broer (die toevallig ook L. heetquote:Op donderdag 20 november 2008 19:40 schreef Lois het volgende:![]()
Easy op die bovenste ben je gewoon 1 gezicht met Sven als hij boos kijkt
Ongelooflijk!
via kansrijkhuren. kleine kans maar goed iedere nietgegrepen kans is altijd mis natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 19:43 schreef SilverStar het volgende:
bril-jante foto's allemaal.
Ynske: eindhovuh de gekste!! lekker centraal want je zit zo in utrecht, nijmegen, maastricht, rotterdam. heb je via woonbedrijf gereageerd?
Ja, die prikte ook nogquote:Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef phluphy het volgende:
Ik vind die ruitjesbroek traumatischer dan het jurkje, easy!![]()
Eh neequote:Op donderdag 20 november 2008 19:44 schreef phluphy het volgende:
Lois, hebben we van jou al oude foto's gezien? Dacht het niet hé?!
en dan is iedereen die foto's allang weer vergeten zeker, uhuhquote:Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Lois het volgende:
[..]
Eh neeIk moet het album nog van zolder plukken, dan nog inscannen of fotograferen en dan nog plaatsen..... dat wordt wel zaterdag
sta ik ookquote:Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef SilverStar het volgende:
dank je pluphy.
Ynske, als je deze kant op wil verhuizen, zou je je dan niet gewoon inschrijven bij woonbedrijf in eindhoven, de wachttijden zijn ehm.. behoorlijk, maar dan heb je over een paar jaar als je al een tijdje in je kansrijkhuren-huis zit (het gaat gewoon lukken) keuze uit nog meer woningen
.
nope dat niet, maar goed, tis ook pas korte tijd dat ik erover aan het denken ben om meer richting fam te gaan en hier uit de buurt weg te gaan, daarbij ben deze kant uit gaan wonen om bij de tv te kunnen werken, die fase hebben we gehad, op naar iets andersquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef Lishe het volgende:
Leuk Ynske, dan wonen we ooit bij elkaar 'in de buurt'!
op naar eindhoven/ woensel dan maarquote:Op donderdag 20 november 2008 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope dat niet, maar goed, tis ook pas korte tijd dat ik erover aan het denken ben om meer richting fam te gaan en hier uit de buurt weg te gaan, daarbij ben deze kant uit gaan wonen om bij de tv te kunnen werken, die fase hebben we gehad, op naar iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |