Prima huisje... Lekker ruim en mooie badkamer en keuken. Die klokken luiden alleen met begrafenissen en zondag-ochtendquote:Op donderdag 20 november 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk huisje ja
Die kerk luidt toch hopelijk niet zijn klokken!!
Dank! Ben er erg blij meequote:
Zoelmond.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Buren is wel tofjes.... Weinig mis mee. Waar woont je vriend dan ?
Ah... Oke dan, dat is vlakbij Burenquote:
I know, elke keer weer langs dat heerlijke restaurantquote:Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah... Oke dan, dat is vlakbij Buren
Maakt het uit? We zitten hier niet in TTK!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
G
heb ik dichtende goed geschreven?
![]()
Nouja.... restaurantquote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
I know, elke keer weer langs dat heerlijke restaurant
PIles!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet posten, maar nu moet ik wel
G.![]()
Das lang geleden
Ik weet wel iets anders om te strelen dat lekkerder isquote:Op donderdag 20 november 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Egostrelerij is altijd lekker toch ?
aargh.. en dat is op zondag ook nog eens teringvroeg natuurlijk!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima huisje... Lekker ruim en mooie badkamer en keuken. Die klokken luiden alleen met begrafenissen en zondag-ochtend![]()
Buren is een stadquote:
dan vind ik het goed....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maakt het uit? We zitten hier niet in TTK!
Dan wil ik een keer bij je komen eten hoor als je dat soort dingen gaat zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja.... restaurant. Een matige pannenkoekenbakker, dat is het
. Wel gezellig altijd maar ik bak ze lekkerder
Stadsrechten.....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh? 100.000 inwoners enzo?
Tja, wat zal ik er van zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef G.Fawkes het volgende:
PIles!
het is idd lang geleden. Hoe ist met je?
Cf is stoffig!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
iig genoeg stof om een gedicht van de maken![]()
Gezellig.... Neem je vriend mee, kunnen we met zijn vieren in bad na het etenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan wil ik een keer bij je komen eten hoor als je dat soort dingen gaat zeggen
Wel goedquote:Op donderdag 20 november 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik er van zeggen
Nog niet veel anders
En hoe is het met u?
quote:
Op de foto's heb ik al wel gezien dat dat niet gaat passen in het bad hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig.... Neem je vriend mee, kunnen we met zijn vieren in bad na het eten.
Dan heb je goed opgelet... Met zijn 2-en gaat wel dus als je je vriend thuis laat... Ik mijn vriendin niet uitnodigquote:Op donderdag 20 november 2008 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Op de foto's heb ik al wel gezien dat dat niet gaat passen in het bad hoor
Iedereen is mod tegenwoordig of niet ?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef GlowMouse het volgende:
Hee, de TT klopt niet! Suggesties voor een nieuwe?
met glowmouse de Waardeloos dichtende mod?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef GlowMouse het volgende:
Hee, de TT klopt niet! Suggesties voor een nieuwe?
Dat forum is al een hele tijd geslotenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Iedereen is mod tegenwoordig of niet ?
Geen idee waar je het over hebt... Volgens mij stel ik een vraagquote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat forum is al een hele tijd gesloten
Heb jij van dat forum genoten?
Houden zoquote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Wel goed
Druk bezig op mijn werk dus post niet ontzettend veel meer. (geen honderden posts zoals tijdens mijn stage) En voor de rest gaat het ook goed
Zal wel over een maand of 3 worden zekerquote:Wanneer gaan we weer eens naar de bios?
Whaha, nee dankje, ik ben erg trouwquote:Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb je goed opgelet... Met zijn 2-en gaat wel dus als je je vriend thuis laat... Ik mijn vriendin niet uitnodig
Dan kijk je toch in het archiefquote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt... Volgens mij stel ik een vraag
Eiland ofzo was dat toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef GlowMouse het volgende:
Dat forum is al een hele tijd gesloten
Heb jij van dat forum genoten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan kijk je toch in het archief
je lijkt wel depressief
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ooh, je neemt het serieus.... Excusesquote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaha, nee dankje, ik ben erg trouw
Ik stel een vraag.... Werkelijk waar, dit is meer een bevestiging van de vraagquote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan kijk je toch in het archief
je lijkt wel depressief
Zo snel al?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Houden zo![]()
[..]
Zal wel over een maand of 3 worden zeker
ik gok meequote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik stel een vraag.... Werkelijk waar, dit is meer een bevestiging van de vraag
Het antwoord op mijn vraag is: JA! Gok ik
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:40 schreef GlowMouse het volgende:
Ojee dat had ik niet door
Maar op Google staat nog veel hoor
Hoe kan iemand mod zijn als hij/zij niet eens begrijpelijk kan lezen..... Teh horrorquote:
Geen idee hoe ik er op moet reageren, dat meer eigenlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, je neemt het serieus.... Excuses
hey... begrijipelijk lezen is ook gewoon moeilijk af en toe. Alsof jouw vraag zo duidelijk was..quote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kan iemand mod zijn als hij/zij niet eens begrijpelijk kan lezen..... Teh horror
Als een wildvreemde vraagt om pannenkoeken te gaan eten en vervolgens samen in bad te gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik er op moet reageren, dat meer eigenlijk![]()
Het is ook lastig natuurlijk.... Mods zijn vooral mensen met veel vrije tijd heb ik het idee. Wat dat betreft kan iedereen het dus zijn/worden.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
hey... begrijipelijk lezen is ook gewoon moeilijk af en toe. Alsof jouw vraag zo duidelijk was..
Dat dus!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Begrijpend lezen is wel het minste wat je moet kunnen als je te maken hebt met die kutusers hier
Of je wordt gewoon mod van een tof forumquote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
Begrijpend lezen is wel het minste wat je moet kunnen als je te maken hebt met die kutusers hier
Ben altijd veel te serieus.. en ach boeiend verderquote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Als een wildvreemde vraagt om pannenkoeken te gaan eten en vervolgens samen in bad te gaan. Dan zou ik zeggen: "Vraag de buurvrouw maar"
Buiten fok! ?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of je wordt gewoon mod van een tof forum
Naja je weet maar nooit. Hoop doet levenquote:
Helemaal waar.... Het boeit niet maar pannenkoeken zijn tof!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben altijd veel te serieus.. en ach boeiend verder
Nee, eentje waar jij niet komtquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee, eentje waar jij niet komt
geintje, enzo
Echt wel, maar met dit weer kun je echt beter een pan boerenkool op tafel zetten eigenlijk..quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal waar.... Het boeit niet maar pannenkoeken zijn tof!
Stiekem wel. Maar niemand vertellen hoor. Galspuiende users zijn veel leukerquote:Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
! Dat kunnen er veel zijn. Is het dus stiekem toch best een goed forum
Ik vind het best, natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Naja je weet maar nooit. Hoop doet leven
Maar we moeten spoedig weer een datum prikken, imo
Gisteren gegetenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Echt wel, maar met dit weer kun je echt beter een pan boerenkool op tafel zetten eigenlijk..
Rellende zijn het mooiste.... Vroegerquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Stiekem wel. Maar niemand vertellen hoor. Galspuiende users zijn veel leuker
Fok!
Niet te veel want anders wordt het weer vervelend maar eens in de zoveel tijd maakt het het wel heel gezellig. Lekker hele reeksen topics F5enquote:Op donderdag 20 november 2008 13:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Rellende zijn het mooiste.... Vroeger
Ik heb alleen nooit begrepen waarom iemand mod wil zijn eigenlijk.... Waarom is dat ?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niet te veel want anders wordt het weer vervelend maar eens in de zoveel tijd maakt het het wel heel gezellig. Lekker hele reeksen topics F5en![]()
Wij? Ooh, lekker... Hoelaat moet ik er zijnquote:
Omdat je een beeld hebt waar een bepaald forum naartoe zou moeten gaan. Samen met FA's en je medemod(s) kun je een plan daarvoor maken en mooie topics ontwikkelen en discussies starten en je forum een stukje mooier makenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb alleen nooit begrepen waarom iemand mod wil zijn eigenlijk.... Waarom is dat ?
Als je die tijd en visie nu eens steeks in wat zinvollersquote:Op donderdag 20 november 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat je een beeld hebt waar een bepaald forum naartoe zou moeten gaan. Samen met FA's en je medemod(s) kun je een plan daarvoor maken en mooie topics ontwikkelen en discussies starten en je forum een stukje mooier maken
En natuurlijk omdat blauw mijn favoriete kleur is
Ik steek genoeg tijd en visie in andere dingen maar ook in fokquote:Op donderdag 20 november 2008 13:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je die tijd en visie nu eens steeks in wat zinvollers
Dat is dus je enige reden?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat je een beeld hebt waar een bepaald forum naartoe zou moeten gaan. Samen met FA's en je medemod(s) kun je een plan daarvoor maken en mooie topics ontwikkelen en discussies starten en je forum een stukje mooier maken
En natuurlijk omdat blauw mijn favoriete kleur is
Ja ok... Fok! blijft natuurlijk ontspanning, ook als modquote:Op donderdag 20 november 2008 13:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik steek genoeg tijd en visie in andere dingen maar ook in fok
Moet jij niet pannekoeken bakken?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Wij? Ooh, lekker... Hoelaat moet ik er zijn?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja ok... Fok! blijft natuurlijk ontspanning, ook als mod
quote:
Nee, wel op tijd terug zijn om in bad te gaan zitten....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet jij niet pannekoeken bakken?
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, wel op tijd terug zijn om in bad te gaan zitten....
ikke niet begrijpquote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Begrijpend lezen hadden we het over, toch?
Alleenquote:
Nodig dan je collega uit ofzoquote:Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen. Omdat jij zo eenkennig bent
Nou.... Ik denk dat ik maar gewoon mijn vriendin uitnodig. Lijkt me het beste voor de sfeerquote:
Goh, niet eens de buurvrouw.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou.... Ik denk dat ik maar gewoon mijn vriendin uitnodig. Lijkt me het beste voor de sfeer
Nee.... Dan slaap ik snachts niet meer als ik die in bad heb gehadquote:
Wie weet heeft ze anders wel hele verborgen kwaliteiten hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee.... Dan slaap ik snachts niet meer als ik die in bad heb gehad
houdt ze de hele nacht wakker?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee.... Dan slaap ik snachts niet meer als ik die in bad heb gehad
Gooi em in de groepquote:Op donderdag 20 november 2008 14:08 schreef Puala het volgende:
ik staar al een half uur lang naar een wit blaadje met daarnaast mijn opdracht van school.. ik snap de opdracht wel, maar heb geen idee hoe ik hem uit moet voeren
Ze is me net even 20 jaar te oud eigenlijk.... Niet echt geil dusquote:Op donderdag 20 november 2008 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze anders wel hele verborgen kwaliteiten hoor
Michiel dequote:
Een werkstuk maken van mijn project. Mijn plan van aanpak, functioneel ontwerp, technisch ontwerp, testplan, implementatieplan, planning en dankwoord moeten er in verwerkt worden.quote:
ogen dicht.. kunstgebidje uit en gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze is me net even 20 jaar te oud eigenlijk.... Niet echt geil dus
Boeiend, daar moet je doorheen kijken.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze is me net even 20 jaar te oud eigenlijk.... Niet echt geil dus
Klinkt als SDM ?!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Een werkstuk maken van mijn project. Mijn plan van aanpak, functioneel ontwerp, technisch ontwerp, testplan, implementatieplan, planning en dankwoord moeten er in verwerkt worden.
én ik kom er niet vanaf met een document onder de 25 pagina's
Neuh.... Dan is mijn vriendin toch veeeeeeeeeeeeel beterquote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ogen dicht.. kunstgebidje uit en gaan
Jij doet wel buurmannen van 20 jaar ouder begrijp ik?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Boeiend, daar moet je doorheen kijken.
Picsquote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Neuh.... Dan is mijn vriendin toch veeeeeeeeeeeeel beter
Whaha, die had ik al verwacht. Nee, mijn buurmannen zijn refo en minstens elk 60+.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij doet wel buurmannen van 20 jaar ouder begrijp ik?
Methode om projecten uit te voeren / beschrijven. Gezien de verschillende fases. Waterval-methode zegt je wel iets?quote:
Ja die jaquote:
Hai Pilesquote:
Van de buurvrouw ?!quote:
Nee zegt me helemaal niets. Ik weet alleen dat de dingen die er in moeten de documenten zijn die we normaal ook maken.. maar om het nou allemaal in 1 groot document te verwerken op gronologische volgorde heb ik nog nooit gehad en vind ik ook bagger en zinloosquote:Op donderdag 20 november 2008 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Methode om projecten uit te voeren / beschrijven. Gezien de verschillende fases. Waterval-methode zegt je wel iets?
Hmrrrrrrquote:
Tsja.... Dat heb je met studiequote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee zegt me helemaal niets. Ik weet alleen dat de dingen die er in moeten de documenten zijn die we normaal ook maken.. maar om het nou allemaal in 1 groot document te verwerken op gronologische volgorde heb ik nog nooit gehad en vind ik ook bagger en zinloos
Ik wil niet zeggen dat mijn vriendin zo geweldig lekker is maar vergeleken met een 45 jarige buurvrouw is de keuze snel gemaaktquote:
quote:
Nou nee... Weinig behoefte aanquote:
dan nog, pics.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat mijn vriendin zo geweldig lekker is maar vergeleken met een 45 jarige buurvrouw is de keuze snel gemaakt
Joh, je denkt toch niet serieus dat ik hier op aanvraag een stel foto's van mijn vriendin neer ga zetten... ?quote:
Google maar wat op damesch.... wil je ze naakt moet je even kodiefiles checken. Succesquote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
gewoon random pics is ook goed hoor, hoeft neit perse jouw vriendin te zijn hoor
dan van je pannenkoeken..quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh, je denkt toch niet serieus dat ik hier op aanvraag een stel foto's van mijn vriendin neer ga zetten... ?
Wie weet ben je er gek genoeg voorquote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Joh, je denkt toch niet serieus dat ik hier op aanvraag een stel foto's van mijn vriendin neer ga zetten... ?
Ja, als ik ze gebakken hebquote:
Sinds jouw naaktfoto's hier verschenen zijn ben ik een stuk voorzichtiger met welke foto's dan ook plaatsenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie weet ben je er gek genoeg voor
hé gadver, je kan hier geen berichten verwijderenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Sinds jouw naaktfoto's hier verschenen zijn ben ik een stuk voorzichtiger met welke foto's dan ook plaatsen
Naakt foto's van paula?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
hé gadver, je kan hier geen berichten verwijderen
Bespeur ik een minderwaarigheids complexje?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet van niets.
En ik weet zeker dat je heel erg hard zou gaan rennen hoor
Soort van misschien, maar daar zit ik hier niet op het forum voor psychologisch gedoe. Als je meer wilt weten vraag je maar om me msn ofzo. Sorry, ligt gevoelig.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bespeur ik een minderwaarigheids complexje?
Ten onrechte.... Wat mij betreftquote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bespeur ik een minderwaarigheids complexje?
Sorry, mijn excuus wilde je niet kwetsen ofzo hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Soort van misschien, maar daar zit ik hier niet op het forum voor psychologisch gedoe. Als je meer wilt weten vraag je maar om me msn ofzo. Sorry, ligt gevoelig.
Doe je niet snel, wees niet bang daarvoorquote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus wilde je niet kwetsen ofzo hoor
Dan gaan we gewoon doorquote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe je niet snel, wees niet bang daarvoor
Ik bedoel het niet verkeerd hoor....quote:
Ik weetquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor....
Bye Byequote:Op donderdag 20 november 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik moet weer even verder....
Groeten allemaal.
P...![]()
Nu reageer je helemaal niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus wilde je niet kwetsen ofzo hoor
Slapen dan maar?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja maar ook daar heb ik geen zin in
Iets speciaals dan? Is m'n laatste weekend, dus moet wel kunnenquote:
Ik was ff een boodschap doen in het centrum ben er weerquote:
Okéquote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was ff een boodschap doen in het centrum ben er weer
Niets speciaals maar dit weekend zijn we er niet, volgend weekend is zo vroeg krijgen we toch nooit voor elkaarquote:Op donderdag 20 november 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets speciaals dan? Is m'n laatste weekend, dus moet wel kunnen![]()
Al weer een beetje beter trouwens?
13 december kan wat mij betreft ook, ben ik vrijquote:Op donderdag 20 november 2008 16:41 schreef Yesse het volgende:
Niets speciaals maar dit weekend zijn we er niet, volgend weekend is zo vroeg krijgen we toch nooit voor elkaar5 december is sinterklaas en eerst volgende is 12 december
![]()
Gelukkig maarquote:En jaa was al niet zo ziek, alleen beetje zwak en misselijk..Ben ook gewoon blijven werken
nou ja...prijsvraag tijdens een beurs ingevuld.. en gewonnenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
13 december kan wat mij betreft ook, ben ik vrij
12 december is mn opa jarig, maar dat kan ik wel een keer missen denk ik
Tofquote:Op donderdag 20 november 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
13 december kan wat mij betreft ook, ben ik vrij
12 december is mn opa jarig, maar dat kan ik wel een keer missen denk ik
[..]
Gelukkig maar
Tegenwoordig meer gewoon gezellig afspreken met elkaarquote:
Zo kan je het ook noemenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
TofNu Eyup en Bartje nog
[..]
Tegenwoordig meer gewoon gezellig afspreken met elkaar
quote:Vreemd gaan voor haar?
Life is short, have an affair! voor discreet vreemdgaan op niveau
www.secondlove.nl
Die zag ik ook voorbij komen...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de Google Ads worden steeds leuker
[..]![]()
je bent best kansloos als je je op die site aanmeldquote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef PieterBas het volgende:
Googlet je vriendin/vrouw even op je naam.. ziet ze jouw profiel op die site, dan ben je mega de sjaak!!
en toch zijn er mensen die er voor betalen.. Hoe dan ook indirect wordt je altijd genaaid... Daar gaat je vrouw met 50% van je spullen... een vette alimentatie voor de kinderenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
je bent best kansloos als je je op die site aanmelden al helemaal als je er geld voor gaat betalen
Moet lukkenquote:
Uhm, dit wordt dan al de 3 keer, dus zo speciaal is het niet hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar komt toch in feite op hetzelfde neer. Alleen is het nu zeker dat alle partijen aanwezig zijn.
Les 1 die we leerden bij Financiele Levensloop: trouw nooit in gemeenschap van goederenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef PieterBas het volgende:
en toch zijn er mensen die er voor betalen.. Hoe dan ook indirect wordt je altijd genaaid... Daar gaat je vrouw met 50% van je spullen... een vette alimentatie voor de kinderen
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2008 18:49 schreef Piles het volgende:
Les 1 die we leerden bij Financiele Levensloop: trouw nooit in gemeenschap van goederen
als ik trouw. is het de koude uitsluitingquote:Op donderdag 20 november 2008 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Les 1 die we leerden bij Financiele Levensloop: trouw nooit in gemeenschap van goederen
Mmh, dan kan ik misschien welquote:
Nee, maar had weer borrel van werk.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:04 schreef Maisnon het volgende:
Pokkeweer inderdaadmaar ik reed tussen de buien door
100 euro fuck man, ik kan me al zat zuipen van 20quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar had weer borrel van werk.
Weer honderd euro kwijt
was wel leuke avond geloof k maar ik vind het nu wat minder leuk
Dat red ik echt niet meer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:13 schreef Puala het volgende:
[..]
100 euro fuck man, ik kan me al zat zuipen van 20
Dan weet je dat je een goeie avond gehad hebtquote:
da is!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een goeie avond gehad hebt
Goedemorgen alhier
Hmm, ik doe het je echt niet na eigenlijk. Maar ja, dan moet je er mee stoppen als het te vaak is, of selectiever zijn waar je heen gaatquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat red ik echt niet meer.
Ben meestal zo'n 100 euro kwijt, maar ik heb nu echt te vaak borrels, moet er echt mee uitscheien.
ik ga gewoon niet meer zuipen door de weeks.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik doe het je echt niet na eigenlijk. Maar ja, dan moet je er mee stoppen als het te vaak is, of selectiever zijn waar je heen gaatDat werkt misschien ook al
Ja toch! Zeker een brabanderquote:
Dat herken ik wel... Drink nauwelijks door de week eigenlijk, soms een paar pilsjes met een voetbal wedstrijd maar dat is zelden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga gewoon niet meer zuipen door de weeks.
weekend begint vanaf donderdag, dus prima
maandag dinsdag woensdag geen drank.
Lijkt me bijna logisch hequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ga gewoon niet meer zuipen door de weeks.
weekend begint vanaf donderdag, dus prima
maandag dinsdag woensdag geen drank.
Nouja... sommigen mensen kunnen er wat vanquote:
Pics!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Sort of
Ben met een vriend ergens in een of ander studentenhuis terecht gekomen, woonde alleen maar meiden, ik kende er niemand, was stiekem best gezelligAllemaal meiden die ' DDR' aan het spelen waren, bier, wiet en muziek. Best vermaakt
Dat weet ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja... sommigen mensen kunnen er wat van
Drink je welquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ikVal zelf absoluut niet onder die categorie
Een collega verkracht 1min geleden maar haar compleet door er heen te woelen als een idiootquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
Eén voordeel aan dit weer, je hoeft je haar niet te doen, want dat zit toch kut zodra je 2 seconde buiten loopt
chicks?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
Sort of
Ben met een vriend ergens in een of ander studentenhuis terecht gekomen, woonde alleen maar meiden, ik kende er niemand, was stiekem best gezelligAllemaal meiden die ' DDR' aan het spelen waren, bier, wiet en muziek. Best vermaakt
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
Eén voordeel aan dit weer, je hoeft je haar niet te doen, want dat zit toch kut zodra je 2 seconde buiten loopt
Ja, dat wel. Enkel niet veel, heb een periode achter de rug waarin ik vaak misselijk, duizelig enz. was dus dan is het niet slim om te drinken. De laatste 2 maanden gaat het wel weer goed, dus flugel en ik zijn weer dikke vriendjesquote:
Nahja... Misschien doet 10 bier het al bij jequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Enkel niet veel, heb een periode achter de rug waarin ik vaak misselijk, duizelig enz. was dus dan is het niet slim om te drinken. De laatste 2 maanden gaat het wel weer goed, dus flugel en ik zijn weer dikke vriendjes.
En je had het trouwens al wel kunnen weten, hoe wil ik me anders van 20 euro zat zuipen?
Nee, als je die troep naast je biertje gaat drinken dan sta je smorgens helemaal niet meer opquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:00 schreef eer-ik het volgende:
Is flugel zo goedkoop?
ik drink het echt nooit meer, maar goed.
shotjes?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:01 schreef Californium het volgende:
ik was vorige week ook zat...maar dat was omdat ik 4 of 5 tequila binnen 30 min had weggetikten een fles peercider
Jup, stuk of 7 allemaal op de beurt op de dance dance revolution matquote:
ik vind het ook echt vullis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, als je die troep naast je biertje gaat drinken dan sta je smorgens helemaal niet meer op
Ja, maar jouw haar is een uitzonderingquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Een collega verkracht 1min geleden maar haar compleet door er heen te woelen als een idioot
shotjesquote:
gisteravond heb ik er 40 voor 18 euro nogwat gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:00 schreef eer-ik het volgende:
Is flugel zo goedkoop?
ik drink het echt nooit meer, maar goed.
dat valt wel mee dan.quote:
van 40 stuks welquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
daar kun je toch niet dronken van worden? zit toch maar 4% op ofzo?
Ouwe krullenbol die ik ben... Nouja, het worden er steeds minderquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar jouw haar is een uitzondering
5%quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
van 40 stuks wel
In bier zit ook niet zoveel hoor
Ja maar bier zit niet in flesjes van 0.4mlquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
van 40 stuks wel
In bier zit ook niet zoveel hoor
Flugel zit echt wel wat meer in hoor... 20% toch of zoiets ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
daar kun je toch niet dronken van worden? zit toch maar 4% op ofzo?
Tequilaquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat valt wel mee dan.
ik stond laatst ook tequilla te hakkelen, stuk of 10 achter elkaar en daarna nog een sunrise erachteraan
ging prima, tot ik opstond
Heb volgens mij nog nooit zo hard gekotst
Kutspul....
toch blijf ik het lekker vinden
Tequilla staat op mijn blacklist, toevallig donderdag voor het eerst weer gedronken sinds die blacklisted avondquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat valt wel mee dan.
ik stond laatst ook tequilla te hakkelen, stuk of 10 achter elkaar en daarna nog een sunrise erachteraan
ging prima, tot ik opstond
Heb volgens mij nog nooit zo hard gekotst
Kutspul....
toch blijf ik het lekker vinden
Echt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ouwe krullenbol die ik ben... Nouja, het worden er steeds minder
Ja precies... op een goeie avond kan ik best 4,5-5 liter hebben maar dan heb ik wel het schuim in de keel staanquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5%
maar na een stuk of 30 gaat bij mij het licht ook wel uit
IK heb geen ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:06 schreef eer-ik het volgende:
oh wacht effe cali.
volgens mij interpreteer ik je verkeerd
Bier.. nee van 10 bier sta ik niet op mijn kop eigenlijk. Misschien ook omdat als ik bier drink het hooguit 5 glazen zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Nahja... Misschien doet 10 bier het al bij je
Mensen die kaal zijn hebben de wereld....quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt?Je percentage krullen of het aantal krullen? (
)
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tequilla staat op mijn blacklist, toevallig donderdag voor het eerst weer gedronken sinds die blacklisted avond
Dan gaat het daar misquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Bier.. nee van 10 bier sta ik niet op mijn kop eigenlijk. Misschien ook omdat als ik bier drink het hooguit 5 glazen zijn eigenlijk.
jup... niemand die nuchter was volgens mij, dronken mensen die ladderzatte mensen naar hotels sleuren, vuile bar en vuile toilettemn achterlatendquote:
Zoals het hoort eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup... niemand die nuchter was volgens mij, dronken mensen die ladderzatte mensen naar hotels sleuren, vuile bar en vuile toilettemn achterlatend
Nee hoor 20% echt nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Flugel zit echt wel wat meer in hoor... 20% toch of zoiets ?
Vuile bar was jouw schuldquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup... niemand die nuchter was volgens mij, dronken mensen die ladderzatte mensen naar hotels sleuren, vuile bar en vuile toilettemn achterlatend
Jepsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die kaal zijn hebben de wereld....
Zegt dat genoeg?
Dan moeten ze me ook geen tequilla forcefeedenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Vuile bar was jouw schuld
En ik was 1 van de nuchterste
Heeeeerlijk
Eerst 5 bier, en dan verder op flugel. Lijkt mij niets mis mee? En als we er echt zin in hebben gaan we aan de Tequillaquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moeten ze me ook geen tequilla forcefeeden
"We"? Gaan we dan ook eindelijk in bad samenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst 5 bier, en dan verder op flugel. Lijkt mij niets mis mee? En als we er echt zin in hebben gaan we aan de Tequilla
Ja gezellig, maar dan wel met die buurvrouw er bij hequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
"We"? Gaan we dan ook eindelijk in bad samen
Liekemeisje en Jonquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen idee wat het verhaal was, maar ik weet wel dat ik mensen van tafels ervan heb moeten weerhouden om kleren uit te trekken voor Tsjechse roebels
Geen probleem... wel vol met zijn drieen maar als jij er bij bent doe ik graag meequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja gezellig, maar dan wel met die buurvrouw er bij he
En paulaquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Liekemeisje en Jon
mooie herinneringen
Twan ik en Jen
jenneke heeft niet gekotstquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En paula
En Durp, waar is Jenneke....*kots* en Jenneke waar is Durp *kots*
Awesome, het voorbeeld waarom je geen mixdrankjes moet zuipen
Je mag ook bij mij in het zwembad komen hoor? Is iets groter als jouw bad, maar wel iets kouder denk ik..quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen probleem... wel vol met zijn drieen maar als jij er bij bent doe ik graag mee
Omg, hoe bezopen ben je danquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
jenneke heeft niet gekotst
Ik heb haar naar huis gesleurd jah
ze wilde alleen tien keer Durp en tien keer heb ik gezegd.... die loop ergens daarachter en heeft lopen kotsen.... en tien keer zei ze: laat dan maar zitten
Dat klinkt ook erg goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij in het zwembad komen hoor? Is iets groter als jouw bad, maar wel iets kouder denk ik..
Ik was van plan er morgen avond eens flink wat piks tegenaan te gooien maar voel me niet echt top. Beetje zonde van mijn vrije dagen erna als ik helemaal naar de klote benquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Maar ik was gisteren niet zo dronkendaarom ben ik nu al op
zij het met een zwaar hoofd
maar ik leef nog
Juh, sta alleen wel op famous de hele avond/nachtquote:
Fuck me, I'm famous.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Juh, sta alleen wel op famous de hele avond/nacht
Ja, is ook een serie die David Guetta uitbrengt als zijnde mixcompilatiesquote:
Hier volop zon.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:52 schreef Puala het volgende:
ik weet niet wat hier nu aan komt waaien, maar het word wel erg donker nu :|
vandaar dat hij daar ook geregeld draaitquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, is ook een serie die David Guetta uitbrengt als zijnde mixcompilaties
Hm... Hier weinig last van. Wel bewolkt in het altijd mooie Eindhovenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:52 schreef Puala het volgende:
ik weet niet wat hier nu aan komt waaien, maar het word wel erg donker nu :|
Het bedrijf is gevestigd in een monumentale boerderij.. dus de luiken hebben ze net al voor de ramen gedaan.. de wind hoor je echt flink er om heen gaan, en de hagel tikt rustig tegen de luiken.. bahquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier volop zon.
De ramen waaien er hier op de 15e wel zo ongeveer uit.
Wees maar blijquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm... Hier weinig last van. Wel bewolkt in het altijd mooie Eindhoven
Ik word een beetje naar van jouw depressiviteit / negativiteit altijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Lalalala, wat een ongelofelijk kutdag weer![]()
Ben je vast niet de enigequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:10 schreef Californium het volgende:
Ik word een beetje naar van jouw depressiviteit / negativiteit altijd
Gewoon, school enzoquote:vertel
whehe baggerweer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Het bedrijf is gevestigd in een monumentale boerderij.. dus de luiken hebben ze net al voor de ramen gedaan.. de wind hoor je echt flink er om heen gaan, en de hagel tikt rustig tegen de luiken.. bah
Ik ben blij dat er voor m'n huis zo'n beetje een bus stoptquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ben blij dat mijn pa aanbood me weg te brengen
Ach, ik zit binnen dus wat dat betreftquote:
Haha, dat is ook wel lekker ja. Ik reis maar 5 minuten hoor normaal, dus mag absoluut niet klagenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er voor m'n huis zo'n beetje een bus stopt
En dat ik op (praktisch) het station werk, daar stopt die bus ook.
Heerlijke verbinding.
Ik ga naar zee denk ik als het z blijft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:22 schreef nicomart het volgende:
Zo.. ik ben er ook. Hypotheek is zo goed als geregeld.
Was een lekker tochtje over het water weer. Hier in Rotterdam valt het mee, maar in Alblasserdam stonden de schuimkoppen op het water en had ik zelfs moeite om rechtop te blijven staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |