Prima huisje... Lekker ruim en mooie badkamer en keuken. Die klokken luiden alleen met begrafenissen en zondag-ochtendquote:Op donderdag 20 november 2008 12:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk huisje ja
Die kerk luidt toch hopelijk niet zijn klokken!!
Dank! Ben er erg blij meequote:
Zoelmond.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Buren is wel tofjes.... Weinig mis mee. Waar woont je vriend dan ?
Ah... Oke dan, dat is vlakbij Burenquote:
I know, elke keer weer langs dat heerlijke restaurantquote:Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ah... Oke dan, dat is vlakbij Buren
Maakt het uit? We zitten hier niet in TTK!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
G
heb ik dichtende goed geschreven?
![]()
Nouja.... restaurantquote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
I know, elke keer weer langs dat heerlijke restaurant
PIles!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet posten, maar nu moet ik wel
G.![]()
Das lang geleden
Ik weet wel iets anders om te strelen dat lekkerder isquote:Op donderdag 20 november 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Egostrelerij is altijd lekker toch ?
aargh.. en dat is op zondag ook nog eens teringvroeg natuurlijk!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima huisje... Lekker ruim en mooie badkamer en keuken. Die klokken luiden alleen met begrafenissen en zondag-ochtend![]()
Buren is een stadquote:
dan vind ik het goed....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maakt het uit? We zitten hier niet in TTK!
Dan wil ik een keer bij je komen eten hoor als je dat soort dingen gaat zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Nouja.... restaurant. Een matige pannenkoekenbakker, dat is het
. Wel gezellig altijd maar ik bak ze lekkerder
Stadsrechten.....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh? 100.000 inwoners enzo?
Tja, wat zal ik er van zeggenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef G.Fawkes het volgende:
PIles!
het is idd lang geleden. Hoe ist met je?
Cf is stoffig!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
iig genoeg stof om een gedicht van de maken![]()
Gezellig.... Neem je vriend mee, kunnen we met zijn vieren in bad na het etenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan wil ik een keer bij je komen eten hoor als je dat soort dingen gaat zeggen
Wel goedquote:Op donderdag 20 november 2008 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik er van zeggen
Nog niet veel anders
En hoe is het met u?
quote:
Op de foto's heb ik al wel gezien dat dat niet gaat passen in het bad hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig.... Neem je vriend mee, kunnen we met zijn vieren in bad na het eten.
Dan heb je goed opgelet... Met zijn 2-en gaat wel dus als je je vriend thuis laat... Ik mijn vriendin niet uitnodigquote:Op donderdag 20 november 2008 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Op de foto's heb ik al wel gezien dat dat niet gaat passen in het bad hoor
Iedereen is mod tegenwoordig of niet ?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef GlowMouse het volgende:
Hee, de TT klopt niet! Suggesties voor een nieuwe?
met glowmouse de Waardeloos dichtende mod?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef GlowMouse het volgende:
Hee, de TT klopt niet! Suggesties voor een nieuwe?
Dat forum is al een hele tijd geslotenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Iedereen is mod tegenwoordig of niet ?
Geen idee waar je het over hebt... Volgens mij stel ik een vraagquote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat forum is al een hele tijd gesloten
Heb jij van dat forum genoten?
Houden zoquote:Op donderdag 20 november 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Wel goed
Druk bezig op mijn werk dus post niet ontzettend veel meer. (geen honderden posts zoals tijdens mijn stage) En voor de rest gaat het ook goed
Zal wel over een maand of 3 worden zekerquote:Wanneer gaan we weer eens naar de bios?
Whaha, nee dankje, ik ben erg trouwquote:Op donderdag 20 november 2008 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb je goed opgelet... Met zijn 2-en gaat wel dus als je je vriend thuis laat... Ik mijn vriendin niet uitnodig
Dan kijk je toch in het archiefquote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt... Volgens mij stel ik een vraag
Eiland ofzo was dat toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef GlowMouse het volgende:
Dat forum is al een hele tijd gesloten
Heb jij van dat forum genoten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan kijk je toch in het archief
je lijkt wel depressief
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ooh, je neemt het serieus.... Excusesquote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaha, nee dankje, ik ben erg trouw
Ik stel een vraag.... Werkelijk waar, dit is meer een bevestiging van de vraagquote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan kijk je toch in het archief
je lijkt wel depressief
Zo snel al?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Houden zo![]()
[..]
Zal wel over een maand of 3 worden zeker
ik gok meequote:Op donderdag 20 november 2008 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik stel een vraag.... Werkelijk waar, dit is meer een bevestiging van de vraag
Het antwoord op mijn vraag is: JA! Gok ik
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:40 schreef GlowMouse het volgende:
Ojee dat had ik niet door
Maar op Google staat nog veel hoor
Hoe kan iemand mod zijn als hij/zij niet eens begrijpelijk kan lezen..... Teh horrorquote:
Geen idee hoe ik er op moet reageren, dat meer eigenlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, je neemt het serieus.... Excuses
hey... begrijipelijk lezen is ook gewoon moeilijk af en toe. Alsof jouw vraag zo duidelijk was..quote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe kan iemand mod zijn als hij/zij niet eens begrijpelijk kan lezen..... Teh horror
Als een wildvreemde vraagt om pannenkoeken te gaan eten en vervolgens samen in bad te gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik er op moet reageren, dat meer eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |