Het is nog een hele kunst om haar normaal op de foto te krijgen, omdat ze zo'n expressief gezicht heeft en graag rare koppen trekt.quote:
Hij heeft de oren van mijn vaderquote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Leanderdat droppie heeft echt mijn hart gejat hoor!
Hij had het net gewassenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:10 schreef dutchie het volgende:
Christan heeft een mooi koppie Rewimo, stoer haar ook. Gaat een ladykiller worden.
"ooooh ooooh" was haar reactiequote:
Ridderkerk, vlakbij Rotterdamquote:Op zondag 23 november 2008 16:41 schreef bixister het volgende:
oooh wat een boel sneeuw bij jullie! waar is dat? hier is 't ook alleen maar natte derrie.
Zoeen kan er hier idd ook nog wel bijquote:Op maandag 24 november 2008 15:43 schreef Stiemie het volgende:
Die is helemaal! Ga er helemaal van rammelen
ik wil ook een Stijn
quote:Op zondag 23 november 2008 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een popje, die Djessy... mooi beebje hoor
Koen komt ook weer ff voorbij:
[ afbeelding ]
Ze moest en zou in dat hemdquote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef freecell het volgende:
Fuente wat tofDat contrast vooral
Poseren als een dametje in een sjaal met een Pooh hemd!
quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haar eerste kennismaking met sneeuw
[ afbeelding ]
aan het eind van de middag lag er wat meer en waren de jongens lekker aan het sleeėn in de tuin
[ afbeelding ]
Als ik er over heb, mag jij er 2 hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef Lishe het volgende:
Deliedje, wat een gaaaave! (Letterlijk en figuurlijk.) Wat een coole achterkant, en je topmodel zo mooi! (Mag ik er 2, anders mis ik een kant op het prikbord.)
Ben benieuwd BE, jullie manneke wordt natuurlijk ook bijna één ja... Wat vliegt de tijd he?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke kaart DeLiedje, wij hebben er wat inspiratie door gekregen.
Juh!quote:
*sjught*quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:53 schreef dutchie het volgende:
Maar we blijven het proberen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Big boy.
Hij heeft klompjes aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:53 schreef dutchie het volgende:
Maar we blijven het proberen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Big boy.
[ afbeelding ]
Kijk hem gaan dan, ons kleine scheurmonster.
Mama leg je camera eens weg. Ah toe?![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos dat kuiken!Wat superschattig! Ik rammel met je mee hoor Maneki!
In het kader van 'beter goed gejat...' gingen wij nav DeLiedjes foto's aan de slag voor Sasha's uitnodiging.
Wat moet ik hier mee? Wat zijn ze nou weer van plan...
[ afbeelding ]
Echt niet dat ik blijf zitten.
[ afbeelding ]
Hou nou óp met die confetti!
[ afbeelding ]
Maar de aanhouder wint!
[ afbeelding ]
Klompjes staan hier bij de achterdeur. Luie mama, ik blijf anders bezig met veters strikken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef bixister het volgende:
mooierds allemaal weer!
lishe, wat bijzonder! en fijn dat 't zo mooi verliep. gefeliciteerd ermee. en wat zal je moeder ontroerd geweest zijn (en nog).
dutchie, 't zijn prachtbinken, allebei! die klompjes van cas!
Ja, ze lijkt best op haar als baby. Toevallig hebben we van de week even de oude babyfoto's bekeken en dat viel wel op.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:59 schreef pinquit het volgende:
Oh igraine, wat een prachtig meisje heb je daar![]()
lijkt ze op myhron? ik geloof het wel he?
nee joh, maar hij verteld het he, ik nietquote:Op donderdag 4 december 2008 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
devilschase? Praat jij echt de hele dag zo tegen Luca?![]()
Lekker ventje hoor!
Gewoon gekopied en geplakt van mn babysitequote:Op donderdag 4 december 2008 09:02 schreef huuphuup het volgende:
Leuke foto's DC
die tekst erbij had niet zo gehoeven voor mij![]()
Wat is je babysite ook alweer? Ik kan hem nergens meer vinden en vind je verhalen zo leuk om te lezenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:45 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Gewoon gekopied en geplakt van mn babysite
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat is je babysite ook alweer? Ik kan hem nergens meer vinden en vind je verhalen zo leuk om te lezen
Waarom zit er dan een wachtwoord op?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:10 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
dankje![]()
www.lammy.babysite.nl
wachtwoord = politie
Thanks! Morgen eens lekker koekeloerenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:10 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
dankje![]()
www.lammy.babysite.nl
wachtwoord = politie
omdat mn fotos werden gejat, en hier was t al bekendquote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef Koosje het volgende:
Max!
Wat een ontzettend leuke foto Pinquit!
[..]
Waarom zit er dan een wachtwoord op?
Lekker ventje is Luca!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:53 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]
Huh mama watdoe je?
[ afbeelding ]
Ohh een foto maken, dan lach ik wel even
wowquote:Op zaterdag 6 december 2008 07:22 schreef Conekiller het volgende:
kom hier niet zo vaak maar deze wilde ik toch even delen
[ afbeelding ]
ik vind dit trouwens een heel erg mooie foto!quote:
Ben ik het eiks wel mee eens..ik zie de toegevoegde waarde van zo'n foto ook niet, en wat Rocka zegt, voor haar zelf lijkt het me ook helemaal niet leukquote:Op zondag 7 december 2008 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje wat zijn Lilah, Thomas en Koen al weer veranderd en groot! Toffe kids allemaal!
En Maria moest nodig...![]()
(No offense, maar zo'n foto zou ik nooit op internet durven zetten. 't Lijkt me voor het kind later zelf vreselijk maar ook kunnen anderen met zo'n soort foto aan de haal gaan..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |