♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Die foto van Storm en Maria Met die jurken. prachtig!!! Echt.. wat een leuke kinderen, Sugar.
En de familie Llewella, het verschrikte gezicht van Amber (WTF )
het uilskuikentje (bah, stomme naam eigenlijk voor zo'n dotje)
Die eerste foto van Sacha, haha (wat nou weer ) En bijna 1 jaar, wow (wij zaten in een vakantiehuisje toen, en ik met mijn laptop met umts kaart te F5-en voor nieuws)
Mijn zwager heeft een nieuwe camera en Amber is een gewillig fotomodel ze zijn niet allemaal een scherp, maar hij moet nog oefenen
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Hee wat bijzonder Lishe, het dopen van je kinderen. Ik ken het alleen vanuit het RK geloof, waar het voor het 1e levensjaar gebeurd, maar Luuke's leeftijd kan ook gewoon nog?
Ik vind Jasja echt een plaatje, zo mooi roze in het witte schuim, en het kuifje van Leander is om op te vreten
Leuke foto's Vicky! Lekker snoetje heeft Amber En de (sneeuw)mannen van Dutchie zijn ook erg leuk om te zien!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee.... Eva ♥ en Iris ♥
Ik ben van huis uit katholiek Lois. Lang verhaal, maar mijn moeders grootste wens was dat de kinderen gedoopt werden. Zij gelooft dat ze anders niet op dezelfde plek terechtkomt na haar dood. Na afgelopen raar jaar moest het erdus van komen. Ze kent een pastoor die graag aan haar verzoek gehoor wou geven, in een prachtige kerk. het was dus een beetje 'buiten het boekje om'. Maar wel fijn uiteindelijk, we hebben er een bijzondere dag van gemaakt. En wat ik erg typisch vond: Mijn drukke bijna-kleuter was gewoon helemaal kalm en onderging alles vol interesse. Bijzonder en fijn. Gewoon goed.
Geluk zit in een klein Wolkje Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
Is dat echt een uitzondering? De kinderen van vrienden van ons zijn ook in een rk kerk gedoopt en ook tegelijk, de oudste was als ik het goed heb 3 jaar toen.