Even een stripverhaal...
Vandaag waren mam en ik al best vroeg op, half 9. Voor mam en mij is dat best vroeg want normaal ben ik pas half 11 wakker

Mam en ik hebben samen lekker een flesje gedronken en daarna vroeg mam of ik vanaag weer naar buije wilde en daj wilde ik wel
Alleen mam zei daj er vandaag geen snee was

dus daj vond ik best wel stom
Om 3 uur ging mam de spullen pakken en nog een flesje voor me klaar maken en toen zijn we naaj buije gegaan

Het was een beetje warremer als gister want de snee was natuujlijk weg....
mama had me heej goej ingepakt in de wagen want anders was het wel heeeeeul kouj hoor, ech waar
![]()
Zie je hoe goej mam me had ingepakt
Toen waren we in de bos en toen zag ik een honnebees :shock: hij ging zo helemaal op me af rennen en helemaal blaffen zei mama, echt stomme beese zijn dat want ik schrok daar helemaaj van

Mam en ik ware zo in de bos en toen was er zo een soort park mej een bankje en daar zijn mama en ik op gaan zitten toen
![]()
Ik was nog steeds boos op dat honnebees

die zo ging blaffen naar me
![]()
Mam moest natuurlijk weej een foto make
Toen zei mama ook nog dat er misschien wel hasebeesen waren in de bossen

dat was echt heel spannend
![]()
Ik ging helemaal kijken of ik hasebeese zag in de bossen want mama zei dat hasebeese komen om die tijd als het een beeje donker wordt
![]()
En inene zag ik waj bewege

: ik schrok best wel ervan en vroeg aan mama of daj hasebeese waren
Mama zei dat dat best eens zou kunnen en dat het misschien ook wel berebeese of hertebeese waren maar ik zag volgens mij echt een haasebees ...
![]()
Kijk mama, een hasebees!
Toen moest mama heel erg lache om mij en om de hasebeese en toen vond ze me weer lief ofzo
![]()
Toen heb ik nog een fles gedronken in de bos

smen met de hasebeese en toen zijn we weer naar huis gegaan want het werd heeeeel donker
Toen had mama nog een foto gemakat van ons same op het bankje waar we de hasebeese zagen, misschien ziet u er wel 1 op de foto stiekem...
![]()
Nou ik ga lekker opwarmen in mn bedje en mama gaat eten maken voor de groje mensen!
boxxxx Luca
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....