Het is nog een hele kunst om haar normaal op de foto te krijgen, omdat ze zo'n expressief gezicht heeft en graag rare koppen trekt.quote:
Hij heeft de oren van mijn vaderquote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Leanderdat droppie heeft echt mijn hart gejat hoor!
Hij had het net gewassenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:10 schreef dutchie het volgende:
Christan heeft een mooi koppie Rewimo, stoer haar ook. Gaat een ladykiller worden.
"ooooh ooooh" was haar reactiequote:
Ridderkerk, vlakbij Rotterdamquote:Op zondag 23 november 2008 16:41 schreef bixister het volgende:
oooh wat een boel sneeuw bij jullie! waar is dat? hier is 't ook alleen maar natte derrie.
Zoeen kan er hier idd ook nog wel bijquote:Op maandag 24 november 2008 15:43 schreef Stiemie het volgende:
Die is helemaal! Ga er helemaal van rammelen
ik wil ook een Stijn
quote:Op zondag 23 november 2008 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een popje, die Djessy... mooi beebje hoor
Koen komt ook weer ff voorbij:
[ afbeelding ]
Ze moest en zou in dat hemdquote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef freecell het volgende:
Fuente wat tofDat contrast vooral
Poseren als een dametje in een sjaal met een Pooh hemd!
quote:Op zondag 23 november 2008 23:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Haar eerste kennismaking met sneeuw
[ afbeelding ]
aan het eind van de middag lag er wat meer en waren de jongens lekker aan het sleeën in de tuin
[ afbeelding ]
Als ik er over heb, mag jij er 2 hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef Lishe het volgende:
Deliedje, wat een gaaaave! (Letterlijk en figuurlijk.) Wat een coole achterkant, en je topmodel zo mooi! (Mag ik er 2, anders mis ik een kant op het prikbord.)
Ben benieuwd BE, jullie manneke wordt natuurlijk ook bijna één ja... Wat vliegt de tijd he?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke kaart DeLiedje, wij hebben er wat inspiratie door gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |