Winst.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ik niet snap is waarom men ineens zoveel zou kopen en meteen weer verkopen...
Er zullen mensen zijn die vandaag bij -25% zijn ingestapt en net bij +43% zijn uitgestapt. Dat heet dan speculerenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is waarom men ineens zoveel zou kopen en meteen weer verkopen...
Op Marktplaats staan er zatquote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja, sommige van die oude papieren aandelen hebben een aardige verzamelwaarde.
Ik wil ook nog eens een paar mooie op de kop tikken en dan inlijsten en ophangen.
Fijn dat je enkel de 1e zin quote, en niet de 2de zin waarin ik dus al een vraagteken zet bij of het nou daytrade winst pakken is in dit gevalquote:
Geen dank.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Fijn dat je enkel de 1e zin quote, en niet de 2de zin waarin ik dus al een vraagteken zet bij of het nou daytrade winst pakken is in dit geval
nee juist als de index stijgtquote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Lassekjus het volgende:
Mensen, nu ophouden met het PPT... het is vraag en aanbod. Elke keer als de index daalt in de usa moet het volgens vele hier het ppt hier achter zitten.
Nee, als ie stijgtquote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Lassekjus het volgende:
Mensen, nu ophouden met het PPT... het is vraag en aanbod. Elke keer als de index daalt in de usa moet het volgens vele hier het ppt hier achter zitten.
Zouden die aandelen hun waarde hebben behouden?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Op Marktplaats staan er zat
http://kopen.marktplaats.(...)depapieren/c948.html
Papier behoudt altijd z'n waarde.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:39 schreef BabyBel4 het volgende:
Zouden die aandelen hun waarde hebben behouden?
Grapjas, dat bedoel ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:39 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Papier behoudt altijd z'n waarde.
6ct de kiloquote:Op donderdag 20 november 2008 19:39 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Zouden die aandelen hun waarde hebben behouden?
Hoe wil jij dan die idiote bewegingen naar boven verklaren bij enkel slecht nieuws? Zelfs Willem van Middelkoop en diverse andere analisten hebben het regelmatig over de PPT (gehad).quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Lassekjus het volgende:
Mensen, nu ophouden met het PPT... het is vraag en aanbod. Elke keer als de index STIJGT=) in de usa moet het volgens vele hier het ppt hier achter zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |