quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ik vraag me alleen maar af wat daar nu zo "not done" aan is.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe, boe, niemand mag zeggen dat iemand anders kansloos is want we moeten iedereen in zijn waarde laten.
Stemadvies:
Gristelijk; CDA, CU/SGP
Ja, ik ook, daar niet vanquote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Zotheid het volgende:
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik terug naar m'n ouderlijk huis zou moeten.
Moet je daar voor een verzoek in leveren?quote:
Mijn ouders zijn tof dus zie het probleem nietquote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen maar af wat daar nu zo "not done" aan is.
[..]
Ja, ik ook, daar niet van
Zie TT!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Moet je daar voor een verzoek in leveren?ik kom daar gewoon binnen rollen 'hands down kicking your ass!'
Sarcasme my dear.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is daar precies mis mee dan?Ken zat mensen van 20 en ouder die nog bij hun ouders wonen. Zelfs 1 van 45. Lekker boeiend. Sommige mensen kunnen gewoon goed met hun ouders samen leven.
Om te zeggen dat het not done is is dan redelijk kansloos, IMO.
Respect, in de oude betekenis van het woord, is not done anno 2008.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik vraag me alleen maar af wat daar nu zo "not done" aan is.
Ik zou het wel willen, maar dan moet ik wel een uitnodiging krijgen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef gers het volgende:
maar wie gaat er stemmen met die waterschapdingus
ik weet niet eens wat die lui doenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen, maar dan moet ik wel een uitnodiging krijgen.
En waarom ik het wil/ga doen? Tsja, ik zie het toch als een recht. Eentje waarvoor gestreden is.
Ik denk dat ik wel stem. Al is het alleen maar om de macht van de VVD uit te breiden.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef gers het volgende:
maar wie gaat er stemmen met die waterschapdingus
Ik kan ook prima met mijn ouders opschieten maar ik leef ondertussen mijn eigen leven, met mijn eigen onderkomen. Als ik bij mijn ouders zou wonen zou ik het idee hebben dat ik nog verantwoording moet afleggen en dergelijke.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn tof dus zie het probleem niet
Dat heb ik ook een beetje maar ik heb echt geen zin me daar in te verdiepen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen, maar dan moet ik wel een uitnodiging krijgen.
En waarom ik het wil/ga doen? Tsja, ik zie het toch als een recht. Eentje waarvoor gestreden is.
Eens!quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
ik vind van pink floyd eigenlijk alleen money en another brick in the wall leuk om te luisteren
Zeg je hier nu dat ik niet mijn eigen leven leef?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel stem. Al is het alleen maar om de macht van de VVD uit te breiden.
[..]
Ik kan ook prima met mijn ouders opschieten maar ik leef ondertussen mijn eigen leven, met mijn eigen onderkomen. Als ik bij mijn ouders zou wonen zou ik het idee hebben dat ik nog verantwoording moet afleggen en dergelijke.
Schaam je!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
ik vind van pink floyd eigenlijk alleen money en another brick in the wall leuk om te luisteren
Fixedquote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, een als-je-ouder-dan-12-bent-en-nog-bij-je-ouders-woont-en-je-bent-nog-maagd-faal-je discussie?
Ja maar jij bent dom.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
4.5quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
Heul niet. Ze maken geen minder nummers.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schaam je!
Dat zijn juist de minste nummers (naar mijn mening).
Phailer.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja sorry, de rest doet me gewoon niks
Yep, mijn excuses. Neemt niet weg dat er mensen zijn, zoals Emimich, die er daadwerkelijk zo over denken. Dus richt ik mijn vraag, wat er nu verkeerd is aan bij je ouders wonen, aan die mensen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je m'n berichtje net gelezen?
Nummers welke ik momenteel minder luister omdat ik ze de afgelopen tijd te veel heb gehoord dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul niet. Ze maken geen minder nummers.
Hoe kom je daarbij?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nummers welke ik momenteel minder luister omdat ik ze de afgelopen tijd te veel heb gehoord dan?
Dus toch in de 20 en thuiswonend?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef IQM het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Dat ik geen uitnodiging heb gekregen, heeft niks met mijn leeftijd te maken.Ik mag al láng stemmen.
Haha, volle vuist van BP in je reet!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Zotheid het volgende:
Nummers welke ik momenteel minder luister omdat ik ze de afgelopen tijd te veel heb gehoord dan?
Omdat je daar pas mag stemmen wanneer je 18 bent. Plus dat ik het een louche zaak vind dat jij je geboortedatum niet invult.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Dat ik geen uitnodiging heb gekregen, heeft niks met mijn leeftijd te maken.Ik mag al láng stemmen.
Al foto's van dat stuk metaal?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben haar vertrouweling geworden.
Google?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Al foto's van dat stuk metaal?
Mits rubber handschoen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, volle vuist van BP in je reet!
Lul niet, jij gaat chickies pwnen op je studentenkamer.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ik weet zeker dat ik op m'n 21ste nog thuis woon.
Ja, alleen onhandelbare lelijke kanker pubers wonen dan niet meer thuisquote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep, mijn excuses. Neemt niet weg dat er mensen zijn, zoals Emimich, die er daadwerkelijk zo over denken. Dus richt ik mijn vraag, wat er nu verkeerd is aan bij je ouders wonen, aan die mensen.
Nee, joh. Ik ben 33 en woon inderdaad nog thuis bij m'n vader en moeder. M'n moeder smeert iedere ochtend m'n boterhammetjes en m'n vader brengt me weg met de auto als ik ergens naartoe moet.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dus toch in de 20 en thuiswonend?
Uiterst louche, zeg. Poooooh, wat louche. Ik ben ook één van de weinigen die dat doet!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat je daar pas mag stemmen wanneer je 18 bent. Plus dat ik het een louche zaak vind dat jij je geboortedatum niet invult.
Ja, als ik zoek op Breathtaking en piercing kom ik alleen op jouw reacties uitquote:
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook geen stembiljet gehad, heur. En ben toch echt ouder dan 18 (al een tijdje, helaas)
Aber waer mot ik het von betalen?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lul niet, jij gaat chickies pwnen op je studentenkamer.
Nu snap ik je gedrag jegens BT een stuk beter!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef IQM het volgende:
Nee, joh. Ik ben 33 en woon inderdaad nog thuis bij m'n vader en moeder. M'n moeder smeert iedere ochtend m'n boterhammetjes en m'n vader brengt me weg met de auto als ik ergens naartoe moet.
Chill toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik ben 33 en woon inderdaad nog thuis bij m'n vader en moeder. M'n moeder smeert iedere ochtend m'n boterhammetjes en m'n vader brengt me weg met de auto als ik ergens naartoe moet.
[..]
Uiterst louche, zeg. Poooooh, wat louche. Ik ben ook van de weinigen die dat doet!
(Ik noem een Bt, heeft ook geen geboortedatum ingevuld.)
Blijkbaar zit het je wel dwars, ander reageer je niet zo. BT wil gewoon geneukt worden door oude mannen, en ze wil niet dat haar jonge leeftijd mannen afschrikt. Is toch geen reden voor jou om je geboortedatum er niet neer te zetten?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Uiterst louche, zeg. Poooooh, wat louche. Ik ben ook van de weinigen die dat doet!
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, alleen onhandelbare lelijke kanker pubers wonen dan niet meer thuis. Niks mis mee om een goede relatie met je ouders te hebben, en daar boven op gewoon lekker te sparen voordat je het huis uitgaat.
Op kamers gaan i.v.m een te verre reisafstand is natuurlijk een ander verhaal.
Maar van BT weten we dat ze 17 is.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef IQM het volgende:
Uiterst louche, zeg. Poooooh, wat louche. Ik ben ook één van de weinigen die dat doet!
Als 33-jarige thuiswonende is een 17-jarige het enige wat ik kan proberen, Emimich.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu snap ik je gedrag jegens BT een stuk beter!
Ik wil dit niet zeggen, ik wil dit niet zeggen, ik wil dit niet zeggen maar verkoop je gitaren die je dan hebt!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
Aber waer mot ik het von betalen?
Ik moet nog 2 jaar studie en daarna wil ik aan een audio/visuele studie beginnen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
Jammer, ze is al bezet.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:59 schreef IQM het volgende:
Als 33-jarige thuiswonende is een 17-jarige het enige wat ik kan proberen, Emimich.
Sinds wanneer dat dan? Eerst had ze dat wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Uiterst louche, zeg. Poooooh, wat louche. Ik ben ook één van de weinigen die dat doet!
Gitaar verkopen is als je piemel eraf hakken of je vagina uitboren.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik wil dit niet zeggen, ik wil dit niet zeggen, ik wil dit niet zeggen maar verkoop je gitaren die je dan hebt!![]()
En hossel een ongelimiteerd aantal chickies.
Vandaar dat al die mannetjes van in de 20 nog op haar zitten te geilenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Best te doen onder een fikse verdoving dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gitaar verkopen is als je piemel eraf hakken of je vagina uitboren.
Zo bizar mooi inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:00 schreef Zotheid het volgende:
We're just two lost souls , swimming in a fish bowl
Year after year
Valt te overwegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
Gitaar verkopen is als je piemel eraf hakken of je vagina uitboren.
Ik heb toch nergens gezegd dat het me níët dwars zit? En het zit me ook niet echt dwars, ik vind het alleen een beetje apart dat jij het niet invullen van een geboortedatum als 'louche' bestempelt.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar zit het je wel dwars, ander reageer je niet zo. BT wil gewoon geneukt worden door oude mannen, en ze wil niet dat haar jonge leeftijd mannen afschrikt. Is toch geen reden voor jou om je geboortedatum er niet neer te zetten?
Ja, omdat jullie haar al langer hebben zien posten op FOK! en toen een keer in haar profiel hadden gekeken toen ze nog haar geboortedatum had vermeld.quote:
Ik weet het, Emimich. Ze wil jou. Ze zeurde me net ook de oren van m'n kop over jou. She's definitely into you.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:03 schreef gers het volgende:
ik heb ook niet me geboortedatum in me profiel staan
Nee, omdat ze dat zelf zei... ik ken BT sowieso pas sinds de SC. Op MySpace staan weer andere getallen, dat welquote:Op donderdag 20 november 2008 00:02 schreef IQM het volgende:
Ja, omdat jullie haar al langer hebben zien posten op FOK! en toen een keer in haar profiel hadden gekeken toen ze nog haar geboortedatum had vermeld.
Inderdaad.quote:
En ik kan 'm spelen. Lekkerpuhlenene.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kippenvel, elke keer dat ik dit nummer hoor.
Mijn naam was nog niet eens genoemdquote:Op donderdag 20 november 2008 00:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
WATJE!!!Kom er dan ook voor uit dat je triest bent
JanusAnus!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:06 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Mijn naam was nog niet eens genoemd
Ik ook. Die is heul niet moeilijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik kan 'm spelen. Lekkerpuhlenene.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef Zotheid het volgende:
together we stand... divided we fall
Gaaf!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef Florian_ het volgende:
Ik probeerde vanmiddag weer de solo van comfortably numb en het gaat al wat beter
Ik stem toch alleen op mezelf.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
Mensen zonder geboortedatum in hun profiel zijn stom.
Oh hebben jullie trouwens al gestemd voor de Fok awards? Ik wel
.
ik ben niet stomquote:Op donderdag 20 november 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
.
Hayden.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben niet stom![]()
en ik heb geen idee wie ik moet nomineren
Wie stem je op?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
.
Pink Floyd is zo geniaal!quote:
Mijquote:Op donderdag 20 november 2008 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben niet stom![]()
en ik heb geen idee wie ik moet nomineren
Jij maakt wat mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Florian_ het volgende:
Bwheh ik ging mezelf gister vervelen op hyves en ik kwam zomaar joske en gers tegen
Jij bent hier de frikandel die weer over haar begint hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb toch nergens gezegd dat het me níët dwars zit? En het zit me ook niet echt dwars, ik vind het alleen een beetje apart dat jij het niet invullen van een geboortedatum als 'louche' bestempelt.
Yep, daar gaan we weer. BT wil dit. Die wil dat. Die wil zo. Allure_ heeft iedereen door, weet precies wat iedereen wil.
Je bent anders vrij wakker.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:11 schreef BobbyB het volgende:
Heren, dames en gaylords, ik ben slapen!
Frikandel.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent hier de frikandel die weer over haar begint hoor?
als wat ?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij. Anders moet je even de rest van de lijstjes bekijken, levert meestal ook wel inspiratie op
.
En jij pretendeert haar door en door te kennen, mevrouw de psychologe. *proest*quote:Op donderdag 20 november 2008 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga je me nog terug PMen?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij. Anders moet je even de rest van de lijstjes bekijken, levert meestal ook wel inspiratie op
.
En ik?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef Emimich het volgende:
Allure heeft een groot ego. Waarvoor hulde.
Ik heb op jou gestemdquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Welke kankerfaler heeft de OP verneukt !
Waar is mijn UI ? !
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Welke kankerfaler heeft de OP verneukt !
Waar is mijn UI ? !
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef BobbyB het volgende:
Oja, iemand heeft lopen falen met de IMG tags waardoor die UI's niet goed zijn. Wiki is weer goed.
Oh jaquote:
Hij was toevallig net aan het masturberen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, jij ook he.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent anders vrij wakker.
Hou je mond eens. Jij zit bij elke post die BT maakt haar ass te kussen, stakkerquote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij pretendeert haar door en door te kennen, mevrouw de psychologe. *proest*
Wel props voor 'frikandel', though!
Grmbl ..quote:
Props.quote:
quote:
Hé, doe eens niet zo louche en zet je geboortedatum eens in je profiel.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:14 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hij was toevallig net aan het masturberen.
quote:
Ik sta in de lijst.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:15 schreef Fascination het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster:
De all-round interessantste user om te volgen op FOK!:
De all-round origineelste topicopener:
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?: dagdag
Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!:
Grootste baggeraar van FOK!: Broekpaling
Grootste FB-Huillie:
Leukste relschopper:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Viking84
Meest behulpzame user:
De populairste user:
Creatiefste user: IQM
Meest humorvolle user: Rebubbled
Meest serieuze user:
Liefste user:
De vriendelijkste/ aardigste user:
Beste discussievoerder op FOK!:
De intelligentste user:
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts: Allure_
De geloofwaardigste user:
Beste nieuwkomer 2008: Chocolate
Meest irritante user: Emimich
Meest aandachtsgeile user: Rickokun
De meest trouwe user: tong80
Fanatiekste nachtbraker op FOK!: Noorsbloed
Meest ondergewaardeerde user:
Meest overgewaardeerde user:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2008: afcajos
Zuurste Ex-crewlid : Juup
05-01-1988quote:Op donderdag 20 november 2008 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, doe eens niet zo louche en zet je geboortedatum eens in je profiel.![]()
Jeuj!quote:
HELL YEAH. Verdien ik nou ook ergens een stem bij de Fok! Awards?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef Emimich het volgende:
Allure heeft een groot ego. Waarvoor hulde.
IK heb hem al gefixed en Damsco en die andere faalhaas eruit halen heb ik maar opgegeven, die zetten zichzelf er steeds in.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Grmbl ..
Eens kijken of dat nog te fixen valt
Kan gelijk Damsco en die andere apen eruit.
( VOOR REMLOF OM GEZEIK TE VOORKOMEN : Ze posten hier amper )
Nee, spoor mensen maar aan om de thema's weer te gebruiken. Ik heb geen zin om die headers te vernieuwen, of iemand moet met een leuk werkbaar idee komen, ook prima.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Props.
BobbyB, kan je misschien behalve de bovenste header de andere headers vernieuwen? Of iets leuks verzinnen.
Sinds de thema's wegzijn is er geen kanker meer aan de OP. Die quote's motten ook weg.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:15 schreef Fascination het volgende:
Grootste FB-Huillie:
Leukste relschopper:
Meest behulpzame user:
De populairste user:
Meest serieuze user:
Liefste user:
De intelligentste user:
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou je mond eens. Jij zit bij elke post die BT maakt haar ass te kussen, stakker.
quote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Jajong het volgende:
Wel mans hoor met zijn alleen 1 chick aanvallen. Hopen jullie op een pm van TS met daarin haar contactgegevens ofzo?
quote:Op zondag 16 november 2008 22:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gaarne uitleggen in pm cq. fotoboek, bij voorbaat dank.
En jij pretendeert mij wel erg goed te kennenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij pretendeert haar door en door te kennen, mevrouw de psychologe. *proest*
Wel props voor 'frikandel', though!
Bijvoorbeeldquote:
Ah okayquote:Op donderdag 20 november 2008 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK heb hem al gefixed en Damsco en die andere faalhaas eruit halen heb ik maar opgegeven, die zetten zichzelf er steeds in.
[..]
Nee, spoor mensen maar aan om de thema's weer te gebruiken. Ik heb geen zin om die headers te vernieuwen, of iemand moet met een leuk werkbaar idee komen, ook prima.
Mag ik 'm?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef padlarf het volgende:
wehehehe, heb hier wel een dark side of the moon lp, en ik hou niet eens van pink floyd
ik sta niet op de lijstquote:Op donderdag 20 november 2008 00:15 schreef Fascination het volgende:
Grootste FB-Huillie:
Leukste relschopper:
Meest behulpzame user:
De populairste user:
Meest serieuze user:
Liefste user:
De intelligentste user:
Ik zie het verband niet?quote:
maar dat ben je helemaal nietquote:
Oh, ik vergeet nog:quote:
quote:Op 18-11-2008 02:14 schreef Jajong
Volgens mij weet je dat best .![]()
quote:Op 18-11-2008 13:12 schreef Jajong
Haha never mind. Maar je bent het blijkbaar wel met me eens dat je mij zou gaan verleiden mocht je me tegen komen. Interessant.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
WAHWAHWAHHWAAAAAAAAAAAAAAHWAHAHWHAHHHWAHAAHHWHAAHAHAHWHHWWHWHAHAHAHWHAA
Dat is maar goed ook, dat zou je beeldscherm niet overleven.quote:
WHAW!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik hou van mijn WahWah pedaal
Die moet ik nog steeds kopen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik hou van mijn WahWah pedaal
Ik sta open als nieuwe eigenaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef padlarf het volgende:
Misschien moet ik die LP eerst gewoon eens een eer luisteren voor ik een definitief oordeel over pink floyd vorm
Nog steeds zie ik het verband niet? Jij bent een slijmjurk, ik maak leuke conversatiequote:
Heb al gestemd enzo.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Allure_ het volgende:
HELL YEAH. Verdien ik nou ook ergens een stem bij de Fok! Awards?
Doe dat!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef padlarf het volgende:
Misschien moet ik die LP eerst gewoon eens een eer luisteren voor ik een definitief oordeel over pink floyd vorm
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds kopendownloaden.
Pink Floyd is 1 van de meest geniale bands ooit.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef padlarf het volgende:
Ik geef alleen aan dat jij blijkbaar meer achter haar aan zit dan ik. Ook gezien de conversatie in haar fotoboek. En in welke reacties zie jij mij precies haar kont kussen (figuurlijk, hè) na een reactie van haar? Hm?quote:
Wat jij wil, vrind. Wat jij wil.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog steeds zie ik het verband niet? Jij bent een slijmjurk, ik maak leuke conversatie [ afbeelding ]. Want ik ben een koning en jij een betaman.
quote:Maar je bent het blijkbaar wel met me eens dat je mij zou gaan verleiden mocht je me tegen komen
Zonder WahWah pedaal kan je niet lekker solerenquote:
Jullie zijn gewoon allebei treurige mannetjes die een 17-jarig meisje proberen te regelen via internetquote:Op donderdag 20 november 2008 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nog steeds zie ik het verband niet? Jij bent een slijmjurk, ik maak leuke conversatie [ afbeelding ]. Want ik ben een koning en jij een betaman.
Nee man, Sackboy en de man in kwestie waren uiterst lief voor me toen ik een heel klein beetje stout wat over BT onthulde en daarna naar wat baasjes doorstuurde.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:21 schreef BobbyB het volgende:
IQM, no offence, maar ik kan ook niet echt ontkennen dat het af en toe lijkt dat je een beetje obsessed op BT bent...
Sommige users mag ik meer dan anderen. En daar ga ik dan amicaler mee om.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:21 schreef BobbyB het volgende:
IQM, no offence, maar ik kan ook niet echt ontkennen dat het af en toe lijkt dat je een beetje obsessed op BT bent...
Hij is diegene die hier komt binnenvallen, hè. Zegt wel weer genoeg, lijkt me.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:22 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei treurige mannetjes die een 17-jarig meisje proberen te regelen via internetWat heeft het nou voor zin om nu proberen te bewijzen dat de een een grotere faler is dan de ander
Haha. Oops.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:21 schreef BobbyB het volgende:
Trusten Bobby !quote:Op donderdag 20 november 2008 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[FOK!awards] Users
[FOK!awards] Algemeen
[FOK!awards] Crew
Truste allen!
Via internet denkt iemand al heel snel iemand te kunnen versieren. Ik geef toe Bt ziet er leuk uit. Dus de faaljakkers slaan meteen op hol.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:22 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei treurige mannetjes die een 17-jarig meisje proberen te regelen via internetWat heeft het nou voor zin om nu proberen te bewijzen dat de een een grotere faler is dan de ander
Ciao!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[FOK!awards] Users
[FOK!awards] Algemeen
[FOK!awards] Crew
Truste allen!
quote:
Je vergeet er nog een hoop.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pink Floyd is 1 van de meest geniale bands ooit.
comfortably numb
High hopes
Money![]()
Dogs of War![]()
Nigga please. Ik hoef echt geen meisjes te regelen via het internet hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 00:22 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dit is hét lijstje van 2008!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Emimich het volgende:
Categorie Users
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: afcajos
De all-round interessantste user om te volgen op FOK!: Beauregard
De all-round origineelste topicopener: Chriz2k
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?: postmortum
Waardevolste aanwinst voor FOK!: Emimich
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: Dayuum
Grootste FB-Huillie: Jordeeeeh
Leukste relschopper: Beauregard
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Baronpils
Meest behulpzame user: de_boswachter
De populairste user: Juup
Creatiefste user: afcajos
Meest humorvolle user: chriz2k
Meest serieuze user: Crane
Liefste user: Viking84
De vriendelijkste/ aardigste user: MASD
Beste discussievoerder op FOK!: Emimich
De intelligentste user: Biogarde
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts: Chriz2k
De geloofwaardigste user: de-boswachter
Beste nieuwkomer 2008: Timmmmmmmm
Meest irritante user: Sackboy
Meest aandachtsgeile user: Breathtaking
De meest trouwe user: Broekpaling
Meest ondergewaardeerde user: Baronpils
Meest overgewaardeerde user: IGM
Meestbelovende user voor het komend jaar: Devvie
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2008: Breathtaking
Favoriete mod: Biogarde
Arrogantste vrouw: Allure_
Grootste onthulling: Hcimime
Dit is niet amicaal meer. 90% van je posts gaan over d'r of bevat haar naam wel. Maar goed, je moet het zelf weten, mij maakt het niet uit, ik zeg het alleen maar.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommige users mag ik meer dan anderen. En daar ga ik dan amicaler mee om.
Ik kan helemaal nog niet goed soleren. Daar doet een WahWah vrij weinig aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zonder WahWah pedaal kan je niet lekker soleren
Jullie zijn allebei losers, en erover ruziën zorgt er alleen voor dat jullie allebei meer voor lul staan. Het zorgt er niet voor dat de een stoer lijkt en de ander niet ofzo.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij is diegene die hier komt binnenvallen, hè. Zegt wel weer genoeg, lijkt me.
PF heeft te veul om op te noemen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]Maar dat kan heul niet!
![]()
![]()
![]()
[..]
Je vergeet er nog een hoop.
O.a. Shine on You Crazy Diamond
The Great Gig In The Sky
Kloptquote:Op donderdag 20 november 2008 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]Maar dat kan heul niet!
![]()
![]()
![]()
[..]
Je vergeet er nog een hoop.
O.a. Shine on You Crazy Diamond
The Great Gig In The Sky
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nigga please. Ik hoef echt geen meisjes te regelen via het internet hoor. Ik heb meer game dan jij dus praat niet over falen als je niks weet.
quote:Maar je bent het blijkbaar wel met me eens dat je mij zou gaan verleiden mocht je me tegen komen
90%? Zoek ze eens op.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is niet amicaal meer. 90% van je posts gaan over d'r of bevat haar naam wel. Maar goed, je moet het zelf weten, mij maakt het niet uit, ik zeg het alleen maar.
Lol okay ..quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan helemaal nog niet goed soleren. Daar doet een WahWah vrij weinig aan.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei losers, en erover ruziën zorgt er alleen voor dat jullie allebei meer voor lul staan. Het zorgt er niet voor dat de een stoer lijkt en de ander niet ofzo.
...quote:Wat heeft het nou voor zin om nu proberen te bewijzen dat de een een grotere faler is dan de ander
Ik moet uberhaupt nog electrisch.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol okay ..
Dan is het ook niet nodig nog
HE HO ... LETS GO !quote:
Eigenlijk zegt Pink Floyd alleen al genoeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PF heeft te veul om op te noemen.
Zoals ik al zei kan je beter de albums opnoemen aangezien een PF album een lang nummer is.
Zelfs m'n leraar vroeg ernaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet uberhaupt nog electrisch.
Ik zou er bijna 1 voor je kopenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet uberhaupt nog electrisch.
Truste Gersquote:
Maar wel gaaf!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol okay ..
Dan is het ook niet nodig nog
Ive had crabs, Ive had licequote:Op donderdag 20 november 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
HE HO ... LETS GO !
HE HO ..... LETS GO !!!!
Probeer je nou echt je punt te maken door halve posts te quoten, zonder context? Gast, matig hoor.quote:
Ciao.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Truste Gers
Tevens ga ik weer aan het werk
Tot 1 uur
I noes and I wants.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zou er bijna 1 voor je kopen
Dat moet je echt gaan leren !
De hele context valt goed te lezen in Bt's fobo.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Probeer je nou echt je punt te maken door halve posts te quoten, zonder context? Gast, matig hoor.
Ik ga ze niet allemaal opzoeken, vind het gewoon typisch dat de naam BT ontzettend vaak in je posts terugkomt. Daarmee wil ik alleen zeggen dat het niet zo gek is als mensen er wat van zeggen, en blijkbaar ben ik niet de enige die het opvalt.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:26 schreef IQM het volgende:
[..]
90%? Zoek ze eens op.
En ik waardeer je mening/visie ook wel, hoor.
Neeeee, niet die faalhaas!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef remlof het volgende:
Beste mogelijke kandidaat voor moderator: tinuzzz_talpa
Je punt? Mijn fotoboek staat ook bol van haar posts, probeert zij mij ook te 'regelen' dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
De hele context valt goed te lezen in Bt's fobo.
Faal.
ging jij niet slapenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ze niet allemaal opzoeken, vind het gewoon typisch dat de naam BT ontzettend vaak in je posts terugkomt. Daarmee wil ik alleen zeggen dat het niet zo gek is als mensen er wat van zeggen, en blijkbaar ben ik niet de enige die het opvalt.
Verder je opmerking in de OP, je UI die perse naast die van haar moest staan etc. Ik noem maar wat voorbeelden.Fijn dat je me mijn mening/visie waardeert, maar als je wilt dat mensen je niet als een hopeloze geobsedeerde BT aanhanger wil zien, zou ik een aantal opmerkingen voormezelf houden, in het vervolg.
Zij komt niet met dat soort arrogante, misplaatste en falende playerposts aanzetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je punt? Mijn fotoboek staat ook bol van haar posts, probeert zij mij ook te 'regelen' dan?.
Ja, maar er zit altijd een half uur tussen dat ik het zeg en het ook daadwerkelijk doequote:
quote:Ik ben super begripvol. Soms zelfs iets te .
quote:Veuls te lief voor vrouwen.
Hoezo, ik probeer haar niet te playen?quote:Nee, best mogelijk dat die jongen met de bril een hele lieve jongen is toch?
Ik ben meer in voor serious talkquote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet dat het leuk rellen is, maar ik ga nu echt naar bed.
Je bent een hoer van je principes, Emimimich!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:32 schreef Emimich het volgende:
Ik vind BT een vrouw van lichte zeden.
Maar wel een lekkere.
Maar wel een jonge.
Maar wel een geile.
Maar wel een intelligente.
Maar wel een eloquente
Maar wel een pittige.
Mensen retarded noemen en dan met zo'n kankerkromme zin komen. Lekker ironisch.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Zij komt niet met dat soort arrogante, misplaatste en falende playerposts aanzetten.Jíj komt haar fotoboek binnenwandelen.
Djiezus, ben je nou echt zo retarded om mijn opmerking te snappen?
Principes zijn voor de zwakkeren onder ons.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:37 schreef JanusAnus het volgende:
Je bent een hoer van je principes, Emimimich!
Fapmateriaal.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
Was er een 'onderwerp' dan?
Jullie willen allebei haar aandacht. Geef maar gewoon toequote:Op donderdag 20 november 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen retarded noemen en dan met zo'n kankerkromme zin komen. Lekker ironisch.
En je hebt gelijk maar even haar hele fotoboek geinspecteerd om te checken wie als eerste wat tegen wie zei. Nee, je bent heus geen stakker hoor.
Blijf het internet maar lekker serieus nemen. Alles wat mensen zeggen is gemeend en een directe weerspiegeling van hun persoonlijkheid en intenties.
Have fun being single all your life.
Ja jezus je hebt gelijk, die posts getuigen echt van ontzettende intentie om haar te 'playen'.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:35 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht. Eentje voor het slapen gaan dan nog!
[..]
[..]
[..]
Hoezo, ik probeer haar niet te playen?
Oh dat ik een aandachtshoer ben geef ik graag toe. Dat ik haar probeer te 'playen' however? Not so much. Internet, serious business.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie willen allebei haar aandacht. Geef maar gewoon toe?
Inderdaad, of gewoon overdreven om te verbergen dat je iemand in al haar gaten zou willen nemen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef JanusAnus het volgende:
Ik snap niet dat mensen die overduidelijk achter iemand aanzitten op een forum dat gaan proberen te ontkennenVooral IQM is echt zo overdreven ermee bezig. Doe het dan niet, of stiekem via PM als je je ervoor schaamt. Of geef het gewoon toen, iedereen kan het toch zien.
Vrouwen die beweren dat ze hersens willenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:45 schreef Emimich het volgende:
BT wil hersens.
Jajong heeft geen hersens.
Jip en Janneke denken dat Jajong een probleem heeft.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh dat ik een aandachtshoer ben geef ik graag toe. Dat ik haar probeer te 'playen' however? Not so much. Internet, serious business.
Zou ik wel tof vinden.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]. Oke ik zal je fobo wel even vol spammen
.
Als jij je quotum nog niet hebt gehaald leg je de lat wel hoog voor jezelfquote:Op donderdag 20 november 2008 00:46 schreef Emimich het volgende:
Zou ik m'n trolquotum van de dag gehaald hebben?
Ik ben bang dat je gelijk hebt, al blijven de onbevredigend gevoelens overheersen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:47 schreef JanusAnus het volgende:
Als jij je quotum nog niet hebt gehaald leg je de lat wel hoog voor jezelf
Gast waar heb je het over serieus? Achter iemand aan zitten op een forum? Ben je nou serieus? Jij denkt dat ik moeite heb om vrouwen te versieren IRL ofzo? Pleeeeeeeeease.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef JanusAnus het volgende:
Ik snap niet dat mensen die overduidelijk achter iemand aanzitten op een forum dat gaan proberen te ontkennenVooral IQM is echt zo overdreven ermee bezig. Doe het dan niet, of stiekem via PM als je je ervoor schaamt. Of geef het gewoon toen, iedereen kan het toch zien.
naast je powerquote:Op donderdag 20 november 2008 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen retarded noemen en dan met zo'n kankerkromme zin komen. Lekker ironisch.
En je hebt gelijk maar even haar hele fotoboek geinspecteerd om te checken wie als eerste wat tegen wie zei. Nee, je bent heus geen stakker hoor.
Blijf het internet maar lekker serieus nemen. Alles wat mensen zeggen is gemeend en een directe weerspiegeling van hun persoonlijkheid en intenties.
Have fun being single all your life.
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:44 schreef JanusAnus het volgende:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over serieus? Achter iemand aan zitten op een forum? Ben je nou serieus? Jij denkt dat ik moeite heb om vrouwen te versieren IRL ofzo? Pleeeeeeeeease.
hahahaquote:
Schijtirritante kankernerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
naast je power
ook dit
zeer goed
cheers
Ik noemde jouw naam niet eens gek! Maar het feit dat je je aangesproken voelt maakt je wel verdacht!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over serieus? Achter iemand aan zitten op een forum? Ben je nou serieus? Jij denkt dat ik moeite heb om vrouwen te versieren IRL ofzo? Pleeeeeeeeease.
negeer hem en anders schrijf een post in het FB-topic.quote:
hahahaquote:
FOK! Veteraan, maar jij post alleen in SC reeksen en ik post pas sinds kort weer 'actief' dus niet zo raar dat je mij niet kent hoor. Is dat relevant verder?quote:
Misschien........quote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK! Veteraan, maar jij post alleen in SC reeksen en ik post pas sinds kort weer 'actief' dus niet zo raar dat je mij niet kent hoor. Is dat relevant verder?
Inderdaad, godsgruwelijk irritant.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
Kap verdomme eens met dat getrap op elkaar. Dit gaat werkelijk helemaal nergens over.
Dat is wel beter inderdaad. Don't feed the troll...quote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
negeer hem en anders schrijf een post in het FB-topic.
je mag me ook gewoon pm-en ofzoquote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
negeer hem en anders schrijf een post in het FB-topic.
Hoe meer, hoe beterquote:Op donderdag 20 november 2008 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel beter inderdaad. Don't feed the troll...
En ik heb al ik het FB-topic gepost.
Haha, je bent wel een goeie internetbatman, dat moet ik toegeven.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:51 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik noemde jouw naam niet eens gek! Maar het feit dat je je aangesproken voelt maakt je wel verdacht!
Neuken?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, je bent wel een goeie internetbatman, dat moet ik toegeven.
Vanaf wanneer zit je hier danquote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
FOK! Veteraan, maar jij post alleen in SC reeksen en ik post pas sinds kort weer 'actief' dus niet zo raar dat je mij niet kent hoor. Is dat relevant verder?
Alleen als je toevallig een 17-jarig internetchickie bent, daar schijn ik op te vallen.quote:
Ik kan alles zijn wat je wil! This is the internet baby!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen als je toevallig een 17-jarig internetchickie bent, daar schijn ik op te vallen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alleen als je toevallig een 17-jarig internetchickie bent, daar schijn ik op te vallen.
Sinds een half uur geleden. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik in een SC-reeks post. Denk ook niet dat ik er een gewoonte van ga maken. Ik had een relbui. Maar dat heb ik de hele avond al.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vanaf wanneer zit je hier dan?
Prutser, heb je links?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Chapeau baggeraarsik zit heir met een grote grijns achter me bureau
Het is wel al duidelijk. Het FB topic wordt ook volgebaggerd hiermee en dat is niet de bedoeling. Als je een bepaalde user niet mag, of vind dat deze posts maakt met het doel zich anderen op de hakken te halen dan gewoon een TR doen. Bij het openen van de index zien we dat meteen, en doen we er wat aan. Ik ben niet 24 uur per dag in dit topic aanwezig, en dat moet ook niet nodig zijn. Kappen dus.quote:
Nee ik bedoel sinds welk jaar je op fok zitquote:Op donderdag 20 november 2008 00:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sinds een half uur geleden. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik in een SC-reeks post. Denk ook niet dat ik er een gewoonte van ga maken. Ik had een relbui. Maar dat heb ik de hele avond al.
Gebeurt er eigenlijk nog wat met die hele discussie en persoonlijke aanvallen in het FB-topic?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
Het is wel al duidelijk. Het FB topic wordt ook volgebaggerd hiermee en dat is niet de bedoeling. Als je een bepaalde user niet mag, of vind dat deze posts maakt met het doel zich anderen op de hakken te halen dan gewoon een TR doen. Bij het openen van de index zien we dat meteen, en doen we er wat aan. Ik ben niet 24 uur per dag in dit topic aanwezig, en dat moet ook niet nodig zijn. Kappen dus.
Baggeren zult gij.
quote:
Kijk maar naar de aantekeningen over MiVer (ik weet niet of alle admins het kan lezen.) Maar ik heb het er met Biogarde ook over gehad. Hij is al een lange tijd bezig.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is wel al duidelijk. Het FB topic wordt ook volgebaggerd hiermee en dat is niet de bedoeling. Als je een bepaalde user niet mag, of vind dat deze posts maakt met het doel zich anderen op de hakken te halen dan gewoon een TR doen. Bij het openen van de index zien we dat meteen, en doen we er wat aan. Ik ben niet 24 uur per dag in dit topic aanwezig, en dat moet ook niet nodig zijn. Kappen dus.
Baggeren zult gij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |