quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ik vraag me alleen maar af wat daar nu zo "not done" aan is.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boe, boe, niemand mag zeggen dat iemand anders kansloos is want we moeten iedereen in zijn waarde laten.
Stemadvies:
Gristelijk; CDA, CU/SGP
Ja, ik ook, daar niet vanquote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Zotheid het volgende:
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik terug naar m'n ouderlijk huis zou moeten.
Moet je daar voor een verzoek in leveren?quote:
Mijn ouders zijn tof dus zie het probleem nietquote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen maar af wat daar nu zo "not done" aan is.
[..]
Ja, ik ook, daar niet van
Zie TT!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Moet je daar voor een verzoek in leveren?ik kom daar gewoon binnen rollen 'hands down kicking your ass!'
Sarcasme my dear.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is daar precies mis mee dan?Ken zat mensen van 20 en ouder die nog bij hun ouders wonen. Zelfs 1 van 45. Lekker boeiend. Sommige mensen kunnen gewoon goed met hun ouders samen leven.
Om te zeggen dat het not done is is dan redelijk kansloos, IMO.
Respect, in de oude betekenis van het woord, is not done anno 2008.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik vraag me alleen maar af wat daar nu zo "not done" aan is.
Ik zou het wel willen, maar dan moet ik wel een uitnodiging krijgen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef gers het volgende:
maar wie gaat er stemmen met die waterschapdingus
ik weet niet eens wat die lui doenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen, maar dan moet ik wel een uitnodiging krijgen.
En waarom ik het wil/ga doen? Tsja, ik zie het toch als een recht. Eentje waarvoor gestreden is.
Ik denk dat ik wel stem. Al is het alleen maar om de macht van de VVD uit te breiden.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef gers het volgende:
maar wie gaat er stemmen met die waterschapdingus
Ik kan ook prima met mijn ouders opschieten maar ik leef ondertussen mijn eigen leven, met mijn eigen onderkomen. Als ik bij mijn ouders zou wonen zou ik het idee hebben dat ik nog verantwoording moet afleggen en dergelijke.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn tof dus zie het probleem niet
Dat heb ik ook een beetje maar ik heb echt geen zin me daar in te verdiepen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen, maar dan moet ik wel een uitnodiging krijgen.
En waarom ik het wil/ga doen? Tsja, ik zie het toch als een recht. Eentje waarvoor gestreden is.
Eens!quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
ik vind van pink floyd eigenlijk alleen money en another brick in the wall leuk om te luisteren
Zeg je hier nu dat ik niet mijn eigen leven leef?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel stem. Al is het alleen maar om de macht van de VVD uit te breiden.
[..]
Ik kan ook prima met mijn ouders opschieten maar ik leef ondertussen mijn eigen leven, met mijn eigen onderkomen. Als ik bij mijn ouders zou wonen zou ik het idee hebben dat ik nog verantwoording moet afleggen en dergelijke.
Schaam je!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
ik vind van pink floyd eigenlijk alleen money en another brick in the wall leuk om te luisteren
Fixedquote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, een als-je-ouder-dan-12-bent-en-nog-bij-je-ouders-woont-en-je-bent-nog-maagd-faal-je discussie?
Ja maar jij bent dom.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
4.5quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef padlarf het volgende:
Heul niet. Ze maken geen minder nummers.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schaam je!
Dat zijn juist de minste nummers (naar mijn mening).
Phailer.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja sorry, de rest doet me gewoon niks
Yep, mijn excuses. Neemt niet weg dat er mensen zijn, zoals Emimich, die er daadwerkelijk zo over denken. Dus richt ik mijn vraag, wat er nu verkeerd is aan bij je ouders wonen, aan die mensen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je m'n berichtje net gelezen?
Nummers welke ik momenteel minder luister omdat ik ze de afgelopen tijd te veel heb gehoord dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul niet. Ze maken geen minder nummers.
Hoe kom je daarbij?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nummers welke ik momenteel minder luister omdat ik ze de afgelopen tijd te veel heb gehoord dan?
Dus toch in de 20 en thuiswonend?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef IQM het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Dat ik geen uitnodiging heb gekregen, heeft niks met mijn leeftijd te maken.Ik mag al láng stemmen.
Haha, volle vuist van BP in je reet!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Zotheid het volgende:
Nummers welke ik momenteel minder luister omdat ik ze de afgelopen tijd te veel heb gehoord dan?
Omdat je daar pas mag stemmen wanneer je 18 bent. Plus dat ik het een louche zaak vind dat jij je geboortedatum niet invult.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Dat ik geen uitnodiging heb gekregen, heeft niks met mijn leeftijd te maken.Ik mag al láng stemmen.
Al foto's van dat stuk metaal?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben haar vertrouweling geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |