Nu is het jouw beurt...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:17 schreef mrbox het volgende:
Nou ja waar Tegan spannende verhalen vertelt
Nog een verhaalquote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo, mijn verhaal staat in het vorige topic. Het is jouw beurt.
Ik had het tegen box, maar nu ik jouw verhaal gelezen heb zit ik bij nader inzien toch niet op een soortgelijk verhaal van hem te wachten.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo, mijn verhaal staat in het vorige topic. Het is jouw beurt.
Okay. Toen ik 10 was hielp ik eens een oud vrouwtje met haar boodschappentas. Ik weet nog dat ik meteen spijt had, toen ik mezelf die trappen op moest sleuren met die zware tas. Maar ik kreeg wel een snoepje!quote:
Ik heb de eerste regel alvast voor je geschreven:quote:Op woensdag 19 november 2008 19:23 schreef dawg het volgende:
Zal ik dan maar?
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als zij rijdt? Haha, dat kan ik echt niet. Of je moet extreem rustig doen.
HIj mag wel multitasken, rechterhand heeft hij toch niet nodig om te schakelen op de snelweg.
Ik was weer te enthausiast aan het reageren.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het tegen box, maar nu ik jouw verhaal gelezen heb zit ik bij nader inzien toch niet op een soortgelijk verhaal van hem te wachten.
Watvoor snoepjequote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Toen ik 10 was hielp ik eens een oud vrouwtje met haar boodschappentas. Ik weet nog dat ik meteen spijt had, toen ik mezelf die trappen op moest sleuren met die zware tas. Maar ik kreeg wel een snoepje!
Ik heb helaas geen spannende verhalen en als ik ze wel had zou ik ze hier niet vertellenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef Tegan het volgende:
Pff. We wachten rustig af tot iemand met een verhaal komt. In de tussentijd nog iemand een leuk onderwerp?
Damn, dat had ik ook moeten bedenken.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen spannende verhalen en als ik ze wel had zou ik ze hier niet vertellen.
Als je even oud bent als ik nu heb je dat vast wel geleerd...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Damn, dat had ik ook moeten bedenken.
Ik ben toch alleen maar saaiquote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het tegen box, maar nu ik jouw verhaal gelezen heb zit ik bij nader inzien toch niet op een soortgelijk verhaal van hem te wachten.
Ik heb afgelopen weekend nog sex gehad, en dat was spannend, maar geen spannend verhaal vandaag. Of een willekeurige andere keer, for that matter.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:29 schreef Tegan het volgende:
Pff. We wachten rustig af tot iemand met een verhaal komt. In de tussentijd nog iemand een leuk onderwerp?
Je was dit weekend op stap met Garissonquote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend nog sex gehad, en dat was spannend, maar geen spannend verhaal vandaag. Of een willekeurige andere keer, for that matter.
Poolen inderdaad, en ondanks dat ik verloren heb, was dat erg relax.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je was dit weekend op stap met Garisson
Dat zijn wel weer voldoende details hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Poolen inderdaad, en ondanks dat ik verloren heb, was dat erg relax.
Die houden we er in.quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 19:57 schreef kwaakvaak het volgende:
Vrouwen, is toch net als echte huisdiertjes.
Wil je die hondenriem die ik over heb nog hebben?quote:
Die uit het vorige topic was vrouwvriendelijker hoorquote:
Dat zou ik ook niet kunnen hoor. Zo was mijn relatie met mijn scharrel ook totaal niet. We deden gewoon altijd leuke dingen samen, waaronder ook seks. Enige wat miste was het label relatie, en daarom is het nou ook niet meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:57 schreef kwaakvaak het volgende:
maar ze zo koud en hard was en na de sex direct ging douchen en naar huis moest.
Yes. Kom maar opquote:Op woensdag 19 november 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel een paar spannende verhalen trouwens.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Waarom verbaast me dat van jou nu eigenlijk totaal nietquote:Op woensdag 19 november 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Aha.. ja dat is altijd lastig. Maar wie van de twee wilde dan niet meer dan gewoon scharreltje zijn? Er moest toch iets van een magie zijn tussen jullie twee neem ik aan?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet kunnen hoor. Zo was mijn relatie met mijn scharrel ook totaal niet. We deden gewoon altijd leuke dingen samen, waaronder ook seks. Enige wat miste was het label relatie, en daarom is het nou ook niet meer.
Ik. Ik heb het al vaker verteld. De magie was er, en is er nog steeds als ik hem tegenkom, maar hij wilde niets meer dan wat het was. Dus daarom heb ik met een hoop terugvallen eindelijk afstand van hem genomen. Ik denk echt dat als hij er anders over dacht, dat we iig wel de komende tijd heel gelukkig hadden kunnen zijn samen. Maarja, dat zat er niet in. Voor mij nooit meer een scharrel hoor, ik wil alles of niets.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Aha.. ja dat is altijd lastig. Maar wie van de twee wilde dan niet meer dan gewoon scharreltje zijn? Er moest toch iets van een magie zijn tussen jullie twee neem ik aan?
(oprecht nieuwsgierig, want zoals denk ik wel meer heb ik als scharrel ook wel eens aan de andere kant gestaan. Friendszone alarm ging al rinkelen enzo)
MLI je steld teleurquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef MLI het volgende:
ik geloof niet dat ik dit wel eens op fok gepost had, zo wel, sorry.
{verhaal}
Wow, vaag verhaal. Ik zou echt bang zijn van hem.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:28 schreef MLI het volgende:
Of, het verhaal van afgelopen maandag
Ik kom daar in mijn hasjcafé, zit te babbelen met die eigenaar die me laatst zoende. Ondertussen doe ik een staarspelletje met Achmed, tong uitsteken en scheel kijken enzo. Dus die eigenaar staat op, Achmed komt tegenover me zitten. Vraagt hij voor de 200ste keer of ik niet wegga met hem. Maar dat gelul ben ik nu wel zat, dus ik reageer boos. Begint hij over samen douchen en neuken en noem maar op. Dus toen ben ik overgeschakeld op het Frans zodat iedereen het kon verstaan. Gezegd dat het vulgair was en dat hij ermee moest kappen omdat het antwoord nee is en nee blijft. Dus die eigenaar ziet dat we ruzie hebben en vraagt of ik meeloop. Vraagt hij me wat er aan de hand is, dus ik zo beetje uitleggen. Loopt hij boos weg en begint in het arabisch te schreeuwen tegen Achmed. Even later besluit hij me thuis te brengen (niks te maren, instappen, NU!ok
m anders kwartier lopen ook ). Wil ik uitstappen, zit de deur ineens op slot. Probeert hij me te zoenen
, maar leer mij BMW's kennen, dus ik druk op de knop, gauw die auto uit. Vind ik mijn voordeursleutel niet. En natuurlijk stapte hij uit. 'Ah, ik heb wel geluk vandaag'
. Probeert me nog eens te zoenen, ik reageer met een ferme 'NEE' (zo moeilijk is dat woord niet, toch?) en hij vraagt wéér waarom. Dus ik wéér uitleggen dat ik nu niet op dit soort gezeik zit te wachten omdat ik mijn eigen problemen heb. En toen vond ik mijn sleutels en ben ik naar binnen geglipt.
![]()
Dat was dus de laatste keer dat ik bij hem in de auto stapte.. Dan loop ik liever een kwartier.
Sorryquote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik. Ik heb het al vaker verteld. De magie was er, en is er nog steeds als ik hem tegenkom, maar hij wilde niets meer dan wat het was. Dus daarom heb ik met een hoop terugvallen eindelijk afstand van hem genomen. Ik denk echt dat als hij er anders over dacht, dat we iig wel de komende tijd heel gelukkig hadden kunnen zijn samen. Maarja, dat zat er niet in. Voor mij nooit meer een scharrel hoor, ik wil alles of niets.
Go Tegan.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik. Ik heb het al vaker verteld. De magie was er, en is er nog steeds als ik hem tegenkom, maar hij wilde niets meer dan wat het was. Dus daarom heb ik met een hoop terugvallen eindelijk afstand van hem genomen. Ik denk echt dat als hij er anders over dacht, dat we iig wel de komende tijd heel gelukkig hadden kunnen zijn samen. Maarja, dat zat er niet in. Voor mij nooit meer een scharrel hoor, ik wil alles of niets.
quote:
Dat laatste zeker, wat een enorme droplul ben je dan zeg!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik vind het alleen zo erg dat ik er nu nog moeite mee heb. Het is best een tijd geleden. Stomme scharrel. Ik snap gewoon niet waarom hij mij niet wilde. Wat een sukkel ben je dan.
Nog 2 avonden per week. En aanstaande zondag rook ik mijn laatste en dan stop ik samen met iemand anders. Beetje minderen kon geen kwaad.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, wat een enorme droplul ben je dan zeg!
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Nog 2 avonden per week. En aanstaande zondag rook ik mijn laatste en dan stop ik samen met iemand anders. Beetje minderen kon geen kwaad.
Schiet toch ook niet op iemand die alleen voor je is als het diegene toevallig uitkomt. Heb ik zelf ook of je bent er voor me of dan maar niks hoe moeilijk ook dat kan zijn dan.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dat vertel ik mezelf altijd, in de hoop dat ik het dan ook echt ga denken
.
Maar jij hebt ook in zo'n situatie gezeten dus?
Hij was er wel voor me, hij wilde dat label gewoon niet van 'relatie', met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet toch ook niet op iemand die alleen voor je is als het diegene toevallig uitkomt. Heb ik zelf ook of je bent er voor me of dan maar niks hoe moeilijk ook dat kan zijn dan.
Nee maar wel de lusten niet de lasten zo bedoelde ik het eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was er wel voor me, hij wilde dat label gewoon niet van 'relatie', met alle gevolgen van dien.
Als jij in het echte leven net zo'n mooie persoonlijkheid hebt als je laat zien op fok heeft hij wel iets moois laten lopen. Maar liefde steekt niet zo heel logisch/simpel in elkaar en het gaat soms niet zoals je zelf het graag zou zienquote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij was er wel voor me, hij wilde dat label gewoon niet van 'relatie', met alle gevolgen van dien.
Of die persoon ziet het zelf zo en de ander probeerde duidelijk te zijn maar het dringt niet tot die persoon door. Die heb je ook, plank voor de kop types.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet toch ook niet op iemand die alleen voor je is als het diegene toevallig uitkomt. Heb ik zelf ook of je bent er voor me of dan maar niks hoe moeilijk ook dat kan zijn dan.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als jij in het echte leven net zo'n mooie persoonlijkheid hebt als je laat zien op fok heeft hij wel iets moois laten lopen. Maar liefde steekt niet zo heel logisch/simpel in elkaar en het gaat soms niet zoals je zelf het graag zou zien
Waarschijnlijk een simpel antwoord. Hij vindt je niet leuk genoeg. Geen probleem verder toch, niet de hele wereld kan je leuk vinden.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik weet het gewoon niet, ik heb hem vaak zat gevraagd waarom hij niets meer wilde. Ik weet gewoon zeker dat het voor hem ook meer dan alleen neuken was. Anders hadden we niet zoveel lol samen, en hadden we het niet anderhalf jaar volgehouden. Misschien is dat gewoon mijn vertekend beeld van de situatie, maar dat geloof ik eigenlijk niet. Het is gewoon nog gecompliceerder, zal wel nooit erachter komen wat de echte reden was. Hij heeft ook geen andere scharrel/vriendin sinds ons (ik ook niet). Maar als dat gebeurd, dan gaat dat wel pijn doen.
Heb je ook ertussen zitten ja, schiet ook niet op meestal dan.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of die persoon ziet het zelf zo en de ander probeerde duidelijk te zijn maar het dringt niet tot die persoon door. Die heb je ook, plank voor de kop types.
Owja? Dat kan ik niet echt. Maar dat zal dan idd de situatie zijn. Maar dan nog vind ik het onlogisch, dat we zolang samen zijn geweest, en het zo leuk hebben gehad (we hadden echt niet iedere keer als ik hem zag seks).quote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een simpel antwoord. Hij vindt je niet leuk genoeg. Geen probleem verder toch, niet de hele wereld kan je leuk vinden.
Verder kan je makkelijk iemand heel leuk vinden, sex mee hebben, maar toch geen diepere gevoelens voor hebben.
Dat laatste vind ik persoonlijk nogal moeilijk, wel eens geprobeerd. Maar het ging toch mis.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een simpel antwoord. Hij vindt je niet leuk genoeg. Geen probleem verder toch, niet de hele wereld kan je leuk vinden.
Verder kan je makkelijk iemand heel leuk vinden, sex mee hebben, maar toch geen diepere gevoelens voor hebben.
Jups... Ik wilde meer, maar zij vond het ook wel prima zo. Alle lol samen, en inderdaad dus ook met grote regelmaat sex. Alleen ik wilde stukje zekerheid, iemand om echt op te kunnen bouwen zoals dat heet. Maar zij wilde dat liever met iemand anders.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Dat vertel ik mezelf altijd, in de hoop dat ik het dan ook echt ga denken
.
Maar jij hebt ook in zo'n situatie gezeten dus?
dat dus..quote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik persoonlijk nogal moeilijk, wel eens geprobeerd. Maar het ging toch mis.
Of er kwamen gevoelens of het voelde gewoon niet goed.
Dat rennen is opzich ook wel begrijpelijk soms. Je kan erg schrikken van bepaalde gevoelens.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Afscheid nemen en verder gaat deed best zeer, maar het is alles of niets. Labeltje of niet, ik wil wel graag zeker weten of iemand er ook voor me is op momenten dat er even geen lol te beleven was. Dat was het moment dat zij heel hard de andere kant op ging rennen.
Ik heb ook het idee dat de meisjes daar meer moeite mee hadden. Alleen vanuit mijn oogpunt is het simpel. Na hooguit 2 weken weet ik wel of ik stapel gek op iemand aan het worden ben. Is dit niet het geval dan kan ik heel veel lol met een meisje hebben, lekker sex, alleen geen relatie voor de lange termijn. Overigens is 1 van mn leukste dates met zo'n meisje geweest.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja? Dat kan ik niet echt. Maar dat zal dan idd de situatie zijn. Maar dan nog vind ik het onlogisch, dat we zolang samen zijn geweest, en het zo leuk hebben gehad (we hadden echt niet iedere keer als ik hem zag seks).
Het is niet dat ik het haar nooit verteld had, sterker nog ik had haar voor dat we gingen scharrelen al verteld dat ik oprecht van haar als persoon hield en we wisten allebij heel erg goed wat de gevolgen waren van het scharrelen. Alleen dat maakt het stoppen van het scharrelen niet minder pijnlijk. En zeker niet toen bleek dat ze na het scharrelen met mij redelijk vlot een andere kerel gevonden had die blijkbaar beter paste en daar tot op heden voor zover ik weet nog steeds bij is.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat rennen is opzich ook wel begrijpelijk soms. Je kan erg schrikken van bepaalde gevoelens.
Maar zij schrok dus omdat jij meer voelde dan zij. Vreselijk voor beide.
Hey wij houden je toch gezelschap.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het haar nooit verteld had, sterker nog ik had haar voor dat we gingen scharrelen al verteld dat ik oprecht van haar als persoon hield en we wisten allebij heel erg goed wat de gevolgen waren van het scharrelen. Alleen dat maakt het stoppen van het scharrelen niet minder pijnlijk. En zeker niet toen bleek dat ze na het scharrelen met mij redelijk vlot een andere kerel gevonden had die blijkbaar beter paste en daar tot op heden voor zover ik weet nog steeds bij is.
Beter zo, dan maar bij elkaar blijven, terwijl een van de twee weet dat het vooral om het onder de pannen zijn te doen is. En geloof me, ik denk dat ik er in mijn kleine kennissen kring zeker twee koppels aan kan wijzen waar dat zo is.
Dan ben ik toch liever gewoon single en af en toe wel eens eenzaam als ik hier alleen zit te zijn
ik moet wennen aan je avatarquote:
Hij heeft er één!quote:
Jij had toch niet? ownee je had een anderquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij had toch niet? ownee je had een ander
Ik weet het allemaal niet meer
De penisnijd-tijdperk heb ik gemist volgens mijquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef kwaakvaak het volgende:
krijgen we nu na de penisnijd de avatarnijd
je maakt me in de warquote:
Vorige topic was datquote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De penisnijd-tijdperk heb ik gemist volgens mij
[..]
je maakt me in de war
Herkenbaar JB, het is heel moeilijk voor de ander om dan idd een passende uitweg te vinden. Het beste is bij mij gebleken dat de ander dan eerlijk verteld hoe zij erover denkt. Hard weglopen zonder uitleg doet de ander nog steeds heel veel pijn en laat hem met vragen achter.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
@Kwaak: Het is lastig als een van de twee meer gevoelens koestert dan de ander.
Ook voor degene die die gevoelens niet beantwoordt, je wil de ander niet kwetsen, maar je kan hem/ haar ook niet te dichtbij laten komen omdat dat de dingen alleen maar moeilijker maakt en het alleen maar meer pijn doet uiteindelijk.
En dichterbij komen is dan juist wat de ander wil, waardoor je weer het gevoel kunt krijgen verstikt te worden.
Het is gewoon nooit gemakkelijk en je moet er aar het beste van zien te maken, als dat om de een of andere reden niet lukt, kun je soms het gevoel hebben dat hard gillend wegrennen nog je enige optie is.
(zei zij niet wetende hoe dit bij jou zat)
Natuurlijk leg je het uit, of probeer je dat althans...quote:Op donderdag 20 november 2008 08:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar JB, het is heel moeilijk voor de ander om dan idd een passende uitweg te vinden. Het beste is bij mij gebleken dat de ander dan eerlijk verteld hoe zij erover denkt. Hard weglopen zonder uitleg doet de ander nog steeds heel veel pijn en laat hem met vragen achter.
Of ze staan opeens voor je deur en je moet zeggen. "uhhmmm had even gebeld, dan had ik je kunnen zeggen dat ik geen tijd voor je heb."quote:Op donderdag 20 november 2008 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk leg je het uit, of probeer je dat althans...
En daar komt het bord voor de kop waar Bengeltje het over had om de hoek kijken
Sommige mensen snappen het gewoon niet en laten je geen keus dan hard wegrennen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of ze staan opeens voor je deur en je moet zeggen. "uhhmmm had even gebeld, dan had ik je kunnen zeggen dat ik geen tijd voor je heb."Liefst wil je dan de deur dichtknallen zodat het eindelijk eens duidelijk wordt.
Goedemorgen.
Het is uiteindelijk wel uitgesproken, dat het gevoel er wel was maar niet precies wat zij zocht. Speelde nog wat andere dingen uit verleden waar ik an publiek liever niet op in ga. En tja, na de pijn gaat het leven gewoon verder, de wereld stopt niet met draaien immers. Pijn slijt en uiteindelijk wordt ze vanzelf een herinnering in je geheugen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk leg je het uit, of probeer je dat althans...
En daar komt het bord voor de kop waar Bengeltje het over had om de hoek kijken
Sommige mensen snappen het gewoon niet en laten je geen keus dan hard wegrennen.
Dat zeg je inderdaad heel goed. Doorgaan gewoon.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk wel uitgesproken, dat het gevoel er wel was maar niet precies wat zij zocht. Speelde nog wat andere dingen uit verleden waar ik an publiek liever niet op in ga. En tja, na de pijn gaat het leven gewoon verder, de wereld stopt niet met draaien immers. Pijn slijt en uiteindelijk wordt ze vanzelf een herinnering in je geheugen.
Heel soms denk ik nog wel eens terug over hou het had kunnen zijn, maar dat is vooral als ik een weemoedige bui heb. Voor de rest heb je geen andere keuze dan slikken, doorgaan en vooral te respecteren dat iemand niet haar leven met jouw wil delen hoe goed je intenties ook waren. Wat er niet is, is er niet. Zwart/Wit'er dan dat kun je het niet maken.
Hoi D_Hquote:
Hoi CGquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Systeem is hier TRAAAAG!!!!
Als je Cuemannie had geheten dan was het waarschijnlijk stukken minder warm geweest.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen iedereenwat een warm welkom
Ja erg he, en wel voor een leuke meid die er nu niet eens is.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet eens een hartje voor mij ?![]()
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je Cuemannie had geheten dan was het waarschijnlijk stukken minder warm geweest.
Meisje die vragen worden .......quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet eens een hartje voor mij ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik pas over oordelen nadat ik ze uitgebreid heb bestudeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meisje die vragen worden .......Ze had het niet moeten vragen D_HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ow kijk aan, ik moet het dus gewoon van m'n naam hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Daar kan ik pas over oordelen nadat ik ze uitgebreid heb bestudeerd natuurlijk.
What's in a name ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan, ik moet het dus gewoon van m'n naam hebben
[mannenreactie] Foto's als bewijs CG, foto's [/mannenreactie]quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?
er zwerven nog wel ergens foto's van m'n voorgevel rondquote:Op donderdag 20 november 2008 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[mannenreactie] Foto's als bewijs CG, foto's [/mannenreactie]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
er zwerven nog wel ergens foto's van m'n voorgevel rondDus dan moeten ze maar zoeken
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltjelief!![]()
JB(sorry ben geen D_H
)
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meisje die vragen worden .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Dusquote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=
quote:
Nee, zometeen vergaderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Weer hard aan het werk? En straks weer meebleren in de kelder?
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=
quote:op google schreef Cuegirllie het volgende:[Dat ..... is gewoon prettig typen, Ejaculeer over mijn voorgevel doe dan maar .. spuit me ..
Maar natuurlijk zijn wij blij!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
wel eens van planning gehoord?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
druk druk druk vandaag.. Veel dingen die gisteren klaar moesten zijn en pas morgen gedaan kunnen worden.
Dat is heel triest ja.....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Eikels dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Niet doen !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Ik zou er iig wat van zeggen ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet doen !
Face-to-face zeggen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hou je mond.
Irritant mannetje.
Oh jee, is dit weer het begin van iets?quote:
You tell me.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, is dit weer het begin van iets?
Geen idee.quote:
wat ben stoer zeg!... Als ik later groot ben wil ik net zo stoer als jij worden! Echt ik kijk tegen je op man.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets moet je boven staan en wel professioneel op reageren dan.
En jij bent?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat ben stoer zeg!... Als ik later groot ben wil ik net zo stoer als jij worden! Echt ik kijk tegen je op man.
Als jij naast de mount Everest staat, ligt deze volledig in de schaduw, zo groot is jouw aanzien!
pinguins rule! period...quote:
MLI!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef MLI het volgende:
Potentieel spannend verhaal: mijn ex, de eerste waar ik ooit echt verliefd op was, stuurde me vorige week na 1,5 jaar een berichtje via hyves, zag ik gisteren dus. Ben benieuwd hoe het met hem gaat en wat hij wil.
Sedan, loop niet zo kinderachtig te zuigen. Ga anders ergens fappen in plaats van te geilen op het idee hoe je zoveel mogelijk mensen over de zeik helpt. Kwaakvaak is hier heel wat geliefder en bekender dan jij ook.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, is dit weer het begin van iets?
Hey Tquote:
Nou, neuken dan maar ?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Geen seks geeft frustratie, dat moge duidelijk zijn.
Hyves.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef MLI het volgende:
Potentieel spannend verhaal: mijn ex, de eerste waar ik ooit echt verliefd op was, stuurde me vorige week na 1,5 jaar een berichtje via hyves, zag ik gisteren dus. Ben benieuwd hoe het met hem gaat en wat hij wil.
Hallo ondeugende jonge dame.quote:
Klink ik gefrustreerd?quote:
En dat zal mij wat uitmaken omdat? Gewoon niet bemoeien met dingen waar je de helft niet eens van weet heel simpel.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[...]
Waar???? Ik maak geen ruzie hoor, ik wil alleen net zo'n grote stoere internet held worden als S95 als ik later groot ben. Een rolmodel om tegenop te kijken. Sterke one smiley reacties kunenn geven die de kern van de essentie van de zaak zo raken dat je gewoon sprakeloos bent en je alleen maar kunt dromen dat er je later ooit, 1 promile van zijn vermogen tot communiceren kunt ontwikkelen!
Alles goed T?quote:
Groepsorgie dan maar? Schuif ik vanavond de bank wel even aan de kant in de huiskamer...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Geen seks geeft frustratie, dat moge duidelijk zijn.
*kuch*quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zal mij wat uitmaken omdat? Gewoon niet bemoeien met dingen waar je de helft niet eens van weet heel simpel.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Groepsorgie dan maar? Schuif ik vanavond de bank wel even aan de kant in de huiskamer...
Oh wacht... iets met sex zonder liefde, dat gaat niet goed bij mij.. Maar als jullie nu allemaal net doen of jullie van me houden, beloof ik dat ik er achteraf geen topic op fok over open dat ik aan de kant ben gezet door een aantal vrouwen tegelijkertijd na een teleurstellende groepsorgie... DEAL??
Die van mij ga ik ook verwijderen, zodra ik een berichtje van hem heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kan met veel trots vertellen dat ik geen Hyve heb.
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Neh, ik ga me inhouden, zoals ik meestal doe.
Blijkbaar niet allesquote:
Wil je nu zeggen dat er geen liefde tussen ons allen is?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Groepsorgie dan maar? Schuif ik vanavond de bank wel even aan de kant in de huiskamer...
Oh wacht... iets met sex zonder liefde, dat gaat niet goed bij mij.. Maar als jullie nu allemaal net doen of jullie van me houden, beloof ik dat ik er achteraf geen topic op fok over open dat ik aan de kant ben gezet door een aantal vrouwen tegelijkertijd na een teleurstellende groepsorgie... DEAL??
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Klink ik gefrustreerd?uhm oke dan maar????
Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zal mij wat uitmaken omdat? Gewoon niet bemoeien met dingen waar je de helft niet eens van weet heel simpel.
Helaas wel. Ik snap niet echt wat the big deal was. kwaakvaak vertelde precies hetzelfde verhaal en bij hem kwamen totaal andere reacties. Dat waren dus weer genoeg spannende verhalen van Tegan dit jaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hallo ondeugende jonge dame.Dat verhaal vergeten we dus nooit meer
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat er geen liefde tussen ons allen is?
Jij had het beeld van lief onschuldig schattig meisje. Kwaak niet echtquote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik snap niet echt wat the big deal was. kwaakvaak vertelde precies hetzelfde verhaal en bij hem kwamen totaal andere reacties. Dat waren dus weer genoeg spannende verhalen van Tegan dit jaar.
Het ligt aan mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.
De keuze is eigenlijk simpel en eenvoudig. Wil je aandacht, prima.. Maar dan wel graag het hele verhaal vertellen. Wil je dat niet, ga dan ook niet om de aandacht lopen bedelen met nutteloze bewust rellende reacties!.
En dan...Rondje van mij!
Het is goed. MIjn zus is vandaag jarig. En het is bijna weekend die vol van de plannen is. En bij jou?quote:
Weet ik, maar dat heb ik een aantal weken geleden gedaan, en dat is toch niets voor mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alles
Maar dat is te fixen hoor Tegan!
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat er geen liefde tussen ons allen is?
Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij had het beeld van lief onschuldig schattig meisje. Kwaak niet echt
Van harte! Ja goed hard aan het werk, afgelopen weekend een thuiswerkweekend gehad dus dit weekend gaan we heel veel slapen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is goed. MIjn zus is vandaag jarig. En het is bijna weekend die vol van de plannen is. En bij jou?
[..]
Weet ik, maar dat heb ik een aantal weken geleden gedaan, en dat is toch niets voor mij.
Je komt nu eenmaal over als een heel lief meisje.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik snap niet echt wat the big deal was. kwaakvaak vertelde precies hetzelfde verhaal en bij hem kwamen totaal andere reacties. Dat waren dus weer genoeg spannende verhalen van Tegan dit jaar.
En toch krijg je het voor elkaar! Wat een macht heb jij!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.
De waarheid word hier verkondigd!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.
Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.
De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Image is everything.. Jij bent een vrouw, en daarvan wordt verwacht dat je geen scheten laten onder de dekens, geen sexuele uitspatting doet en al helemaal niemand pijpt onder het rijden.
Ik ben een man, mijn taak op deze aarde is zoveel mogelijk metaan uit mijn kont te blazen, en alles wat maar enigzins op een vrouw lijkt aan de haren mee te sleuren om er volgens hele brute sexuele dingen mee te doen.
De waardheid is echter, dat vrouwen best scheten mogen laten, en ik helemaal niet van het aan de haren slepen ben.
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.
De keuze is eigenlijk simpel en eenvoudig. Wil je aandacht, prima.. Maar dan wel graag het hele verhaal vertellen. Wil je dat niet, ga dan ook niet om de aandacht lopen bedelen met nutteloze bewust rellende reacties!.
En dan...Rondje van mij!
Als het niemand een reet aangaat, kan je nu ook stoppen met die overbodige posts daarover.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
Gefeliciteerd met je zusquote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Tegan het volgende:
Thanks voor alle felicitaties trouwens.
Volgens mij mag jij niet liegen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik laat geen scheten
Ook niet als dat wel gewoon mag
Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zal het weten, het gaat je gewoon geen reet aan wat ik met een andere user hier heb anders heb ik zometeen weer een pm in m'n inbox dat ik loop te liegen.
Hoi Box.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Goede middagzo Sedan is weer bezig zie ik
Hey Boxquote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef mrbox het volgende:
Goede middagzo Sedan is weer bezig zie ik
* JB Dat ook maar eens gaat doenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Box.![]()
Sedan al negeert bij die onzinnige post over een bepaald onderwerp.
Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet steeds in op alles wat er gezegd wordt over wat dan ook dat je maar in de verte aan de haren erbij kan slepen...
Dat is gewoon triest en irritant.
Slapen! Het lef! Aan het werk! We moeten de wereld veroveren en jij slaapt?quote:
Had dan ook wat te doen IRLquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Box
Nog niks gemerkt van het terugpakken
My patience is without limitquote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef mrbox het volgende:
Bengeltje, Belsezarrest.
[..]
Had dan ook wat te doen IRLGeduld is een schone zaak
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo overdrijven, ik reageerde er stom/sarcastisch op omdat ik die hele situatie kinderachtig vond. Je had ook gewoon op het moment kunnen reageren en zeggen dat je het niet tof vond of iets dergelijks. En je reageert zelf terug met gescheld dus tja, dan heb je direct mijn aandacht.
JB,, je weet dat liegen niet netjes is, en je scheten inhouden ook niet goed voor de darmen is he? Laat maar lekker vliegen als ze er uit moeten.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik laat geen scheten
Ook niet als dat wel gewoon mag
Ruggegraat heet zoiets. Met afwachten bereik je helemaal niks en meestal word het ook wel gewaardeerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Ja, want dat was idd professioneel geweest, tijdens een vergadering zoiets zeggen
Tis duidelijk dat Sedannetje nog veel moet leren...
Reageer gewoon niet als je niets zinnigs te zeggen hebt, of alleen maar kunt mopperen , want daar gaat het uiteindelijk om.
Je gal spuien tegen mij.
En das dan wel het laatste dat ik erover gezegd heb, want je bent het eigenlijk ook gewoon helemaal niet waard
Straks als de wereld van ons is nooit meerquote:Op donderdag 20 november 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
Ik ben aan het voorslapen, zodat ik straks uitgerust de file weer inkan.
Was weer briljant vanochtend, vanaf Wassenaar tot afrit Hoofddorp in zijn 1 gereden...af en toe...
Het is een grote beestenboel hier vandaag D_Hquote:Op donderdag 20 november 2008 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
Tegan, nog feli met je zus
Bengeltje, gewoon
JB, kort mailtje met het vriendelijke verzoek of zulke dingen buiten de vergadering om kunnen.
Verder
Gebeurdquote:Op donderdag 20 november 2008 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
JB, kort mailtje met het vriendelijke verzoek of zulke dingen buiten de vergadering om kunnen.
Verder
Elegy, je fiml stond vandaag op VCDQ tussen de nieuwe releases!quote:
Ach, in mijn tank rij ik toch over de files heenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks als de wereld van ons is nooit meer
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een grote beestenboel hier vandaag D_H
Gezeik, vermoeiend & vervelend gezeik.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Samenvatting? heb wel de post van kwaak gelezen
En Left 4 Dead nog steeds niet in de winkelsquote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gezeik, vermoeiend & vervelend gezeik.
Kan hem toch downloaden? Of kan je daarmee niet online?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
En Left 4 Dead nog steeds niet in de winkels
Verkapte HL2 mod, overgewaardeerd !quote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
En ik heb dit weekend geen tijd om een nieuwe game te halen. Snel tussendoor nog tweedehands versie van Army of Two geregeld maar die was binnen een paar uur al uit.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Beestenboel?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een grote beestenboel hier vandaag D_H
Alleen als je koffie en bier hebtquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga planken maar in de grondlak zetten.
Mocht iemand de behoefte hebben om me te helpen. Ik ben in de garage.
Slechts enkele.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beestenboel?Toch geen wilde beesten he.
Ik ben een doosjes en boekjes en schijfjesfetisjistquote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan hem toch downloaden? Of kan je daarmee niet online?
Het gaat in het spel om het schieten op zombies (hoewel ik de langzame variant prefereer itt deze maargoed).quote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verkapte HL2 mod, overgewaardeerd !
Terugbrengen en ruilen voor een ander spelquote:Op donderdag 20 november 2008 15:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En ik heb dit weekend geen tijd om een nieuwe game te halen. Snel tussendoor nog tweedehands versie van Army of Two geregeld maar die was binnen een paar uur al uit.
Ik zat er met smart op te wachten, toen kwam de demo uit en streepte ik m van mijn wishlist.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
Het gaat in het spel om het schieten op zombies (hoewel ik de langzame variant prefereer itt deze maargoed).
Dús is de game tof. Natuurlijk.
Zombies! Resident Evil 2, het eerste spel waar ik van schrok in het donkerquote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben een doosjes en boekjes en schijfjesfetisjistIkwil dingen in mijn kast hebben staan
Via Steam kan het ook idd, maar dan heb ik niks tastbaars.
[..]
Het gaat in het spel om het schieten op zombies (hoewel ik de langzame variant prefereer itt deze maargoed).
[..]
Terugbrengen en ruilen voor een ander spel
Oh ja, op die manierquote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben een doosjes en boekjes en schijfjesfetisjistIkwil dingen in mijn kast hebben staan
[..]
[..]
Terugbrengen en ruilen voor een ander spel
Dat is RE3-Nemesis Bquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zombies! Resident Evil 2, het eerste spel waar ik van schrok in het donker
Geweldig spel, weer eens installeren denk ik
SSSTTTTAAAAAARRRRSSSSS
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb 28 uur in de demo gestokenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zat er met smart op te wachten, toen kwam de demo uit en streepte ik m van mijn wishlist.
Ga eens Silent Hill spelen, da's ook twistedquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zombies! Resident Evil 2, het eerste spel waar ik van schrok in het donker
Geweldig spel, weer eens installeren denk ik
SSSTTTTAAAAAARRRRSSSSS
Ik ben een echte pc gamerquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, op die manierGelukkig zelf niet met PC spellen anders werd het helemaal erg. [Cd's/PS2/PS3 hier alleen]
Ook wel een Zombie Master gespeeld voor HL2?
Sorry, moet trainen vanavodnquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga planken maar in de grondlak zetten.
Mocht iemand de behoefte hebben om me te helpen. Ik ben in de garage.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
HELD
![]()
Ik raak er zowaar ontroerd van, nog een iemand die graag dingen gewoon origineel heeft! Er gaat toch helemaal niks boven een een mooie verzorgde kleuren cover in een originele doos ipv zo'n lullig thuis gehobbied printje. Zelfs bij blurays heb ik dat, en daar zit ook niet meer in dan een lullig papiertje aan de voorkant. Maar gewoon het schijfje wat mooi bedrukt is, het doosje. Het feit dat het echt geperst is en dus niet na 1 jaar onleesbaar is geworden van het in de zon staan.
Ja originelen hebben echt iets!
Zal eens gaan kijken inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb 28 uur in de demo gestoken
Dus..."28 hours later"...
[..]
Ga eens Silent Hill spelen, da's ook twisted
[..]
Ik ben een echte pc gamerZombie Master wil ik ook uitproberen idd
Die overschakelingen naar alt wereld heb ik altijd een hekel aan gehad in silent hill. 1-3 vond ik trouwens minder 4 wel steengoed.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga eens Silent Hill spelen, da's ook twisted
[..]
Ik ben een echte pc gamerZombie Master wil ik ook uitproberen idd
Hoezo dan, omgooien?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Fuck.
Net als je denkt dat je je leven compleet om kunt gooien blijkt dat in de praktijk tegen te vallen.
Kutzooi.
En dan voel ik me ook nog eens ontzettend alleen
Wat is er Zeus?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:![]()
Fuck.
Net als je denkt dat je je leven compleet om kunt gooien blijkt dat in de praktijk tegen te vallen.
Kutzooi.
Doen! Ik kan het je van harte aanbevelenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal eens gaan kijken inderdaad!
* Belsezar google aanzet
Ik vond 1-3 juist erg sterk, vier stukken minder. Origins is ook leuk en ben wel benieuwd naar Homecomingquote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die overschakelingen naar alt wereld heb ik altijd een hekel aan gehad in silent hill. 1-3 vond ik trouwens minder 4 wel steengoed.
ZM kan ik zeker aanbevelen, echt veel gespeeld ongeveer jaartje terug, in het weekend 2uur 's nachts met een zooi amerikanen in de server, geweldig![]()
Weet alleen niet of er nog veel servers zijn.
Sup?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:![]()
Fuck.
Kutzooi.
Sedan, waarom reageer je hier niet op?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef MLI het volgende:
Nee, wacht.
Voor ik vertrek wil ik graag een vriendelijk, doch dringend verzoek doen aan user S95Sedan:
Je verziekt de sfeer in elke reeks waar je sociaal verkrampt mee post (en je bent niet dusdanig geliefd dat het noodzakelijk is dat je in elke reeks te vinden moet zijn). Zou je mij en een hoop users om je heen een plezier willen doen en gewoon elders gaan posten? Of hou dan toch tenminste 1 reeks gezellig voor ons en laat 1 van de SC's of de singles-reeks vallen.
Met vriendelijke groet,
Emily
Omdat je me geen zak interreseert? Jou mening tegenover mij was me al een tijd van te voren duidelijk dus vind het niet nodig er meer aandacht aan te besteden,quote:Op donderdag 20 november 2008 15:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Sedan, waarom reageer je hier niet op?
Vertelquote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Fuck.
Kutzooi.
Zolang jij maar hier blijft MLIquote:Op donderdag 20 november 2008 15:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Sedan, waarom reageer je hier niet op?
Dan nog doe ik je dit verzoek. Ik meen het, je verziekt het hier voor de rest. Ik doe mijn al mijn uiterste best om niet te posten op momenten dat jij online bent omdat je me meters de strot uitkomt. Maar ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen, terwijl JIJ de irritante usert bent.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je me geen zak interreseert? Jou mening tegenover mij was me al een tijd van te voren duidelijk dus vind het niet nodig er meer aandacht aan te besteden,
Kwestie van een paar strijkers in de pot doen, planken tegen de muur en hard wegrennenquote:
Aangezien dat echt iets is wat je in een bepaalde houding kan doen. Stil staan en alleen maar met de roller.quote:
Ik overweeg trouwens serieus om niet meer te posten in de reeksen waar hij komt (belachelijk trouwens, ik poste al veel eerder in de reeksen en ik spreek en zie een aantal mensen buiten het forum om). Want schijnbaar kan ik hem toch niet ontlopen hier.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zolang jij maar hier blijft MLI
Negeren kan je ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik overweeg trouwens serieus om niet meer te posten in de reeksen waar hij komt (belachelijk trouwens, ik poste al veel eerder in de reeksen en ik spreek en zie een aantal mensen buiten het forum om). Want schijnbaar kan ik hem toch niet ontlopen hier.
Stop watching tv dude.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kwestie van een paar strijkers in de pot doen, planken tegen de muur en hard wegrennen
...of heb ik teveel Mister Bean gekeken?
Je moet je niet laten wegjagenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik overweeg trouwens serieus om niet meer te posten in de reeksen waar hij komt (belachelijk trouwens, ik poste al veel eerder in de reeksen en ik spreek en zie een aantal mensen buiten het forum om). Want schijnbaar kan ik hem toch niet ontlopen hier.
Dat jij aanstoot neemt aan mij is je eigen probleem, ik heb net zoveel recht om hier te posten als jou en dat jij je door mij laat wegjagen zegt meer over jezelf. Je hoeft niet te lezen wat ik typ of wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan nog doe ik je dit verzoek. Ik meen het, je verziekt het hier voor de rest. Ik doe mijn al mijn uiterste best om niet te posten op momenten dat jij online bent omdat je me meters de strot uitkomt. Maar ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen, terwijl JIJ de irritante usert bent.
Ach, mijn baan wordt steeds minder leuk. Lange werkdagen, ik woon ver van het werk af en dus geen tijd voor sociale dingen.En nu het economisch minder gaat hebben ze weer een stok gevonden om chauffeurs mee te slaan. Drie kwartier per dag pauze schrijven, ook al heb je het niet, ritten die niet binnen de rijtijden kunnen en meer van dat soort grappen.quote:
Ik heb geen tv, weet je nogquote:
Ach welnee, je laat je toch niet wegjagen van een plek waar je recht hebt om te zijn?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Beamer danquote:
Da's kutquote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, mijn baan wordt steeds minder leuk. Lange werkdagen, ik woon ver van het werk af en dus geen tijd voor sociale dingen.En nu het economisch minder gaat hebben ze weer een stok gevonden om chauffeurs mee te slaan. Drie kwartier per dag pauze schrijven, ook al heb je het niet, ritten die niet binnen de rijtijden kunnen en meer van dat soort grappen.![]()
Nu wilde ik wat anders gaan doen (buschauffeur) , da's wat socialer en kortere dagen en dichterbij huis en zulks.
Kreeg ik een mailtje dat ze voorlopig geen opleidingen tot buschauffeur doen. Dus ik zal dit voorlopig nog moeten blijven doen.
Een sociaal leven is niet echt op te bouwen zo. Het mijne bestaat uit met familie naar de kroeg en FOK!
Al mijn vrienden zijn namelijk"gesetteled"
en met de feestdagen en winter en zulks kan ik daar allemaal wat minder tegen.
Dat weet ik wel. Ik post en lees dan ook niet om zijn posts te lezen. Ik heb al zo lang geprobeerd te negeren, ik heb geprobeerd om hem aardig te vinden en ik heb geprobeerd om hem te ontlopen door niet te posten als hij er is. Het irriteert me nóg harder als ik zie dat hij mensen die ik persoonlijk graag heb, op de kast jaagt. Het interesseert me niet meer of dat meer over mij zegt dan over hem.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Negeren kan je ook.Tenminste je zou het kunnen proberen. Je door iemand laten "wegjagen" gaat wat ver.
Zelfs op een forum.
Daar kijk ik alleen films opquote:
Er is toch meer dan streekvervoer, wat dacht je van reisorganisaties.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, mijn baan wordt steeds minder leuk. Lange werkdagen, ik woon ver van het werk af en dus geen tijd voor sociale dingen.En nu het economisch minder gaat hebben ze weer een stok gevonden om chauffeurs mee te slaan. Drie kwartier per dag pauze schrijven, ook al heb je het niet, ritten die niet binnen de rijtijden kunnen en meer van dat soort grappen.![]()
Nu wilde ik wat anders gaan doen (buschauffeur) , da's wat socialer en kortere dagen en dichterbij huis en zulks.
Kreeg ik een mailtje dat ze voorlopig geen opleidingen tot buschauffeur doen. Dus ik zal dit voorlopig nog moeten blijven doen.
Een sociaal leven is niet echt op te bouwen zo. Het mijne bestaat uit met familie naar de kroeg en FOK!
Das inderdaad niet zo goed nieuws. Lekker blijven zoeken naar iets leuks dichtbij, je vindt het wel op een gegeven moment. En dat gesettelde ken ik. Zoek lekker je familie op met de donkere dagenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je weet dat die personen het ook kunnen negeren, dan kan jij dat ook makkelijker.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik post en lees dan ook niet om zijn posts te lezen. Ik heb al zo lang geprobeerd te negeren, ik heb geprobeerd om hem aardig te vinden en ik heb geprobeerd om hem te ontlopen door niet te posten als hij er is. Het irriteert me nóg harder als ik zie dat hij mensen die ik persoonlijk graag heb, op de kast jaagt. Het interesseert me niet meer of dat meer over mij zegt dan over hem.
moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien dat echt iets is wat je in een bepaalde houding kan doen. Stil staan en alleen maar met de roller.
Het twee planken zijn. Dus ook niet veel. Ja, mijn rug had er genoeg van.![]()
Dus straks of morgen doe ik nog een extra laagje.
Je niet laten wegjagenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Like dudequote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben vast te laat, maar hadden jullie dit al gezien ?
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
* Bengeltje knippert met ogen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het NSFW?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik werk altijd 's nachts. En eerder hadden wij ook kortere ritten, maar tegenwoordig hebben we alleen maar weken van meer dan 50 uur en dan , in combinatie met anderhalf uur woon-werk verkeer begint me toch op te breken.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's kutMaar wat zijn je werktijden dan? Werk je graveyard shift dat je nooit ergens heen kan?
Jij vind dat ik niet welkom ben, dat is wat anders.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Sedan, ik zie niet in waarom jij in alle reeksen moet posten. JE BENT GEWOON NIET WELKOM vanwege je postgedrag. Als jij normaal mee kunt posten, geen probleem. Ik ben helemaal niet het kliekjestype dat het persé gesloten wil houden. Maar je kunt gewoon niet normaal doen en dat al een half jaar lang. Zelfs op vriendelijke verzoeken ga je niet eens normaal in. Je zou het gewoon kunnen overwegen. Met je 'recht om te posten', inderdaad, dat heb je. Maar dat wil niet zeggen dat je in alle SC's waar ik het naar mijn zin heb, de autist uit moet hangen.
Ja, maar juist streekvervoer trekt me aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is toch meer dan streekvervoer, wat dacht je van reisorganisaties.![]()
Niet de hoop opgeven he, ik ben ook al jaren van de ene baan naar de andere aan het gaan.
Blijven volhouden.
Het eerste is uiteraard op te lossen door geld te geven aan Danny. Het tweede, tja, andere mensen kiezen er nu eenmaal voor om niet altijd te negeren wat ik graag zou zien.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef MLI het volgende:
Ik heb al zo lang geprobeerd te negeren, ik heb geprobeerd om hem aardig te vinden en ik heb geprobeerd om hem te ontlopen door niet te posten als hij er is. Het irriteert me nóg harder als ik zie dat hij mensen die ik persoonlijk graag heb, op de kast jaagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |