Hoi D_Hquote:
Hoi CGquote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Systeem is hier TRAAAAG!!!!
Als je Cuemannie had geheten dan was het waarschijnlijk stukken minder warm geweest.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen iedereenwat een warm welkom
Ja erg he, en wel voor een leuke meid die er nu niet eens is.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet eens een hartje voor mij ?![]()
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je Cuemannie had geheten dan was het waarschijnlijk stukken minder warm geweest.
Meisje die vragen worden .......quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet eens een hartje voor mij ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik pas over oordelen nadat ik ze uitgebreid heb bestudeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meisje die vragen worden .......Ze had het niet moeten vragen D_HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ow kijk aan, ik moet het dus gewoon van m'n naam hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Daar kan ik pas over oordelen nadat ik ze uitgebreid heb bestudeerd natuurlijk.
What's in a name ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan, ik moet het dus gewoon van m'n naam hebben
[mannenreactie] Foto's als bewijs CG, foto's [/mannenreactie]quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal het toch zijn dat die tieten nut hebben?
er zwerven nog wel ergens foto's van m'n voorgevel rondquote:Op donderdag 20 november 2008 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[mannenreactie] Foto's als bewijs CG, foto's [/mannenreactie]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
er zwerven nog wel ergens foto's van m'n voorgevel rondDus dan moeten ze maar zoeken
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltjelief!![]()
JB(sorry ben geen D_H
)
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Meisje die vragen worden .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Dusquote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=
quote:
Nee, zometeen vergaderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Weer hard aan het werk? En straks weer meebleren in de kelder?
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=
quote:op google schreef Cuegirllie het volgende:[Dat ..... is gewoon prettig typen, Ejaculeer over mijn voorgevel doe dan maar .. spuit me ..
Maar natuurlijk zijn wij blij!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
wel eens van planning gehoord?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
druk druk druk vandaag.. Veel dingen die gisteren klaar moesten zijn en pas morgen gedaan kunnen worden.
Dat is heel triest ja.....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Eikels dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Niet doen !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Ik zou er iig wat van zeggen ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet doen !
Face-to-face zeggen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hou je mond.
Irritant mannetje.
Oh jee, is dit weer het begin van iets?quote:
You tell me.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, is dit weer het begin van iets?
Geen idee.quote:
wat ben stoer zeg!... Als ik later groot ben wil ik net zo stoer als jij worden! Echt ik kijk tegen je op man.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets moet je boven staan en wel professioneel op reageren dan.
En jij bent?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat ben stoer zeg!... Als ik later groot ben wil ik net zo stoer als jij worden! Echt ik kijk tegen je op man.
Als jij naast de mount Everest staat, ligt deze volledig in de schaduw, zo groot is jouw aanzien!
pinguins rule! period...quote:
MLI!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef MLI het volgende:
Potentieel spannend verhaal: mijn ex, de eerste waar ik ooit echt verliefd op was, stuurde me vorige week na 1,5 jaar een berichtje via hyves, zag ik gisteren dus. Ben benieuwd hoe het met hem gaat en wat hij wil.
Sedan, loop niet zo kinderachtig te zuigen. Ga anders ergens fappen in plaats van te geilen op het idee hoe je zoveel mogelijk mensen over de zeik helpt. Kwaakvaak is hier heel wat geliefder en bekender dan jij ook.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, is dit weer het begin van iets?
Hey Tquote:
Nou, neuken dan maar ?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Geen seks geeft frustratie, dat moge duidelijk zijn.
Hyves.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef MLI het volgende:
Potentieel spannend verhaal: mijn ex, de eerste waar ik ooit echt verliefd op was, stuurde me vorige week na 1,5 jaar een berichtje via hyves, zag ik gisteren dus. Ben benieuwd hoe het met hem gaat en wat hij wil.
Hallo ondeugende jonge dame.quote:
Klink ik gefrustreerd?quote:
En dat zal mij wat uitmaken omdat? Gewoon niet bemoeien met dingen waar je de helft niet eens van weet heel simpel.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[...]
Waar???? Ik maak geen ruzie hoor, ik wil alleen net zo'n grote stoere internet held worden als S95 als ik later groot ben. Een rolmodel om tegenop te kijken. Sterke one smiley reacties kunenn geven die de kern van de essentie van de zaak zo raken dat je gewoon sprakeloos bent en je alleen maar kunt dromen dat er je later ooit, 1 promile van zijn vermogen tot communiceren kunt ontwikkelen!
Alles goed T?quote:
Groepsorgie dan maar? Schuif ik vanavond de bank wel even aan de kant in de huiskamer...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Geen seks geeft frustratie, dat moge duidelijk zijn.
*kuch*quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zal mij wat uitmaken omdat? Gewoon niet bemoeien met dingen waar je de helft niet eens van weet heel simpel.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Groepsorgie dan maar? Schuif ik vanavond de bank wel even aan de kant in de huiskamer...
Oh wacht... iets met sex zonder liefde, dat gaat niet goed bij mij.. Maar als jullie nu allemaal net doen of jullie van me houden, beloof ik dat ik er achteraf geen topic op fok over open dat ik aan de kant ben gezet door een aantal vrouwen tegelijkertijd na een teleurstellende groepsorgie... DEAL??
Die van mij ga ik ook verwijderen, zodra ik een berichtje van hem heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:24 schreef Tegan het volgende:
Ik kan met veel trots vertellen dat ik geen Hyve heb.
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*kuch*![]()
Neh, ik ga me inhouden, zoals ik meestal doe.
Blijkbaar niet allesquote:
Wil je nu zeggen dat er geen liefde tussen ons allen is?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Groepsorgie dan maar? Schuif ik vanavond de bank wel even aan de kant in de huiskamer...
Oh wacht... iets met sex zonder liefde, dat gaat niet goed bij mij.. Maar als jullie nu allemaal net doen of jullie van me houden, beloof ik dat ik er achteraf geen topic op fok over open dat ik aan de kant ben gezet door een aantal vrouwen tegelijkertijd na een teleurstellende groepsorgie... DEAL??
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Klink ik gefrustreerd?uhm oke dan maar????
Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zal mij wat uitmaken omdat? Gewoon niet bemoeien met dingen waar je de helft niet eens van weet heel simpel.
Helaas wel. Ik snap niet echt wat the big deal was. kwaakvaak vertelde precies hetzelfde verhaal en bij hem kwamen totaal andere reacties. Dat waren dus weer genoeg spannende verhalen van Tegan dit jaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hallo ondeugende jonge dame.Dat verhaal vergeten we dus nooit meer
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat er geen liefde tussen ons allen is?
Jij had het beeld van lief onschuldig schattig meisje. Kwaak niet echtquote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik snap niet echt wat the big deal was. kwaakvaak vertelde precies hetzelfde verhaal en bij hem kwamen totaal andere reacties. Dat waren dus weer genoeg spannende verhalen van Tegan dit jaar.
Het ligt aan mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op je met je eindeloze 'mensen die mij kennen weten wel hoe ik over fok denk' flauwekul. Of je verteld gewoon een keer wat je op je lever hebt, en waarom je zou ontzettend graag hier relletjes wil komen schoppen of hou anders gewoon je waffel dicht en probeer niet telkens de gevatte sjaak uit te hangen.
De keuze is eigenlijk simpel en eenvoudig. Wil je aandacht, prima.. Maar dan wel graag het hele verhaal vertellen. Wil je dat niet, ga dan ook niet om de aandacht lopen bedelen met nutteloze bewust rellende reacties!.
En dan...Rondje van mij!
Het is goed. MIjn zus is vandaag jarig. En het is bijna weekend die vol van de plannen is. En bij jou?quote:
Weet ik, maar dat heb ik een aantal weken geleden gedaan, en dat is toch niets voor mij.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alles
Maar dat is te fixen hoor Tegan!
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat er geen liefde tussen ons allen is?
Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij had het beeld van lief onschuldig schattig meisje. Kwaak niet echt
Van harte! Ja goed hard aan het werk, afgelopen weekend een thuiswerkweekend gehad dus dit weekend gaan we heel veel slapen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is goed. MIjn zus is vandaag jarig. En het is bijna weekend die vol van de plannen is. En bij jou?
[..]
Weet ik, maar dat heb ik een aantal weken geleden gedaan, en dat is toch niets voor mij.
Je komt nu eenmaal over als een heel lief meisje.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik snap niet echt wat the big deal was. kwaakvaak vertelde precies hetzelfde verhaal en bij hem kwamen totaal andere reacties. Dat waren dus weer genoeg spannende verhalen van Tegan dit jaar.
En toch krijg je het voor elkaar! Wat een macht heb jij!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ja dat snap ik ook niet. Ik kwam op Fok binnen als dat meisje met een scharrel. Niet echt een teken van onschuldigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |