Nee, zometeen vergaderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Weer hard aan het werk? En straks weer meebleren in de kelder?
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorgevel+van+cuegirllie&meta=
quote:op google schreef Cuegirllie het volgende:[Dat ..... is gewoon prettig typen, Ejaculeer over mijn voorgevel doe dan maar .. spuit me ..
Maar natuurlijk zijn wij blij!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zoooooo ... weer allemaal blije singles.
wel eens van planning gehoord?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
druk druk druk vandaag.. Veel dingen die gisteren klaar moesten zijn en pas morgen gedaan kunnen worden.
Dat is heel triest ja.....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Eikels dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, leuk als mensen je tijdens een vergadering op fouten gaan wijzen waar ze je ook gewoon onder vier ogen op kunnen wijzen
(en dan gaat het om het fout schrijven van een naam)
Niet doen !quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Ik zou er iig wat van zeggen ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had idd wel de neiging om er iets van te zeggen, denk dat ik dadelijk even de betreffende persoon een mailtje stuur.
Wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet doen !
Face-to-face zeggen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hou je mond.
Irritant mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |