nee, das te koud met dit weer...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Er hangt een tong uit je mond.... Maar zien we hier dan het befaamde grijze kledingstukje???
Ehm, cola is bruin, zat je wel in het goede gaatje?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vingerwerk op een snelweg door hongarije ging anders prima hoor
(en ik maar uitleggen aan mensen van de autowasserij dat die vlekken van gemorste cola waren)
Fijne avond!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zo maar weereens naar huis.
Even boodschappen doen, eten, en daarna net zo lang helemaal niks doen tot het weer bedtijd is.
Hopelijk morgen wat fitter dan vandaag.
Singles, I bid you Adieu, ofzo...
Nou doe er eens wat mee danquote:Op woensdag 19 november 2008 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das Bengeltjes ding, vindt ze gaaf
nee chronische onhandigheid en het pilletje daar tegen is uitgewerktquote:
uhu.... maar ik weet niet hoe jouw oostbloks is, maar dat van mij niet zo heel erg goed. Was al lang blij dat ik het woordje cola kon uitbrabbelen.. Maar ik denk dat die jongens van de carwash ook niet van een hoefje komen en wel door hadden wat het wel was.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ehm, cola is bruin, zat je wel in het goede gaatje?
Als zij rijdt? Haha, dat kan ik echt niet. Of je moet extreem rustig doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vingerwerk op een snelweg door hongarije ging anders prima hoor
(en ik maar uitleggen aan mensen van de autowasserij dat die vlekken van gemorste cola waren)
Ik ga straks hapje eten en wat drinken met vrienden.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:49 schreef Tegan het volgende:
D_H.
Het gaat goed. Mijn zus is over een paar uur jarig. En met u?
Je komt gewoon over als een net en braaf meisje die zulke dingen niet doet.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat het zo'n schokkend verhaal was. Nu mogen jullie ook avontuurtjes vertellen.
* mrbox dacht hetzelfdequote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Je komt gewoon over als een net en braaf meisje die zulke dingen niet doet.
vind ik dan
Mooi zo. Dat is het imago dat ik probeer te houdenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Je komt gewoon over als een net en braaf meisje die zulke dingen niet doet.
vind ik dan
Ahh. Kijk aan. En als je dan toch bezig bent jezelf hier tentoon te spreiden, get on with it!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat is het imago dat ik probeer te houden. Alleen jullie en mijn exen/scharrel kennen te echte Tegan
.
Welk verhaal?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat het zo'n schokkend verhaal was. Nu mogen jullie ook avontuurtjes vertellen.
Eerst jullie.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ahh. Kijk aan. En als je dan toch bezig bent jezelf hier tentoon te spreiden, get on with it!
Het vernietigt wel dat beeld van het lieve onschuldige meisjequote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Tegan het volgende:
Voelen we ons toch een beetje speciaalquote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat is het imago dat ik probeer te houden. Alleen jullie en mijn exen/scharrel kennen te echte Tegan
.
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben zo lief en onschuldig als jij zou willen...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het vernietigt wel dat beeld van het lieve onschuldige meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |