Het was woensdag 12 november, nadat ik klaar was met mijn toets Nederlands Spelling en Stijl om 13:00 vertrok ik op de velocipede naar huis toe.
Thuis aangekomen startte ik de pc op en denk "Hey ik ga eens kijken op het Fok! forum" wat schetste mijn verbazing ? bagger topics in KLB, en onzin het Onzin voor je leven topic. Dit stemde mij niet gunstig dus moest ik iets anders verzinnen om de tijd te doden, Jennifer was niet thuis dus die waaier ging niet op, na 20 minuten F5-en op het forum besloot ik de stad in te rollen met de velocipede. De stad ligt immers zeer dicht bij Blauw Dorp, aangekomen in de stad begon mijn zoektocht naar een mooie nieuwe broek

.
Ik kwam aan in de Jack and Jones en zag een leuke broek met een "Indigo" kleur, maar hierover later meer.
In mijn nopjes ging ik weer naar huis en trok de broek de dag erna aan naar school aan. Wat mij echter opmerkte na een tijdje was dat de huid op mijn handen nogal bleekjes uitzag, witter dan normaal, net alsof het bloed niet goed door mijn handen kon stromen. Ik dacht: #care zal dalijk wel weer goedkomen, maar naarmate de dag vorderde begosten mijn handen er steeds slechter uit te zien, en op mijn knokkels begon het ookal erg wit/blauwachtig te worden.
Thuis aangekomen ( eerst moet je door de marmeren deur jeweets ) vroeg ik mijn moeder wat dit zou kunnen zijn, zij wist het ook niet en verzocht mij met de huisarts te bellen.
Dus ik bel > afspraak gemaakt voor de dag erna, hij verzoekt mij om pilletjes op te gaan halen bij de apotheker voor een betere doorstroming van het bloed.
Ik zag er toen ongeveer zo uit.
![]()
Zoals je kunt lezen in de picasso hierboven had ik dus al 2 pilletjes al oraal ingenomen. ( waarom denkt iedereen bij oraal aan pijpen ? ik had ze gewoon doorgeslikt jong ranzige drakenshirter die je bent ).
Ik ging slapen ( normaal wilde ik douchen ) maar aangezien ik mij liever smorgens douche ging ik maar slapen.
Ik werd smorgens wakker, en wat bleek ?

Prachtige gekleurde handen zoals het hoorde te zijn, maar toen ik opsting keek ik naar mijn hoeslaken wat op het bed lag, en wat zag ik ? Een blauwe kleur

daar waar mijn benen hadden gelegen. En nee ik slaap niet met mijn broek aan, ik had de broek uitgetrokken voordat ik ging slapen.
En ook rondom mijn kussen zat een vage blauwe kleur.
Dus ik neem die broek vast, en "schuur" er als het ware met mijn knokkel over, en wat blijkt ... een blauwe knokkel.
Was het dus gewoon de broek die voor al deze ellende heeft gezorgd
Conclusie: Alles voor niks geweest

terwijl ik ook op het Fok! forum mij kon vervelen.
Samenvatting:
Mensen met drakenshirts zijn
niet ik herhaal !!! niet !!! goed voor de stoelgang. !!!!
Drakenshirts

*Plaatje aangepast vanwege navelpiercing !!!
[ Bericht 1% gewijzigd door Maikuuul op 19-11-2008 18:22:46 ]