abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63350204
Te kort, heb alvast TS270 ingeslagen voor morgen.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:13:13 #77
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_63350215
En ik vraag me af of het verstandig TL230's aan te houden tot morgen...
pi_63350254
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Dave7 het volgende:
Het gaat wel heel hard nu weer zeg!
AMG -10%
ING -12,77%
Ongelofelijk dat AMG. Bijna gehalveerd in 2 weken.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:16:52 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63350330
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef At-EZ het volgende:
Ik ben ff uit, vandaag 3000 euro verloren.

Als DJ in min eindigt (strategie!) dan neem ik morgen TS270. Graag advies .
Om lukraak turbo's te kopen is toch niks meer dan gokken! Waarom denk je dat jij beter in staat zal zijn de korte termijn koerswendingen van de AEX te voorspellen dan de handelaren zelf?

Iedereen ziet wat de DJ doet en iedereen heeft tijd genoeg om te reageren. Je gelooft toch zelf niet dat er een magische truuk is waarbij je bij een negatieve Dow shorts kunt kopen en vice versa, en zo kunt winnen?

Koop nu gewoon, goed gespreid, een aantal kwaliteitsaandelen, gooi deze op de plank en kijk er de komende drie jaar niet meer naar. Dan win je waarschijnlijk.

Het gros van de mensen dat hier op 1-3 daagse basis turbo's in turbo's handelt is bij aktief handelen over twee jaar bijna al zijn geld kwijt. En een paar hebben er geluk. Doe het nu niet!
The End Times are wild
  woensdag 19 november 2008 @ 17:20:41 #80
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_63350427
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Lemans24 het volgende:
En ik vraag me af of het verstandig TL230's aan te houden tot morgen...
Mijn mening is dat je op dit moment (vanaf begin dit jaar t/m 2009) sowieso niet long moet gaan. De halve wereld zit in een recessie en dat gaat nog wel even door. Dit is nog niet het tijdstip om op een wederopstandig in te zetten.
En als je dan toch zo nodig dat wil doen, doe het dan met aandelen in fundamenteel goede bedrijven, waarvan de koers nu laag staat. En dan bedoel ik niet laag ten opzichte van het hoogtepunt, maar laag in verhouding tot de winst die ze maken.
pi_63350435
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Om lukraak turbo's te kopen is toch niks meer dan gokken! Waarom denk je dat jij beter in staat zal zijn de korte termijn koerswendingen van de AEX te voorspellen dan de handelaren zelf?

Iedereen ziet wat de DJ doet en iedereen heeft tijd genoeg om te reageren. Je gelooft toch zelf niet dat er een magische truuk is waarbij je bij een negatieve Dow shorts kunt kopen en vice versa, en zo kunt winnen?

Koop nu gewoon, goed gespreid, een aantal kwaliteitsaandelen, gooi deze op de plank en kijk er de komende drie jaar niet meer naar. Dan win je waarschijnlijk.

Het gros van de mensen dat hier op 1-3 daagse basis turbo's in turbo's handelt is bij aktief handelen over twee jaar bijna al zijn geld kwijt. En een paar hebben er geluk. Doe het nu niet!
Ik ben het hier volledig mee eens, het luk raak turbo schieten op de koersen zelf per dag is zelfs voor mij te risky. Probeer er iig een gedachte achter te hebben als je wat koopt, dit lijkt meer op dartpijltjes gooien en kijken of je de bullseye raakt. Overigens blijf ik zelf wel doorgaan met turbo's maar niet op de manier die hier wordt gedaan de afgelopen dagen, brrr
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:21:12 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63350440
Check die eur/usd grafiek dan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_63350458
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:21 schreef star_gazer het volgende:
Où?
pi_63350492
-4,2%
pi_63350561
Daar komt ie, 239,50... ben benieuwd...
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_63350563
Hoppa!
pi_63350570
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:21 schreef star_gazer het volgende:
Haha idd, daar worden nu ook leuke winsten opgehaald wat betreft turbo's.

Overig vind ik het relatief duidelijk dat we lopen te flirten met voormalige bodempjes in de AEX.
We moeten er verdorie doorheen, als we er morgen overigens NIET doorheen gaan, timmer ik weer aan de weg met turbo long. Dat ga ik overigens zo al doen mocht de AEX zo weer wat opleven.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_63350598
Als een raket naar beneden, -4.5% ¤ 239,29
pi_63350600
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha idd, daar worden nu ook leuke winsten opgehaald wat betreft turbo's.

Overig vind ik het relatief duidelijk dat we lopen te flirten met voormalige bodempjes in de AEX.
We moeten er verdorie doorheen, als we er morgen overigens NIET doorheen gaan, timmer ik weer aan de weg met turbo long. Dat ga ik overigens zo al doen mocht de AEX zo weer wat opleven.
Het probleem is een beetje dat als we ook maar een kans maken daar doorheen te gaan de Dow weer onder de 8000 komt en de PPT weer in actie komt waarna wij ook weer iets stijgen en het hele verhaal opnieuw begint...
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_63350636
LOL 238,
pi_63350643
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Het probleem is een beetje dat als we ook maar een kans maken daar doorheen te gaan de Dow weer onder de 8000 komt en de PPT weer in actie komt waarna wij ook weer iets stijgen en het hele verhaal opnieuw begint...
Daarom zit ik ook klaar om turbo long te kopen want dan gaan we weer flink groen spuiten, want we naderen weer een bodem dus de marge om te stijgen is op dit moment erg groot, wat gelijk staat een een heule boel centjes winst

Besides, de PPT kan dat niet blijven doen ..
pi_63350651
Serieus, waarom gaan mensen op dit moment speculeren??? Krankzinnig gewoon.
pi_63350675
Jáááááááá we zijn er door heen yippie nu houden zo
pi_63350727
@Elf, hou me op de hoogte welke turbo's je koopt voor morgen! Deze knul wilt ook meeprofiteren. .
pi_63350755
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:33 schreef At-EZ het volgende:
@Elf, hou me op de hoogte welke turbo's je koopt voor morgen! Deze knul wilt ook meeprofiteren. .
En als hij het nou bij het verkeerde eind heeft?

Volgens mij kun je die zooi beter zelf leren begrijpen, in plaats van blind varen op iemand anders' oordeel.
pi_63350762
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:30 schreef BabyBel4 het volgende:
Serieus, waarom gaan mensen op dit moment speculeren??? Krankzinnig gewoon.
Omdat je daar forse winsten mee kunt boeken.
pi_63350788
wat een slachting weer zeg!
pi_63350789
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:34 schreef BabyBel4 het volgende:
En als hij het nou bij het verkeerde eind heeft?
Elf heeft zich in het verleden meerdere keren bewezen, was bijna altijd terecht. En bovendien kan ik nog een en ander van 'm leren. .
pi_63350798
-4.99%

Op laagste punt gesloten dus op ¤ 238,12
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')