KPN lijkt me wat overgewaardeerd op dit moment, maar goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
KPN zit al zowat weer op het niveau van voor de crash. Na ja, een eurotje eronder oid.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg ik er ook een toe als je winst maakt?
Daling. Turbo short, met stoploss van 270 punten.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef pberends het volgende:
wat is TSxxx?
TS270 nemen is speculeren op een stijging van de AEX tot 270 punten?
Wtf? Waar haal je die info vandaan?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:11 schreef Lemans24 het volgende:
At-EZ, relax!
Er komt net een mini-rally aan, dus een plusje voor de AEX lijkt me niet eens zo ver gezocht.
Dow positief, AEX nog 'maar' -1,7%quote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Wtf? Waar haal je die info vandaan?
Stagflatie, dat woord horen we al tijden niet meer.quote:UPDATE: Sterkste daling consumentenprijzen VS in ruim 60 jaar
19-11-2008 16:10:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De consumentenprijzen in Verenigde Staten hebben in oktober de sterkste daling op maandbasis in 61 jaar vertoond. Na een stilstand van de prijsontwikkeling in september is er inmiddels sprake van deflatie. Dat blijkt woensdag uit cijfers van het Amerikaanse ministerie van arbeid.
De consumentenprijsindex kwam uit op -1,0%, tegen een vlakke stand in september, toen de prijs die de Amerikaanse consument betaalde voor een standaardmandje met goederen en diensten gelijk was aan de prijs in de voorgaande maand.
De deflatie in oktober wordt gezien als een teken van de verzwakking van de Amerikaanse economie. Sinds 1947 was een dergelijk sterke prijsdaling op maandbasis niet meer gemeten.
De daling is sterker dan verwacht. Vooraf door Dow Jones geraadpleegde economen rekenden op een deflatie van 0,8%.
De prijsdaling is grotendeels het gevolg van de sterke afname van de energieprijzen. In vergelijking met september betaalden Amerikanen 8,6% minder voor energie. De voedselprijzen stegen in oktober slechts met 0,3%, nadat ze eerder dit jaar nog heel sterk stegen.
Wanneer volatiele zaken als energie en voeding buiten beschouwing worden gelaten, is er nog steeds sprake van een daling van de prijzen. De kernindex kwam uit op -0,1%. Economen voorspelden vooraf een uitslag van +0,1%.
Dus als de AEX boven de 270 komt ben je gehele inleg kwijt en stopt de turbo ook?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Daling. Turbo short, met stoploss van 270 punten.
Turbo wordt uit handel gehaald, en je hele inleg is bijna verdampt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:20 schreef pberends het volgende:
Dus als de AEX boven de 270 komt ben je gehele inleg kwijt en stopt de turbo ook?
Niet de gehele inleg, je houdt het deel tussen de stop-loss en het financieringsniveau (dat ligt in dit geval een punt of 8 boven die 270). Dus als de AEX geleidelijk stijgt tot boven de 270, krijg je zo'n 80 cent terug. Knalt ie in één keer (bv bij opening) tot boven de 270, krijg je minder terug en wanneer ie in één keer de 278 haalt, krijg je niks.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus als de AEX boven de 270 komt ben je gehele inleg kwijt en stopt de turbo ook?
Dit wordt gewoon een klassieke, gruwelijke recessie met mogelijk een depressie er achteraan. Stagflatie is dus helemaal niet im Frage.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Stagflatie, dat woord horen we al tijden niet meer.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 16:30 schreef pberends het volgende:
Right... niet dat ik Turbo's ga kopen. Heb wel een boek gekocht, Beleggen voor Dummies!
Ik schiet al in de stress als ik ¤600 verlies op beleggingen.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef At-EZ het volgende:
Ik ben ff uit, vandaag 3000 euro verloren.
Als DJ in min eindigt (strategie!) dan neem ik morgen TS270. Graag advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |