abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63348039
ben ik even blij dat ik de helft hier mis
Doei.
pi_63348536
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou even wachten op Greys qua advies en dat van mij links laten liggen. Dat van mij zou nl. zijn om tegen dat jochie te zeggen dat jij weer gehoord hebt dat zíjn vader een homo is (en dat dat natuurlijk niks erg is)

Nee hoor, ik denk wel de ouders er op aanspreken en maar gewoon zeggen dt je daar nogal van geschrokken bent?? Moeilijk!

Zoiets was ook het eerste wat ik zou zeggen jah......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63348565
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hee Greys was toch je mama? .
Ja, maar Co ook, want klein en blond en dan houd de vergelijk wel op, ben ik bang

@Ewelina: Hoe lang speel je klarinet?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63348661
Whehehehe, je zou d'r bijna een kind voor gaan nemen zoveel wijze tantes, al of niet uit het oosten, die het iets kunnen bijbrengen. Jezus van Ojik. Klinkt niet verkeerd!!
pi_63348696
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als er geen eisen aan zijn, dan is een ondervloer onder zeil helemaal niet nodig. Maar waarom neem je dan niet overal zeil? Dat is ook praktischer met leggen en ook beter bestand tegen vocht van laminaat (handig als je drinken morst ofzo). En waarschijnlijk ook goedkoper. Eventueel neem je 2 verschillende soorten zeil, als je dat leuk vindt. Een ganggenootje van mij heeft dat ook, geblokt zeil in de keuken en zeil met houtprint in de rest van de kamer. Staat heel goed en je zou niet zeggen dat het zeil is wat in de kamer ligt.

Bovendien moet je anders het zeil met een lelijke strip afscheiden van het laminaat.
Ik zit nog eens over je idee van zeil na te denken en het is toch wel het overwegen waard, want het legt inderdaad wel stukken makkelijker. Op zich vind ik laminaat wel mooier, maar als het verschil klein is... Ik ga vrijdag in elk geval nog eens goed naar het zeil kijken. Bedankt voor de tip!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63348697
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef conleche het volgende:
Whehehehe, je zou d'r bijna een kind voor gaan nemen zoveel wijze tantes, al of niet uit het oosten, die het iets kunnen bijbrengen. Jezus van Ojik. Klinkt niet verkeerd!!
En dan heb je nog een subforum om te slowchatten!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 19 november 2008 @ 16:28:16 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63348889
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
oeh, die van mij schijten wel lekker op één bak, naais
Die van mij ook .
Wij speciaal een extra bak kopen, poepen ze gewoon samen in één . En ze gaan er nooit helemaal in. Altijd steekt er een kopje uit .
Niet meer actief op Fok!
pi_63348926
pi_63348940
Doei.
pi_63349004
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die van mij ook .
Wij speciaal een extra bak kopen, poepen ze gewoon samen in één . En ze gaan er nooit helemaal in. Altijd steekt er een kopje uit .
Die van mij gaan ook wel op dezelfde bak maar toch heb ik er twee vanwege de hygiëne. 1 bak hebben ze binnen een halve dag vol.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63349007
Mennn, het is nu al bijna donker hier
pi_63349030
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die van mij ook .
Heb je je mail nog verstuurd?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 19 november 2008 @ 16:33:46 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63349031
Die kat

Viking! Howzit! Feeling Zen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63349092
Ojaaaaa Vik, hoe staat het er nu voor?
pi_63349174
Het was super leuk, het gesprek. Het waren twee flapuits zoals ik en een oudere wijze man. Het gesprek was erg geanimeerd haha en de meneer deed af en teo even een wijze duit in het zakje, waarna we weer gezellig verder praatten. Ik voel me er heel goed over, mijn cv en mijn ideeën over het werk klopten helemaal met de functie maar ik kan me voorstellen dat ik het teamsamenstellingsgewijs niet word... Ik hoor het vanavond al!

CL: misschien kan je een bijbaantje zoeken voor volgende maand, iets met een levende kerststal ofzo?

En Vivi: toen mijn jongens kleiner waren hoorde ik wel vaker dingen van ze waarvan ik dacht wát?? maar als ik het dan even navroeg dan bleek het meestal mee te vallen. Even rustig navragen, denk ik maar.

En Vik: msn nog uit?
  woensdag 19 november 2008 @ 16:45:55 #166
331 Merel
Be here now.
pi_63349423
Klinkt goed Esse! Ik hoop dat je wordt aangenomen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 19 november 2008 @ 16:49:20 #167
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63349533
Klinkt goed, esse! Vanavond al! Wat snel

Wat een verhaal Vivi, ik ben weer eens spuit 11, maar zou toch eerst maar voorzichtig erover beginnen ipv je gelijk briesend op die vent te storten, want wie weet heeft zoonlief het idd verkeerd begrepen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 19 november 2008 @ 16:58:36 #168
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63349833
Het sneeuwt, en de sneeuw blijft plakken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 19 november 2008 @ 17:00:32 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63349893
Ja, ik weet dat jullie nieuwsgierig zijn, maar ik ben het zelf even helemaal kwijt. Ik heb gemaild en enerzijds reageerde ze precies zoals ik verwacht had, maar anderzijds ook weer niet. Waarom stuurde ze niet gewoon een enorme kutmail? Dan was 't veel gemakkelijker! Net met haar gepraat op MSN en nu heb ik hoofdpijn . Ik laat het maar even gaan nu.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 november 2008 @ 17:01:56 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63349935
Ik zou heel subtiel bij alle buurtkinderen verspreiden dat de moeder van dat jochie eigenlijk zijn vader is.

En dat ie zwemvliezen tussen zijn tenen heeft.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:05:19 #171
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63350021
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zit nog eens over je idee van zeil na te denken en het is toch wel het overwegen waard, want het legt inderdaad wel stukken makkelijker. Op zich vind ik laminaat wel mooier, maar als het verschil klein is... Ik ga vrijdag in elk geval nog eens goed naar het zeil kijken. Bedankt voor de tip!
ik vond zeil nog best moeilijk leggen...heb t laten leggen in de gang en keuken, probeerde zelf t toilet en dat ging voor geen kont! maar goed, als t mooi recht is dan gaat t vast wel. neem wel dubbelzijdig tapijttape mee om de randen vast te zetten, anders gaat t schuiven op een gladde ondervloer...

ohja, bij leen bakker hebben ze leuk nep-parket zeil. ook in kleurtjes.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63350026
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
Het sneeuwt, en de sneeuw blijft plakken!
Ohhhhh, ik ben jaloers!
  woensdag 19 november 2008 @ 17:05:48 #173
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63350039
oh en rijles overleefd

jeuj. ben officieel weer "ok voor de weg" verklaard door de rijleraar
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:08:14 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63350098
Viking: Grrrrr. *kusje op* Nog meer grrrr.

Esse: mooi dat het een goed gesprek was!

SHE: En dat hij/zij aambeien heeft
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 19 november 2008 @ 17:08:58 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63350118
Pff, ik wil even bijlezen hier, want jullie gaan weer zo hard maar ik heb koppijijijijijijijn! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')