quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou even wachten op Greys qua advies en dat van mij links laten liggen. Dat van mij zou nl. zijn om tegen dat jochie te zeggen dat jij weer gehoord hebt dat zíjn vader een homo is(en dat dat natuurlijk niks erg is)
Nee hoor, ik denk wel de ouders er op aanspreken en maar gewoon zeggen dt je daar nogal van geschrokken bent?? Moeilijk!
Ja, maar Co ook, want klein en blond en dan houd de vergelijk wel op, ben ik bangquote:
Ik zit nog eens over je idee van zeil na te denken en het is toch wel het overwegen waard, want het legt inderdaad wel stukken makkelijker. Op zich vind ik laminaat wel mooier, maar als het verschil klein is... Ik ga vrijdag in elk geval nog eens goed naar het zeil kijken. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als er geen eisen aan zijn, dan is een ondervloer onder zeil helemaal niet nodig. Maar waarom neem je dan niet overal zeil? Dat is ook praktischer met leggen en ook beter bestand tegen vocht van laminaat (handig als je drinken morst ofzo). En waarschijnlijk ook goedkoper. Eventueel neem je 2 verschillende soorten zeil, als je dat leuk vindt. Een ganggenootje van mij heeft dat ook, geblokt zeil in de keuken en zeil met houtprint in de rest van de kamer. Staat heel goed en je zou niet zeggen dat het zeil is wat in de kamer ligt.
Bovendien moet je anders het zeil met een lelijke strip afscheiden van het laminaat.
En dan heb je nog een subforum om te slowchatten!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef conleche het volgende:
Whehehehe, je zou d'r bijna een kind voor gaan nemen zoveel wijze tantes, al of niet uit het oosten, die het iets kunnen bijbrengen. Jezus van Ojik. Klinkt niet verkeerd!!
Die van mij ookquote:Op woensdag 19 november 2008 13:15 schreef Faithy het volgende:
oeh, die van mij schijten wel lekker op één bak, naais
Die van mij gaan ook wel op dezelfde bak maar toch heb ik er twee vanwege de hygiëne. 1 bak hebben ze binnen een halve dag vol.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Wij speciaal een extra bak kopen, poepen ze gewoon samen in één. En ze gaan er nooit helemaal in. Altijd steekt er een kopje uit
.
Heb je je mail nog verstuurd?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Wij speciaal een extra bak kopen, poepen ze gewoon samen in één. En ze gaan er nooit helemaal in. Altijd steekt er een kopje uit
.
ik vond zeil nog best moeilijk leggen...heb t laten leggen in de gang en keuken, probeerde zelf t toilet en dat ging voor geen kont! maar goed, als t mooi recht is dan gaat t vast wel. neem wel dubbelzijdig tapijttape mee om de randen vast te zetten, anders gaat t schuiven op een gladde ondervloer...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zit nog eens over je idee van zeil na te denken en het is toch wel het overwegen waard, want het legt inderdaad wel stukken makkelijker. Op zich vind ik laminaat wel mooier, maar als het verschil klein is... Ik ga vrijdag in elk geval nog eens goed naar het zeil kijken. Bedankt voor de tip!
Ohhhhh, ik ben jaloers!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
Het sneeuwt, en de sneeuw blijft plakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |