Dat zegt niks...het kan met 30 al *opwekkend praatje houdt*quote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn mama is 54 en die moet nog! Nee joh!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Co, mafferd!
Jij een beetje eerder over tijd zijn dan ik, kan je wel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee. Ik ben wel pretty opvliegend, maar dat is wat anders. Hoop ik.quote:
Meestal zie je d'r ook wel wat verlepter uit als je in de overgang bent. Kun je van Co niet zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zegt niks...het kan met 30 al *opwekkend praatje houdt*
Ik heb nog wat positieve awards openstaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Meestal zie je d'r ook wel wat verlepter uit als je in de overgang bent. Kun je van Co niet zeggen.
Nah, mijn mama zit in de overgang en die ziet er helemaal niet verlept uit!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Meestal zie je d'r ook wel wat verlepter uit als je in de overgang bent. Kun je van Co niet zeggen.
Heeft ze nog zo'n figuurtje als Co?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nah, mijn mama zit in de overgang en die ziet er helemaal niet verlept uit!
Mijn moeder is zowat slanker dan ikquote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft ze nog zo'n figuurtje als Co?
Mijn ervaring is gewoon dat vrouwen in de overgang toch vrij snel hun schoonheid verliezen naarmate ze minder vruchtbaar worden.,
Dan weegt die hond van jou gewoon minder dan mijn katten! (per stuk)quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga nu maar even 10 kilo hondenbrokken halen. Das meer dan 3x het gewwicht van het beest zelf![]()
Jaaa en dan wordt Greys petemamma, en krijgt het kindje van Ewelina een kat en van Kwak zangles en van Viking een Nederlands woordenboek en van KIM minilaarsjes en van SHE een eetplan en van Isegrim een kinderkookboek en en... weetikveelquote:Op woensdag 19 november 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, als het kindje geboren wordt, mogen we dan met z'n allen op kraamvisite komen?.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |