quote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
Wie zei hier ook alweer dat uggs ni modieus waren?
geen ideeee, kreeg met google dezelfde hit als mini. moest zelf eigenlijk meteen denken aan "ithaka ithaka" van bernard van beurden, maar dat is pas in 97 in première gebracht door CMquote:Kwak en Mini (of anderen natuurlijk!), kennen jullie toevallig een stuk voor koor en orkest, redelijk modern, tekst in het Engels, dat gaat over de terugkeer van Odysseus? Dat heb ik gezongen in 1995 ofzo, ik vond het zo leuk toen, ken de tekst ook nog steeds uit m'n hoofd voor een groot deel, maar kan nergens m'n oude partituur terugvinden en ik weet niet meer wie het gecomponeerd heeft
Cool zeg ik had ook net een fotospam voorbereidquote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef Liejannuh het volgende:
[ afbeelding ]
En om jullie op te vrolijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn spullen die van moeilijk synthetische rommel zijn gemaakt of van linnen en die durf ik nooit mee te geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef vamperotica het volgende:
Getver... Ik heb vanmorgen al 2 stroopwafels en de door PF platgestampte restjes bugles op... Nu zit ik braaf aan een bakkie met yoghurt met lijnzaad en wat muesli
Ik dacht dat jij "liet strijken" SHE??
Of was dat alleen wassen?
Gewoon negeren tot het zelf de kast in lopt en keurig op een plankje gaat liggen....quote:Op woensdag 19 november 2008 12:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit zijn spullen die van moeilijk synthetische rommel zijn gemaakt of van linnen en die durf ik nooit mee te geven.
Dus was ik het en spaar het op.
En nu zit ik dus tegen een humongous berg aan te kijken.
Met de nadruk op kijken, want ik durf nog niet te bewegen
Vooral in de zuidelijke steden gingen de vrouwen onwijs goed gekleed, en laarzen zijn daar echt vette hypequote:Op woensdag 19 november 2008 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
LoL toffe foto's! @ Sumo's: ik voel me zo dun ineens![]()
Maar kaasplankjesdude: waarom zoveel foto's van bootsies/kleding?
Nou, daar wil ik ook wel een paar dagen opgesloten worden!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:32 schreef Greys het volgende:
Goodbye, jij krengie met je 'nodig Greys uit om te strijken'!![]()
Toffe foto's, Kaas en Liejannuh!
Enneh... in deze winkel wil ik wel een paar dagen opgesloten worden, tesamen met een paar Puppeltjes
[ afbeelding ]
Wauw![]()
[ afbeelding ]
Stofzuigen is juist leuk!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:36 schreef Goodbye het volgende:
Met z'n tweeen kan het toch nog een soort van leuk worden?![]()
Als je in de buurt zou wonen zou ik je strijkwerk wel doen dan mocht jij hier stofzuigen![]()
Ik ken alleen Bert & Ernies "Lalalalalalepel"quote:Op woensdag 19 november 2008 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Net als da liedje van Weird Al YankovicLalalalalasagna!
Sterkte.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
OK..ik ga nu....naar de strijk........doei [ afbeelding ]
Raar mensquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:49 schreef SHE het volgende:
OK..ik ga nu....naar de strijk........doei [ afbeelding ]
Dat zijn bruidsjurken, daar zijn ze enorm weelderig. btw ik deed ooit een opleiding mode/kledingquote:Op woensdag 19 november 2008 12:46 schreef Anosmie het volgende:
Liejannuh, die sumo's! Enorm geweldig! Maar voornamelijk Enorm!.
KP, leuke foto's. Die prinsessejurkjes vind ik niet zo.. Maar die boots vind ik dan wel weer top!
Dat wat Mini had opgezocht klopte! Ben helemaal blij dat ik het weer weetquote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef kwakveense het volgende:
geen ideeee, kreeg met google dezelfde hit als mini. moest zelf eigenlijk meteen denken aan "ithaka ithaka" van bernard van beurden, maar dat is pas in 97 in première gebracht door CM
Willen die van jou ook niet bij elkaar schijten?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Zo, de poezen hebben ook weer een schone bak. Of beter gezegd, 2 schone bakken.
Nee, dat wil je niet. Daar raak je namelijk helemaal gefrustreerd van.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, daar wil ik ook wel een paar dagen opgesloten worden!
Nee, op de ene bak poepen ze en op de andere bak plassen zequote:Op woensdag 19 november 2008 13:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Willen die van jou ook niet bij elkaar schijten?.
1.60m: checkquote:Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet. Daar raak je namelijk helemaal gefrustreerd van.
Japanse vrouwen zijn allemaal ontzettend smal gebouwd, hebben amper heupen, geen taille en amper borsten. Dus de kans dat je daar iets kunt vinden dat past is niet zo heel erg groot op het moment dat je groter bent dan 1 meter 60 en/of er iets van model in je lichaam zit.
Schoenen kopen lukt trouwens wel vrij redelijk, zolang je maar niet groter hebt dan maat 39 geloof ik.
Hmmm de meeste mensen zijn idd veel kleiner dan hier, en soms stevig gebouwd maar vaak ook graatmager(wat ik niet echt mooi vind om te zien maar dat is mijn mening). In Tokyo zag ik ook zat vrouwen die langer waren dan ik btw (1.81)quote:Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet. Daar raak je namelijk helemaal gefrustreerd van.
Japanse vrouwen zijn allemaal ontzettend smal gebouwd, hebben amper heupen, geen taille en amper borsten. Dus de kans dat je daar iets kunt vinden dat past is niet zo heel erg groot op het moment dat je groter bent dan 1 meter 60 en/of er iets van model in je lichaam zit.
Schoenen kopen lukt trouwens wel vrij redelijk, zolang je maar niet groter hebt dan maat 39 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |