Diepe bewonderingquote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
Ik heb 1 bloes gestreken.
[ afbeelding ]
Als ik echt lui ben: wokgroenten met zilvervliesrijst, kipfilet en een woksausje. Al kun je die laatste ook vervangen voor kruiden denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ben je Zen, SHE![]()
Ik probeer te bedenken wat ik vanavond ga etenSuggesties? Criteria: gezond, makkelijk, voor 1 persoon, en easy on the darmpjes.
Groentesoep! Bouillon maken, flinke zak soepgroente erin, vermicelli erbij, heel gezond en licht.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ben je Zen, SHE![]()
Ik probeer te bedenken wat ik vanavond ga etenSuggesties? Criteria: gezond, makkelijk, voor 1 persoon, en easy on the darmpjes.
Het snoep is vanzelf in je tas gesprongen?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef zwahiel het volgende:
Kom net terug van de supermarkt, lekker handig kom er dus na de kassa achter dat mijn zak gevuld is met drie zakken snoeplekker hendig.
Maar ja, nu aan 't soepje met twee sneetjes brood en zojuist een ei'tje (voorgekookt gisteren
We have a winner! Soep is wel lekker warmquote:Op woensdag 19 november 2008 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Groentesoep! Bouillon maken, flinke zak soepgroente erin, vermicelli erbij, heel gezond en licht.
Anders is rijst met wokgroente ook een goeie inderdaad.
Ik mag ook wel thuiswerken, maar ik doe het zelden, enkel als ik heel gerichte taken heb. Anders ga ik echt zitten niksenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lekker thuis!
Ik 'mag' soms thuiswerken. Dat vind ik heerlijk, tussen het werken door scharrel ik dan lekker rond in huis en doe wat taakjes.
Wanneer ga je verhuizen? Er moet toch nog een vloer in je huis en er moet toch nog geschilderd worden?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Thuiswerken is inderdaad fijn! Lekker op je eigen bank/bureau zitten lezen, lekker alleen, met je eigen spulletjes om je heen, tussendoor wat in huis rommelen...
Ik ben normaal zelden overdag thuis, maar nu heb ik zelfs twee weekjes vakantie voordat mijn stage begint, heerlijk. Ik probeer nog te wennen aan het idee dat ik best een uurtje mag computeren of een spelletje mag doen zonder dat ik iets belangrijks vergeet.
Ondertussen ben ik ook druk aan het wassen en spullen aan het inpakken, van die lekker huiselijke dingen.
Er moet inderdaad een vloer in, maar schilderen hoeft als het goed is niet omdat alles nog nieuw is. Dit weekend komen mijn ouders twee dagen helpen dus dan wil ik het ergste gehad hebben. De vloer gaan we zaterdag leggen (laminaat van 18m2, moet lukken op één dag, toch?). Daarna brengen we alle grote meubels erheen met een busje en in de loop van volgende week kan ik dan eventueel nog wat kleine dingen zelf doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen? Er moet toch nog een vloer in je huis en er moet toch nog geschilderd worden?
Ik mag binnenkort ook gaan inpakken. Eigenlijk nu alNog even iemand vinden die een paar lampen voor me kan ophangen.
De laptop was mijn dekmantelquote:Op woensdag 19 november 2008 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmpf. Ja das wel demotiverend ja.Stomme mensen.
Al is fokken dan waarschijnlijk niet het beste wat je kan doen, dan bevestig je hun vooroordeel dat je niet geïnteresseerd bent!
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je denkt "/care!"
*heeft twee beschuitjes op* *braaf*
Je lijkt wel een chick met je jurken foto's, streetstyle pics etcquote:Op woensdag 19 november 2008 12:25 schreef kaasplankje het volgende:
*fotospam*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet schilderen?!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er moet inderdaad een vloer in, maar schilderen hoeft als het goed is niet omdat alles nog nieuw is. Dit weekend komen mijn ouders twee dagen helpen dus dan wil ik het ergste gehad hebben. De vloer gaan we zaterdag leggen (laminaat van 18m2, moet lukken op één dag, toch?). Daarna brengen we alle grote meubels erheen met een busje en in de loop van volgende week kan ik dan eventueel nog wat kleine dingen zelf doen.
Inpakken is nog best lastig omdat je allerlei dingen tot het laatste moment nodig hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:30 schreef Goodbye het volgende:
Klinkt leuk allemaal, Nynke!En ik heb je ook gespot in de Glamour!
Ja, t was ook heel erg leuk! Wat dat betreft heb ik echt een geweldige verjaardag gehad! M'n vader en ik hebben de laatste bus naar huis gemist, dus we moesten lopen. En vanmorgen weer vroeg op omdat hij weer terug moest naar het vliegveld...dus ik ben kapot. Ga nu nog even slapen denk ik!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat leuk allemaal Nynke! En nog een verhuizer erbij hier, gaat goed...
Hoe cunning! *trots*quote:Op woensdag 19 november 2008 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De laptop was mijn dekmantelIk ging steeds snel berekeningen maken en scheikundige symbolen uitleggen en goed googelen en zo! Dan was ik niet zo veel aan het woord maar had ik wel een bijdrage
Het is nieuwbouw en er staat op de site van de SSHU dat de woningen behangen zijn, dus ik ga er vanuit dat ik verder niets aan de muren hoef te doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet schilderen?!Bij mij waren de muren gatenkaas en moest er echt nog geplamuurd + geschilderd worden
Mazzel!
Mijn schoonbroertje beweert het te kunnen, dus ik vertrouw helemaal op hem.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:39 schreef Ewelina het volgende:
O, en 18m2 moet wel lukken in 1 dag. Moet je alleen wel met meer mensen zijn, en ervoor zorgen dat je meteen alle spullen hebt. En het helpt ook als je weet hoe je om een radiator heen moet leggen
Bij mij is het nu dus nog niet af.legt vandaag het laatste stukje laminaat, in de keuken. Wat voor laminaat neem je?
Dat scheelt wel enorm, ik moest bij deze en bij mijn nieuwe woning eerst plamuren en dan verven. Nog een aardig dure grap.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is nieuwbouw en er staat op de site van de SSHU dat de woningen behangen zijn, dus ik ga er vanuit dat ik verder niets aan de muren hoef te doen.
Er staat trouwens ook dat je niet in de muren mag boren, maar het is toch onmogelijk om in een hele woning niets aan de muur te hangen?
Ik ga ook thee zettenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe cunning! *trots*![]()
Whoehoeee. Ik lees Foucault (okee da's niet zo woehoe) met een thermos verse citroenthee*is theemuts*
Het is nieuwbouw, ik zou dus wel zeker dampfolie eronder doen (anders kan je vloer bol gaan staan). Verder heb ik eigenlijk asociaal duur laminaatquote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn schoonbroertje beweert het te kunnen, dus ik vertrouw helemaal op hem.
Ik weet nog niet precies welk laminaat ik wil, maar in elk geval iets met licht hout, ik denk esdoorn ofzo. Had een mooie gezien bij Ikea maar daarna vond ik bij Kwantum een goedkopere die misschien wel iets minder mooi is, en ik wil nog even bij een andere winkel gaan kijken. *besluiteloos*
Vriendje en ik gaan vrijdag het zeil in de keuken vast leggen en alle spullen voor de laminaatvloer kopen zodat we zaterdag meteen aan de slag kunnen. Dan moet ik dus de knoop doorhakken.
m'n vader heeft een hele stapel volkskrant magazines meegenomen, dat vind ik wel zo fijn!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga ook thee zettenEn ik wil de volkskrant en het parool weer terug. Ik mis mijn krant
Pff, dan hebben ze pech hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat scheelt wel enorm, ik moest bij deze en bij mijn nieuwe woning eerst plamuren en dan verven. Nog een aardig dure grap.
En niet boren? SSHU is zeker bang dat hun mooie behangetje eraan gaat
Slaapkamergeheimen?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pff, dan hebben ze pech hoor.
Ik wil toch echt een klok kunnen ophangen, en het liefst ook een kapstok want er is al zo weinig ruimte op de vloer. Misschien nog een plankje om spullen op te zetten want voor een kast is ook al geen plaats, en een ingelijste poster of spiegel boven het bed. Is dat zo veel gevraagd?![]()
Ik stop die gaten wel weer dicht als ik wegga.
Wbt die spiegel: je hebt ook plakspiegels (die heb ik op de badkamerdeur).quote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pff, dan hebben ze pech hoor.
Ik wil toch echt een klok kunnen ophangen, en het liefst ook een kapstok want er is al zo weinig ruimte op de vloer. Misschien nog een plankje om spullen op te zetten want voor een kast is ook al geen plaats, en een ingelijste poster of spiegel boven het bed. Is dat zo veel gevraagd?![]()
Ik stop die gaten wel weer dicht als ik wegga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Als er geen eisen aan zijn, dan is een ondervloer onder zeil helemaal niet nodig. Maar waarom neem je dan niet overal zeil? Dat is ook praktischer met leggen en ook beter bestand tegen vocht van laminaat (handig als je drinken morst ofzo). En waarschijnlijk ook goedkoper. Eventueel neem je 2 verschillende soorten zeil, als je dat leuk vindt. Een ganggenootje van mij heeft dat ook, geblokt zeil in de keuken en zeil met houtprint in de rest van de kamer. Staat heel goed en je zou niet zeggen dat het zeil is wat in de kamer ligt.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet boven het bed als in aan het plafond, ik bedoel aan de muur! Viespeuken.
Ik wil graag een ingelijste als decoratie, dan lijkt de kamer niet zo klein.
Ewelina: er zijn bij mij geen eisen aan de ondervloer, bij het laminaat wil ik er inderdaad een geluidsdempende vloer onder leggen maar bij het zeil in de keuken was ik dat niet van plan. Is dat nodig dan?
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Vivi het volgende:
Ik heb gisteren áááál mijn administratie geordend..oke, noodgedwongen want ik zocht een onontbeerlijk belastingdinges. Maar nu zit alles weer opvolgorde
.
Ik moet eigenlijk mijn klerenkast (neem dit vooral letterlijk) weer es doen want er liggen nu alleen nog onherkenbare kluwens in..ik haat opvouwen.![]()
Oh en even kruisbestuiving uit het speeltuinbankje:
OUD-achtig verhaal!Ik haat opvouwen ook, ik kreuk mijn kleding altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik heb gisteren áááál mijn administratie geordend..oke, noodgedwongen want ik zocht een onontbeerlijk belastingdinges. Maar nu zit alles weer opvolgorde
.
Ik moet eigenlijk mijn klerenkast (neem dit vooral letterlijk) weer es doen want er liggen nu alleen nog onherkenbare kluwens in..ik haat opvouwen.![]()
OUD-achtig verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Anosmie op 19-11-2008 15:07:57 (ohja. spoiler!) ]Fok!bejaarde
Aan de muur kan je ook altijd nog zien wat je aan het uitspoken bentquote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet boven het bed als in aan het plafond, ik bedoel aan de muur! Viespeuken.
Ik wil graag een ingelijste als decoratie, dan lijkt de kamer niet zo klein.
Ewelina: er zijn bij mij geen eisen aan de ondervloer, bij het laminaat wil ik er inderdaad een geluidsdempende vloer onder leggen maar bij het zeil in de keuken was ik dat niet van plan. Is dat nodig dan?
.
OUD-achtig verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou even wachten op Greys qua advies en dat van mij links laten liggen. Dat van mij zou nl. zijn om tegen dat jochie te zeggen dat jij weer gehoord hebt dat zíjn vader een homo is(en dat dat natuurlijk niks erg is)
Nee hoor, ik denk wel de ouders er op aanspreken en maar gewoon zeggen dt je daar nogal van geschrokken bent?? Moeilijk!
Ik heb een hele mooie administratiela. Daar flikker ik alle belangrijke papieren los in en als ik iets nodig heb dan gaat de la op z'n kop. En als ik dan heb gevonden wat ik zoek, gooi ik gewoon alles weer los terug in de la. Goed systeem!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Vivi het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |