Utrecht FTW!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Oh god, niet weer die kutdiscussies over welke stad/welk gehucht beter is.
Het is een provincie.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Oh god, niet weer die kutdiscussies over welke stad/welk gehucht beter is.
Flashbacks naar WO2.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet ik nu in mn eentje heel Brabant gaan zitten verdedigen hier ?
Hey ik ben er wel opgegroeid ja!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ik ben Brabantse, ik mag dat zeggen zonder dat ik er verder iets in die richting mee bedoel
Stelletje niet-Brabanders
Ja, maar jij staat aan hun kantquote:Op woensdag 19 november 2008 10:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey ik ben er wel opgegroeid ja!
Die provincie stond inderdaad wel bovenaan mijn lijstje om een 'speciale' prijs te winnen, jaquote:
Speciale prijs?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die provincie stond inderdaad wel bovenaan mijn lijstje om een 'speciale' prijs te winnen, ja.
Nee hoor, ik ben dol op Brabant. Ik zou maar wat graag terug willen naar Eindhovenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat aan hun kant
Afgewerkt is Brabants en jij bent het gewoon vergeten
Als analogie naar speciale Spelen.quote:
Tuurlijk Drenthe is gewoon tofquote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als analogie naar speciale Spelen.
Uit welk geschrift heb je dat? Dat moet meteen verbrand worden!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk Drenthe is gewoon tof
Ervaring schatjequote:Op woensdag 19 november 2008 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uit welk geschrift heb je dat? Dat moet meteen verbrand worden!
soms kun je je beledigingen zo mooi bedekken onder een deken van wazigheidquote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als analogie naar speciale Spelen.
Dat was niet mooi bedekkenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms kun je je beledigingen zo mooi bedekken onder een deken van wazigheid
Ja, ik had zn eerste opmerking moeten quotenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat was niet mooi bedekken
[ afbeelding ]
Loopt naar de Senseoquote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik had zn eerste opmerking moeten quoten
Die bedoelde ik nl.
Koffieautomaat leeg![]()
Moet ik steeds naar een andere afdeling lopen
En ze kunnen hem niet bijvullen, want ze waren vergeten de koffie uit de vriezer te halen
Ik geloof er niks van!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ervaring schatjeIk kan er niets aan doen dat jullie dat niet willen zien
Jawel hoor, je bent een schatje, geloof hem maar.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
Ok, ok, ik moet mijn mond houden, ik woon in Almere
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, je bent een schatje, geloof hem maar.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef ArTiC het volgende:
Het mooiste land: Brabant
[ afbeelding ]
en de rest is stom
Ik ook niet, ik lul maar watquote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
waarom is iedereen zo trots op z'n stad of provincie? ik heb dat nooit begrepen.
Het is zo vaak besproken en nog snap je het niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
waarom is iedereen zo trots op z'n stad of provincie? ik heb dat nooit begrepen.
Sinds ik in Hoograven woon ben ik niet echt trots meer om in Utrecht te wonen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Over een paar weken kun je weerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sinds ik in Hoograven woon ben ik niet echt trots meer om in Utrecht te wonen.
Dan ben ik trots om in een fatsoenlijke flat, zonder huisgenoten te kunnen wonen. Daar heeft Utrecht verder geen reet mee te maken, de uithof is ook niet echt sfeervol Utrecht ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een paar weken kun je weer.
Ze hebben er een gebouw voor gezet. Een VMBO nog wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je de Dom niet kunt zien vanuit je kamer telt het niet mee nee.
Tot 1975 was het geen eens gemeente Utrecht.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan ben ik trots om in een fatsoenlijke flat, zonder huisgenoten te kunnen wonen. Daar heeft Utrecht verder geen reet mee te maken, de uithof is ook niet echt sfeervol Utrecht ofzo.
Hoe ernstig gaat het worden met die VMBO denk je? Een vriend van me komt bij jou in de straat wonen nl. is z'n auto nog veilig?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben er een gebouw voor gezet. Een VMBO nog wel.!
Hij woont aan de veilige kant van de straat, ik woon recht in de roof euh... looprichting van die criminelen naar Kanaleneiland-Noord. Ik ken mensen die naast het Delta College op Zuid wonen en die zijn Heel Erg Blij (understatement) dat die roversbende daar weg gaat. Blij dat ik geen auto meer heb. Voordat ze dat ding gaan openen ga ik wat extra sloten op mn huis zetten.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe ernstig gaat het worden met die VMBO denk je? Een vriend van me komt bij jou in de straat wonen nl. is z'n auto nog veilig?
Ach toen was ik nog niet eens geboren, nog lang niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot 1975 was het geen eens gemeente Utrecht.
Of op zijn voetbalclub. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er mensen met een eigen voetbalclub?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of op zijn voetbalclub. Ik snap het ook niet.
Ik zou je Golfje er niet neerzettenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe ernstig gaat het worden met die VMBO denk je? Een vriend van me komt bij jou in de straat wonen nl. is z'n auto nog veilig?
Hoe vaak heb ik je dat al niet uitgelegdquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of op zijn voetbalclub. Ik snap het ook niet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een eigen voetbalclub?
Almerequote:Op woensdag 19 november 2008 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
Ok, ok, ik moet mijn mond houden, ik woon in Almere
Omdat het mij heeft gemaakt tot wie ik ben o.a.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Jaja, ik weet hetquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Almere![]()
[..]
Omdat het mij heeft gemaakt tot wie ik ben o.a.
Elton John. Die wat mij bij betreft direkt de toon zetquote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn er mensen met een eigen voetbalclub?
"Dat voel ik nu eenmaal zo" is geen valide argument, Plaat. Ook niet als het je in aanraking brengt met je vrouwelijke kant.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik je dat al niet uitgelegd?
Ga jij er anders even serieus op in.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met name in Engeland stikt het er van.
Hij heeft Watford al geruime tijd geleden verkochtquote:Op woensdag 19 november 2008 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elton John. Die wat mij bij betreft direkt de toon zet.
Dat zijn geen vrienden.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Altijd handig als vrienden je nog steeds op je oude e-mailadres mailen dat je al twee jaar niet gebruikt.
Vrijwel mijn gehele familie blijft me maar mailtjes (1 keer per jaar ofzo, met mn verjaardagquote:Op woensdag 19 november 2008 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Altijd handig als vrienden je nog steeds op je oude e-mailadres mailen dat je al twee jaar niet gebruikt.
Ik doe het ook wel eens, vooral bij mensen met vier verschillende adressen zodat ik niet meer bijhoud welke wat is, maar dit is een vriendin met wie ik vaak mail, en als zij begint met mailen zeg maar, stuurt ze het altijd naar het verkeerde adres. Zo kwam ik er gister achter dat er een hele conversatie met nog een stel andere vriendinnen compleet langs me heen is gegaan omdat ik m'n hotmail niet meer gebruikquote:Op woensdag 19 november 2008 14:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Vrijwel mijn gehele familie blijft me maar mailtjes (1 keer per jaar ofzo, met mn verjaardag) sturen op m'n eerste emailadres, die gebruik ik al veel langer niet meer. Alleen m'n ouders en broer gebruiken de goede volgens mij. Lekker rustig.
Aarti!quote:
Dat is wel een hele zachte G in deze TT, ik zie hem niet eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Elke keer als ik die TT zie heb ik de neiging om te gaan gooien met mn zachte G
Gelukkig komen die zachte G's niet zo hard aanquote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Elke keer als ik die TT zie heb ik de neiging om te gaan gooien met mn zachte G
Mijn naam spreek je eigenlijk ook uit met een zachte G, maar dat doet vrijwel niemandquote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel een hele zachte G in deze TT, ik zie hem niet eens.
Goed, eindelijk geen stropdas meer om, weer lekker op kantoor. Voorlopig niet meer naar klanten.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:16 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Hoe is het?
Ik verga van de spierpijn
Zachte Gquote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn naam spreek je eigenlijk ook uit met een zachte G, maar dat doet vrijwel niemand
Bovendien klinkt het ook voor geen meter als iemand die niets met een zachte G zegt dat met mn naam wel doet
Daar krijg ik last van plaatsvervangende schaamte van
Same here, en ik heb over 2 uurtjes weekendquote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, eindelijk geen stropdas meer om, weer lekker op kantoor. Voorlopig niet meer naar klanten.
Spierpijn, das nooit fijn. Flink laten masseren dus
Ik wil ook al weekend, zit er doorheen. Dat naar klanten gaan in de middag maar dan eerst in de ochtend nog een hele dag werk proppen. Dat doen we niet meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Same here, en ik heb over 2 uurtjes weekendwat een luizenleventje,e n ik word er nog voor betaald ook
Het doet teveel pijn, dat ik geen massage aankan, voel me echt bejaard, haha
Er zit een stalker voor haar deur zodat ze niet meer naar buiten durft.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef mrbox het volgende:
CL wat ben je ineens weer vaak op Fok!
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil ook al weekend, zit er doorheen. Dat naar klanten gaan in de middag maar dan eerst in de ochtend nog een hele dag werk proppen. Dat doen we niet meer.
Oe das wel heel erg. Tijgerbalsem?
Dacht CL nu wel met rust laat sinds je een vriendin nu hebt ?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit een stalker voor haar deur zodat ze niet meer naar buiten durft.
Ja waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Even rustig aan doen,dus, ik neem aan dat in januari de grote ellende voor jou ook begint?
Tijgerbalsem heb ik eigenlijk niet. moet ik mn halve lijf insmeren
Ik ga de schuldige in elkaar slaan, zodra ik kan lopen.
Hij heeft een opvolger gevondenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dacht CL nu wel met rust laat sinds je een vriendin nu hebt ?
Je bent een waardige opvolger.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dacht CL nu wel met rust laat sinds je een vriendin nu hebt ?
Altijd.quote:
Gut gut ben volgens jullie nu al de stalker van Tegan en CLquote:
We houden van labeltjes plakkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gut gut ben volgens jullie nu al de stalker van Tegan en CL
Nou met carnaval ...quote:
Hij is gevlucht na het zien van de overmacht die we hebben.quote:
Ook danquote:
Immer, maar de rest van Brabant ?quote:
Beter.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook dan
Ook al zit ik dit jaar in HET land van carnaval met carnaval
Maar daar ziet het er wel beter uitquote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ook dan
Ook al zit ik dit jaar in HET land van carnaval met carnaval
Schrijf het op zijn minst eens goed. Dit is meer tekenend voor jouw omgeving dan voor Brabant.quote:
Zoiets ja, 5 dagen lang non stop feesten samen met 200+ miljoen mensen.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Beter.
Dat wordt hoeren en snoeren in Brazilie dus?
Yep palmbomen, stranden, helder blauw water, dames, 30 graden. En zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 19 november 2008 16:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar daar ziet het er wel beter uit![]()
OMG Heb de laatste tijd meer van dat soort lame acties, begint het aftakelen nu alquote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schrijf het op zijn minst eens goed. Dit is meer tekenend voor jouw omgeving dan voor Brabant.
En het woordje van vergeet je ook al, gaat de goede kant op Boxquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
OMG Heb de laatste tijd meer van dat soort lame acties, begint het aftakelen nu al
Ja, ik verveel me.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef mrbox het volgende:
CL wat ben je ineens weer vaak op Fok!
En dan kan je straks niet meer slapen of ga je door tot morgenochtend?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ga zo naar bed, ben zo duf als een konijn.
Volgens mij kan ik wel doorslapen tot morgenochtend. Maar ik ga vanavond naar de bios en moet dus wel wakker blijven voorlopigquote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan kan je straks niet meer slapen of ga je door tot morgenochtend?
Welke film ga je aanschouwen?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel doorslapen tot morgenochtend. Maar ik ga vanavond naar de bios en moet dus wel wakker blijven voorlopig.
James Bondquote:Op woensdag 19 november 2008 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Welke film ga je aanschouwen?
Ik heb persoonlijk altijd meer last van een harde L.quote:
Dan ben ik blij dat ik niet meega.quote:
als je dBrabantse zachte G hoort natuurlijk!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk altijd meer last van een harde L.
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk altijd meer last van een harde L.
Die hoor ik dan ook veel te weinig...quote:Op woensdag 19 november 2008 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
als je dBrabantse zachte G hoort natuurlijk!![]()
Zie je dat Brabant best okee is!
Je mag bellen!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hoor ik dan ook veel te weinig...
Bellen? Ik ben geen vrouw...quote:
Flauw dawg, je kunt beterquote:Op woensdag 19 november 2008 19:03 schreef dawg het volgende:
En ik wist niet dat websites kunnen denken!
Ja, ik ga me even schamen in een hoekje. Of zal ik een Bavaria pakken om de schaamte weg te drinken? Keuzes, keuzes.quote:
Ik zou het wel weten als ik alleen tussen deze opties zou kunnen kiezen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik ga me even schamen in een hoekje. Of zal ik een Bavaria pakken om de schaamte weg te drinken? Keuzes, keuzes.
Jij zou vriendelijk bedanken voor een Bavaria?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik alleen tussen deze opties zou kunnen kiezen.
Ik heb Hertog Jan en Duvel in de koelkast liggen, dus ik zou niet weten waarom ik nu een Bavaria zou nemenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zou vriendelijk bedanken voor een Bavaria?
Ja, ik had natuurlijk niet anders verwacht, maar het ging even specifiek om die twee opties, beste Plato.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb Hertog Jan en Duvel in de koelkast liggen, dus ik zou niet weten waarom ik nu een Bavaria zou nemen.
Ja en ik heb een duidelijke keus gemaakt, waarde dawgquote:Op woensdag 19 november 2008 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik had natuurlijk niet anders verwacht, maar het ging even specifiek om die twee opties, beste Plato.
Ik ben geen fan van Bavaria, maar vorige week vrijdag gingen ze er goed in. Kan ook komen door de combinatie met tequilla en apfelkornquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zou vriendelijk bedanken voor een Bavaria?
Apfelkornquote:Op woensdag 19 november 2008 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Bavaria, maar vorige week vrijdag gingen ze er goed in. Kan ook komen door de combinatie met tequilla en apfelkorn.
Ik ben het met Plaat eens. Hele nare ervaringen met apfelkorn.quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Apfelkorn.
Dan prefereer ik Bavaria.
Ik vermoed in je pubertijd, nietquote:Op woensdag 19 november 2008 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben het met Plaat eens. Hele nare ervaringen met apfelkorn.!
Bij ieder biertje een apfelkorn zonder ijs, welke in 1 keer leeggedronken moet worden. Het recept voor een hele dronken avondquote:Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Apfelkorn.
Dan prefereer ik Bavaria.
Rond mijn 16e ergens.quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed in je pubertijd, niet?
teit, puberteit!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed in je pubertijd, niet?
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval genoeg gezopen in mijn leven.
Ik vind het ook helemaal niet lekker.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef fathank het volgende:
Das toch geen reden om het niet meer te drinken.
Jawel.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef fathank het volgende:
Das toch geen reden om het niet meer te drinken. Als je een keer een SOA hebt opgelopen ga je toch ook niet voor de rest van je leven geen seks meer hebben.
Is het geloofwaardig als ik zeg dat ik het bewust deed om jou dit pleziertje te gunnenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Yes, eindelijk Plato eens kunnen betrappen op een foutje.![]()
Dat valt eigenlijk best mee, ik heb gewoon geen excuusquote:Op woensdag 19 november 2008 19:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Busted. Lange dag geweest zeker?
Nee.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het geloofwaardig als ik zeg dat ik het bewust deed om jou dit pleziertje te gunnen?
[..]
Is het geloofwaardig als ik zeg dat ik het bewust deed om jou dit pleziertje te gunnen?
Ik drink dus ik ben, Is dat niet een uitspraak van Descartes?quote:
Daar was ik al bang voor, je bent daar veel te slim voor.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou, ik moet nog even studeren.voor Plato.
[..]
euhm waar denk je aan?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Q. het volgende:
Heb jij nog een goed recept voor me voor dit weekend, nectarientje?
Je hebt er een neusje voorquote:
Risotto is simpel. En vrij veel recepten mogelijk. Of wil je liever een pasta?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Simpel en lekker. Je vorige recept was een groot succes.
Wat dacht je van een onsje pro-acitiviteit in combinatie met een pond echte liefde. Aanlengen met een eetlepel welgemeende interesse en dan heb je een prima recept om gewoon zelf iets uit te zoeken wat bij jou en je partner past...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Q. het volgende:
Heb jij nog een goed recept voor me voor dit weekend, nectarientje?
FC Limburg een stapje dichterbijquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je van een onsje pro-acitiviteit in combinatie met een pond echte liefde. Aanlengen met een eetlepel welgemeende interesse en dan heb je een prima recept om gewoon zelf iets uit te zoeken wat bij jou en je partner past...
Dat klinkt duur.quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van een onsje pro-acitiviteit in combinatie met een pond echte liefde. Aanlengen met een eetlepel welgemeende interesse en dan heb je een prima recept om gewoon zelf iets uit te zoeken wat bij jou en je partner past...
Was flink ziekquote:
Ambitieus, het gaat over Q hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Q. half zo geweldig is als hij zelf beweert, moet dit geen probleem zijn...quote:
Ah, mooi.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was flink ziek, maar begin nu op te knappen. Verder alles zn gangetje
.
En met jou? Getrouwde leventje bevalt nog steeds? Geef je eigenlijk no steeds les of ben je toh wat anders gaan doen?
Klinkt goed, dus wat rustigere dagen? Alhoewel ik me het vele FOK!ken op het werk kan herinnerenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, mooi.
Ja hoor, het gaat allemaal prima. En af en toe geef ik nog les, als de nieuwe docent ziek mocht zijn of zo. Laatst omdat hij met spoed naar zijn ma moest omdat ze naar het ziekenhuis was gebracht bv. Maar het leven ziet er nu wat anders uit, dus een parttime dag en zo.
En andere functie.
No commentquote:Op woensdag 19 november 2008 21:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus wat rustigere dagen? Alhoewel ik me het vele FOK!ken op het werk kan herinneren.
Verder jullie mening al bijgesteld wat betreft kinderen of nog steeds niet in de planning?
Subtiel toch? Zoals alleen ik dat kanquote:
quote:
Ze leest mee. Got itquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ff in de war. Ben jij nou de vriendin van Airwin of gewoon Christine?
Als het tweede juist is, neem dan gewoon je oude nick en ga scharrelen met WM!:(
Ik hou er niet van om in de war te zijn
Ok ik ga het nu goed onthouden. Op 1 of andere manier moet ik bij Burdie altijd denken aan vriendin van Airwinquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Burdie het volgende:
[..]Christine it is
.
Maar dat gescharrel heb ik inmiddels gehad.
Jij niet dan?.
BTW, Airwin heeft geen vriendin meer...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ik ga het nu goed onthouden. Op 1 of andere manier moet ik bij Burdie altijd denken aan vriendin van Airwin.
Over het algemeen wel, maja afentoe zijn de prikkels te groot.
Tsja, snel samenwonen werpt geen vruchten afquote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
BTW, Airwin heeft geen vriendin meer...
In de trein heb je daar juist alle tijd voor heb ik begrepen van Qquote:Op donderdag 20 november 2008 07:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit in de trein. Geen tijd om de josti uit te hangen,
Hij moet vandaag op een weegschaal staan. Voordat ze er eentje hebben gevonden waar hij op past...quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 07:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ligt hij in een berm treinen te spotten ofzo?
Schipholquote:Op donderdag 20 november 2008 07:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij moet vandaag op een weegschaal staan. Voordat ze er eentje hebben gevonden waar hij op past...
Je hebt straks whiteboardinkt op de muurquote:Op donderdag 20 november 2008 08:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen!
Mn kinderen hadden whiteboardstiften in hun schoen
Die ligt naakt op je bed als je thuis komt... Als verrassing...quote:
Of die vrachtwagen weegplekkenquote:
Daar is mijn bed niet sterk genoeg voor.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ligt naakt op je bed als je thuis komt... Als verrassing...
Nog eventjes en je bent verlost Qquote:
Jij met je pauperspullen...quote:Op donderdag 20 november 2008 08:38 schreef Q. het volgende:
Daar is mijn bed niet sterk genoeg voor.
Misschien kunnen Q. en Josti een keer op jouw katten komen passen als jullie weer eens een weekendje weg zijn...quote:
Dan zijn ze zo druk met elkaar dat ze de katten helemaal vergeten.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen Q. en Josti een keer op jouw katten komen passen als jullie weer eens een weekendje weg zijn...
Dat is wel een risico ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn ze zo druk met elkaar dat ze de katten helemaal vergeten.
Ik geef mijn huissleutel alleen aan personen die ik echt 100% met mijn spullen vertrouw... En daar vallen Q en Josti niet onder.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:44 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien kunnen Q. en Josti een keer op jouw katten komen passen als jullie weer eens een weekendje weg zijn...
Waarom vertrouw je Josti nietquote:Op donderdag 20 november 2008 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef mijn huissleutel alleen aan personen die ik echt 100% met mijn spullen vertrouw... En daar vallen Q en Josti niet onder.
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef mijn huissleutel alleen aan personen die ik echt 100% met mijn spullen vertrouw... En daar vallen Q en Josti niet onder.
Niet alleen Josti...quote:
Dan zul je wel weinig hebben geslapen... Had je Geer of Goor?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:50 schreef dawg het volgende:
Een topper op je matras is echt zwaar relax.
quote:
Staat je kluis nog steeds op dezelfde plek?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je loopt achter: Geer is geen topper meer.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zul je wel weinig hebben geslapen... Had je Geer of Goor?
Haha!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zul je wel weinig hebben geslapen... Had je Geer of Goor?
Dat jij dat weet...quote:Op donderdag 20 november 2008 08:52 schreef Plato1980 het volgende:
Je loopt achter: Geer is geen topper meer.
Kluts!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:54 schreef dawg het volgende:
Geen van beiden. Vanavond K, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog eventjes en je bent verlost Q
Ik moet ambtshalve weten wat er speelt in de samenleving...quote:Op donderdag 20 november 2008 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij dat weet...
[ afbeelding ]
Ik kwam er vorige week pas achter dat ik volgens mij m'n voorraad Cup-a-Soup bij jullie heb laten staanquote:
Klopt! Gelukkig voor jou ruimen wij de kastjes maar één keer per jaar op. Dat hebben we dit jaar al gedaan, dus de kans is groot dat het er allemaal nog staat de eerstvolgende keer dat je langs komt. We kunnen ook alles inpakken en teruggeven als 'dank je wel voor het oppassen' cadeautje!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik kwam er vorige week pas achter dat ik volgens mij m'n voorraad Cup-a-Soup bij jullie heb laten staan.
Dat je nog geen kamervragen hebt laten stellen over het vertrek van Geer. Dat vind ik dan ook wel weer typisch iets voor jou. In gaan op de individuele gevallen in plaats van je te richten op het grotere geheel.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet ambtshalve weten wat er speelt in de samenleving...
Dan is daarmee de Kluts doet niet aan sex mythe ook weer uit de wereld!quote:
Het vertrek van Geer en de gevolgen die dat heeft voor de Nederlandse deelname aan het Eurovisiesongfestival vallen onder een ander ministerie.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je nog geen kamervragen hebt laten stellen over het vertrek van Geer. Dat vind ik dan ook wel weer typisch iets voor jou. In gaan op de individuele gevallen in plaats van je te richten op het grotere geheel.
Speelt dat echt?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet ambtshalve weten wat er speelt in de samenleving...
Ik ben geen cup-a-soup-verslaafde, dus ik hoef ze niet terug, maar het schoot me laatst ineens te binnen. 'Ik had toch een zooi pakjes gekocht in de bonus laatst? Waar zijn die gebleven?'quote:Op donderdag 20 november 2008 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt! Gelukkig voor jou ruimen wij de kastjes maar één keer per jaar op. Dat hebben we dit jaar al gedaan, dus de kans is groot dat het er allemaal nog staat de eerstvolgende keer dat je langs komt. We kunnen ook alles inpakken en teruggeven als 'dank je wel voor het oppassen' cadeautje!
De term 'ongevraagd advies' met alle mogelijke varianten van bemoeienis klinkt jou vast niet vreemd in de oren...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:02 schreef Plato1980 het volgende:
Het vertrek van Geer en de gevolgen die dat heeft voor de Nederlandse deelname aan het Eurovisiesongfestival vallen onder een ander ministerie.
Jij bent er helemaal in thuis zo te horen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In bepaalde geledingen vast wel.
Ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is daarmee de Kluts doet niet aan sex mythe ook weer uit de wereld!
Dat noemen we geen ongevraagd advies maar 'meedenken'.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De term 'ongevraagd advies' met alle mogelijke varianten van bemoeienis klinkt jou vast niet vreemd in de oren...
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:06 schreef dawg het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen.
Gaat goed dusquote:Op donderdag 20 november 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Gezellig hier, zie ik.
Heb net de halve badkamer ondergenekt.
Ok, beterschap!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk het, voel me verder niet beroerd, alleen vlagen met misselijkheid.
Zwangerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk het, voel me verder niet beroerd, alleen vlagen met misselijkheid.
Gefeliciteerd danquote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten.
Je weet dat dat negen maanden duurt hè?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten.
Zwanger worden?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat dat negen maanden duurt hè?
Nee joh die hoort toch bij Teganquote:
Na Tegan's openbaringen gister, geef ik hem geen ongelijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee joh die hoort toch bij Tegan
keilaag.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef fathank het volgende:
Hoe hoog mag het "gouden naamplaat om de nek"-gehalte zijn?
Inderdaad, daar stond ik ook even van te kijken.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Na Tegan's openbaringen gister, geef ik hem geen ongelijk.
Hangt er vanaf wat box precies in een vrouw zoekt.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Na Tegan's openbaringen gister, geef ik hem geen ongelijk.
Welke man wil nou niet gepijpt worden tijdens het autorijden?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat box precies in een vrouw zoekt.
De clitoris, zoals de meeste mannen...quote:Op donderdag 20 november 2008 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Hangt er vanaf wat box precies in een vrouw zoekt.
Die zit niet in de vrouw, je bedoeld de G-plekquote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De clitoris, zoals de meeste mannen...
Snap je nu ook waarom het mis gaat bij die mannen?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Belsezar het volgende:
Die zit niet in de vrouw, je bedoeld de G-plek
Ik heb ze het al zo vaak verteld maar het schijnt niet door te dringen op de een of andere manier Air.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom het mis gaat bij die mannen?
Des te meer blijft er over voor ons...quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb ze het al zo vaak verteld maar het schijnt niet door te dringen op de een of andere manier Air.
Je kan het kind ook vernoemen naar de plaats waar het verwekt isquote:
Salou!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef fathank het volgende:
Je kan het kind ook vernoemen naar de plaats waar het verwekt is
Bij CL gaat het eerder Londen worden denk ik. En dat kind wordt dan de toffe versie van Paris.quote:
Dat zeg je heel goed inderdaad. Ik ga het ook niet meer proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Des te meer blijft er over voor ons...
Dan is dat kind al klaar voor het pauper bestaanquote:
Ik denk niet dat iemand zijn kind "Schubbekutteveen" wilt noemen oid.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan het kind ook vernoemen naar de plaats waar het verwekt is
"Kanaleneiland! Etenstijd!"quote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zijn kind "Schubbekutteveen" wilt noemen oid.
Of de naam van de Vinex wijk waar het verwerkt is.
"Almere-Buiten".quote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand zijn kind "Schubbekutteveen" wilt noemen oid.
Of de naam van de Vinex wijk waar het verwerkt is.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Bij CL gaat het eerder Londen worden denk ik. En dat kind wordt dan de toffe versie van Paris.
'trein tussen Zeist en Eindhoven' dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
"Laan der Verenigde Naties" bekt niet zo lekker tegen je kind.
Ik ben onschuldig!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
'trein tussen Zeist en Eindhoven' dan?
Ik woon in Almerequote:
die zit hier ookquote:Op donderdag 20 november 2008 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Laan der Verenigde Naties" bekt niet zo lekker tegen je kind.
Charlie, één van de tenten op LL!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef nectarientje het volgende:
'trein tussen Zeist en Eindhoven' dan?
Dankjequote:
Die naam, ik moet altijd aan die Charlie da Silva denkenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Charlie, één van de tenten op LL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |