Utrecht FTW!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Oh god, niet weer die kutdiscussies over welke stad/welk gehucht beter is.
Het is een provincie.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Oh god, niet weer die kutdiscussies over welke stad/welk gehucht beter is.
Flashbacks naar WO2.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet ik nu in mn eentje heel Brabant gaan zitten verdedigen hier ?
Hey ik ben er wel opgegroeid ja!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ik ben Brabantse, ik mag dat zeggen zonder dat ik er verder iets in die richting mee bedoel
Stelletje niet-Brabanders
Ja, maar jij staat aan hun kantquote:Op woensdag 19 november 2008 10:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey ik ben er wel opgegroeid ja!
Die provincie stond inderdaad wel bovenaan mijn lijstje om een 'speciale' prijs te winnen, jaquote:
Speciale prijs?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die provincie stond inderdaad wel bovenaan mijn lijstje om een 'speciale' prijs te winnen, ja.
Nee hoor, ik ben dol op Brabant. Ik zou maar wat graag terug willen naar Eindhovenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat aan hun kant
Afgewerkt is Brabants en jij bent het gewoon vergeten
Als analogie naar speciale Spelen.quote:
Tuurlijk Drenthe is gewoon tofquote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als analogie naar speciale Spelen.
Uit welk geschrift heb je dat? Dat moet meteen verbrand worden!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tuurlijk Drenthe is gewoon tof
Ervaring schatjequote:Op woensdag 19 november 2008 10:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uit welk geschrift heb je dat? Dat moet meteen verbrand worden!
soms kun je je beledigingen zo mooi bedekken onder een deken van wazigheidquote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als analogie naar speciale Spelen.
Dat was niet mooi bedekkenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms kun je je beledigingen zo mooi bedekken onder een deken van wazigheid
Ja, ik had zn eerste opmerking moeten quotenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat was niet mooi bedekken
[ afbeelding ]
Loopt naar de Senseoquote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik had zn eerste opmerking moeten quoten
Die bedoelde ik nl.
Koffieautomaat leeg![]()
Moet ik steeds naar een andere afdeling lopen
En ze kunnen hem niet bijvullen, want ze waren vergeten de koffie uit de vriezer te halen
Ik geloof er niks van!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ervaring schatjeIk kan er niets aan doen dat jullie dat niet willen zien
Jawel hoor, je bent een schatje, geloof hem maar.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!
Ok, ok, ik moet mijn mond houden, ik woon in Almere
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, je bent een schatje, geloof hem maar.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:09 schreef ArTiC het volgende:
Het mooiste land: Brabant
[ afbeelding ]
en de rest is stom
Ik ook niet, ik lul maar watquote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
waarom is iedereen zo trots op z'n stad of provincie? ik heb dat nooit begrepen.
Het is zo vaak besproken en nog snap je het niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
waarom is iedereen zo trots op z'n stad of provincie? ik heb dat nooit begrepen.
Sinds ik in Hoograven woon ben ik niet echt trots meer om in Utrecht te wonen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Over een paar weken kun je weerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sinds ik in Hoograven woon ben ik niet echt trots meer om in Utrecht te wonen.
Dan ben ik trots om in een fatsoenlijke flat, zonder huisgenoten te kunnen wonen. Daar heeft Utrecht verder geen reet mee te maken, de uithof is ook niet echt sfeervol Utrecht ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een paar weken kun je weer.
Ze hebben er een gebouw voor gezet. Een VMBO nog wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je de Dom niet kunt zien vanuit je kamer telt het niet mee nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |