Psst, rijen bestaan niet met dit Sedan. Dus blijf jij maar lekker op je plekje staanquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* wijst naar achtereind van de rij *
Sedan dacht kennelijk andersquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*kuch* Ik van Sedan?? Voel jij eens aan je kopje....
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Psst, rijen bestaan niet met dit Sedan. Dus blijf jij maar lekker op je plekje staan
[..]
Sedan dacht kennelijk anders
Je hbet het druk vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:Bengeltje
JB
Kluts
Iemand venco nog gezien? en anders
* Den_Haag gaat nu weer aan het werk
En dan klagen over dat hij weleens wordt overgeslagen en dan mij overslaan met gedag zeggen, D_H toch. Oh nee, wacht, jij had dat beleid met alleen dames gedag zeggen hequote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:Bengeltje
JB
Kluts
Mij slaan, wees blij dat ik het je vertel.quote:
Geen Venco hier.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
Bengeltje
JB
Kluts
Inderdaad, kregen sommige vrouw(en) rode wangetjes vanquote:Op woensdag 19 november 2008 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergeet deniet , die is erg in vandaag.
quote:
Ripley heeft er geen zin in blijkbaarquote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Ripley het volgende:
Men gaat hier toch niet romantisch doen he?
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Ripley het volgende:
Men gaat hier toch niet romantisch doen he?
Daar heb je gelijk in. Ik moet bij de TT altijd denken aan die keeper van Den Haagquote:
Ach je kunt ook heel romantisch iemand aan de voorbinder hangen, maar om nu te zeggen dat ik daar naar uitkijk, nee niet echt.. Maar ik heb het ook niet zo op een stuk rubber in de aars!quote:
Ik denk van maar weinig mensen, JB.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die TT is ook niet echt mijn ding...
Dan nog ziet het er raar uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef mrbox het volgende:
Het is mogelijk ook meer bedoeld voor girl on girl action
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef mrbox het volgende:
Het is mogelijk ook meer bedoeld voor girl on girl action
Gegeven dat het leven te kort is om alles te proberen vermoed ik dat dit specifieke punt op het lijstje "dat stel ik dan nog wel even uit" van vele aanwezige mannen terecht zal komen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Het is ook niet echt mijn ding. Maar opzich, je moet toch alles een keer proberen?
Hi T!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Het is ook niet echt mijn ding. Maar opzich, je moet toch alles een keer proberen?
met een andere vrouw, of uberhaupt dat hele voorbind gedoe?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou me zoooo ongemakkelijk voelen
Zou niet eens DURVEN denk ik
Pfff daar vraag je me wat, ik heb momenteel niet echt ff wat boven aanstaan. Dat zou ik dan ook naar toewerken omdat te gaan beleven / doen....quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef Tegan het volgende:
Hello B., box, en de rest.
Wat staat er dan bovenaan dat lijstje?
het laatste.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met een andere vrouw, of uberhaupt dat hele voorbind gedoe?
Voor mij als kijker heb ik weinig met het gevoel of het lekker is. Ik geloof best dat het lekker kan zijn, maar visueel kan ik er niet veel meequote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef Tegan het volgende:
Ach, het maakt niet uit hoe het eruit ziet, als het maar lekker is toch? Geen ervaring met een voorbinddildo trouwens.
Nee ok, maar het argument; ik vind het er niet uitzien, dus ik vind het niets, is een beetje raar. Ik zou al voldoening krijgen als man als je dat meisje dan ziet genieten oid. Haha, ik kan het niet echt uitleggen, beetje duidelijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Voor mij als kijker heb ik weinig met het gevoel of het lekker is. Ik geloof best dat het lekker kan zijn, maar visueel kan ik er niet veel mee
[slijmmodus]quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef Tegan het volgende:
Hello B., box, en de rest.
Wat staat er dan bovenaan dat lijstje?
Een man heeft er toch geen nodig lijkt mequote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok, maar het argument; ik vind het er niet uitzien, dus ik vind het niets, is een beetje raar. Ik zou al voldoening krijgen als man als je dat meisje dan ziet genieten oid. Haha, ik kan het niet echt uitleggen, beetje duidelijk?
* Bengeltje verlovingsring in de sloot gooit.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[slijmmodus]
Jij natuurlijk!
[/slijmmodus]
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:07 schreef Tegan het volgende:
@box & B. : Hehe. Ik zou ook echt niet weten wat er bovenaan mijn lijstje staat.
Ik heb wel een keer scharrel gepijpt terwijl hij reed, dat was iig voor hem wel een fantasie. We moesten 60km rechtdoor op de snelweg ofzo, en van het een komt het ander... Andersom had hij echt niet kunnen proberen, dan kan ik echt niet meer rijden, naast dat het ietsje onmogelijker is dan pijpen.
Snap ik. Maar als kijker dan. kwaakvaak vond het niet echt geil, twee vrouwen met voorbinddildo, en zonder wel. Maar voor mij maakt het (als ik zou kijken) eigenlijk niet uit, als ik die vrouwen zie genieten, vind ik dat al onwijs geil, ongeacht waardoor het komt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een man heeft er toch geen nodig lijkt me
Wat veel blingbling.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
Helemaal nergens voor nodig. Ik deed een Mr. Box imitatiequote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje] verlovingsring in de sloot gooit. [ afbeelding
Echt veel drukker kan nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
MrBox doet anders wel altijd lief, dus waarom plaag je hem zo?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal nergens voor nodig. Ik deed een Mr. Box imitatie
* Belsezar doet schoenen en broek uit en springt in de sloot.
Ach, het was donker, en rustig, en het duurde nou niet echt lang ofzoquote:
Kan hij best tegenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
MrBox doet anders wel altijd lief, dus waarom plaag je hem zo?
aahquote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
MrBox doet anders wel altijd lief, dus waarom plaag je hem zo?
Nee dat deel ik dan met Kwaakvaak denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als kijker dan. kwaakvaak vond het niet echt geil, twee vrouwen met voorbinddildo, en zonder wel. Maar voor mij maakt het (als ik zou kijken) eigenlijk niet uit, als ik die vrouwen zie genieten, vind ik dat al onwijs geil, ongeacht waardoor het komt.
Zie je wel Bengeltje?quote:
Heb je het nou tegen mij? Pas op he jij, je hebt vandaag al een post van mij verdraait.quote:
* Belsezar gaat zitten met armen over elkaar en wacht geduldig afquote:Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch vraagt Rebel om terug gepakt te worden hoor. Doe eens iets terug.
Ja wie anders? Ik heb helemaal niks verdraait je hebt hem gewoon achteraf verandertquote:Op woensdag 19 november 2008 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij? Pas op he jij, je hebt vandaag al een post van mij verdraait.
When he doesn't expect itquote:Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch vraagt Rebel om terug gepakt te worden hoor. Doe eens iets terug.
Bengeltje misschien?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wie anders? Ik heb helemaal niks verdraait je hebt hem gewoon achteraf verandert
Im always ready and preparedquote:
d.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wie anders? Ik heb helemaal niks verdraait je hebt hem gewoon achteraf verandert
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
Er hangt een tong uit je mond.... Maar zien we hier dan het befaamde grijze kledingstukje???quote:
Hehe, nu al over de zeik Sedan? Dat gaat vlot.quote:
Vingerwerk op een snelweg door hongarije ging anders prima hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 16:07 schreef Tegan het volgende:
@box & B. : Hehe. Ik zou ook echt niet weten wat er bovenaan mijn lijstje staat.
Ik heb wel een keer scharrel gepijpt terwijl hij reed, dat was iig voor hem wel een fantasie. We moesten 60km rechtdoor op de snelweg ofzo, en van het een komt het ander... Andersom had hij echt niet kunnen proberen, dan kan ik echt niet meer rijden, naast dat het ietsje onmogelijker is dan pijpen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, nu al over de zeik Sedan? Dat gaat vlot.
Vanwaar dan de onweer smiley met een boos gezichtje?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikke niet hoor, zo snel gaat dat niet of ik moet al een rotbui hebben
Goed gesprek met jezelfquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Er hangt een tong uit je mond.... Maar zien we hier dan het befaamde grijze kledingstukje???
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanwaar dan de onweer smiley met een boos gezichtje?
quote:
Zijn naam zegt toch alles?quote:
Das Bengeltjes ding, vindt ze gaafquote:
nee, das te koud met dit weer...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Er hangt een tong uit je mond.... Maar zien we hier dan het befaamde grijze kledingstukje???
Ehm, cola is bruin, zat je wel in het goede gaatje?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vingerwerk op een snelweg door hongarije ging anders prima hoor
(en ik maar uitleggen aan mensen van de autowasserij dat die vlekken van gemorste cola waren)
Fijne avond!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zo maar weereens naar huis.
Even boodschappen doen, eten, en daarna net zo lang helemaal niks doen tot het weer bedtijd is.
Hopelijk morgen wat fitter dan vandaag.
Singles, I bid you Adieu, ofzo...
Nou doe er eens wat mee danquote:Op woensdag 19 november 2008 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das Bengeltjes ding, vindt ze gaaf
nee chronische onhandigheid en het pilletje daar tegen is uitgewerktquote:
uhu.... maar ik weet niet hoe jouw oostbloks is, maar dat van mij niet zo heel erg goed. Was al lang blij dat ik het woordje cola kon uitbrabbelen.. Maar ik denk dat die jongens van de carwash ook niet van een hoefje komen en wel door hadden wat het wel was.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ehm, cola is bruin, zat je wel in het goede gaatje?
Als zij rijdt? Haha, dat kan ik echt niet. Of je moet extreem rustig doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vingerwerk op een snelweg door hongarije ging anders prima hoor
(en ik maar uitleggen aan mensen van de autowasserij dat die vlekken van gemorste cola waren)
Ik ga straks hapje eten en wat drinken met vrienden.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:49 schreef Tegan het volgende:
D_H.
Het gaat goed. Mijn zus is over een paar uur jarig. En met u?
Je komt gewoon over als een net en braaf meisje die zulke dingen niet doet.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat het zo'n schokkend verhaal was. Nu mogen jullie ook avontuurtjes vertellen.
* mrbox dacht hetzelfdequote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Je komt gewoon over als een net en braaf meisje die zulke dingen niet doet.
vind ik dan
Mooi zo. Dat is het imago dat ik probeer te houdenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Je komt gewoon over als een net en braaf meisje die zulke dingen niet doet.
vind ik dan
Ahh. Kijk aan. En als je dan toch bezig bent jezelf hier tentoon te spreiden, get on with it!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat is het imago dat ik probeer te houden. Alleen jullie en mijn exen/scharrel kennen te echte Tegan
.
Welk verhaal?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik wist niet dat het zo'n schokkend verhaal was. Nu mogen jullie ook avontuurtjes vertellen.
Eerst jullie.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ahh. Kijk aan. En als je dan toch bezig bent jezelf hier tentoon te spreiden, get on with it!
Het vernietigt wel dat beeld van het lieve onschuldige meisjequote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Tegan het volgende:
Voelen we ons toch een beetje speciaalquote:Op woensdag 19 november 2008 19:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi zo. Dat is het imago dat ik probeer te houden. Alleen jullie en mijn exen/scharrel kennen te echte Tegan
.
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben zo lief en onschuldig als jij zou willen...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het vernietigt wel dat beeld van het lieve onschuldige meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |