Volgens mij worden vrouwen nog altijd ouder dan mannen, en het grotendeel aan mannenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwaakvaak is gewoon een slijmbal.
En vrouwenlichamen mogen wel mooier zijn, ze gaan beduidend minder lang mee.
Neem je fuckbuddy Sedan, begin maar met opblazen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
Vaak dat zeg je goed, maar terug naar de orde van de dag.
Vrouwen
Relaties
Ik had het beter moeten formuleren :quote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij worden vrouwen nog altijd ouder dan mannen, en het grotendeel aan mannen
doen nog maar weinig aan sport enz als ze eenmaal een vriendin hebben, dus het gaat beide kanten op.
Nu al? Nee joh vanavond pasquote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem je fuckbuddy Sedan, begin maar met opblazen.Kijken of ze niet leegloopt.
Spijt me om te zeggen dat dat maar voor een heel klein aantal opgaat.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had het beter moeten formuleren :
Vrouwenlichamen (en hoofden ook !) gaan op een gegeven moment achteruit, terwijl wij mannen alleen maar knapper worden naarmate we ouder worden.
Ha !
Je komt echter wel wat gefrustreerd over, misschien toch eens tijd ervoor.quote:
Ja, als je George Clooney heetquote:Op woensdag 19 november 2008 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had het beter moeten formuleren :
Vrouwenlichamen (en hoofden ook !) gaan op een gegeven moment achteruit, terwijl wij mannen alleen maar knapper worden naarmate we ouder worden.
Ha !
Wat weet je sommige dingen weer prachtig te omschrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee geen misbruik, gebruik!..
En wees nu eerlijk, een vrouwen lichaam is toch vele malen mooier dan het vierkante van een man. Vrouwen hebben mooie rondingen, mannen hebben een raar ventieltje wat in verstijfde toestand beetje krom naar boven wijst en in slappe toestand eruit ziet alsof een muis als weken in een muizenval ligt te mummyficeren.
nee dan vrouwen, mooie rondingen rondom de borsten, de borsten zelf, de venusheuvel, overgang richting de vagina, en zelfs de vagina ziet er gewoon mooi uit. (behalve dan 1 keer per vier weken ongeveer, dan is het een raar eng ding wat gewoon een week lang als een soort open rugwond er bij ligt)
Nee het is duidelijk, toen de mens ontwikkeld was heeft de engineer in kwestie veel tijd en aandacht aan de vrouw besteed en van de homp klei die over was een man gemaakt in half uurtje.
Nu eerst ff bammetje doen en wat frisse lucht scheppen
Ik word per dag (nog) knapper.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spijt me om te zeggen dat dat maar voor een heel klein aantal opgaat.Hoop voor jou natuurlijk
dat het wel voor jou zo is.
Mijn voornaam stamt wel af van George !quote:Op woensdag 19 november 2008 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, als je George Clooney heet.
Vergeet Sean niet he.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed voorbeeld.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat dat waar is.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word per dag (nog) knapper.
[..]
Mijn voornaam stamt wel af van George !
Ligt het zo voor de hand dan, damn... denk het valt niet zo erg op.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt echter wel wat gefrustreerd over, misschien toch eens tijd ervoor.![]()
Zij zal niet klagen.
quote:
Och die steken onder water enz... mja, ieder zijn ding. Maar vier ze eens bot op die plastic bitch.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt het zo voor de hand dan, damn... denk het valt niet zo erg op.
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat dat waar is.
Is goed, zal aan je denken.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och die steken onder water enz... mja, ieder zijn ding. Maar vier ze eens bot op die plastic bitch.
Nee, maar ik wilde ook weleens die trouw-smileys neerkwakken.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie een man van 80 net zo min graag naakt als een vrouw van 80 hoor
en Patrick!
Je gaat toch niet gelijk trouwen met de eerste de beste die zegt je te geloven?!
Inderdaad, die kon het ook maar begint nu wel minder te worden ja. Ach werden we allemaal maar mooi oud.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
En Robert Redford kon er ook wat van, maar die begint toch ook eindelijk af te takelen.
Mijn post een beetje verdraaien. Het lef!quote:
Waarom mag hij niet met mij trouwen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie een man van 80 net zo min graag naakt als een vrouw van 80 hoor
en Patrick!
Je gaat toch niet gelijk trouwen met de eerste de beste die zegt je te geloven?!
Het is internet. Er is geen enkele reden waarom we niet allemaal dé uitzondering zouden kunnen zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spijt me om te zeggen dat dat maar voor een heel klein aantal opgaat.Hoop voor jou natuurlijk
dat het wel voor jou zo is.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn post een beetje verdraaien. Het lef!
Mag wel...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet met mij trouwen.Omdat het nu eens niet tegen jou gezegd wordt?
Als jij er zo uitziet als je plaatje, dan ben je zeker zo'n uitzondering.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is internet. Er is geen enkele reden waarom we niet allemaal dé uitzondering zouden kunnen zijn.
Ah, iets verkeerd geinterpreteerd, sorry.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mag wel...
Het was niet ten nadele van jou bedoeld....
Sorry...?
Als ik een heteroseksuele man of een lesbische vrouw was geweest, had ik ook heel graag met je willen trouwenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, iets verkeerd geinterpreteerd, sorry.
Das waar, glashard liegen gewoonquote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is internet. Er is geen enkele reden waarom we niet allemaal dé uitzondering zouden kunnen zijn.
Om het geheel weer even terug in perspectief te plaatsen, is er één groot voordeel dat een mannenlichaam langer mooi blijft. Tegen de tijd dat het vrouwen lichaam de verleptheid van een oud theezakje begint te krijgen, is de marktwaarde van de man dusdanig gestegen dat hij met zijn midlife crisis zonder enige moeite het exemplaar van 50 in kan ruilen tegen 2 van 25 die wel wat zien in een suikeroompje van 50+.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Kwaakvaak is gewoon een slijmbal.
En vrouwenlichamen mogen wel mooier zijn, ze gaan beduidend minder lang mee.
Heel lief dat je dat zegt, ik vond eigenlijk één keer voldoende. De persoon waarmee ik nu nog zou willenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een heteroseksuele man of een lesbische vrouw was geweest, had ik ook heel graag met je willen trouwen
Wie wilt er nou niet trouwen met Bengeltje? Zulke mensen bestaan niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een heteroseksuele man of een lesbische vrouw was geweest, had ik ook heel graag met je willen trouwen
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel lief dat je dat zegt, ik vond eigenlijk één keer voldoende. De persoon waarmee ik nu nog zou willen
trouwen moet wel van hele goed huize komen wil hij mij zover krijgen.
Ik ben ervan overtuigd dat ze dan niet doelt op jou Sedanquote:
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie wilt er nou niet trouwen met Bengeltje? Zulke mensen bestaan niet.
Sorry, heb niets tegen jong, maar jong en naief gaat me echt te ver.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigt dat ze dan niet doelt op jou Sedan
Nogmaals het quoten waardigquote:Op woensdag 19 november 2008 12:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En wees nu eerlijk, een vrouwen lichaam is toch vele malen mooier dan het vierkante van een man. Vrouwen hebben mooie rondingen, mannen hebben een raar ventieltje wat in verstijfde toestand beetje krom naar boven wijst en in slappe toestand eruit ziet alsof een muis als weken in een muizenval ligt te mummyficeren.
nee dan vrouwen, mooie rondingen rondom de borsten, de borsten zelf, de venusheuvel, overgang richting de vagina, en zelfs de vagina ziet er gewoon mooi uit. (behalve dan 1 keer per vier weken ongeveer, dan is het een raar eng ding wat gewoon een week lang als een soort open rugwond er bij ligt)
Nee het is duidelijk, toen de mens ontwikkeld was heeft de engineer in kwestie veel tijd en aandacht aan de vrouw besteed en van de homp klei die over was een man gemaakt in half uurtje.
Niet eensquote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry, heb niets tegen jong, maar jong en naief gaat me echt te ver.![]()
Verder ben je wel een lieve jongen.
Je kent me goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigt dat ze dan niet doelt op jou Sedan
Ikke niet hoorquote:
Ahh, dat was niet de bedoelingquote:
Dan moet je beter voor je vrouwen zorgen jongen.quote:
* wijst naar achtereind van de rij *quote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moet je beter voor je vrouwen zorgen jongen.
*kuch* Ik van Sedan?? Voel jij eens aan je kopje....quote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moet je beter voor je vrouwen zorgen jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |