Idd. Ik weet het.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit dat perspectief bezien ben jij maar een preuts figuur als ik je FOK fotoboek zo zie...
Mooi, toplessfoto's zijn namelijk wat mij betreft meer dan voldoende. Dat sluit mooi aan dan...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef Kluts het volgende:
Idd. Ik weet het.
Ik doe niet aan beeldmateriaal mbt mijn sexleven.
Och, een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, toplessfoto's zijn namelijk wat mij betreft meer dan voldoende. Dat sluit mooi aan dan...
* handen naar kluts uitsteekt en lief aankijkt *quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, een kinderhand is gauw gevuld.
Alle meisjes die een foto in hun FoBo op fok hebben, willen toch neuken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit dat perspectief bezien ben jij maar een preuts figuur als ik je FOK fotoboek zo zie...
Ow, ik dacht dat dat voor alle meisjes op FOK gold...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Alle meisjes die een foto in hun FoBo op fok hebben, willen toch neuken?
Jij hebt lef zeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* handen naar kluts uitsteekt en lief aankijkt *
Oja?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Oehquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt lef zeg.
*geeft een virtuele klap op je smoelwerk*
De los geslagenheidquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Een klap op je smoel kan je krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oeh
Ik denk je gaat snoepjes uitdelen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een klap op je smoel kan je krijgen.
In de context waarmee het vorige topic eindigde, was ie best leuk.quote:
Ik heb geen fuckbuddy...en zo erg vind ik dat nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de context waarmee het vorige topic eindigde, was ie best leuk.
Ik heb ook niks met voorbinddildo's maar vond het wel grappig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb geen fuckbuddy...en zo erg vind ik dat niet
* Den_Haag kijkt weer eens in MLI's foboquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Hey Batemanquote:
Te lang hoofdpijn=dokterquote:Op woensdag 19 november 2008 10:08 schreef kwaakvaak het volgende:
hoofd auw... nog steeds
Gisteren ook al heel de dag al, bah... begint beetje vervelend te worden!
Morgen trouwens
Bij twee dagen hoofdpijn doet een arts niet snel wat. Wat is nu twee dagen hoofdpijn, zit je veel aan je pc?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Te lang hoofdpijn=dokter
Moggu
Ik had het ook niet over twee dagen...quote:Op woensdag 19 november 2008 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij twee dagen hoofdpijn doet een arts niet snel wat. Wat is nu twee dagen hoofdpijn, zit je veel aan je pc?
Kijk je veel tv??? Laat dat eens, ga naar buiten.... blablabla.![]()
Maar beterschap kwaak..
Goedemorgen.
Het is een schandequote:Op woensdag 19 november 2008 10:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij twee dagen hoofdpijn doet een arts niet snel wat.
Hij leek het er wel over te hebben. "gisteren ook al" en het ging zich dan ook over zijn hoofdpijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over twee dagen...
moggu
Zijn hoofd??? Is een optie, is hij wel gelijk van zijn pijn af.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een schande. Amputeren, zeg ik je
.
Ik zeg dat altijd tegen mijn kinderenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een schande. Amputeren, zeg ik je
.
Hij had het idd over twee dagen, ik had het over te langquote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij leek het er wel over te hebben. "gisteren ook al" en het ging zich dan ook over zijn hoofdpijn.![]()
Goed spul ja.quote:
Te lang is relatief.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had het idd over twee dagen, ik had het over te lang
Kloptquote:Op woensdag 19 november 2008 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed spul ja.
[..]
Te lang is relatief.![]()
Kan zo wel even doorgaan.
Maar dat doe ik maar niet.
We kunnen wel een paar daagjes ruilenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb nog geen eigen doktor, woon nog niet zo heel lang in DH
Maar hoofd eraf is een goed idee, kan ik dan een nieuwe uitzoeken? En als we dan toch bezig zijn, kan ik dan ook een lijf krijgen? Niet dat ik niet tevreden ben over deze, maar er is ruimte voor verbetering
Je hebt groot gelijkquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We kunnen wel een paar daagjes ruilen
Maar wil wel graag mn hoofd EN lijf terug, want ben er om eerlijk te zijn wel aan gehacht eigenlijk
Ik vrees dat als ik jouw lijf heb, met mijn hoofd ik de eerste 3 dagen de slaapkamer/douche/huis niet meer uit zou komen en nogal druk zou zijn met hrmm tja... dat dusquote:Op woensdag 19 november 2008 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We kunnen wel een paar daagjes ruilen
Maar wil wel graag mn hoofd EN lijf terug, want ben er om eerlijk te zijn wel aan gehacht eigenlijk
En als je die hebt moet je hem delen he, dus ik verwacht dan dat je langskomtquote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik vrees dat als ik jouw lijf heb, met mijn hoofd ik de eerste 3 dagen de slaapkamer/douche/huis niet meer uit zou komen en nogal druk zou zijn met hrmm tja... dat dus
Mijn hoofd zit er nog op he!... Denk niet dat ik het mentaal verwerkt kan krijgen als jij ook wil spelen met JB lichaamquote:Op woensdag 19 november 2008 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En als je die hebt moet je hem delen he, dus ik verwacht dan dat je langskomt
Oh ja je hoofd, dat is dan weer een struikelblok. Maar dat mentale verhaal kan me gestolen worden als het hoofd en lichaam zou zijn van JBquote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit er nog op he!... Denk niet dat ik het mentaal verwerkt kan krijgen als jij ook wil spelen met JB lichaam
JB, je weet toch wel dat je op Fok bent hequote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou zeg
Zal nog eens iets aanbieden!
Wordt gelijk misbruik van gemaakt
nee geen misbruik, gebruik!..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou zeg
Zal nog eens iets aanbieden!
Wordt gelijk misbruik van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |