Idd. Ik weet het.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit dat perspectief bezien ben jij maar een preuts figuur als ik je FOK fotoboek zo zie...
Mooi, toplessfoto's zijn namelijk wat mij betreft meer dan voldoende. Dat sluit mooi aan dan...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef Kluts het volgende:
Idd. Ik weet het.
Ik doe niet aan beeldmateriaal mbt mijn sexleven.
Och, een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, toplessfoto's zijn namelijk wat mij betreft meer dan voldoende. Dat sluit mooi aan dan...
* handen naar kluts uitsteekt en lief aankijkt *quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, een kinderhand is gauw gevuld.
Alle meisjes die een foto in hun FoBo op fok hebben, willen toch neuken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit dat perspectief bezien ben jij maar een preuts figuur als ik je FOK fotoboek zo zie...
Ow, ik dacht dat dat voor alle meisjes op FOK gold...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
Alle meisjes die een foto in hun FoBo op fok hebben, willen toch neuken?
Jij hebt lef zeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* handen naar kluts uitsteekt en lief aankijkt *
Oja?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Oehquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt lef zeg.
*geeft een virtuele klap op je smoelwerk*
De los geslagenheidquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Een klap op je smoel kan je krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oeh
Ik denk je gaat snoepjes uitdelen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een klap op je smoel kan je krijgen.
In de context waarmee het vorige topic eindigde, was ie best leuk.quote:
Ik heb geen fuckbuddy...en zo erg vind ik dat nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de context waarmee het vorige topic eindigde, was ie best leuk.
Ik heb ook niks met voorbinddildo's maar vond het wel grappig.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik heb geen fuckbuddy...en zo erg vind ik dat niet
* Den_Haag kijkt weer eens in MLI's foboquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |