Psst, rijen bestaan niet met dit Sedan. Dus blijf jij maar lekker op je plekje staanquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* wijst naar achtereind van de rij *
Sedan dacht kennelijk andersquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*kuch* Ik van Sedan?? Voel jij eens aan je kopje....
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Psst, rijen bestaan niet met dit Sedan. Dus blijf jij maar lekker op je plekje staan
[..]
Sedan dacht kennelijk anders
Je hbet het druk vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:Bengeltje
JB
Kluts
Iemand venco nog gezien? en anders
* Den_Haag gaat nu weer aan het werk
En dan klagen over dat hij weleens wordt overgeslagen en dan mij overslaan met gedag zeggen, D_H toch. Oh nee, wacht, jij had dat beleid met alleen dames gedag zeggen hequote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:Bengeltje
JB
Kluts
Mij slaan, wees blij dat ik het je vertel.quote:
Geen Venco hier.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Den_Haag het volgende:
Bengeltje
JB
Kluts
Inderdaad, kregen sommige vrouw(en) rode wangetjes vanquote:Op woensdag 19 november 2008 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergeet deniet , die is erg in vandaag.
quote:
Ripley heeft er geen zin in blijkbaarquote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Ripley het volgende:
Men gaat hier toch niet romantisch doen he?
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Ripley het volgende:
Men gaat hier toch niet romantisch doen he?
Daar heb je gelijk in. Ik moet bij de TT altijd denken aan die keeper van Den Haagquote:
Ach je kunt ook heel romantisch iemand aan de voorbinder hangen, maar om nu te zeggen dat ik daar naar uitkijk, nee niet echt.. Maar ik heb het ook niet zo op een stuk rubber in de aars!quote:
Ik denk van maar weinig mensen, JB.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die TT is ook niet echt mijn ding...
Dan nog ziet het er raar uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef mrbox het volgende:
Het is mogelijk ook meer bedoeld voor girl on girl action
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef mrbox het volgende:
Het is mogelijk ook meer bedoeld voor girl on girl action
Gegeven dat het leven te kort is om alles te proberen vermoed ik dat dit specifieke punt op het lijstje "dat stel ik dan nog wel even uit" van vele aanwezige mannen terecht zal komen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Het is ook niet echt mijn ding. Maar opzich, je moet toch alles een keer proberen?
Hi T!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Tegan het volgende:
Het is ook niet echt mijn ding. Maar opzich, je moet toch alles een keer proberen?
met een andere vrouw, of uberhaupt dat hele voorbind gedoe?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou me zoooo ongemakkelijk voelen
Zou niet eens DURVEN denk ik
Pfff daar vraag je me wat, ik heb momenteel niet echt ff wat boven aanstaan. Dat zou ik dan ook naar toewerken omdat te gaan beleven / doen....quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef Tegan het volgende:
Hello B., box, en de rest.
Wat staat er dan bovenaan dat lijstje?
het laatste.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met een andere vrouw, of uberhaupt dat hele voorbind gedoe?
Voor mij als kijker heb ik weinig met het gevoel of het lekker is. Ik geloof best dat het lekker kan zijn, maar visueel kan ik er niet veel meequote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef Tegan het volgende:
Ach, het maakt niet uit hoe het eruit ziet, als het maar lekker is toch? Geen ervaring met een voorbinddildo trouwens.
Nee ok, maar het argument; ik vind het er niet uitzien, dus ik vind het niets, is een beetje raar. Ik zou al voldoening krijgen als man als je dat meisje dan ziet genieten oid. Haha, ik kan het niet echt uitleggen, beetje duidelijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Voor mij als kijker heb ik weinig met het gevoel of het lekker is. Ik geloof best dat het lekker kan zijn, maar visueel kan ik er niet veel mee
[slijmmodus]quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef Tegan het volgende:
Hello B., box, en de rest.
Wat staat er dan bovenaan dat lijstje?
Een man heeft er toch geen nodig lijkt mequote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok, maar het argument; ik vind het er niet uitzien, dus ik vind het niets, is een beetje raar. Ik zou al voldoening krijgen als man als je dat meisje dan ziet genieten oid. Haha, ik kan het niet echt uitleggen, beetje duidelijk?
* Bengeltje verlovingsring in de sloot gooit.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[slijmmodus]
Jij natuurlijk!
[/slijmmodus]
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:07 schreef Tegan het volgende:
@box & B. : Hehe. Ik zou ook echt niet weten wat er bovenaan mijn lijstje staat.
Ik heb wel een keer scharrel gepijpt terwijl hij reed, dat was iig voor hem wel een fantasie. We moesten 60km rechtdoor op de snelweg ofzo, en van het een komt het ander... Andersom had hij echt niet kunnen proberen, dan kan ik echt niet meer rijden, naast dat het ietsje onmogelijker is dan pijpen.
Snap ik. Maar als kijker dan. kwaakvaak vond het niet echt geil, twee vrouwen met voorbinddildo, en zonder wel. Maar voor mij maakt het (als ik zou kijken) eigenlijk niet uit, als ik die vrouwen zie genieten, vind ik dat al onwijs geil, ongeacht waardoor het komt.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een man heeft er toch geen nodig lijkt me
Wat veel blingbling.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
Helemaal nergens voor nodig. Ik deed een Mr. Box imitatiequote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje] verlovingsring in de sloot gooit. [ afbeelding
Echt veel drukker kan nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijk wat ik kreeg:
[ afbeelding ]
MrBox doet anders wel altijd lief, dus waarom plaag je hem zo?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal nergens voor nodig. Ik deed een Mr. Box imitatie
* Belsezar doet schoenen en broek uit en springt in de sloot.
Ach, het was donker, en rustig, en het duurde nou niet echt lang ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |