Kan ik niks over vinden...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:17 schreef FatalException het volgende:
Hyperdimensional Hydrodynamics:
Kun je svp uitleggen hoe je dat bedoelt ?quote:Elk hemellichaam heeft dubbele Tetrahedrons in zich (zie onderstaande afbeelding).
Is dit zomaar een stelling of zit er een logische onderbouwing achter ?quote:Op de hoeken van de "piramides" bevinden zich energiepunten, zoals de Red Spot op Jupiter, of de Bermuda Driehoek op aarde, Mekka, grote vulkanen en de Grote Piramide.
Wil je hier iets mee zeggen of post je zomaar een willekeurig plaatje ?quote:Hexagonal fractal/hyperdimensional design:
Het leuke is dat dromen een product zijn van dingen die je meemaakt als je wakker bent. Je ziet aardbevingen op het nieuws en dan kun je er wel eens over dromen. Merendeel van dit soort mensen leggen onnodige verbanden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef Tetrahedron het volgende:
Deze man heeft talloze dromen gehad die later echt uit bleken te komen. Geen vage dromen, maar gewoon concrete gebeurtenissen met plaatsnamen en data. Zoals een aardbeving in Tibet, schietpartijen op scholen, lokaties van vermiste personen en dergelijke.
Daarnaast zijn vorige posts van mij (zoals die asteroideinslag) ook werkelijk gebeurd. Ik zou zoiets alleen posten, als het ook werkelijk plaats gaat vinden.
dan heb je nog meer kans op een alien contactquote:Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef L.Denninger het volgende:
Stiekum hoop ik dat ik de oudejaarsloterij win maar de kans daarop is ook verwaarloosbaar
NIet echt, want het is vrij zeker dat iemand de oudejaarsloterij wint. Het is niet vrij zeker dat er alien contact komt.quote:Op maandag 1 december 2008 16:21 schreef Mailbox het volgende:
[..]
dan heb je nog meer kans op een alien contact
Wat goed , ik was het al vergeten .quote:Op woensdag 10 december 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
Ik schop m even omhoog.. en hoop dat de marsmannetjes zich aan de GMT houden.
Want die win ik!quote:Op maandag 1 december 2008 09:06 schreef L.Denninger het volgende:
Stiekum hoop ik dat ik de oudejaarsloterij win maar de kans daarop is ook verwaarloosbaar
Ze zitten alleen maar te spacen die gastenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:24 schreef MarMar het volgende:
Aliens zijn overigens volgens mij net blowers,
Valt geen afspraak mee te maken.
Volgens mij zijn het russen. Daarvan hebben we ook jarenlang gedacht dat ze zouden komen, maar die kwamen ook nietquote:Op woensdag 10 december 2008 09:24 schreef MarMar het volgende:
Aliens zijn overigens volgens mij net blowers,
Valt geen afspraak mee te maken.
- Dat de optie er was maar niet gebruikt werd.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:17 schreef L.Denninger het volgende:
Nu ben ik benieuwd met welk excuus Tetrahedron morgen aan gaat komen
Verkeerde kalender gebruikt ? Interplanetaire file ? Storm in een zwart gat ? Houtrot in de wormgaten ? Vergeten dat ze een tandartsafspraak hadden ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
- Dat de optie er was maar niet gebruikt werd.
Goed, dan maken we van jou de TRU-gek .. zoals ieder dorp zijn gek heeft.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik vanaf nu gewoon elke dag een topic openen dat de volgende dag de aliens komen !
En eentje erachteraan dat ze dit keer liever geen gebruik maakten van de kans !
De nieuwe Dromenvanger?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed, dan maken we van jou de TRU-gek .. zoals ieder dorp zijn gek heeft.
Aha, dus als ik hetzelfde doe als de TS ben ik gek.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed, dan maken we van jou de TRU-gek .. zoals ieder dorp zijn gek heeft.
haha inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, dus als ik hetzelfde doe als de TS ben ik gek.
Hm, wat jij daarmee impliceert over de TS bevalt me wel
Aangezien jij inmiddels ook een bekend gezicht bent hier, schaar ik jou ook onder een TRUér, net als Denninger...quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha inderdaad. Dit is overigens de eerste keer dat ik een TRU;er iets in twijfel zie trekken. Dat bevalt me ook wel
Oh dus je impliceert dat ik alles geloof wat tegen me aan word gehangen... bedankt! Hoezo, bestaan geen roze olifantjes?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:36 schreef Michielos het volgende:
je weet wat ik bedoel
ik formuleer hem nogmaals :
"haha inderdaad. Dit is overigens de eerste keer dat ik iemand die in paranormale fenomenen gelooft, iets in twijfel zie trekken op dit forum. Dat bevalt me ook wel
"
zo dan
Je gelooft inderdaad vrij absurde claims en fenomenen(waarvan sommige een totaal andere verklaring hebben zoals het "deja vu" verschijnsel waar je het in een vorige post over had).quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus je impliceert dat ik alles geloof wat tegen me aan word gehangen... bedankt! Hoezo, bestaan geen roze olifantjes?
Ufo's, ja die bestaan.. als in wat het woord betekent. Maar het noemen van een datum en hoopvol naar boven kijken is als de lotto winnen, not going to happen. Maar het zou kunnen natuurlijk, en dat What if.. vind ik amuzant! En jij ook, anders was je niet in dit topic.
Gelukkig maar, als we allemaal het zelfde zouden geloven bestond er geen diversiteit.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je gelooft inderdaad vrij absurde claims en fenomenen(waarvan sommige een totaal andere verklaring hebben zoals het "deja vu" verschijnsel waar je het in een vorige post over had).
De basis van geloof dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef Michielos het volgende:
ye maar ze zijn absurd en meestal niet onderbouwd nevertheless..
misschien was het SJefke wel!!! Niet altijd meteen aan een UFO ofzo denken hequote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Volgens mij zag ik net iets bewegen in de lucht
Je ziet ze vliegen jongen!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Volgens mij zag ik net iets bewegen in de lucht
Als eerste kerstdag op een zondag valt.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:30 schreef MarMar het volgende:
Is er overigens al een nieuwe optionele datum geprikt?
Amen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er word geroepen.
Nee, dan wordt de volgende datum bekend gemaakt.quote:
Met dat verschl dat er wel ergens iemand die prijs wint.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dus je impliceert dat ik alles geloof wat tegen me aan word gehangen... bedankt! Hoezo, bestaan geen roze olifantjes?
Ufo's, ja die bestaan.. als in wat het woord betekent. Maar het noemen van een datum en hoopvol naar boven kijken is als de lotto winnen, not going to happen. Maar het zou kunnen natuurlijk, en dat What if.. vind ik amuzant! En jij ook, anders was je niet in dit topic.
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat er word geroepen.
Tegen mij zeiden ze 31 december, 23:59 en 59 seconden ! Goed omhoog kijken allemaal !quote:Op woensdag 10 december 2008 16:05 schreef Michielos het volgende:
ja er zal vast en zeker ook niks komen. een volgend datumpje prikken dan maar.
ik heb van aliens vernomen dat er een UFO voorbij komt vliegen op 15 december omstreeks 15:00 allemaal kijken ok?
Ik vertiepte me, jij hoerige koudleesbitchquote:Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef Michielos het volgende:
dan komen in met grote getalen, een soort overneming, toch?
btw... zijden![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Tetrahedron het volgende:
Op 10 december 2008 zullen we het "allen aanschouwen", met de afbeelding van een UFO-achtig object. Dat is wat Brian Ladd, die voorspellende dromen archiveert, schrijft op zijn site.
Brian tekent elke ochtend zijn droom op papier, met teksten. Velen zijn reeds uitgekomen, en veel moeten nog uitkomen.
10 december, First contact?
Je hebt het verkeerd begrepen!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie is de volgende die zich belachelijk gaat maken?
Ik kreeg vandaag ook iets door, best een onheilspellende boodschap: "een hels vuur zal den hemel vullen en nederdalen"quote:Op woensdag 10 december 2008 16:12 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze 31 december, 23:59 en 59 seconden ! Goed omhoog kijken allemaal !
Iemand die zn nek uitsteekt vind ik niet belachelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie is de volgende die zich belachelijk gaat maken?
Daar is een sprookje over "de keizer en zijn nieuwe kleren"...quote:Op woensdag 10 december 2008 18:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd begrepen!
Alleen zij die er spiritueel voor openstaan hebben vandaag deze intergalactische ruimtewezens mogen aanschouwen. Omdat ze niet opereren binnen de door ons bewustzijn gecreëerde dimensie ziet niet iedereen ze.
Jeweettogh!
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daar is een sprookje over "de keizer en zijn nieuwe kleren"...
Ben benieuwd wat nu de nieuwe datum gaat wordenzullen we er een poll over maken?
Probeer je nou recht te lullen wat krom is? De "Grote Gebeurtenis" is de remake van een film?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Tetrahedron het volgende:
Kennelijk veroorzaakte de energie van de solide dat de film "The Day The Earth Stood Still" op 10 december uitkwam in de bioscoop. Deze film representeert bijna exact wat er in de realiteit zou moeten gebeuren. De manifestatie heeft dus niet op fysiek vlak plaatsgevonden maar op mentaal vlak. De film zal kennelijk mensen "bewuster" maken van hetgeen kan gebeuren.
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd begrepen!
Alleen zij die er spiritueel voor openstaan hebben vandaag deze intergalactische ruimtewezens mogen aanschouwen. Omdat ze niet opereren binnen de door ons bewustzijn gecreëerde dimensie ziet niet iedereen ze.
Jeweettogh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |