quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Dat weet geen mens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:50 schreef afcajos het volgende:
Whatsup met die nummering danwaar zitten we nu echt?
Mjaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:59 schreef Jenglejack het volgende:
afcajos, waar is je hossel topic van afgelopen weekend ?
Bwheh faalhaas, we moeten jou maar eens van dat voetstuk afhalen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
MjaWederom weinig bijzonders meegemaakt dit weekend
Jullie hebben zelf mij op dat voetstuk gezetquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh faalhaas, we moeten jou maar eens van dat voetstuk afhalen!![]()
Echte bazen smeren wekelijks gemiddeld een mosseltje of 3 flink door
Het zijn dan ook een stelletje mongolen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Echt niet cool om jezelf in de tt te blijven zetten
Of om te fucken met de nummering... Ik ga daar maar eens voor noten, kan je er af als je het een keer teveel doet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Daarom heb ik het ook niet gedaan, en toch ook weer wel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
He! De vorige fuckte met de nummering, ik heb het recht gezetquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Of om te fucken met de nummering... Ik ga daar maar eens voor noten, kan je er af als je het een keer teveel doet.
Hmm. Ik snap uberhaupt niet wat een nummering voor extra toevoeging heeft aan een topic?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Of om te fucken met de nummering... Ik ga daar maar eens voor noten, kan je er af als je het een keer teveel doet.
Ja inderdaad. Daar heeft hij een punt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap uberhaupt niet wat een nummering voor extra toevoeging heeft aan een topic?
Dan kun je later aan je kleinkinderen vertellen welke legendarische topics je hebt geopend op fokquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap uberhaupt niet wat een nummering voor extra toevoeging heeft aan een topic?
Nouquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aan de andere kant pwnen we wel hard als we in de 1000 zoveel zitten
Mooizo, kheb daar een hekel aanquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, inderdaad, het heeft niet veel meerwaarde, maar ach, het is wel leuk om te zien hoeveel SC's er zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij het modereren vanaf je mobiel is het anders keihandig, dan kan je niet copy/pasten en kan je in de notes zetten "Gaat weer heel ver over de schreef in KLB SC #XXX"quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar als ik 4,50 betaal om mijn notes in te zien, wil ik niet ook nog eens zelf het topic op te hoeven zoeken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het modereren vanaf je mobiel is het anders keihandig, dan kan je niet copy/pasten en kan je in de notes zetten "Gaat weer heel ver over de schreef in KLB SC #XXX"
Ohja. Nou als nummering niet bestond had je waarschijnlijk in de notes gezet dat er weer iemand te ver gaat in de KLB SC en dan had het qua consequenties toch niet uitgemaakt in welk SC topic ze over de schreef gingen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het modereren vanaf je mobiel is het anders keihandig, dan kan je niet copy/pasten en kan je in de notes zetten "Gaat weer heel ver over de schreef in KLB SC #XXX"
Nou ja, we hebben wel graag hard bewijs in de notes, anders kunnen we niet bannen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ohja. Nou als nummering niet bestond had je waarschijnlijk in de notes gezet dat er weer iemand te ver gaat in de KLB SC en dan had het qua consequenties toch niet uitgemaakt in welk SC topic ze over de schreef gingen.
Oke.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben wel graag hard bewijs in de notes, anders kunnen we niet bannen.
En daarbij, bij een reeks hoort in principe nu eenmaal een nummering. Kan je de jubileumdeeltjes vieren
Maar met de nummering van deze reeks is het al een keer fout gegaan, ze gingen van 80 naar 180 ofzo, geloof ik.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik krijg lekker toch nooit notes
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
kan igen of stomme-eend niet ff nakijken waar we zitten....ik heb er een note voor over!!!!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, nou ik sta al heel lang op 10!
quote:
De eerste post van Kali-Mist1quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef afcajos het volgende:
doodstraf aan de mensen die rihanna lelijk vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste post van De_Ananasquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
5 mei, 20:15 vak421....JAWEL!!!!!![]()
![]()
Gaan we ze ff voetballes geven in de arena!!
De eerste post van Breathtakingquote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
Tevez is bij mij een uitermate groot talent net als Adu (fm 2005). En in 2002 waren VdV Heitinga en Jan Wuytens (PSV).
De eerste post van BobbyBquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
Weetje, het is een leuk forum hoor =)
En het is gewoon een andere leeftijdscategorie dan hier, zo werkt dat.
Toen jullie 13 waren wilden jullie toch ook niet over het nieuws praten, het belangrijkste was ook dat je wist hoe je een lekker chickie kon scoren.
(Ookal lijkt dat op een vreemde manier nog steeds jullie nr 1 prioriteit)
Er is helemaal geen reden tot het 'verneuken' van Ellegirl, voor zover dat al kan,
er zitten genoeg meisjes op die prima in staat zijn tot het negeren van dit soort gedrag.
Ik kan het weten want ik ben er 1 van.
En waarom ik hier dan post terwijl ik het negeer?
Omdat ik even mijn standpunt kwijt wilde.
Is het niet verschr-ik-ke-lijk volwassen?
Ik wou een apart topic openen maar had niks te klagenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Waarom doet me dit denken aan een "Vinyl is beter dan CD" of "FireFox is beter dan IE" topic? Grow up, ofzo![]()
Het ligt er maar net aan wat voor een scherm je hebt en wat je ermee wilt gaan doen. Natuurlijk zal een 200 euro schermpje van de Aldi lang niet zo mooi zijn als een IIyama CRT scherm...
Ik heb ook een TFT en kan niet anders zeggen dat ik er tevreden over ben, ik heb lang niet meer zo'n last van mijn ogen... kruip ik nu achter een CRT, krijg ik er meteen last van.
Anders doe je even iets zinnigs op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
De eerste post van Afcajos
Under my umbrella
[..]
De eerste post van Kali-Mist1
AFC Ajax-topic #977
[..]
De eerste post van De_Ananas
Helden uit Championship Manager. Hoe doen ze het nu?
[..]
De eerste post van Breathtaking
Ellegirl.
[..]
De eerste post van BobbyB
TFT kopen
[..]
Ik wou een apart topic openen maar had niks te klagenoude topics doorlezen sochtends in bedje
maar bij dezede entree`s van (een paar) KLB-SC bazen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
die kun je toch gewoon bij de Gall & Gall halen en volgens mij ook bij de Super de boer.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Under my umbrella
[..]
AFC Ajax-topic #977
[..]
[..]
Ellegirl.
[..]
TFT kopen
[..]
Ik wou een apart topic openen maar had niks te klagenoude topics doorlezen sochtends in bedje
jij baalt gewoon dat je er niet bij staatquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders doe je even iets zinnigs op de vroege ochtend.
We zijn allemaal gangsters uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik vind die van bobbyB ook wel coolen Kali-mist1
Geilquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef IQM het volgende:
[..]
En je derde post ofzo was een foto van jezelf.
quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef pietjepukel het volgende:
ik heb wat gemist wat is er met hilde aan de hand????
Ik was toen al grappig as hell.quote:Op zondag 17 september 2006 20:53 schreef IQM het volgende:
Vijf vingers.
en over een jaar of 2 gaat er ook een newbie zijn die mijn allereerste post opzoektquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zijn allemaal gangsters uiteraard.
Lol, mijn 1e post gelijk een bazenpost!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Under my umbrella
[..]
AFC Ajax-topic #977
[..]
[..]
Ellegirl.
[..]
TFT kopen
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Ik was heel braaf in het begin
Nu reageer ik bijna overal cynisch en zeurderig op
Kep gister zoeen nummer gescoordquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:29 schreef Florian_ het volgende:
hm als je dr aantrekkelijk vond en dr nog een keer wilt zien kun je er op ingaan, anders, gewoon niet terugbellen
Ik ben het cynisme hemzelve.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Nou, lachen met jou hoor!quote:
Haha, ik ging vroeger altijd heel serieus op alles in, vooral lekker kankeren in verkeerstopicsquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Zal ik je eens een geheimpje vertellen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
en over een jaar of 2 gaat er ook een newbie zijn die mijn allereerste post opzoekt
en ja daar fap ik op![]()
![]()
![]()
BOEIE!!!!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol, mijn 1e post gelijk een bazenpost!
Jaquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje vertellen?misschien is het je niet opgevallen maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEEN JE?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[..]
Kep gister zoeen nummer gescoord
jou eerste post
Ik vind één Ellegirl-meisje wel genoeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Janee serieus, iedereen post daar overal foto's.
Ga maar zoeken naar geile chicks:
http://forum.ellegirl.nl
Oeh en zij hadden onze gearresteerde mooiboy ook ontdekt:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513498
ik verveelde me net een beetje en denk '' is kijken waar toffe klb-sc bazen als eerst poste''quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
leuk hoor, daar niet van, MAAR WAT IS GVD HET DOEL VAN DIT HELE EUVEL??!!??!?!?!?!
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
MjaWederom weinig bijzonders meegemaakt dit weekend
Hihi tsjaquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat topic op ellegirl forum!
Ik lees eigenlijk alleen maar hahahahahhahaha in elke post.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik verveelde me net een beetje en denk '' is kijken waar toffe klb-sc bazen als eerst poste''en toen had ik er 5 en maakte ik daar een post van
leek me leuk....
hoef je niet meteen boos te doen![]()
![]()
![]()
ben je nog steeds actief op het forum van ellegirl?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:46 schreef Skaff-a het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513619
en dit valt onder de catogorie ''serieus'' _________
quote:mijn ex heeft ineens hyves gemaakt terwijl hij zei dat hij dat NOOOOOOIT zou doen
en nu zit hij mijn hele familie toe te voegen behalve mij
HOE BEDOEL JE WISPELTURIGE ELLE-MUTS!!!@!212!LOLLEREINZTEFALPANOPJEBEKSLETNOESHOER2!@12quote:en of ik hem los moet laten
maarja het is wel moeilijk.
ik wil hem gewoon zo graag zoenen en vasthouden en van hem houden
maar het kan niet meer. maarja hij is een klootzak i don't need him
joa moar jie vleukte tegen mien donder anquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kali in CAPS is niet boos, kali in CAPS is kali in CAPS...
Whehe, jij gaat meteen naar love&sexquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:46 schreef Skaff-a het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513619
en dit valt onder de catogorie ''serieus'' _________
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggenJe hebt een piraten partij meegemaakt in een cafe.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
joa moar jie vleukte tegen mien donder an
nou ik voel me eigenlijk vet kutquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..];d;D:d;D::SD!!!!!!!!!!!111111111111!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
misschien is het je niet opgevallen maar:Het zijn gewoon kutusers, ze hebben zich niet alleen voor KLB geregistreerd maar voor heel FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ben je nog steeds actief op het forum van ellegirl?NeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kutusers, ze hebben zich niet alleen voor KLB geregistreerd maar voor heel FOK!
DUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, jij gaat meteen naar love&sex!
Wees blij, nu hoef je de echte bagger alleen in KLB op te ruimen anders zou het overal een zooitje zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kutusers, ze hebben zich niet alleen voor KLB geregistreerd maar voor heel FOK!
en wij mogen jou geen kut mod of lama noemenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is verkering, ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:50 schreef Breathtaking het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=502552
Kijk jongens, DIT noemen we nou support!
737 reacties omdat de verkering van één meisje over is.
Tja, ik zou ook beledigd zijn als iemand me mod noemt terwijl ik FA ben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
en wij mogen jou geen kut mod of lama noemen
Mwoahquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:50 schreef IQM het volgende:
Zeg nou zelf, Bt. FOK! is toch vele malen toffer dan Ellegirl?
Breath zit zichzelf te quoten!!1!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513593
Hahaha
'duurt 2,34987 seconde bij mij ja je moet de stopwatch er even bij maar dan heb je ook wat'
hoelang schok jij ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513593
Hahaha
'duurt 2,34987 seconde bij mij ja je moet de stopwatch er even bij maar dan heb je ook wat'
Ja, maar of ze de waarheid vertelden....quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoahdaar waren ze wel liever tegen me hoor
!
care___quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook beledigd zijn als iemand me mod noemt terwijl ik FA ben.
quote:duurt 2,34987 seconde bij mij
ja je moet de stopwatch er even bij maar dan heb je ook wat
quote:ik voel me zeker aangetrokken tot meisjes
en wil ook heel graag nog een keer met een meisje in bed belanden
Het zwarte schaap is het sterkste van de kuddequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=512233
Dit dan, wat geilheid op de vroege morgen?
same here....quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:00 schreef Florian_ het volgende:
Post gewoon even tieten ofzo
Ik ga toch niet op m'n werk zitten met forum.ellegirl op mn beeldscherm_!
JOAH LATEN WE DAT DOEN WHAHAHAH. ZO VAN, IK BEN ZWANGER EN DAN IEDEREEN ZEGGEN "DAN LAAT JE TOCH IEMAND IN JE BUIK TRAPPEN!111:Dquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:00 schreef Skaff-a het volgende:
zullen we allemaal een account aanmaken en die hele site vol baggeren
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:00 schreef Florian_ het volgende:
Post gewoon even tieten ofzo
Ik ga toch niet op m'n werk zitten met forum.ellegirl op mn beeldscherm_!
Ja doe dat vooral. Dan lok je nog meer meisjes zoals ik deze kant opquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:00 schreef Skaff-a het volgende:
zullen we allemaal een account aanmaken en die hele site vol baggeren
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Kopbal het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=511369
Daarom juist.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja doe dat vooral. Dan lok je nog meer meisjes zoals ik deze kant op
het was een garpjequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
JOAH LATEN WE DAT DOEN WHAHAHAH. ZO VAN, IK BEN ZWANGER EN DAN IEDEREEN ZEGGEN "DAN LAAT JE TOCH IEMAND IN JE BUIK TRAPPEN!111:DOF ZO VAN "IK BEN EEN MEISJE VAN 13 EN IK BEN VERKRACHT" EN DAN ZO IEDEREEN PEDOBEARS POSTEN ":D
!!11EINZ
geen probleem? jij bent KLB-SC baas, je SCHIJNT lekker te zijn en je SCHIIJNT fotos te postenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja doe dat vooral. Dan lok je nog meer meisjes zoals ik deze kant op
en je blowt ook nog isquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
geen probleem? jij bent KLB-SC baas, je SCHIJNT lekker te zijn en je SCHIIJNT fotos te posten
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
geen probleem? jij bent KLB-SC baas, je SCHIJNT lekker te zijn en je SCHIIJNT fotos te posten
Dankje dankjequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zou jou sig en opeens vraag ik mij weer af, wat de fuck is er met tomasson aan de hand ?quote:
Hehe, vandaar ook de sig. Die kan ik zo het hele jaar laten staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zou jou sig en opeens vraag ik mij weer af, wat de fuck is er met tomasson aan de hand ?Geblesseerd zeker? tot hoelang nog dan..
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het wordt er alleen maar mooier op!
ik vroeg het me afquote:
Waarom sta ik in die lijstquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef Florian_ het volgende:
01. 329 Broekpaling
14. 132 Zotheid
15. 129 Florian_
20. 106 gers
22. 104 Breathtaking
25. 098 4EverBlackEyed
26. 095 Jenglejack
33. 085 Kali-Mist1
41. 076 Noorsbloed
66. 060 BobbyB
71. 057 jordeeeh
77. 053 boem-dikkie
93. 048 BigKahuna
quote:
Ze?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
.......wtf 329 op één dag?Gaat ze tong achterna?
Neen, ik weet enkel dat ie hier lurkt, daaromquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je wordt door florian akls klb-sc gezien....
Die 'chick' heeft gewoon een broekpaling hoor..quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
.......wtf 329 op één dag?Gaat ze tong achterna?
Opgelucht?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
DE SC IS FOKKING SAAI AAN HET WORDEN MET AL DIE GASTEN DIE MAAR WAT LOPEN AAN TE MODDEREN EN NA GVD 3 POSTS METEEN GAAN HUILEN OM HUN UI IN DE OP OF GEWOON ALLE REGELS NEGEREN (DE ONGESCHREVEN) EN HUN UI ZELF IN DE WIKI GAAN PLANTEN!!!!!!!!!!!!
EN NOU NIET ALLEMAAL GAAN HUILEN EN ROEPEN "EN IK DAN???"JA GVD...OOK JIJ!!!!!!!!!!!!!!
IK WORDT ER EEN BEETJE MOE VAN, HOOR HET AL EEN TIJDJE AAN MAAR HET IS HIER GVD EEN TREND AAN HET WORDEN.....
"OPEN ER EEN TOPIC OVER!" NEE, GVD, TIEF GEWOON OP!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZO HEHE...DAT LUCHT OP!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
DE SC IS FOKKING SAAI AAN HET WORDEN MET AL DIE GASTEN DIE MAAR WAT LOPEN AAN TE MODDEREN EN NA GVD 3 POSTS METEEN GAAN HUILEN OM HUN UI IN DE OP OF GEWOON ALLE REGELS NEGEREN (DE ONGESCHREVEN) EN HUN UI ZELF IN DE WIKI GAAN PLANTEN!!!!!!!!!!!!
EN NOU NIET ALLEMAAL GAAN HUILEN EN ROEPEN "EN IK DAN???"JA GVD...OOK JIJ!!!!!!!!!!!!!!
IK WORDT ER EEN BEETJE MOE VAN, HOOR HET AL EEN TIJDJE AAN MAAR HET IS HIER GVD EEN TREND AAN HET WORDEN.....
![]()
ook jij bent met maar 1 post begonnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
![]()
Kali, we hoeven hier geen mieterige huilhomo'squote:
Ik voel me verkrachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Die 'chick' heeft gewoon een broekpaling hoor..
is het padlarf?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef Jenglejack het volgende:
Die persoon in kwestie is al meerdere malen uit de OP gehaald, maar het is een volhoudertje.. Op dit moment staat het er niet in.
Damsco denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef Jenglejack het volgende:
Die persoon in kwestie is al meerdere malen uit de OP gehaald, maar het is een volhoudertje.. Op dit moment staat het er niet in.
Ja, en dat is ook het probleem.quote:
PM diegene dan , beetje het topic te vernaggelen met je boze gezwets!quote:
Of je tyft zelf op, je bent zelf nou ook niet zo'n aanwinst voor deze SC zoals eens te meer uit deze post van je blijktquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
![]()
Ik vind anders van wel, puhquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je tyft zelf op, je bent zelf nou ook niet zo'n aanwinst voor deze SC zoals eens te meer uit deze post van je blijkt
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je tyft zelf op, je bent zelf nou ook niet zo'n aanwinst voor deze SC zoals eens te meer uit deze post van je blijkt
Niel Remlof, ik droomde vannacht over het feit dat wij een biertje dronken en jij mij zomaar perma-bandequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Pauper, doe dan een UI van de tetten van Keeley Hazell ofzo, niet zo'n pixelbreiquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef Skaff-a het volgende:
ik heb m`n UI veranderd.
wijzigt dat automatisch in de OP want ik waag het niet om het zelf te doen nu
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:48 schreef Skaff-a het volgende:
ik heb m`n UI veranderd.
wijzigt dat automatisch in de OP want ik waag het niet om het zelf te doen nu
uit elke post en reacties op die post blijkt dat jij beter weg kan blijven uit de klb-sc maar je blijft ook maar terug komenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
gvd IP verkeerdquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
uit elke post en reacties op die post blijkt dat jij beter weg kan blijven uit de klb-sc maar je blijft ook maar terug komen
onkruid
remlof is persoonlijk agent van deze SC.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:53 schreef Jenglejack het volgende:
Eindelijk een keer die remlof in 'levende' lijve zien posten.
Maar t was niet echt een genot
Dat is echt het laatste wat ik verwacht van jouquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:54 schreef RickoKun het volgende:
IK GA WEG, IK HEB ER GENOEG VAN GODVERDOMME!!!!!!!!!!!
ik moet een oud vrouwtje gaan helpen ivm vrijwilligerswerk ivm school![]()
Volgens mij heeft <een zekere gebruiker> altijd zo'n leuk plaatje .quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
remlof is persoonlijk agent van deze SC.
en onkruid
en een lama
daar moet wel een leuk plaatje van te maken zijn
de lama van NBquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:57 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat ik verwacht van jou![]()
Veel plezier
[..]
Volgens mij heeft <een zekere gebruiker> altijd zo'n leuk plaatje .
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niel Remlof, ik droomde vannacht over het feit dat wij een biertje dronken en jij mij zomaar sperma-bande
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij hebt een zware dag he, met al die taalfouten van mede sc-ers???
Kom om kwart voor 1 even naar VVV, dan heb ik pauze namelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:58 schreef Skaff-a het volgende:
wazige morgen gehad
nu al
in de heilige overtuiging dat ik de trein van half 10 moest hebben om half 11 op school te zijn zet ik mijn wekker half 9.
wanneer de wekker klinkt ben ik wakker om vervolgens weer om kwart voor 10 wakker te worden
ik maar even snel kijken welk vak ik mis, mis ik opeens geen vak en hoef ik pas half 3 op school te zijn ipv half 11
apart maar wel chill
oh jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat hij het topic heeft gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
oh ja, ik ben ziek en om er even uit te zijn besloot ik even te gaan rijden en sta nu in de monsterfile op de a4
dan vertrek ik net naar schoolquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom om kwart voor 1 even naar VVV, dan heb ik pauze namelijk
al iets beter maar nog niet echt heel veel. Hoe lang is die file? Sta echt al 10 zo goed als stil bij hoogmadequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nog steeds zo ziek joh? kut man?
Er zijn op dit moment 6 meldingen, waarvan 4 files (18 km)quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
al iets beter maar nog niet echt heel veel. Hoe lang is die file? Sta echt al 10 zo goed als stil bij hoogmade
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, gisteren stond ik te wachten voor de trein.Staat er zo'n wijf voor me met een shirt waarbij de rug bloot ligt. Zit die kutrug helemaal vol met puisten.
![]()
![]()
![]()
ik zat gister met 3 paupers in de trein die zaten te pochen met hoe hoog hun boetes wel niet warenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, gisteren stond ik te wachten voor de trein.Staat er zo'n wijf voor me met een shirt waarbij de rug bloot ligt. Zit die kutrug helemaal vol met puisten.
![]()
![]()
![]()
hierna gingen ze verder discussiëren over het feit dat als je nu 500 euro boete heb je al 15 dagen moet zitten terwijl dat vroeger 3000 euro wasquote:Ik weiger kaartjes te kopen. Als zo`n kuthomo van de ns komt kan ie m`n reet likken. ik weiger beleefd te zijn *steekt middelvinger op*
ow ik las kwart over 1quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, want je moet de trein van half 2 hebben.
kutsmoesjes, kom. nu.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ow ik las kwart over 1maar alsnog moet ik nu nog douchen e.d.
KOM KLAAR EN EET JE EIGEN SPERMA OP!!!11!!!111quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
ik sta hier al langer dan 20 min. Gelukkig is de tank vol, heb ik een oplader voor mn mobiel en doet de kachel het. Maar iets te eten of drinken zou leuk zijn
Een droge bek hoort bij griep he?
Waar sta je dan ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
ik sta hier al langer dan 20 min. Gelukkig is de tank vol, heb ik een oplader voor mn mobiel en doet de kachel het. Maar iets te eten of drinken zou leuk zijn
Een droge bek hoort bij griep he?
neequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KOM KLAAR EN EET JE EIGEN SPERMA OP!!!11!!!111
Vind ik nou jammer van je dat je zulke opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KOM KLAAR EN EET JE EIGEN SPERMA OP!!!11!!!111
vlak voor de oprit Roelofarendsveen. Sta hier al zeker een kwartierquote:
en een fijne dag nog allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Skaff-a het volgende:
beste mensen het was me weer een waar genoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Dat jij dat soort dingen uit je hoofd weet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment 6 meldingen, waarvan 4 files (18 km)
A4 Delft - Amsterdam
ter hoogte van knp. Prins Clausplein
omleiding ingesteld in verband met een ongeval
Verkeer richting Amsterdam volg Utrecht (A12 en A2).
tussen Hoogmade en Hoofddorp
9 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer door een ongeval
tussen Nieuw-Vennep en Hoofddorp
wegafsluiting in verband met een ongeval
A4 Amsterdam - Delft
tussen Hoofddorp en Nieuw-Vennep
2 km stilstaand verkeer (vertraging: ca. 10 min)
A15 Gorinchem - Nijmegen
tussen Meteren en Wadenoijen
3 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A44 Wassenaar - Amsterdam
tussen Kaag-Dorp en knp. Burgerveen
4 km stilstaand verkeer door een ongeval op aansluitende
wat een held is k-m ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat jij dat soort dingen uit je hoofd weet.
Geen idee, maar man, man, man, wat zag het er ranzig uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ze was ze aan het bevriezen???
Dat zijn de echte helden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik zat gister met 3 paupers in de trein die zaten te pochen met hoe hoog hun boetes wel niet waren
één van de heren had 6000 euro aan boetes enkel voor het niet kopen van kaartjes
[..]
hierna gingen ze verder discussiëren over het feit dat als je nu 500 euro boete heb je al 15 dagen moet zitten terwijl dat vroeger 3000 euro was
EN TOEN ZE GECONTROLEERD WERDEN DEDEN ZE POESLIEF EN HADDEN ZE ALLE 3 EEN KAARTJE
wees blij dat wij het wetenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wetene emimich en remlof dat al?
Ik zit in Rotterdam met een broodje krabsalade en oude kaas.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vlak voor de oprit Roelofarendsveen. Sta hier al zeker een kwartier
Waar sta jij?
En waar blijven de broodjes en koffie?
Ja wat een held he.quote:
quote:
picsquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
I know...ik was erbij op die bewuste 18 oktober!
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:30 schreef gers het volgende:
maar kom je dan niet vast te zitten met je schaamhaar
mijn haartjes tijdens de gangbangquote:
Beter dan jouw eigengeilerij!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef padlarf het volgende:
Ben ik verdomme 3 uurtjes weg, baggeren jullie het hele topic vol met ellegirl gehoer
Dat is waarquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beter dan jouw eigengeilerij!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beter dan jouw eigengeilerij!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef Emimich het volgende:
Zou BT nu eigenlijk nog wel door de metaaldetector komen zonder bepaalde verplichte visitatie?
Je blijft er ook maar over doorgaan, hè... Ik durf te wedden dat je er niet eens over durft te beginnen, recht in haar gezicht bij de meet. Oh, wacht, jij durft niet eens te komen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef Emimich het volgende:
Zou BT nu eigenlijk nog wel door de metaaldetector komen zonder bepaalde verplichte visitatie?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BOEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZIJN WE WEER VRIENDJES OF BEN JE NOG STEEDS BEUS?????
Jij zou vader moeten worden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ik ben nooit oprecht boos, vaker teleurgesteld.
Je zit onder de plak, internet white knight.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef IQM het volgende:
Je blijft er ook maar over doorgaan, hè... Ik durf te wedden dat je er niet eens over durft te beginnen, recht in haar gezicht bij de meet. Oh, wacht, jij durft niet eens te komen!
Dat vind jij treurig gedrag? Jij hebt 't in je ondertitel staan, je hebt al meerdere posts besteed aan Bt en haar piercing, je hebt jezelf er nog speciaal voor gequoot en gaat er gewoon mee door, ook al had Bt aangegeven er alles behalve van gecharmeerd te zijn. Als er iemand geobsedeerd is, ben jij dat wel. Waarom kan je haar niet met rust laten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je zit onder de plak, internet white knight.
Ga anders samen met holmaatje Sackboy snel het topic volspammen als de dame in kwestie daar om vraagt. Treurig gedrag.
Get your facts straight. Er is helemaal niemand opgetrommeld. Bt is niet eens aanwezig en ik weet niet eens of ze het wel kan waarderen wat ik doe. Maar daar gaat het niet om. Het gaat me gewoon om jouw aanhoudend zuigende, trollende gedrag tegenover mede SC-forummers. Ik heb ook even gereld met Juup, maar nu hoor je mij er ook niet meer over. Been there, done that.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef Emimich het volgende:
Die grenzeloze hypocrisie van enerzijds het doodleuk posten maar anderzijds wel woedend worden als er dan een linkje naar wordt geplaatst staat me gewoon niet aan. Typerend om dan te zien dat er een paar lakeien worden opgetrommeld die naar hun proletarische stand handelen.
Laten we even bij de feiten blijven:quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef IQM het volgende:
Dat vind jij treurig gedrag? Jij hebt 't in je ondertitel staan, je hebt al meerdere posts besteed aan Bt en haar piercing, je hebt jezelf er nog speciaal voor gequoot en gaat er gewoon mee door, ook al had Bt aangegeven er alles behalve van gecharmeerd te zijn. Als er iemand geobsedeerd is, ben jij dat wel. Waarom kan je haar niet met rust laten?
Dit heeft voor mij niks met Bt te maken. Als het om een andere KLB-SC'er ging, had ik precies hetzelfde gereageerd.
Echt, hoe meer ik lees van jouw hand, hoe meer ik het beeld van een schuchtere jongen met gebrek aan ervaring met meisjes vervuld zie worden.
Inderdaad:quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef IQM het volgende:
Get your facts straight. Er is helemaal niemand opgetrommeld. Bt is niet eens aanwezig en ik weet niet eens of ze het wel kan waarderen wat ik doe. Maar daar gaat het niet om. Het gaat me gewoon om jouw aanhoudend zuigende, trollende gedrag tegenover mede SC-forummers. Ik heb ook even gereld met Juup, maar nu hoor je mij er ook niet meer over. Been there, done that.
En voor zover ik weet heeft zij er híér toch niks over gezegd? Het 'doodleuk posten' deed ze in een topic dat speciaal daarvoor was bestemd...
quote:Op maandag 17 november 2008 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Heeel grappig ja.
Maak vooral nog een paar hilarische opmerkingen of begin een discussie over piercings ofzo want dit topic mag nu wel eens vol zitten van mij.
quote:Op maandag 17 november 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
Opvulpost.
Dwaas.quote:
quote:
Ben ik geroepen door Bt? Nee.quote:op·trom·me·len trommelde -, h -getrommeld met alle beschikbare middelen bijeenroepen
Ik weet niet meer wanneer je precies de link plaatste, maar ik doelde met bovenstaande op dit trieste gedrag:quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Laten we even bij de feiten blijven:
Direct nadat ik de link plaatste, vond het uiterst betreurenswaardige gedrag van jouw kant plaats. Van mijn kant was er nog totaal niets gebeurd, dus die reactie was totaal niet gerechtvaardigd. Sterker nog, daarmee hebben jullie het uit proportie laten groeien.
Wat is er in godsnaam mis met een piercing below the belt anno 2008? Ik weet het niet maar schijnbaar weet jij het wel.
Poging tot rellen. Niemand reageert, dus quoot je jezelf nog maar eens:quote:Op maandag 17 november 2008 19:31 schreef Emimich het volgende:
BT heeft een vaginale piercing!!!111!1!11!1
quote:
Bt vraagt waarom het je boeit en laat met haar PI en tegenover Bp duidelijk merken dat ze er niet van gediend is.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom boeit het je zo Emimich?
quote:
En toch blijf je ermee doorgaan. WHY? Is het zo moeilijk om iemand met rust te laten als diegene al heeft aangegeven er niet van gediend te zijn?quote:
Hoe noem je dit dan?quote:Ad-hominems versterken overigens je argumentatie niet.
quote:Je zit onder de plak, internet white knight.
Ga anders samen met holmaatje Sackboy snel het topic volspammen als de dame in kwestie daar om vraagt. Treurig gedrag.
Mag ik vragen welk opleidingsniveau je volgt als je met behulp van de definitie van de Dikke van Dale probeert te redeneren?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef IQM het volgende:
Ben ik geroepen door Bt? Nee.Nog meer zogenaamde punten om te maken of vind je het zo wel weer genoeg? Zet jezelf vooral niet verder voor schut.
Met je "Dwaas".!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Emimich het volgende:
Categorie Users
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: afcajos
De all-round interessantste user om te volgen op FOK!: Beauregard
De all-round origineelste topicopener: Chriz2k
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?: postmortum
Waardevolste aanwinst voor FOK!: Emimich
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: Dayuum
Grootste baggeraar van FOK!: Broekpaling
Grootste FB-Huillie: Emimich
Leukste relschopper: Emimich
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Baronpils
Meest behulpzame user: de_boswachter
De populairste user: Juup
Creatiefste user: afcajos
Meest humorvolle user: chriz2k
Meest serieuze user: Crane
Liefste user: Viking84
De vriendelijkste/ aardigste user: MASD
Beste discussievoerder op FOK!: Emimich
De intelligentste user: Emimich
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts: Chriz2k
De geloofwaardigste user: de-boswachter
Beste nieuwkomer 2008: Emimich
Meest irritante user: Sackboy
Meest aandachtsgeile user: jordeeeh
De meest trouwe user: Broekpaling
Fanatiekste nachtbraker op FOK!: Noorsbloed
Meest ondergewaardeerde user: Baronpils
Meest overgewaardeerde user: IGM
Meestbelovende user voor het komend jaar: Devvie
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2008: Breathtaking
Zuurste Ex-crewlid : Juup
Okay:quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, meer lijstjes en laat de KLB-users zegevieren!
Edit: en ja
Godver, komt natuurlijk precies na een tieten postquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:46 schreef padlarf het volgende:
Godallejaezus, net als je dacht dat het niet triester kon...
Hey, look at me!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Okay:
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: Emimich
Meest irritante user: Emimich
Meest aandachtsgeile user: Emimich
Danke, vul ook even je eigen in!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:52 schreef Jenglejack het volgende:
GOede lijst eminich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |