quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Dat weet geen mens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:50 schreef afcajos het volgende:
Whatsup met die nummering danwaar zitten we nu echt?
Mjaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:59 schreef Jenglejack het volgende:
afcajos, waar is je hossel topic van afgelopen weekend ?
Bwheh faalhaas, we moeten jou maar eens van dat voetstuk afhalen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
MjaWederom weinig bijzonders meegemaakt dit weekend
Jullie hebben zelf mij op dat voetstuk gezetquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh faalhaas, we moeten jou maar eens van dat voetstuk afhalen!![]()
Echte bazen smeren wekelijks gemiddeld een mosseltje of 3 flink door
Het zijn dan ook een stelletje mongolen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Echt niet cool om jezelf in de tt te blijven zetten
Of om te fucken met de nummering... Ik ga daar maar eens voor noten, kan je er af als je het een keer teveel doet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Daarom heb ik het ook niet gedaan, en toch ook weer wel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
He! De vorige fuckte met de nummering, ik heb het recht gezetquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Of om te fucken met de nummering... Ik ga daar maar eens voor noten, kan je er af als je het een keer teveel doet.
Hmm. Ik snap uberhaupt niet wat een nummering voor extra toevoeging heeft aan een topic?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Of om te fucken met de nummering... Ik ga daar maar eens voor noten, kan je er af als je het een keer teveel doet.
Ja inderdaad. Daar heeft hij een punt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap uberhaupt niet wat een nummering voor extra toevoeging heeft aan een topic?
Dan kun je later aan je kleinkinderen vertellen welke legendarische topics je hebt geopend op fokquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap uberhaupt niet wat een nummering voor extra toevoeging heeft aan een topic?
Nouquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aan de andere kant pwnen we wel hard als we in de 1000 zoveel zitten
Mooizo, kheb daar een hekel aanquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, inderdaad, het heeft niet veel meerwaarde, maar ach, het is wel leuk om te zien hoeveel SC's er zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij het modereren vanaf je mobiel is het anders keihandig, dan kan je niet copy/pasten en kan je in de notes zetten "Gaat weer heel ver over de schreef in KLB SC #XXX"quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar als ik 4,50 betaal om mijn notes in te zien, wil ik niet ook nog eens zelf het topic op te hoeven zoeken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het modereren vanaf je mobiel is het anders keihandig, dan kan je niet copy/pasten en kan je in de notes zetten "Gaat weer heel ver over de schreef in KLB SC #XXX"
Ohja. Nou als nummering niet bestond had je waarschijnlijk in de notes gezet dat er weer iemand te ver gaat in de KLB SC en dan had het qua consequenties toch niet uitgemaakt in welk SC topic ze over de schreef gingen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij het modereren vanaf je mobiel is het anders keihandig, dan kan je niet copy/pasten en kan je in de notes zetten "Gaat weer heel ver over de schreef in KLB SC #XXX"
Nou ja, we hebben wel graag hard bewijs in de notes, anders kunnen we niet bannen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ohja. Nou als nummering niet bestond had je waarschijnlijk in de notes gezet dat er weer iemand te ver gaat in de KLB SC en dan had het qua consequenties toch niet uitgemaakt in welk SC topic ze over de schreef gingen.
Oke.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben wel graag hard bewijs in de notes, anders kunnen we niet bannen.
En daarbij, bij een reeks hoort in principe nu eenmaal een nummering. Kan je de jubileumdeeltjes vieren
Maar met de nummering van deze reeks is het al een keer fout gegaan, ze gingen van 80 naar 180 ofzo, geloof ik.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
Ik krijg lekker toch nooit notes
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
kan igen of stomme-eend niet ff nakijken waar we zitten....ik heb er een note voor over!!!!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, nou ik sta al heel lang op 10!
quote:
De eerste post van Kali-Mist1quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef afcajos het volgende:
doodstraf aan de mensen die rihanna lelijk vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste post van De_Ananasquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
5 mei, 20:15 vak421....JAWEL!!!!!![]()
![]()
Gaan we ze ff voetballes geven in de arena!!
De eerste post van Breathtakingquote:Op zondag 2 januari 2005 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
Tevez is bij mij een uitermate groot talent net als Adu (fm 2005). En in 2002 waren VdV Heitinga en Jan Wuytens (PSV).
De eerste post van BobbyBquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
Weetje, het is een leuk forum hoor =)
En het is gewoon een andere leeftijdscategorie dan hier, zo werkt dat.
Toen jullie 13 waren wilden jullie toch ook niet over het nieuws praten, het belangrijkste was ook dat je wist hoe je een lekker chickie kon scoren.
(Ookal lijkt dat op een vreemde manier nog steeds jullie nr 1 prioriteit)
Er is helemaal geen reden tot het 'verneuken' van Ellegirl, voor zover dat al kan,
er zitten genoeg meisjes op die prima in staat zijn tot het negeren van dit soort gedrag.
Ik kan het weten want ik ben er 1 van.
En waarom ik hier dan post terwijl ik het negeer?
Omdat ik even mijn standpunt kwijt wilde.
Is het niet verschr-ik-ke-lijk volwassen?
Ik wou een apart topic openen maar had niks te klagenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Waarom doet me dit denken aan een "Vinyl is beter dan CD" of "FireFox is beter dan IE" topic? Grow up, ofzo![]()
Het ligt er maar net aan wat voor een scherm je hebt en wat je ermee wilt gaan doen. Natuurlijk zal een 200 euro schermpje van de Aldi lang niet zo mooi zijn als een IIyama CRT scherm...
Ik heb ook een TFT en kan niet anders zeggen dat ik er tevreden over ben, ik heb lang niet meer zo'n last van mijn ogen... kruip ik nu achter een CRT, krijg ik er meteen last van.
Anders doe je even iets zinnigs op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
De eerste post van Afcajos
Under my umbrella
[..]
De eerste post van Kali-Mist1
AFC Ajax-topic #977
[..]
De eerste post van De_Ananas
Helden uit Championship Manager. Hoe doen ze het nu?
[..]
De eerste post van Breathtaking
Ellegirl.
[..]
De eerste post van BobbyB
TFT kopen
[..]
Ik wou een apart topic openen maar had niks te klagenoude topics doorlezen sochtends in bedje
maar bij dezede entree`s van (een paar) KLB-SC bazen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
die kun je toch gewoon bij de Gall & Gall halen en volgens mij ook bij de Super de boer.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Under my umbrella
[..]
AFC Ajax-topic #977
[..]
[..]
Ellegirl.
[..]
TFT kopen
[..]
Ik wou een apart topic openen maar had niks te klagenoude topics doorlezen sochtends in bedje
jij baalt gewoon dat je er niet bij staatquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders doe je even iets zinnigs op de vroege ochtend.
We zijn allemaal gangsters uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik vind die van bobbyB ook wel coolen Kali-mist1
Geilquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:35 schreef IQM het volgende:
[..]
En je derde post ofzo was een foto van jezelf.
quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef pietjepukel het volgende:
ik heb wat gemist wat is er met hilde aan de hand????
Ik was toen al grappig as hell.quote:Op zondag 17 september 2006 20:53 schreef IQM het volgende:
Vijf vingers.
en over een jaar of 2 gaat er ook een newbie zijn die mijn allereerste post opzoektquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zijn allemaal gangsters uiteraard.
Lol, mijn 1e post gelijk een bazenpost!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
Under my umbrella
[..]
AFC Ajax-topic #977
[..]
[..]
Ellegirl.
[..]
TFT kopen
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Ik was heel braaf in het begin
Nu reageer ik bijna overal cynisch en zeurderig op
Kep gister zoeen nummer gescoordquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:29 schreef Florian_ het volgende:
hm als je dr aantrekkelijk vond en dr nog een keer wilt zien kun je er op ingaan, anders, gewoon niet terugbellen
Ik ben het cynisme hemzelve.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Nou, lachen met jou hoor!quote:
Haha, ik ging vroeger altijd heel serieus op alles in, vooral lekker kankeren in verkeerstopicsquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Zal ik je eens een geheimpje vertellen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
en over een jaar of 2 gaat er ook een newbie zijn die mijn allereerste post opzoekt
en ja daar fap ik op![]()
![]()
![]()
BOEIE!!!!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol, mijn 1e post gelijk een bazenpost!
Jaquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje vertellen?misschien is het je niet opgevallen maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEEN JE?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
[..]
Kep gister zoeen nummer gescoord
jou eerste post
Ik vind één Ellegirl-meisje wel genoeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Janee serieus, iedereen post daar overal foto's.
Ga maar zoeken naar geile chicks:
http://forum.ellegirl.nl
Oeh en zij hadden onze gearresteerde mooiboy ook ontdekt:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513498
ik verveelde me net een beetje en denk '' is kijken waar toffe klb-sc bazen als eerst poste''quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
leuk hoor, daar niet van, MAAR WAT IS GVD HET DOEL VAN DIT HELE EUVEL??!!??!?!?!?!
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
MjaWederom weinig bijzonders meegemaakt dit weekend
Hihi tsjaquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat topic op ellegirl forum!
Ik lees eigenlijk alleen maar hahahahahhahaha in elke post.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik verveelde me net een beetje en denk '' is kijken waar toffe klb-sc bazen als eerst poste''en toen had ik er 5 en maakte ik daar een post van
leek me leuk....
hoef je niet meteen boos te doen![]()
![]()
![]()
ben je nog steeds actief op het forum van ellegirl?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:46 schreef Skaff-a het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513619
en dit valt onder de catogorie ''serieus'' _________
quote:mijn ex heeft ineens hyves gemaakt terwijl hij zei dat hij dat NOOOOOOIT zou doen
en nu zit hij mijn hele familie toe te voegen behalve mij
HOE BEDOEL JE WISPELTURIGE ELLE-MUTS!!!@!212!LOLLEREINZTEFALPANOPJEBEKSLETNOESHOER2!@12quote:en of ik hem los moet laten
maarja het is wel moeilijk.
ik wil hem gewoon zo graag zoenen en vasthouden en van hem houden
maar het kan niet meer. maarja hij is een klootzak i don't need him
joa moar jie vleukte tegen mien donder anquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kali in CAPS is niet boos, kali in CAPS is kali in CAPS...
Whehe, jij gaat meteen naar love&sexquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:46 schreef Skaff-a het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=513619
en dit valt onder de catogorie ''serieus'' _________
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggenJe hebt een piraten partij meegemaakt in een cafe.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
joa moar jie vleukte tegen mien donder an
nou ik voel me eigenlijk vet kutquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..];d;D:d;D::SD!!!!!!!!!!!111111111111!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
misschien is het je niet opgevallen maar:Het zijn gewoon kutusers, ze hebben zich niet alleen voor KLB geregistreerd maar voor heel FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ben je nog steeds actief op het forum van ellegirl?NeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |