Dat laatste stelt dus ook geen drol voor (anders kon TS er ook niet gerust wel een jaar tussenuit)quote:Op dinsdag 18 november 2008 05:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ze een andere vent heeft door wie ze zich elke dag laat neuken terwijl TS zn bedrijfje runnende houdt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 04:34 schreef r_one het volgende:
Samenvattend, profielschets van TS:
Een eigen bedrijf, een grote woning, een 'womanizer', een 80 urige werkweek, 'ik weet niet eens hoeveel' vriendinnen gehad, kan zich wel (subtiel!) permitteren om er even een jaartje tussenuit te gaan, de overheid laat 'm een riant salaris toe, kan van zijn portomonaie zelfstandig groot wonen en 4 keer per jaar op vakantie, 1m85 en 105 kilo spieren, kan zich een 5* Hotel naast de Red Light Area permitteren ...
... kortom, TS is helemaal het 'mannetje'en verwacht daarom ook dat z'n vrouw z'n voeten wel moet kussen
(sorry, ik word acuut onpasselijk van al je geblaas
).
Maar als ie z'n zin niet krijgt, is het de schuld van anderen, wentelt zich in zelfmedelijden, zuipt ie zich dus maar een stuk in de kraag en huilt dat ie het loodje gaat leggen (). Goh, vreemd dat z'n vrouw niet eens meer op 'm reageert
![]()
TS: je bent een superverwend nest en moet gewoon een enorme schop onder je kont hebben (zul je beslist van opknappen)![]()
Graag gedaan, scheelt je weer een sessie bij je therapeut morgen
je hebt vooral medelijden met jezelf. Je zoekt overal de schuld, behalve bij jezelf. En als je wel drie hele weken gestopt bent met drinken, wil je een fucking complimentje!! Gedraag je eens niet als een klein kind en stop met je gezuip.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:53 schreef verloren-den het volgende:
[..]
Het helpt niet veel. Maar sexueel gefrustreerd wordt je vanzelf in zo'n situatie.....
Er rammelt inderdaad wat aan de OP.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
De TT dekt wel perfect de lading!
Het is allemaal de schuld van de vrouw, die overduidelijk een vuige pot is.
Ja want dan zou je het allemaal begrijpenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Susi het volgende:
Misschien zou je the Day After van Paul de Leeuw moeten kijken (mocht je dat nog niet zijn aangeraden). Twee meisjes waarvan hun vader homo bleken te zijn (en zoals Paul al zegt; homofiel klinkt naar !), en hun verhaal.
Na deze post moet ik even reageren. Beste vriend. Je vrouw geeft aan dat ze vindt dat jij teveel drinkt. Daar komt bij dat je hier dus aangeeft dat jij al meerdere malen gesuggereerd hebt wel bij je vrouw weg te willen, maar blijft hangen om de kinderen. Vervolgens kom je, laten we het maar gewoon zo noemen, klagen dat je te weinig seks hebt en niet wordt begrepen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:01 schreef verloren-den het volgende:
[..]
Beste erik, Ik zal nooit zonder gegronde reden iemand achterlijk noemen. Vind het ten eerste al tof dat je adrem reageerdEchter Mijn vrouw drijgt mee niet met een scheiding. Zij wil namelijk niet uit elkaar! Dus jouw speculatie past niet helemaal in mijn verhaal. Zoals gesteld, zij wil mij niet kwijt. Dus als ik mijn best doe, dan stimuleer je dat toch. Ik heb namelijk al tig keren gezegd dat ik wil stoppen. Maar daar kom ik telkens op teug wegens mijn kinderen.
Groetjes,
Dem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |