abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63305175
Ik ben Den. Midden 30 en wonend in het mooie Brabant. Getrouwd, 2 bloedjes van kinderen. Een eigen bedrijf, een grote woning, lijkt een ideaal leventje. Maar niets is minder waar. Ik ben nu 8 jaar getrouwd en ken mijn echtgenote 11 jaar, alla kennen!

Vanaf het begin al is de seks gewoonweg belabberd. Als womanizer had ik al de nodige ervaring en derhalve durf ik wel te zeggen dat ik weet hoe een vrouw kan genieten in bed. Niet dat ik wil zeggen dat dan allemaal door mij kwam. Een beetje vrouw zorgt er zelf ook wel voor dat ze geniet... Mijn vrouw is niet echt een ster in bed. In het begin dacht ik dat dat kwam door de weinige ervaring die zij op dat gebied had.

Anderhalf jaar na ons kennen was ik al vader (niet dat ik daar te jong voor was of zo, maar wel erg snel) en de seks was nog steeds niet je van het. Maar dan denk je van... zo'n zwangerschap doet ook veel met de hormonen e.d. Dus nog steeds geen verkeerde ideeën. Echter nog een 2de kind en jaren verder, mijn ega kijkt gewoon niet naar mij om. Ze zegt dat dat komt doordat ik teveel drink. En ja ik drink teveel. Maar ik denk dat vele dat zouden doen als je op jaarbasis slechts 4 keer seks hebt. Ik ben eens 3 weken gestopt met drinken. Geen druppel dus! Niet 1 complimentje, bedankje of whatsoever. Dat houdt geen enkel mens vol.

Nu is haar vader homofiel. En ik denk zij ook! Echter heeft haar moeder veel verdriet ondergaan van de homofiliteit van haar vader en denk ik dus dat ze haar moeder niet nogmaals verdriet wil doen. Anderzijds heeft zij geen werk en bar weinig wanneer we mij zal verlaten voor een ander of haar gevoelens. Ze omschrijft mij wel als de liefste vader die er is (Naast mijn 80 uurige werkweek weet ik ook nog tijd te vinden om mijn kinderen te educateren, te koken (meestal overigens) en andere leuke dingen met ze te gaan doen).

Echter ben ik nu een emotioneel wrak en helemaal de weg kwijt. Ik heb het gevoel dat ik vandaag of morgen gewoon het loodje leg. Mijn vrouw kijkt gewoon niet naar mij om en als ik nou zo onaantrekkelijk was... Voor de beeldvorming, ik weet niet eens hoeveel vriendinnen ik heb gehad. Maar ik had zeker veel vrienden, want die vonden het prettig bij mij in de buurt te zijn. Ik heb het weleens op de man afgevraagd, maar daar draait ze zwijgend om heen. Hoe weet ik wat de geaardheid van mijn vrouw is?

Een ieder die ervaring hiermee heeft, help!

Liefs Den.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 18-11-2008 08:54:25 ]
pi_63305293
met alle respect,maar hoe wil iemand dit nu weten met zo'n verhaal die 3 op de 10 mensen ook meemaken

ik zou eerder zeggen, niet de liefde van je leven ,maar om nu meteen op andere geaardheid te gooien ,nee
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_63305472
quote:
En ja ik drink teveel. Maar ik denk dat vele dat zouden doen als je op jaarbasis slechts 4 keer seks hebt.
Goed excuus
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:04:05 #4
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_63305518
Ze geeft je jaren lang mentaal een spreekwoordelijk nekschot. Dumpen die weinig meelevende en aseksuele pot.
pi_63305597
Candygirl,

Het is niet op vlaag van verstandsverbijstering gebaseerd wanneer ik daar toch wel mijn twijfels over heb, Heb liever dat 1 van die 3 mensen reageerd die dit wel wel herkennen. 2 kinderen op het spel!

Als je niets te vertellen hebt, reageer dan niet!

Den.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:10:03 #6
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_63305653
Als je kinderen hebt moet je er echt alles aan doen om niet te scheiden.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_63305668
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ze geeft je jaren lang mentaal een spreekwoordelijk nekschot. Dumpen die weinig meelevende en aseksuele pot.
Beste Martijn, als vader laat je jouw kinderen niet makkelijk in de steek.

Dank je voor jouw bericht, Den.
pi_63305705
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:10 schreef ShevaJB het volgende:

Dat weet ik, zonder mij hebben ze niet veel meer,,... Ik ben niet in gemeenschap van goederen getrouwd!

Dank je voor jouw bericht, groetjes Den.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:14:10 #9
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_63305734
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:10 schreef ShevaJB het volgende:
In Nederland maakt 1 op de 6 kinderen onder de 21 een scheiding van de ouders mee. Een proces wat elk kind echt wel overleeft.
pi_63305758
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:02 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Goed excuus
Het is GEEN goed excuus. Morgen ga ik iemand opzoeken om mij daarmee te helpen. Maar ik vraag mij af hoe een ander daarmee om zou zijn gegaan.

Wat ik doe is FOUT!

Maar ik ben ook ten einde raad!
pi_63305822
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:14 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

In Nederland maakt 1 op de 6 kinderen onder de 21 een scheiding van de ouders mee. Een proces wat elk kind echt wel overleeft.
Weet ik Martijn,

Maar ik koester mijn kinderen. Zij dreigt mij dat ik mijn kinderen na een scheiding niet meer zal zien, althans niet zonder begeleiding. De situatie is niet echt simplistisch te noemen.

Groetjes, Den
pi_63305905
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:07 schreef verloren-den het volgende:
Candygirl,

Het is niet op vlaag van verstandsverbijstering gebaseerd wanneer ik daar toch wel mijn twijfels over heb, Heb liever dat 1 van die 3 mensen reageerd die dit wel wel herkennen. 2 kinderen op het spel!

Als je niets te vertellen hebt, reageer dan niet!

Den.
ik meende dit oprecht
heoveel stellen zijn niet meer attent teg elkaar, en hebben heel weinig sex
veel meer dan 1 op de drie hoor
ik begrijp alleen niet waarom je het onder een andere geaardheid gaat zoeken

en nee scheiden is niet makkelijk, zeker niet als je kinderen hebt en daarmee gedreigd word
maar daar moed je dan moed voor hebben om ook na een scheiding voor te vechten
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_63305976
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 @ 00:19 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Weet ik Martijn,

Maar ik koester mijn kinderen. Zij dreigt mij dat ik mijn kinderen na een scheiding niet meer zal zien, althans niet zonder begeleiding. De situatie is niet echt simplistisch te noemen.

Groetjes, Den
Ah, je hebt het er al over gehad. Zij heeft er zelfs al over nagedacht hoe dat zou gaan lopen.

Ik zou zeggen, blijf vooral hopen dat het goedkomt!
pi_63306044
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:23 schreef candygirl het volgende:

[..]

ik meende dit oprecht
heoveel stellen zijn niet meer attent teg elkaar, en hebben heel weinig sex
veel meer dan 1 op de drie hoor
ik begrijp alleen niet waarom je het onder een andere geaardheid gaat zoeken

en nee scheiden is niet makkelijk, zeker niet als je kinderen hebt en daarmee gedreigd word
maar daar moed je dan moed voor hebben om ook na een scheiding voor te vechten

Candygrl,

Ik weet best wel dat er meerdere stellen zijn waarbij de liefde niet meer is zoals het was. Maar ik heb door verscheidene aanwijzigingen echt het gevoel dat het anders ligt. Nu is het zo dat zij op dit moment al onze problemen in mijn schoenen wil schuivejn. En ik ben hierdoor echt de weg kwijt en ik hoop dat er iemand is die dit herkend en mij kan helpen.

Groetjes, Den.
pi_63306111
Mijn vader drinkt ook teveel. Alhowel hij het niet onderkent, is dat de reden dat mijn moeder van hem gescheiden is, en hij langzaamaan veel bekenden kwijtraakt.

Het onderkennen is een eerste ding, maar dan nog er wat aan doen. Ik denk dat je structureel aan jezelf moet werken alvorens je verbetering in je huwelijk zult zien optreden.

Mijn advies is dus: Kom eerst in het reine met jezelf. Stop met drinken, ga gezond eten en veel bewegen. Als jij je goed voelt, komt de rest vanzelf.

Wat je zegt, overigens:
quote:
Ik ben eens 3 weken gestopt met drinken. Geen druppel dus! Niet 1 complimentje, bedankje of whatsoever.
Dat je dat al een hele prestatie vindt, zegt al heel wat. 3 weken is echt niet lang. Van een alcoholverslaving kom je niet af tenzij je de rest van je leven geen druppel meer drinkt. Daar ben ik inmiddels wel van overtuigd.
pi_63306138
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:29 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ah, je hebt het er al over gehad. Zij heeft er zelfs al over nagedacht hoe dat zou gaan lopen.

Ik zou zeggen, blijf vooral hopen dat het goedkomt!

Vreemd genoeg heeft zij dat al gedaan en driegt zij mij daarmee.....
pi_63306145
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:32 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Candygrl,

Ik weet best wel dat er meerdere stellen zijn waarbij de liefde niet meer is zoals het was. Maar ik heb door verscheidene aanwijzigingen echt het gevoel dat het anders ligt. Nu is het zo dat zij op dit moment al onze problemen in mijn schoenen wil schuivejn. En ik ben hierdoor echt de weg kwijt en ik hoop dat er iemand is die dit herkend en mij kan helpen.

Groetjes, Den.
Soms moet je niet eigenwijs zijn, en het ook echt bij jezelf zoeken. Ga werken aan de punten die zij aandraagt. Als je zelf vindt dat je je leven weer goed op de rails hebt, je leeft gezond en zonder verslavingen, dán kun je kijken naar andere oorzaken dan jezelf. Immers, het probleem heeft waarschijnlijk meerdere oorzaken, en je kunt 1 ervan -jezelf- alvast aanpakken!
pi_63306188
quote:
En ja ik drink teveel. Maar ik denk dat vele dat zouden doen als je op jaarbasis slechts 4 keer seks hebt.
Dit is overigens een bevestiging dat je het probleem probeert af te schuiven op een ander dan jezelf. Vele anderen hebben minder dan 4x per jaar seks, en ook zij zijn niet aan de drank. Geconcludeerd kun je dus zeggen dat het aan jou ligt. Maargoed, onderkenning is de eerste fase.
pi_63306221
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:37 schreef erikkll het volgende:
Mijn vader drinkt ook teveel. Alhowel hij het niet onderkent, is dat de reden dat mijn moeder van hem gescheiden is, en hij langzaamaan veel bekenden kwijtraakt.

Het onderkennen is een eerste ding, maar dan nog er wat aan doen. Ik denk dat je structureel aan jezelf moet werken alvorens je verbetering in je huwelijk zult zien optreden.

Mijn advies is dus: Kom eerst in het reine met jezelf. Stop met drinken, ga gezond eten en veel bewegen. Als jij je goed voelt, komt de rest vanzelf.

Wat je zegt, overigens:
[..]

Dat je dat al een hele prestatie vindt, zegt al heel wat. 3 weken is echt niet lang. Van een alcoholverslaving kom je niet af tenzij je de rest van je leven geen druppel meer drinkt. Daar ben ik inmiddels wel van overtuigd.

Beste Erikkll,

Zoals je al erkend, drinkt jouw vader teveel. Daarnaast denk ik dat je onervaren bent in de raltionele sfeer. Maar als ik ernaast zit, sorry. Wanneer je ega iets doet wat je niet fijn vindt en je ziet dat diegene daar iets aan doet, dan stimuleer je dat. Simpel als dat. Drie weken is niet veel. Maar na 1 dag helpk je iemand, zodat 3 weken, maanden kunnen worden.

Dat had voor jouw vader wellich ook kunnen helpen. En in het reine kunnen komen met jezelf, is heel moeilijk als je het alleen moet doen.

Groetjes, Den.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:47:58 #20
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_63306250
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:45 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Beste Erikkll,

Zoals je al erkend, drinkt jouw vader teveel. Daarnaast denk ik dat je onervaren bent in de raltionele sfeer. Maar als ik ernaast zit, sorry. Wanneer je ega iets doet wat je niet fijn vindt en je ziet dat diegene daar iets aan doet, dan stimuleer je dat. Simpel als dat. Drie weken is niet veel. Maar na 1 dag helpk je iemand, zodat 3 weken, maanden kunnen worden.

Dat had voor jouw vader wellich ook kunnen helpen. En in het reine kunnen komen met jezelf, is heel moeilijk als je het alleen moet doen.

Groetjes, Den.
Hoe je het ook wendt of keert, je zult bij jezelf moeten beginnen. Stoppen met drinken en kiezen voor je kinderen, of blijven drinken en alles ten onder zien gaan. Pompen of verzuipen.
pi_63306289
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:42 schreef erikkll het volgende:

[..]

Dit is overigens een bevestiging dat je het probleem probeert af te schuiven op een ander dan jezelf. Vele anderen hebben minder dan 4x per jaar seks, en ook zij zijn niet aan de drank. Geconcludeerd kun je dus zeggen dat het aan jou ligt. Maargoed, onderkenning is de eerste fase.
Dankje Erik,

Maar als je denk dat ik ga googlenen om hier uiteindelijk terecht te komen en ik dit doe zonder dat ik weet hoe deze of gene in elkaar steekt, dan zit je er toch echt helemaal naast.....Ik zoek mensen die mij begrijpen.

Groet, Den.
pi_63306296
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 @ 00:39 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Vreemd genoeg heeft zij dat al gedaan en driegt zij mij daarmee.....
Je zit goed onder de plak dus
pi_63306301
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:45 schreef verloren-den het volgende:

Hallo Den, dat ik wellicht minder ervaren ben in de relationele sfeer dan jij, zou kunnen kloppen. Dat wil echter niet zeggen dat ik achterlijk ben.

Over bovenstaande tekst wil ik bovendien kwijt dat jíj degene bent die een verslaving moet aanpakken. In tegenstelling tot jouw vrouw heeft mijn moeder wel geprobeerd te helpen mijn vader van zijn drankprobleem af te helpen, echter onsuccesvol. Een scheiding is niet iets waar de gemiddelde persoon lichtvochtig over denkt, en ik vermoed dat als jouw vrouw je daarmee dreigt, zij al nauwelijks meer een uitweg ziet. Wellicht ligt daar de reden dat ze je niet al na 3 weken probeert te helpen.

Dat je na 3 weken toch weer aan de drank gaat, is enerzijds een teken van zwakte, maar aan de andere kant begrijpelijk. Ik raad je aan professionele hulp te zoeken voor je drankprobleem, als zij aandraagt dat het drankprobleem het probleem tussen jou en haar is. Er zijn allicht nog veel meer achterliggende problemen, maar je kunt niet alles tegelijk aanpakken. Als ik het zo lees is echter directe actie wel noodzakelijk.

Ik wil je veel succes wensen bij het oplossen van je relationele problemen, en als je mijn advies daarbij niet ter harte wil nemen, dan is dat jammer, maar het zij zo. Uiteindelijk kom je hier voor hulp. Naast mijn ideeën en adviezen zijn er vast talloze andere mensen die je van een goed advies kunnen voorzien.
pi_63306324
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:47 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert, je zult bij jezelf moeten beginnen. Stoppen met drinken en kiezen voor je kinderen, of blijven drinken en alles ten onder zien gaan. Pompen of verzuipen.
Gewoon goed lezen en nadenken voordat je antwoord. A.U.B.
pi_63306341
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:50 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Dankje Erik,

Maar als je denk dat ik ga googlenen om hier uiteindelijk terecht te komen en ik dit doe zonder dat ik weet hoe deze of gene in elkaar steekt, dan zit je er toch echt helemaal naast.....Ik zoek mensen die mij begrijpen.
Groet, Den.
Waarom denk je dat ik je niet begrijp? Soms is het gewoon beter om iemand op de realiteit te wijzen. Ík ben van mening dat jouw probleem bij de drank ligt. Dit baseer ik op eigen ervaring en op het feit dat je vrouw jou verteld heeft dat daar het probleem ligt. Uit eigen ervaring weet ik ook hoe moeilijk het blijkbaar voor alcoholici is om te onderkennen dat zij in de groep mensen met een drankprobleem vallen.

Mensen hebben namelijk een beeld van drankverslaafden, dat zij bedelen aan de deur van de supermarkt, en 's avonds na het nuttigen van een liter whisky op een parkbankje in slaap vallen. Nu, ik vertel je, dat is geenszins het geval. De meeste alcholisten zijn zogenoemde 'functionerend alcoholisten'. Zij weten hun verslaving in die mate te beheersen dat zij niet in de goot belanden.

Dat wil niet zeggen dat je jezelf énorm veel ellende bespaart als je er gewoon mee stopt.
pi_63306351
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:54 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Naar mijn mening heeft hij prima in de smiezen hoe het zit.

Nu ga ik naar bed! Succes verder.
pi_63306401
even voor de duidelijkheid en om het bord voor je kop weg te halen:
Seksuele geaardheid is NIET overerfbaar. De kans dat je vrouw lesbisch is, is ongeveer net zo groot als de kans dat je buurvrouw dat is. Niet erg groot. De kans dat jij alcoholist bent, is ongeveer even groot als dat je buurman dat is. Een stuk groter, helaas.
pi_63306423
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:52 schreef erikkll het volgende:

[..]

Hallo Den, dat ik wellicht minder ervaren ben in de relationele sfeer dan jij, zou kunnen kloppen. Dat wil echter niet zeggen dat ik achterlijk ben.

Over bovenstaande tekst wil ik bovendien kwijt dat jíj degene bent die een verslaving moet aanpakken. In tegenstelling tot jouw vrouw heeft mijn moeder wel geprobeerd te helpen mijn vader van zijn drankprobleem af te helpen, echter onsuccesvol. Een scheiding is niet iets waar de gemiddelde persoon lichtvochtig over denkt, en ik vermoed dat als jouw vrouw je daarmee dreigt, zij al nauwelijks meer een uitweg ziet. Wellicht ligt daar de reden dat ze je niet al na 3 weken probeert te helpen.

Dat je na 3 weken toch weer aan de drank gaat, is enerzijds een teken van zwakte, maar aan de andere kant begrijpelijk. Ik raad je aan professionele hulp te zoeken voor je drankprobleem, als zij aandraagt dat het drankprobleem het probleem tussen jou en haar is. Er zijn allicht nog veel meer achterliggende problemen, maar je kunt niet alles tegelijk aanpakken. Als ik het zo lees is echter directe actie wel noodzakelijk.

Ik wil je veel succes wensen bij het oplossen van je relationele problemen, en als je mijn advies daarbij niet ter harte wil nemen, dan is dat jammer, maar het zij zo. Uiteindelijk kom je hier voor hulp. Naast mijn ideeën en adviezen zijn er vast talloze andere mensen die je van een goed advies kunnen voorzien.
Beste erik, Ik zal nooit zonder gegronde reden iemand achterlijk noemen. Vind het ten eerste al tof dat je adrem reageerd Echter Mijn vrouw drijgt mee niet met een scheiding. Zij wil namelijk niet uit elkaar! Dus jouw speculatie past niet helemaal in mijn verhaal. Zoals gesteld, zij wil mij niet kwijt. Dus als ik mijn best doe, dan stimuleer je dat toch. Ik heb namelijk al tig keren gezegd dat ik wil stoppen. Maar daar kom ik telkens op teug wegens mijn kinderen.

Groetjes,

Dem.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:02:03 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63306431
wat je fout doet, is dat je je met jong hebt laten schoppen na 1.5 jr, door een vrouw waarmee je op enkele belangrijke vlakken niet compatible bent.
Hoe dom wil je zijn?
En zij voert geen flikker uit en is ook nog eens te beroerd om voor je te koken en je te verleiden?

Lees je eigen verhaal nog even terug en vraag jezelf dan nog eens af wie je bent. Of beter, wat je bent.

Ps: niet willen scheiden is heel nobel, maar jij leeft je leven. Maar als jij liever met spijt terugkijkt op je leven, dan moet je vooral heel nobel blijven.
Ik vind je een voetveeg in elk geval. Wees blij dat deze vrouw dat niet stoort. Een beetje vrouw had geen seconde tijd in je gestoken.
pi_63306435
Je moet ook niet aan kinderen beginnen als je relatie niet helemaal goed is imo. (en daar hoort een gezond seksleven bij) Daarom vind ik ook dat je niet moet zeuren.
Ik snap al helemaal niet dat je met een belabberd seksleven akkoord gaat als je veel/anders gewend bent. Als je nou wanhopig was is het wellicht weer wat anders.

Kortom: Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:04:10 #31
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_63306454
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:54 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Oh! Ja inderdaad! Je stomme vrouw is niet lief en moet jou gewoon neuken wanneer jij wilt! daarnaast moet ze minder zeuren over je drankliefhebberij.

dinsdag 18 november 2008 @ 01:04:23 #32
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63306458
Oh en je kinderen hebben een beter voorbeeld aan een vader die weet wie hij is en wat hij wil, dan een vader die zich op ongelukkige wijze in een huwelijk sleept.
Dat lijkt me geen gezonde basis voor een paar kinderen en al helemaal geen gezond voorbeeld.

En natuurlijk wil ze niet bij je weg. Je zorgt voor haar, op elke manier en zij heeft alleen je kinderen moeten baren en daarmee klaar.

Zou ik ook voor tekenen. Lekker rustig
pi_63306459
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:01 schreef verloren-den het volgende:

Echter Mijn vrouw drijgt mee niet met een scheiding. Zij wil namelijk niet uit elkaar! Dus jouw speculatie past niet helemaal in mijn verhaal. Zoals gesteld, zij wil mij niet kwijt.
Natuurlijk wil zij niet uit elkaar. Ze heeft geen werk, en zou waarschijnlijk van de bijstand 2 kinderen moeten opvoeden. Wie weet is het voor haar wel kiezen uit twee kwaden, waarbij jij in het voordeel uitvalt?

Dat lost echter geenszins je probleem op, net als continue ontkenning dat het probleem gedeeltelijk bij jou ligt, en niet alleen bij je vrouw.
pi_63306475
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:02 schreef SHE het volgende:
En zij voert geen flikker uit en is ook nog eens te beroerd om voor je te koken en je te verleiden?
Nou, dat klopt toch prima met:
quote:
Een beetje vrouw had geen seconde tijd in je gestoken.
Die vrouw is precies als jij, SHE
pi_63306484
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:00 schreef erikkll het volgende:
even voor de duidelijkheid en om het bord voor je kop weg te halen:
Seksuele geaardheid is NIET overerfbaar. De kans dat je vrouw lesbisch is, is ongeveer net zo groot als de kans dat je buurvrouw dat is. Niet erg groot. De kans dat jij alcoholist bent, is ongeveer even groot als dat je buurman dat is. Een stuk groter, helaas.
Beste Erik,

Seksuele geaardheid is inderdaad niet overdraagaar. Het zou dan ook om een toeval gaan. Maar wegens het feit dat haar moeder al zon'n proces heeft meegemaakt, lijkt het mij aannemelijk ze haar voor een 2de keer wil besparen.

Groet, Den.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:08:25 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63306499
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:05 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nou, dat klopt toch prima met:
[..]

Die vrouw is precies als jij, SHE
Iedereen probeert de easy way weleens. Het is de slimmerik die daar geen genoegen mee neemt.

Aldoende leert men, maar dat hoef ik de suffe getrouwden en de hysterische tieners hier denk ik niet uit te leggen.
pi_63306525
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:07 schreef verloren-den het volgende:

[..]

Beste Erik,

Seksuele geaardheid is inderdaad niet overdraagaar. Het zou dan ook om een toeval gaan. Maar wegens het feit dat haar moeder al zon'n proces heeft meegemaakt, lijkt het mij aannemelijk ze haar voor een 2de keer wil besparen.

Groet, Den.
Als ze echt lesbisch was, had ze tal van andere mogelijkheden gehad. Niet trouwen met een man bijvoorbeeld. De tijden zijn niet meer als in de tijd van haar vader en moeder. Toendertijd was homoseksualiteit een taboe en werd het van je verwacht dat je zou gaan trouwen met iemand van het andere geslacht. Tegenwoordig is het geenszins meer een taboe.

De kans dat je vrouw lesbisch is kun je vrijwel geheel uitsluiten, ik denk écht dat er een andere reden is dat ze je niet wil. Wat die reden is heb ik inmiddels vaak genoeg herhaald, naar mijn mening.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:12:05 #38
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63306539
Ik heb geen idee wat je moet doen (anders dan wat hierboven allemaal al genoemd is), maar grappig is het wel: je vrouw wil niet met je nuecken, dus ze moet wel lesbisch zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:12:50 #39
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63306549
Volwassenen die kennelijk niet in staat zijn werkwoorden te vervoegen zouden geen kinderen mogen hebben
pi_63306552
Overigens, in het zéér onwaarschijnlijke geval dat ze tóch op hetzelfde geslacht mocht vallen, dan is de kans inderdaad aanwezig dat ze haar moeder dit zou willen besparen. Echter, hoe groot is de kans dáár op?

De kans dat jouw verhaal de daadwerkelijke situatie weerspiegelt lijkt mij nihil.

Ik zal verder ruimte laten voor anderen om hierover verder te discussiëren. Welterusten en succes met het verdere verloop van dit topic.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:14:18 #41
33954 ElisaB
pi_63306557
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:07 schreef verloren-den het volgende:
Maar wegens het feit dat haar moeder al zon'n proces heeft meegemaakt, lijkt het mij aannemelijk ze haar voor een 2de keer wil besparen.
Aannemelijker dan het scenario dat een alcoholist geen fijn nueckmateriaal is?

Je hebt toch tenminste wel een heel klein bordje voor je kop
pi_63306559
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen idee wat je moet doen (anders dan wat hierboven allemaal al genoemd is), maar grappig is het wel: je vrouw wil niet met je nuecken, dus ze moet wel lesbisch zijn
Juist, inderdaad een bijzonder vreemde conclusie van hem. Maar álles om maar te ontkennen dat het aan jezelf ligt he
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:15:51 #43
33954 ElisaB
pi_63306567
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:14 schreef erikkll het volgende:
Juist, inderdaad een bijzonder vreemde conclusie van hem. Maar álles om maar te ontkennen dat het aan jezelf ligt he
Ik heb geen idee, want ik ken TS niet. Maar je moet wel heel veel fantasie hebben om niet te denken dat TS geen spiegel heeft...
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:16:58 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63306576
de seks was altijd al ruk. ik ga er gemakshalve vanuit dat TS niet geboren is als alcoholist.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:17:51 #45
33954 ElisaB
pi_63306582
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:16 schreef SHE het volgende:
de seks was altijd al ruk. ik ga er gemakshalve vanuit dat TS niet geboren is als alcoholist.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat ze niet bij de geboorte begonnen zijn met proberen
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:18:56 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63306594
tuurlijk niet, maar er worden wel heel snel conclusies getrokken..en typisch genoeg is het nooit de vrouw die fout zit.
pi_63306608
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:16 schreef SHE het volgende:
Het is inderdaad dom om te trouwen met iemand met wie de seks kut is.
Ik neem alleen wel aan dat ze voorheen vaker dan 4x per jaar seks hadden. Het is dus neit altijd zo kut geweest als nu.
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:20:30 #48
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_63306613
Ik ben het overal gewoon roerend eens met SHE. Lees je mee Den?
pi_63306617
Het lijkt wel of we hier de viva of zo aan het worden zijn: "Beste mona, ".

Beste Den,
Wat ik graag van je wil weten is of je hier al eens serieus met je vrouw over gesproken hebt. Weet zij waar jij mee zit? Je klinkt alsof je met je ziel onder je armen rondloopt. Ik begrijp uit je woorden dat je dit niet lang vol gaat houden, maar maak van je hart geen moordkuil. Waarom praat je niet meer haar over JOUW gevoelens?
Wellicht kunnen jullie relatie-therapie overwegen.

Buiten de geaardheid van haar vader, heb je verders aanwijzingen dat ze lesbisch zou kunnen zijn?

Groet,
Agter
Make my day!
pi_63306620
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:18 schreef SHE het volgende:
tuurlijk niet, maar er worden wel heel snel conclusies getrokken..en typisch genoeg is het nooit de vrouw die fout zit.
Ik heb meerdere malen vermeld dat er waarschijnlijk nog een hoop achterliggende problemen zijn, waarvan zijn vrouw er wellicht één is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')