Bij ons thuis altijd welquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:18 schreef SHE het volgende:
tuurlijk niet, maar er worden wel heel snel conclusies getrokken..en typisch genoeg is het nooit de vrouw die fout zit.
Haar moeder was en is nog steeds een grotere alcolist.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aannemelijker dan het scenario dat een alcoholist geen fijn nueckmateriaal is?
Je hebt toch tenminste wel een heel klein bordje voor je kop
euh, lees zijn OP nog eens?quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Het is inderdaad dom om te trouwen met iemand met wie de seks kut is.
Ik neem alleen wel aan dat ze voorheen vaker dan 4x per jaar seks hadden.Het is dus neit altijd zo kut geweest als nu.
Hoi, meldt... kinderen, plenty hoowmoows in the family, maar ook alcoholisten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:23 schreef verloren-den het volgende:
Wat ben ik blij met de zojuist geplaatste anekdotes. Ongenuanceerd, maar vooral bedoeld om iemand te helpen. Zit ik bij het verkeerde forum? Blijkbaar is het vreemd dat je hier een probleem plaatst, want iedereen zegt mij dat ik al weet wat de oplossing is. Is er nou niemand die iets zinnigers kan melden. Indien wel, dan hoor ik het graag. Ik heb net van alles mogen vernemen, over wie ik ben… Ik dank diegenen. Ik zal dan wel van alles verkeerd doen. Maar ik kan mij in ieder geval wel permitteren om er even een jaartje tussenuit te gaan. Dan zal ik waarschijnlijk wel een grote rund zijn. Als je geen kinderen hebt, reageer dan niet, je hebt dan geen flauw idee waar het hier over gaat!
Groetjes, Den.
Maar daar hoeft ze niet mee te nuecken (en jij ook niet).quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:26 schreef verloren-den het volgende:
Haar moeder was en is nog steeds een grotere alcolist.
Den,quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:23 schreef verloren-den het volgende:
Wat ben ik blij met de zojuist geplaatste anekdotes. Ongenuanceerd, maar vooral bedoeld om iemand te helpen. Zit ik bij het verkeerde forum? Blijkbaar is het vreemd dat je hier een probleem plaatst, want iedereen zegt mij dat ik al weet wat de oplossing is. Is er nou niemand die iets zinnigers kan melden. Indien wel, dan hoor ik het graag. Ik heb net van alles mogen vernemen, over wie ik ben… Ik dank diegenen. Ik zal dan wel van alles verkeerd doen. Maar ik kan mij in ieder geval wel permitteren om er even een jaartje tussenuit te gaan. Dan zal ik waarschijnlijk wel een grote rund zijn. Als je geen kinderen hebt, reageer dan niet, je hebt dan geen flauw idee waar het hier over gaat!
Groetjes, Den.
Hmmmm. dank je filosofische consclusie. Vreems dat de overhied mij dan toch toelaat om een salaris te hebben van ....................quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Volwassenen die kennelijk niet in staat zijn werkwoorden te vervoegen zouden geen kinderen mogen hebben
Speaking of which... misschien is die 80 uur werken ook wel een beetje tegen het zere been.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:30 schreef verloren-den het volgende:
Hmmmm. dank je filosofische consclusie. Vreems dat de overhied mij dan toch toelaat om een salaris te hebben van ....................
Beste Agter, na telkens mijn tranen weg-pinkenk, probeer ik weer te typen. Krijg het gevoel door menigeen niet bergrepen te worden. Als je zelfstandig groot kan wonen (van mijn portomonaie) en 4 keer per jaar op vakantie gaat, Natuurlijk niet elke keer naar Turkije, 1 à 2 keer per jaar en de rest Centerparcs, Dan wordt je simpel van mensen die je gelijk afschermen als iemand die te stom is om voor de duvel te dansen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:20 schreef agter het volgende:
Het lijkt wel of we hier de viva of zo aan het worden zijn: "Beste mona, ".![]()
Beste Den,
Wat ik graag van je wil weten is of je hier al eens serieus met je vrouw over gesproken hebt. Weet zij waar jij mee zit? Je klinkt alsof je met je ziel onder je armen rondloopt. Ik begrijp uit je woorden dat je dit niet lang vol gaat houden, maar maak van je hart geen moordkuil. Waarom praat je niet meer haar over JOUW gevoelens?
Wellicht kunnen jullie relatie-therapie overwegen.
Buiten de geaardheid van haar vader, heb je verders aanwijzingen dat ze lesbisch zou kunnen zijn?
Groet,
Agter
Nee dat is misplaatst, maar het is genoeg...quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speaking of which... misschien is die 80 uur werken ook wel een beetje tegen het zere been.
En volgens mij wil je graag zeggen wat je per jaar verdient. Nou, toe maar
Compleet mee eens. Gast, je gedraagt je veel te soft, ook met je 'liefs Den'. Wees een vent, stop met drinken en hey, misschien eens wat minder werken en normaal aandacht aan haar geven? Het moet van twee kanten komen en ik heb niet het idee dat het alleen aan haar ligt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:02 schreef SHE het volgende:
wat je fout doet, is dat je je met jong hebt laten schoppen na 1.5 jr, door een vrouw waarmee je op enkele belangrijke vlakken niet compatible bent.
Hoe dom wil je zijn?
En zij voert geen flikker uit en is ook nog eens te beroerd om voor je te koken en je te verleiden?
Lees je eigen verhaal nog even terug en vraag jezelf dan nog eens af wie je bent. Of beter, wat je bent.
Ps: niet willen scheiden is heel nobel, maar jij leeft je leven. Maar als jij liever met spijt terugkijkt op je leven, dan moet je vooral heel nobel blijven.
Ik vind je een voetveeg in elk geval. Wees blij dat deze vrouw dat niet stoort. Een beetje vrouw had geen seconde tijd in je gestoken.
Zie jij zelf alcohol ook als een probleem?quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:57 schreef verloren-den het volgende:
[..]
Beste Agter, na telkens mijn tranen weg-pinkenk, probeer ik weer te typen. Krijg het gevoel door menigeen niet bergrepen te worden. Als je zelfstandig groot kan wonen (van mijn portomonaie) en 4 keer per jaar op vakantie gaat, Natuurlijk niet elke keer naar Turkije, 1 à 2 keer per jaar en de rest Centerparcs, Dan wordt je simpel van mensen die je gelijk afschermen als iemand die te stom is om voor de duvel te dansen.
(enter)
Uiteraard ben ik al eerder op zoek gegaan naar hulp. Alleen was dat toen wegens mijn probleem (alcohol). Daar zeiden zij dat mijn ega mee zal moeten gezien de aard. Zij zei geen behoefte te hebben. Morgen zien we samen alsnog een terapeut. Die wil ik confronteren met mijn probleem. Ik heb dat ook eerder zelf bij mijn ega geprobeerd, maar zonder succes. Zij denkt dat we morgen ook enkel de perateut zien wegens alcohollisme. Er zal haar dus een grote verassing te wachten staan.
En ja ik heb meerdere aanwijzingen om haar te verdenken van haar geaardheid. Maar om die hier uit de boeken te doen, lijkt mij wat ongenuanceerd. Ik ben iemand die vrij open is, maar dan wel over mezelf....
Dank je, Den.
Mij is verteld dat er niets mis mee is om je gevoelens te tonen. Met 1m85 en 105 kilo spieren, ben ik echt niet bang dat ik geen vent ben. Ik heb simpelweg zo mijn gevoelens..... En natuurlijk ligt het niet alleen aan haar. Vreemd alleen dat ik dan wel de enige ben die daar achter wil komen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:59 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Compleet mee eens. Gast, je gedraagt je veel te soft, ook met je 'liefs Den'. Wees een vent, stop met drinken en hey, misschien eens wat minder werken en normaal aandacht aan haar geven? Het moet van twee kanten komen en ik heb niet het idee dat het alleen aan haar ligt.
DANK JEquote:Op dinsdag 18 november 2008 02:02 schreef GambinoT het volgende:
Het moet van 2 kanten komen ja
Maar als je GETROUWD bent, en je weet dat het slecht met je man gaan, en je weet dat je man eigenlijk
gewoon een ALCOHOLIST is, dan hoor je als je de VROUW bent, samen met je man HULP er voor te zoeken, en dat ze dus helemaal niet naar JOU om kijkt, is dus zeker niet netjes van haar.
Beste Agter,quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:02 schreef agter het volgende:
[..]
Zie jij zelf alcohol ook als een probleem?
Of vindt allen je vrouw dat?
Ik kan je alleen maar adviseren om aan jezelf te werken. Morgen is een nieuwe dag, dus een nieuw begin. Je kunt alleen verantwoording voor jezelf nemen. Niet voor je vrouw.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:08 schreef verloren-den het volgende:
[..]
Beste Agter,
Ik denk dat we dat beide wel vinden.
Maar zij gebruikt het als excuus.....
Groet, Den.
Hoi Agter,quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:14 schreef agter het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar adviseren om aan jezelf te werken. Morgen is een nieuwe dag, dus een nieuw begin. Je kunt alleen verantwoording voor jezelf nemen. Niet voor je vrouw.
Als zij dat als excuus gebruikt, dan zit daar natuurlijk ook heel wat achter. Maar jij bent in eerste instantie verantwoordelijk voor jezelf en je eigen gedrag.
Misschien heeft ze een punt, misschien ook niet. Dat doet er even helemaal niet toe.
Neem verantwoording voor je eigen leven.
En misschien houdt dat wel in dat je minder moet gaan werken, en stoppen met drinken, en heel misschien wel een kleiner huis.
Maar zo te lezen ben je nu ook niet echt gelukkig.
Daar heb ik best wel eens aan gedacht, Ik heb veel in Amsterdam gewerkt. Zat in een 5* Hotel naast de Red Light Area. Ik heb inderdaad betaald voor bevrediging. Maar enkel het likken aan benen van een voor mij ongewaardeerd meisje. Geen sex, dat was voor miij niet acceptabel. Ik weet niet of je zelf ooit daar bent geweest. Maar ik heb echt iemand van mijn middel afgerukt om haar te laten stoppen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Misschien een beetje out of the box. Maar wellicht kun je voorstellen om er iemand naast te nemen voor de sex. Als jouw vrouw het niet zelf wil doen, dan maar zo. In ieder geval tot je de kinderen oud genoeg vindt om op eigen benen te staan.
Ik snap ook wel dat je dat niet suggerreerde. Maar die meiden wisten i.i.g. waarvoor ik kwam. Alleen uit respect voor hun, kon ik geen sex aanemern en in ruil betaalde ik hun door het geven van respect aan hun lichaam + het geld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik suggereer niet dat je naar de hoeren moet gaan. Gewoon iemand ernaast zoals veel Nederlanders dat stiekem doen.
Het helpt niet veel. Maar sexueel gefrustreerd wordt je vanzelf in zo'n situatie.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Ja dat is allemaal heel nobel, maar daar schiet je niks mee op.
Het is een feit dat je sexueel gefrustreerd bent. Als je er dan voor kiest om in de relatie te blijven moet je imo naar een werkbare oplossing zoeken voor je probleem. Daar heb namelijk niet alleen jij baat bij maar ook je vrouw en vooral je kinderen!
Dat laatste stelt dus ook geen drol voor (anders kon TS er ook niet gerust wel een jaar tussenuit)quote:Op dinsdag 18 november 2008 05:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ze een andere vent heeft door wie ze zich elke dag laat neuken terwijl TS zn bedrijfje runnende houdt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 04:34 schreef r_one het volgende:
Samenvattend, profielschets van TS:
Een eigen bedrijf, een grote woning, een 'womanizer', een 80 urige werkweek, 'ik weet niet eens hoeveel' vriendinnen gehad, kan zich wel (subtiel!) permitteren om er even een jaartje tussenuit te gaan, de overheid laat 'm een riant salaris toe, kan van zijn portomonaie zelfstandig groot wonen en 4 keer per jaar op vakantie, 1m85 en 105 kilo spieren, kan zich een 5* Hotel naast de Red Light Area permitteren ...
... kortom, TS is helemaal het 'mannetje'en verwacht daarom ook dat z'n vrouw z'n voeten wel moet kussen
(sorry, ik word acuut onpasselijk van al je geblaas
).
Maar als ie z'n zin niet krijgt, is het de schuld van anderen, wentelt zich in zelfmedelijden, zuipt ie zich dus maar een stuk in de kraag en huilt dat ie het loodje gaat leggen (). Goh, vreemd dat z'n vrouw niet eens meer op 'm reageert
![]()
TS: je bent een superverwend nest en moet gewoon een enorme schop onder je kont hebben (zul je beslist van opknappen)![]()
Graag gedaan, scheelt je weer een sessie bij je therapeut morgen
je hebt vooral medelijden met jezelf. Je zoekt overal de schuld, behalve bij jezelf. En als je wel drie hele weken gestopt bent met drinken, wil je een fucking complimentje!! Gedraag je eens niet als een klein kind en stop met je gezuip.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:53 schreef verloren-den het volgende:
[..]
Het helpt niet veel. Maar sexueel gefrustreerd wordt je vanzelf in zo'n situatie.....
Er rammelt inderdaad wat aan de OP.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
De TT dekt wel perfect de lading!
Het is allemaal de schuld van de vrouw, die overduidelijk een vuige pot is.
Ja want dan zou je het allemaal begrijpenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Susi het volgende:
Misschien zou je the Day After van Paul de Leeuw moeten kijken (mocht je dat nog niet zijn aangeraden). Twee meisjes waarvan hun vader homo bleken te zijn (en zoals Paul al zegt; homofiel klinkt naar !), en hun verhaal.
Na deze post moet ik even reageren. Beste vriend. Je vrouw geeft aan dat ze vindt dat jij teveel drinkt. Daar komt bij dat je hier dus aangeeft dat jij al meerdere malen gesuggereerd hebt wel bij je vrouw weg te willen, maar blijft hangen om de kinderen. Vervolgens kom je, laten we het maar gewoon zo noemen, klagen dat je te weinig seks hebt en niet wordt begrepen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:01 schreef verloren-den het volgende:
[..]
Beste erik, Ik zal nooit zonder gegronde reden iemand achterlijk noemen. Vind het ten eerste al tof dat je adrem reageerdEchter Mijn vrouw drijgt mee niet met een scheiding. Zij wil namelijk niet uit elkaar! Dus jouw speculatie past niet helemaal in mijn verhaal. Zoals gesteld, zij wil mij niet kwijt. Dus als ik mijn best doe, dan stimuleer je dat toch. Ik heb namelijk al tig keren gezegd dat ik wil stoppen. Maar daar kom ik telkens op teug wegens mijn kinderen.
Groetjes,
Dem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |