Z'n vrouw gaat niet bij hem weg, dat wil ze niet... althans, zo stelt TS.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef Re het volgende:
Zou TS stoppen met drinken als zijn vrouw bij hem weggaat?
Waarschijnlijk drinkt hij dan meer.. Kan hij wijzen naar zijn vrouw dat het haar schuld is..quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef Re het volgende:
Zou TS stoppen met drinken als zijn vrouw bij hem weggaat?
Maar hij educateert zijn kinderen op andere wijze bijzonder goed!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk drinkt hij dan meer.. Kan hij wijzen naar zijn vrouw dat het haar schuld is..
O en als ik een vent had die teveel zoop naar mijn mening zou ik hem er zelf uitdonderen.. Je mag dan best voor de kinderen blijven maar een voorbeeld ben je niet.. Dus hoppa..
Goed excuus om te blijven drinken danquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Z'n vrouw gaat niet bij hem weg, dat wil ze niet... althans, zo stelt TS.
Dat is een prestatie van niks.quote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef verloren-den het volgende:
Ik ben eens 3 weken gestopt met drinken. Geen druppel dus! Niet 1 complimentje, bedankje of whatsoever. Dat houdt geen enkel mens vol.
Hij werkt toch 80 uur voor haar, biedt haar een riant salaris aan en zorgt dat ze niet in de bijstand zit. Daar mag toch wel minimaal 4x per week terugbetaling tegenover staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:00 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Wat doe jij voor je vrouw? Wat beteken jij voor je vrouw, dat ze genegenheid en seksuele drift voor jou zou moeten voelen? Van een man die leuk met kinderen speelt wordt een vrouw niet nat natuurlijk.
Als je vrouw je niet wil verlaten vind ik het vreemd dat ze je idd. niet helpt en ook geen relatietherapie wil. Dat ze er 'zwijgend omheen draait' (hoe doe je dat, eigenlijk?quote:Op maandag 17 november 2008 23:50 schreef verloren-den het volgende:
Ik ben eens 3 weken gestopt met drinken. Geen druppel dus! Niet 1 complimentje, bedankje of whatsoever. Dat houdt geen enkel mens vol.
Nu is haar vader homofiel. En ik denk zij ook! Echter heeft haar moeder veel verdriet ondergaan van de homofiliteit van haar vader en denk ik dus dat ze haar moeder niet nogmaals verdriet wil doen. Anderzijds heeft zij geen werk en bar weinig wanneer we mij zal verlaten voor een ander of haar gevoelens.
Ik heb het weleens op de man afgevraagd, maar daar draait ze zwijgend om heen. Hoe weet ik wat de geaardheid van mijn vrouw is?
Een ieder die ervaring hiermee heeft, help!
Oorzaak aanpakken en anders relatie verbreken, daarna eventueel een nieuwe relatie aangaan, maar vreemdgaan is no goquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat zou jij doen, met 4x per jaar seks?
En verder is het vrij normaal hoor.. Je zal ze de kost moeten geven, al die vreemdgangers
Ben ik het niet mee eens. Als je scharrelt verpest je alles en doe je je gezin pijn, bij klemzuipen idem. Dus beiden geen optie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is een mening.. Ook nog wel een verdedigbare, maar een scharrel is beter dan je kapotzuipen uit frustratie...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik had het erover wat beter is, dus als je moet kiezen uit twee kwaden zou ik gaan scharrelen.. Is leuker en gezonder:)
Maar op zich geef ik je gelijk, er is niets mooiers dan een fijne relatie en leuke kinders
eensch!quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:04 schreef SHE het volgende:
Oh en je kinderen hebben een beter voorbeeld aan een vader die weet wie hij is en wat hij wil, dan een vader die zich op ongelukkige wijze in een huwelijk sleept.
Dat lijkt me geen gezonde basis voor een paar kinderen en al helemaal geen gezond voorbeeld.
En natuurlijk wil ze niet bij je weg. Je zorgt voor haar, op elke manier en zij heeft alleen je kinderen moeten baren en daarmee klaar.
Zou ik ook voor tekenen. Lekker rustig
Lompe zak dat je bent...quote:Op woensdag 19 november 2008 06:23 schreef verloren-den het volgende:
De manier waarop ze vandaag liet weten dat ze trots op me is en me niet kwijt wil, was middels de overhandiging van een briefje...... Dat is dus geen communicatie. Briefje geven en dan gaan janken. Dit vind ik dus totaal gevoelloos.
Ze vind het uiten van haar gevoelens moeilijk, doet haar best en jij wordt boosquote:Op woensdag 19 november 2008 06:23 schreef verloren-den het volgende:
[..]
De manier waarop ze vandaag liet weten dat ze trots op me is en me niet kwijt wil, was middels de overhandiging van een briefje...... Dat is dus geen communicatie. Briefje geven en dan gaan janken. Dit vind ik dus totaal gevoelloos.
Dat moet je elke avond doen...quote:(ging te nuchter naar bed)
Eigenlijk denk je dus gewoon dat jouw vrouw er nog een relatie op na houdt, en dat moet er wel één met een vrouw zijn aangezien de relatie met jou niet loopt?quote:Ik heb de hele nacht zitten googelen om te kijken of ik iets over haar op Internet kon terugvinden. Maar ik denk dat ze wel zo verstandig is geweest om het Internet niet als medium te gebruiken. Ik zit namelijk in de IT. Ik vind het verschrikkelijk dat ik dit aan het doen ben. Dat ik simpelweg mijn vrouw niet meer vertrouw. Hoe meer ik eraan denk, hoe gekker ik ervan wordt.
Dat zou wel eens erg goed voor de kinderen kunnen zijn, een huis zonder spanning en verwijten.quote:De therapeut zei dat het wellicht verstandig was de we even uit elkaar zouden gaan.
ach jongen toch, kleine trauma opgelopen? twee vechten, twee schuld. Niks minder, niks meer. Ik hoor namelijk niks over zelf kritiek, wat hij eventueel fout heeft gedaan, hoe hij er in staat, niks.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef mgerben het volgende:
De reacties gaan (zoals te verwachten) alle kanten op.
Drie dingen die ik heb gelezen:
- Jij drinkt drie weken geen druppel en hoort daar niets over. Leuk he, vrouwen? Complimenten geven doet ze lichamelijk pijn. Elk complimentje verkort hun leven met drie weken. Maar een man wil ook wel eens horen als hij iets goed heeft gedaan, maar ja: Iemand afbranden als hij iets fout doet is zó makkelijk...
Geen blijkbaar, zie de OP.quote:- Zij communiceert per briefje. Misschien is daar een reden voor. We horen hier maar één kant van het verhaal. Hoeveel lieve fijne begripvolle reacties kan zij verwachten als ze op een andere manier communiceert?
Projecteren is misschien jouw ding, maar als iemand het nou niet wil/kan/wil/kan? Iets met een te hoge hypotheek waardoor hij dit moet blijven doen.quote:- jij bent alcoholist én je werkt 80 uur per week én je hebt kinderen. Is het wel eens in je opgekomen om keuzes te maken? Zoals het nu klinkt wil je álles, en wie niet protesteert is het met jou eens. Je kinderen kunnen niet protesteren. Ik werkte 40 uur per week en ik ben minder gaan werken. Voor minder geld. Dat heet: Keuzes maken.
Misschien schreef ze het wel op een briefje en begon ze er bij te huilen van dankbaarheid.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef mgerben het volgende:
De reacties gaan (zoals te verwachten) alle kanten op.
Drie dingen die ik heb gelezen:
- Jij drinkt drie weken geen druppel en hoort daar niets over.
Geen complimentje geven als een vader van 2 kinderen tijdens elf jaar drinken drie weken stopt, noem jij iemand afbranden?quote:Leuk he, vrouwen? Complimenten geven doet ze lichamelijk pijn. Elk complimentje verkort hun leven met drie weken. Maar een man wil ook wel eens horen als hij iets goed heeft gedaan, maar ja: Iemand afbranden als hij iets fout doet is zó makkelijk...
..
Eerst vraag je om zelfkritiek, daarna heet het dat mijnheer machteloos vastzit in zijn situatie en er niets zelf aan kan doen - kies maar, wat is het?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ach jongen toch, kleine trauma opgelopen? twee vechten, twee schuld. Niks minder, niks meer. Ik hoor namelijk niks over zelf kritiek, wat hij eventueel fout heeft gedaan, hoe hij er in staat, niks.
[..]
Geen blijkbaar, zie de OP.
[..]
Projecteren is misschien jouw ding, maar als iemand het nou niet wil/kan/wil/kan? Iets met een te hoge hypotheek waardoor hij dit moet blijven doen.
Dat lees je toch, ze wil geen sex met TS dus móet ze wel lesbisch zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 20:58 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Misschien schreef ze het wel op een briefje en begon ze er bij te huilen van dankbaarheid.
Dat telt niet voor TS.
[..]
Er is nota bene niet één redelijk argument te in alle posts te vinden waarom die vrouw lesbisch zou moeten zijn
Ga er dan maar vanuit dat die seksuele klik ook echt niet meer gaat komen.quote:Vanaf het begin al is de seks gewoonweg belabberd
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Eerst vraag je om zelfkritiek, daarna heet het dat mijnheer machteloos vastzit in zijn situatie en er niets zelf aan kan doen - kies maar, wat is het?
Met het puntje over complimenten bedoel ik dat mannen in de grond hele simpele wezens zijn. Ze willen niet eerst de hele schuld van een heel leven met rente afbetalen voordat er een glimlachje af kan.
Als je wilt dat ze zichzelf verbeteren zul je ze moeten ophemelen als ze iets goed doen.
Net zoals je kinderen en honden opvoedt.
Als je iemand bij elke verbetering nóg een keer de grond intrapt onder het motto 'ok, ik heb nu even niets op je gedrag aan te merken maar vorige week was alles slechter' moet je niet raar opkijken als iemand er met zijn secretaresse die 20 jaar jonger is en niet zeurt vandoor gaat.
Je kunt wel vinden dat mijnheer eerst zijn volledige emotionele schuld moet aflossen, maar als mevrouw daar niet aan meehelpt loopt hij gewoon weg. Ik zeg niet dat het goed is, ik constateer alleen. Als je iemand die (volgens zichzelf) zijn best doet de grond intrapt, loopt-ie weg. Klaar.
Over die hypotheek. Dat zijn keuzes. Als je jezelf aan een hypotheek hebt vastgeketend waarvoor je 80 uur per week moet werken, én je hebt kinderen, vind je dat je dan de juiste keuzes maakt?
Of zou je ook iets kleiner kunnen wonen en je kinderen wat vaker zien? Keuzes, keuzes.
Maar puur bij elkaar blijven voor de kids is ook niet gezond... Ik ben een psychologisch wrak omdat ik ruim 12 in een gezin zonder liefde heb gewoond...quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:10 schreef ShevaJB het volgende:
Als je kinderen hebt moet je er echt alles aan doen om niet te scheiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |