Nee sorry, bel de sleutelservice en zet je eigen slot op het door jou gehuurde.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef spartametje het volgende:
[..]
Wanneer ik een advocaat inschakel duurt het allemaal veel langer. Ik had gehoopt dat de politie de huisbaas gewoon kon dwingen mij weer toegang tot de woning te verschaffen.
Een sleutel van het nieuwe slot lijkt me handiger.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde hiervan? Het is evident dat wat de verhuurder gedaan heeft niet kan. Het gaat er nu om zo snel mogelijk weer in de woning te kunnen komen, en daar is een advocaat voor nodig.
Waarom denk je dat die huisbaas het slot heeft vervangen? Omdat het vorige modelletje gedateerd was?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:46 schreef kraaksandaal het volgende:
Een sleutel van het nieuwe slot lijkt me handiger.![]()
Huisbaas moet die gewoon geven, doet ie dat niet dan is een advocaat de volgende stap.
Dat is het 1e wat een advocaat zal vragen of TS al om de sleutel van het nieuwe slot heeft gevraagdquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:05 schreef r_one het volgende:
Huurbaas vervangt slot
TS vraagt vriendelijk om sleutel
Daar reageerde ik op. Want dat is het dusquote:Is dit geen vorm van huisvredebreuk of zelfs inbraak?
Jouw woning, dus gewoon sleutelservice bellen! hup hup hup!quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
Nee sorry, bel de sleutelservice en zet je eigen slot op het door jou gehuurde.
Nee, het 1e wat een advocaat zal vragen is "Kopje koffie?"quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:10 schreef kraaksandaal het volgende:
Dat is het 1e wat een advocaat zal vragen of TS al om de sleutel van het nieuwe slot heeft gevraagd
En als je die niet had gehad (of over ver)?quote:Op maandag 17 november 2008 23:54 schreef spartametje het volgende:
Ik overnacht nu bij mijn vriendin.
Owquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:56 schreef klusfoobje het volgende:
Wel ff pro forma aan je land lordom de sleutel vragen. Hij krijgt immers het vorodeel van de twijfel dat hij er een geldige reden voor had.
Want?quote:Op dinsdag 18 november 2008 03:57 schreef MaJo het volgende:
maar heb je die huur inmiddels al betaald? Zo niet: snel betalen
Want dan sta je als huurder eigenlijk gewoon het sterkste. Dan heb jij in ieder geval aan jouw taak voldaan.quote:
De maand huur inhouden is met reden, het betreft geen wanbetaling. Zie de OP.quote:Op dinsdag 18 november 2008 05:35 schreef John.Milton het volgende:
Want dan sta je als huurder eigenlijk gewoon het sterkste. Dan heb jij in ieder geval aan jouw taak voldaan.
Ik kan uit het topic niet halen of de verhuurder op de hoogte gebracht is van het achterstallig onderhoud en van de gevolgen van het niet verhelpen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 05:40 schreef r_one het volgende:
[..]
De maand huur inhouden is met reden, het betreft geen wanbetaling. Zie de OP.
TS staat voor Topic Starter jij zelf dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:38 schreef spartametje het volgende:
Beste mensen, ik merk toch dat de discussie een andere kant op gaat. Wat betreft het achterhouden van de huur: ik heb inderdaad meerdere malen de verhuurder gesommeerd hier wat aan te doen (zowel mondeling als schriftelijk), hierop heeft hij geen gehoor gegeven en nu beroep ik me op artikelen 6:52 en 6:262 van het Burgerlijk Wetboek (opschorten van de huur tot achterstallig onderhou is opgelost).
Vanmiddag ga ik toch maar advocaat bellen denk ik... En o ja... Wie is toch die TS waar jullie het constant overhebben?
We leven niet in een politiestaat maar in een rechtstaat. Dwang komt dus vanuit de rechter, niet vanuit de politie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef spartametje het volgende:
Wanneer ik een advocaat inschakel duurt het allemaal veel langer. Ik had gehoopt dat de politie de huisbaas gewoon kon dwingen mij weer toegang tot de woning te verschaffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |