abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2008 @ 23:19:55 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_63304235
Vorig topic : Pauw en Witteman #48 : De Vries kan er niet mee omgaan ;)

Elke werkdag rond 23:00 uur op Nederland 1
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 17 november 2008 @ 23:20:27 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_63304257
ik zag helemaal geen topic meer na vrijdag
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63304263
Ik wou hem net openen.

Goeie rookdiscussie.
pi_63304270
een schreewende CU-er.....
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2008 @ 23:21:43 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63304295
Maarten houdt zich braaf stil
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63304353
Een onvervalste Leidse glibberrr...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63304455
Van Rossem heeft gelijk, je kunt niet criminelen niet gaan criminaliseren.
pi_63304462
!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 17 november 2008 @ 23:27:24 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_63304472
whehehe, die CU persoon wordt gepwnd door die leidse cafébaas
pi_63304483
Wie is dat viswijf?
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 17 november 2008 @ 23:28:25 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63304501
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
whehehe, die CU persoon wordt gepwnd door die leidse cafébaas
Ze is lekker fel, dat wijffie en ze heeft nog een paar goede argumenten ook.

zei de ex-roker
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 november 2008 @ 23:29:16 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63304536
pi_63304555
Top die Fatima Elatik!
pi_63304595
Duidelijk wel een CU'er met z'n verbieden
  maandag 17 november 2008 @ 23:31:35 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_63304608
Ik ben zo benieuwd wat deze regering gaat doen als en masse dit rookverbod aan de laars wordt gelapt
  maandag 17 november 2008 @ 23:32:58 #17
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_63304646
wat een huillie op dit moment....
Tot zover de kwaliteitspost
pi_63304720
Die kerel van de CU wordt wel vaak uitgeluld.

Ziet hij nou echt niet dat die wet enorm zwak en slecht is in de praktijk?
pi_63304747
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef Roi het volgende:
Top die Fatima Elatik!
Ik heb het niet op hooddoeken maar van haar ben ik allang min of meer een fan. Ik vind haar authentiek, geen naprater dus.
pi_63304808
Zijn broer!
pi_63304841
Maarten is van de PvdA! Toch hou ik van 'm.
  maandag 17 november 2008 @ 23:41:01 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_63304862
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef Specularium het volgende:
Zijn broer!
Bwahaha indd
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 17 november 2008 @ 23:42:07 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63304883
Ik hou van die man, Van Rossem is nog steeds leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63304940
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
eensch
pi_63304950
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:35 schreef Specularium het volgende:
Die kerel van de CU wordt wel vaak uitgeluld.

Ziet hij nou echt niet dat die wet enorm zwak en slecht is in de praktijk?
Hij wordt ook maar betaald om een impopulair iets te verdedigen, en er is niemand te vinden die die kroegen langs gaat , want als je iedere avond uitgescholden wordt is niet alles
  maandag 17 november 2008 @ 23:45:35 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63304991
Van cynisme is geen sprake.
Poef.....gone! ©golfer
pi_63305007
  maandag 17 november 2008 @ 23:48:03 #28
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_63305085
Hij heeft gewoon glashelder gelijk. Dat is zijn probleem ... Mensen horen dat niet altijd even graag ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 17 november 2008 @ 23:48:45 #29
pi_63305108
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
Mensen met de naam Van Rossem zijn altijd leuk
pi_63305168
Joel voordewind Is maar goed dat ie voor de wind heet , want er zit wel een luchtje aan die man
pi_63305204
Lijkt me best interessant, die van Rossem in een EO-programma, en dan Gristelijk Amerika ontleden...
pi_63305244
nou goed begin van de week voor P&W
pi_63305246
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:40 schreef Suko het volgende:
Maarten is van de PvdA! Toch hou ik van 'm.
leuke mensen zitten allemaal bij de Pvda
  maandag 17 november 2008 @ 23:55:06 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63305281
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef Suko het volgende:
Lijkt me best interessant, die van Rossem in een EO-programma, en dan Gristelijk Amerika ontleden...
Mij ook. Ben benieuwd hoeveel vrijheid hij krijgt bij het scherp neerzetten van die tegenstellingen tussen geloof en praktijk in de USA.
Poef.....gone! ©golfer
pi_63305318
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Mij ook. Ben benieuwd hoeveel vrijheid hij krijgt bij het scherp neerzetten van die tegenstellingen tussen geloof en praktijk in de USA.
Ik denk alle vrijheid, want zo kan de EO laten zien wat ze zelf verstaan onder het echte christendom.
pi_63305424
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Yes indeed, niks is meer live tegenwoordig dus het ergste wordt er vast uitgeknipt....en komt hij alsnog vertellen bij P&W. Overigens is van Rossem te bescheiden, hij is bijzonder hoogleraar maar wilde kennelijk Pauw niet corrigeren.
pi_63305447
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:39 schreef Specularium het volgende:
Zijn broer!
Als je niet naar de tv keek hoorde je Maarten zelf praten .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:02:06 #38
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_63305464
Maarten van Rossum

Wat een geweldige speker.
pi_63305522
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:00 schreef Suko het volgende:

[..]Yes indeed, niks is meer live tegenwoordig dus het ergste wordt er vast uitgeknipt....en komt hij alsnog vertellen bij P&W. Overigens is van Rossem te bescheiden, hij is bijzonder hoogleraar maar wilde kennelijk Pauw niet corrigeren.
Hij geeft ook geen les, hij komt zelfs niet
quote:
Een bijzonder hoogleraar is een hoogleraar aan een universiteit die niet door die universiteit wordt betaald en niet deel uitmaakt van de officiële personeelsformatie van die universiteit. Vaak worden dergelijke posten betaald uit speciale fondsen, legaten, of door stichtingen of bedrijven uit min of meer ideële overwegingen of om het eigen vakgebied of de eigen interesse wat meer cachet te geven.
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:41:02 #40
pi_63306164
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Adelante het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat deze regering gaat doen als en masse dit rookverbod aan de laars wordt gelapt
Het probleem is de bureaucratie waardoor dat niet gehandhaafd wordt ...
pi_63306249
Wat een gezeik over dat gerook. Wat hebben horecaondernemers het toch altijd zwaar. Sigaretten worden niet verboden, want je mag heel goed weten wat je met je eigen lichaam doet. Maar als ik vroeger in de kroeg stond rookte ik keihard mee zonder het te willen. Nu hoeft dat niet meer. Dáárom is een rookverbod een heel goed idee.

En dat die CU kerel het in een discussie niet eens van zo'n roodharig naar mens kan winnen dan is hij inderdaad erg zwak.
pi_63306513
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Adelante het volgende:
Alstenblaft:

Klink dreigt muitende rookcafés met sluiting
Door HANS VAN SOEST EN OLOF VAN JOOLEN

DEN HAAG - Het kabinet wil korte metten maken met kroegen die massaal de asbakken weer op tafel zetten.
Vandaag kondigt het een aantal harde maatregelen aan om de opstand onder de rokers de kop in te drukken.

De ministers Klink (Volksgezondheid) en Hirsch Ballin (Justitie) willen overtreding van het rookverbod voortaan laten vallen onder de Wet op de economische delicten. Daardoor lopen cafés die het rookverbod negeren het risico dat ze de deuren moeten sluiten, omdat hun horecavergunning kan worden ingetrokken. Ook gaan de boetes fors omhoog.

Het aantrekken van de teugels volgt op de beslissing van kroegbazen in Den Bosch en Zeeland om massaal het roken in hun zaak weer toe te staan. Zij vinden dat ze onevenredig hard worden getroffen door het rookverbod in de horeca dat sinds 1 juli geldt. Sindsdien zien ze de omzet fors dalen, zeggen ze.

Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat niet uit de omzetcijfers.

Het kabinet wil overtreding van het verbod niet gedogen. Ook wil het kabinet geen overgangsregeling maken voor kleine cafés, zoals sommige partijen hebben bepleit.

In plaats daarvan worden de controles flink opgevoerd. De Voedsel en Warenautoriteit (VWA) die de controles uitvoert, kan daarvoor extra mankracht vrijmaken. Ook krijgen de VWA’ers meer politiebegeleiding als zij verwachten dat zij bij hun controles in een bepaalde straat of gelegenheid met geweld worden bedreigd.

Koninklijke Horeca Nederland pleitte al langer voor strengere handhaving. Als het kabinet dat niet zou doen, moest het verbod maar worden opgeheven, zo oordeelde de brancheorganisatie. Overtreding van het rookverbod leidt tot oneerlijke concurrentie ten opzichte van cafés die zich er wel aan houden, vindt de organisatie. Kroegbazen die zich aan het rookverbod houden, klagen dat hun klandizie de rookcafés opzoekt. ,,We zien nu dat het uit de hand loopt,’’ zegt woordvoerder Joris Prinssen van Horeca Nederland. „Zaken die zich aan de regels houden lijden verlies, terwijl zaken die de wet overtreden een goede boterham verdienen.”

De VWA heeft in oktober 1300 horecagelegenheden gecontroleerd. Er werden 272 boetes uitgedeeld, driekwart aan cafés. Wie voor het eerst in de fout gaat, betaalt 300 euro.

Bron:
http://www.ad.nl/binnenla(...)fs_met_sluiting.html
Karper diem, vis van de dag
  dinsdag 18 november 2008 @ 01:20:14 #43
pi_63306607
Ach, "het risico" , "boetes omhoog" , allemaal nonsens. Men moet gewoon daadkrachtig optreden niet zoals die mevr zei met 6 brieven , 5 aanmaningen en dan een oproeping voor de rechtbank om je te verdedigen ofzo ...

Ze moeten niet het risico lopen om gesloten te worden ,als je dat als wet wil doorvoeren moet je ze gewoon sluiten. Net zoals als je door rood rijdt je een accept-giro thuis krijgt moet je dat ook hier doen.

Maar allicht durft men dat gewoon niet ofzo ...
pi_63306940
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:47 schreef thettes het volgende:
Wat een gezeik over dat gerook. Wat hebben horecaondernemers het toch altijd zwaar. Sigaretten worden niet verboden, want je mag heel goed weten wat je met je eigen lichaam doet. Maar als ik vroeger in de kroeg stond rookte ik keihard mee zonder het te willen. Nu hoeft dat niet meer. Dáárom is een rookverbod een heel goed idee.

Dat wilde je wel want anders had je wel rookvrije vakken staan vullen bij de AH.

Overigens ben ik niet tegen het rookverbod hoor en ik zie het als een crisistijd voor de horeca en kleine ondernemers lijken hier zonder compensatie aan ten onder te gaan, dat vind ik wel triest. Ook dat er enerzijds een gevoel is van hetzevoering tegen rokers die tegelijkertijd de staatskas spekken.
Maar ik geloof wel dat op lange termijn de kroegen weer zullen aantrekken en roken misschien zelfs helemaal zal verdwijnen. Onder jongeren lijkt het in ieder geval steeds minder populair om te roken, ik lees dat op FOK! en zie dat ook in mijn omgeving en dat vind ik juist heel positief.

Btw, ik rook.
pi_63306970
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 02:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat wilde je wel want anders had je wel rookvrije vakken staan vullen bij de AH.
Het leuke is dat rokers wel kunnen kiezen om niet te roken, maar niet-rokers zoals ik hebben niet de keuze om die rook te vermijden.

Daarom is het het meest liberaal om roken te verbieden. Klinkt tegenstrijdig, maar het is aantasting van mijn lichaam/gezondheid. De enige reden waarom het zo lang getolereerd is was dat iedereen het deed, maar dat wordt naar mijn idee minder. En uiteraard omdat het helemaal niet zo bekend was dat het schadelijk is om mee te roken.

Ik zie het dan ook meer als ieders recht op gezondheid dan een verbod op roken.

Uiteraard is dit wat gechargeerd, maar dat is een reactie op de rooklobby, die zoekt problemen waar die er niet zijn. In een klein cafe kun je ook gewoon een rookhok bouwen of buiten gaan staan, waar de rook verwaait. Ik ken zelf praktijkvoorbeelden genoeg.

Maar echt on-topic; van Rossem was weer geniaal
pi_63308249
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 02:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Overigens ben ik niet tegen het rookverbod hoor en ik zie het als een crisistijd voor de horeca en kleine ondernemers lijken hier zonder compensatie aan ten onder te gaan, dat vind ik wel triest. Ook dat er enerzijds een gevoel is van hetzevoering tegen rokers die tegelijkertijd de staatskas spekken.
Maar ik geloof wel dat op lange termijn de kroegen weer zullen aantrekken en roken misschien zelfs helemaal zal verdwijnen. Onder jongeren lijkt het in ieder geval steeds minder populair om te roken, ik lees dat op FOK! en zie dat ook in mijn omgeving en dat vind ik juist heel positief.

Btw, ik rook.
Ik rook niet , maar maakt mij niet uit hoor,.
pi_63310873
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 02:44 schreef thettes het volgende:

[..]

Het leuke is dat rokers wel kunnen kiezen om niet te roken, maar niet-rokers zoals ik hebben niet de keuze om die rook te vermijden.
Je hebt de keuze om niet naar een rokerscafé te gaan? Je hebt de keuze om zelf een café te beginnen waar niet gerookt mag worden? Je hebt de keuze een anti-rookcampagne op te zetten? Je hebt de keuze de rokers te vragen te stoppen met roken in dat café? Je hebt de keuze de eigenaar te vragen roken te verbieden? Je hebt de keuze de eigenaren aan te moedigen goede ventilatiesystemen te installeren? Kortom: er zijn zat keuzes, je wilt alleen niet de moeite ervoor nemen. Je zoekt de makkelijke weg: het verbieden, wat nu democratisch mogelijk is omdat steeds minder mensen roken.
Nu wil ik dit niet te groot maken ( ), maar zie hier het falen van de democratie. Democratie heeft niks met rechten of wat dan ook te maken, het is ordinaire machtspolitiek: de meerderheid drukt haar eigen belangen door. Dat meerdere ondernemers hun zaak door jouw luiheid kunnen sluiten deert niet. Net alsof er nu opeens meer niet-rokers uitgaan, zag dat blonde zonnebankvrouwtje gister: waar blijven de niet-rokers?
pi_63316976
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:57 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Je hebt de keuze om niet naar een rokerscafé te gaan? Je hebt de keuze om zelf een café te beginnen waar niet gerookt mag worden? Je hebt de keuze een anti-rookcampagne op te zetten? Je hebt de keuze de rokers te vragen te stoppen met roken in dat café? Je hebt de keuze de eigenaar te vragen roken te verbieden? Je hebt de keuze de eigenaren aan te moedigen goede ventilatiesystemen te installeren? Kortom: er zijn zat keuzes, je wilt alleen niet de moeite ervoor nemen. Je zoekt de makkelijke weg: het verbieden, wat nu democratisch mogelijk is omdat steeds minder mensen roken.
Nu wil ik dit niet te groot maken ( ), maar zie hier het falen van de democratie. Democratie heeft niks met rechten of wat dan ook te maken, het is ordinaire machtspolitiek: de meerderheid drukt haar eigen belangen door. Dat meerdere ondernemers hun zaak door jouw luiheid kunnen sluiten deert niet. Net alsof er nu opeens meer niet-rokers uitgaan, zag dat blonde zonnebankvrouwtje gister: waar blijven de niet-rokers?
Maar nu doe je weer alsof rokers nu een slachtoffer zijn. Het enige is dat nu iedereen overal uit kan gaan zonder last van rokers, eerst was dat duidelijk niet het geval. En ventilatiesystemen werken niet voldoende zonder muur er omheen (en dan heb je de toegestane rokersruimte!)

En als de bescherming van minderheden faalt is het inderdaad het einde van de democratie. Enige probleem bij die stelling is dat rokers nog net zo beschermd zijn als eerst. Iedereen heeft ook nog steeds gelijke rechten en plichten.
pi_63318149
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:41 schreef thettes het volgende:

[..]

Maar nu doe je weer alsof rokers nu een slachtoffer zijn. Het enige is dat nu iedereen overal uit kan gaan zonder last van rokers, eerst was dat duidelijk niet het geval. En ventilatiesystemen werken niet voldoende zonder muur er omheen (en dan heb je de toegestane rokersruimte!)
Ik zie de eigenaren van horecagelegenheden meer als de slachtoffers. Ik ben geen roker en een rookvrije horeca zal mij best zijn (verder ga ik ook niet vaak uit), maar wettelijke verboden instellen lijkt me niet de juiste weg. Daarnaast lijkt het ook niet te werken (wat Van Rossem zei over het criminaliseren van gedrag wat niet als crimineel gedrag ervaren wordt).
quote:
En als de bescherming van minderheden faalt is het inderdaad het einde van de democratie. Enige probleem bij die stelling is dat rokers nog net zo beschermd zijn als eerst. Iedereen heeft ook nog steeds gelijke rechten en plichten.
Hoe heeft iedereen nog gelijke rechten als de eigenaren van horecagelegenheden de mogelijkheid tot het toestaan van roken (het recht daartoe) in hun eigen panden hen ontzegd wordt?
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:20:09 #50
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63321105
Van Rossem
(De broer van Van Rossem: )
pi_63321353
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Ik zie de eigenaren van horecagelegenheden meer als de slachtoffers. Ik ben geen roker en een rookvrije horeca zal mij best zijn (verder ga ik ook niet vaak uit), maar wettelijke verboden instellen lijkt me niet de juiste weg. Daarnaast lijkt het ook niet te werken (wat Van Rossem zei over het criminaliseren van gedrag wat niet als crimineel gedrag ervaren wordt).
[..]

Hoe heeft iedereen nog gelijke rechten als de eigenaren van horecagelegenheden de mogelijkheid tot het toestaan van roken (het recht daartoe) in hun eigen panden hen ontzegd wordt?
Juist laat de mensen dan kiezen en maak de gelegenheid dat men naar een rookvrij cafe kan gaan als men wil., ikke niet en ik rook niet eens.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:16:40 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_63328252
wat zit er vanavond?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 november 2008 @ 21:18:43 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63328327
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef Adelante het volgende:
wat zit er vanavond?
Vanavond te gast: Esther Neumann 'kidnapte' haar eigen zoon, Arnoud Boot bespreekt met Alexander Pechtold het spoeddebat kredietcrisis en Lodewijk van der Grinten (Koninklijke Horeca Nederland) sprak met Klink over het rookverbod.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:19:27 #54
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_63328351
Jammer dat Klink niet zelf bij P&W wil komen (was tijdje geleden nog in het nieuws).
pi_63330001
Vanmiddag nog even P&W van gister gekeken, viel me niet echt tegen.
............................
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:04:27 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_63330065
ik sla vanavond over
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:18:36 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:26:54 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63330857
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Adelante het volgende:
ik sla vanavond over
Idem hier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_63332519
wat is die horeca kerel langdradig, duurt veel te lang zijn onderwerp
pi_63333366
poe wat een verhaal.
pi_63333368
Vreemde vrouw, vreemd en rammelend verhaal dit.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_63333549
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:49 schreef shmoopy het volgende:
jah, wat verwacht ze nou eigenlijk?
pi_63333567
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:49 schreef shmoopy het volgende:
Kreeg het idee dat niet veel meer kwijt wilde over de problemen met haar (ex) man omdat ook natuurlijk aardig prive is, maarja gedrag zal natuurlijk ook wel verband hebben dat ze haar kind amper meer ziet.

Dat ze de weg kwijt is en geen raad meer weet is logisch, ze wil alleen haar kind heel graag zien.

Maarja echt oordelen kan ik/je niet met zo weinig info.
pi_63333775
Ze maakt een kind in Amerika waar ze zal blijven wonen met haar man.
Ze wil 2 weekjes rust in Nederland, maar informeert van te voren allerlei dingen over ontvoering.
Na 2 weken komt ze niet terug, man wordt meteen boos, kind wordt afgepakt.
Ze gaat niet in Amerika wonen want daar heeft ze niets te zoeken.

Ze woonde er gewoon met haar man, maar dat haar kind daar woont is geen reden?
Hoezo zou ze geen greencard krijgen, haar kind woont daar.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_63334119
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:04 schreef shmoopy het volgende:
Ze maakt een kind in Amerika waar ze zal blijven wonen met haar man.
Ze wil 2 weekjes rust in Nederland, maar informeert van te voren allerlei dingen over ontvoering.
Na 2 weken komt ze niet terug, man wordt meteen boos, kind wordt afgepakt.
Ze gaat niet in Amerika wonen want daar heeft ze niets te zoeken.

Ze woonde er gewoon met haar man, maar dat haar kind daar woont is geen reden?
Hoezo zou ze geen greencard krijgen, haar kind woont daar.

T wijf is gek
ze kan binnen schootsafstand van haar kind gaan wonen, maar ze wil perse haar zin hebben
goede kans als ze naar de US gaat, dat haar kind weer bij haar kan wonen

[ Bericht 3% gewijzigd door henkway op 19-11-2008 07:30:56 ]
pi_63335616
Het is een eenzijdig en te beknopt verhaal inderdaad. Maar om zo iemand meteen maar even voor gek te verslijten?
pi_63349461
Ik vind het toch altijd vreemd en jammer te zien hoe sommige vrouwen met zo'n man zo ver kunnen komen.

Ook in haar verhaal zegt ze. Ja, hij is in het verleden ook ontoerekeningsvatbaar geweest. En dan toch samen een kind krijgen?
pi_63349836
Ze is toch arts ook nog die vrouw?
Ik zou dan iets van hersens verwachten.

Verder matige kutuitzending.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 november 2008 @ 17:01:02 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63349914
Vandaag in Pauw & Witteman

* LeasePlan doet beroep op de kredietgarantieregeling van de overheid, financieel directeur Guus Stoelinga vertelt waarom.
* De topsportende broers Jan en Theo Bos over hoogte- en dieptepunten in de sport.
* Frits Bolkestein neemt in zijn bundel Overmoed en onverstand afscheid van Keynes, maar die lijkt juist terug te keren onder druk van de kredietcrisis.

Deze informatie is onder voorbehoud.
pi_63349947
Sporters bij P&W.

Dat moeten ze gewoon niet meer doen.
pi_63351292
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef alexis_ het volgende:
Ik vind het toch altijd vreemd en jammer te zien hoe sommige vrouwen met zo'n man zo ver kunnen komen.

Ook in haar verhaal zegt ze. Ja, hij is in het verleden ook ontoerekeningsvatbaar geweest. En dan toch samen een kind krijgen?
Dat zegt iedere vrouw over haar ex, hij sloeg me, hij was gierig, hij was gek.op andere vrouwen.

Dat scoort he ?
Nee als ze bij haar kind wil zijn gaat ze weer daar wonen, in Nederland is het ook niet alles, maar dat merkt ze wel
  woensdag 19 november 2008 @ 23:22:10 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63361472
Bolkestein.
Poef.....gone! ©golfer
pi_63361720
Olleke Bolleke vreet Stoelinga van LeasePlan helemaal op!
pi_63361778
Prof.Mr.Drs. F. Bolkestein

Shell mannetje net als Bos
quote:
partij(en)
VVD (Volkspartij voor Vrijheid en Democratie), vanaf 1975

partij waarop werd gestemd
PvdA (Partij van de Arbeid) (tweemaal in de jaren'50)

[ V ][ ^^ ]
loopbaan
- medewerker Shell Groep van Maatschappijen in Oost-Afrika, van 1960 tot 1964
- medewerker Shell Groep van Maatschappijen in Honduras en El Salvador, van 1965 tot 1968
- medewerker Shell Groep van Maatschappijen te Londen, van 1968 tot 1970
- medewerker Shell Groep van Maatschappijen in Indonesië, van 1970 tot 1972
- coördinator voor Midden-Oosten, Azië en Australië Shell Chemie, van 1972 tot 1973
- lid directie Shell Chemie te Parijs, van 1973 tot 1976
- lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 16 januari 1978 tot 5 november 1982
- staatssecretaris van Economische Zaken (belast met Buitenlandse Handel; mocht in het buitenland de titel minister voor Buitenlandse Handel voeren), van 5 november 1982 tot 14 juli 1986
pi_63362336
Hoe kan Bolleke nou weten en beschrijven hoe het er hier aan toegaat qua integratie bv, zeggend dat hij altijd in het buitenland zit en niet eens weet dat v/d Laan de nieuwe minister is van WWI.... heb het weer gehad eigenlijk.
pi_63362435
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:02 schreef Specularium het volgende:
Sporters bij P&W.

Dat moeten ze gewoon niet meer doen.
Dat was idd niet echt boeiend en weinig nieuws.
sig verwijderd door FA
pi_63362510
Toch heeft Bolleke een helder oordeel over de oorlogszucht en het achter Bush aanlopen van Balkenende

Zo en nou achter de gebreide broek
pi_63362814
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat was idd niet echt boeiend en weinig nieuws.
Idd, voor sportvolgers was het weinig nieuws, voor leken wel een aardig gesprek denk ik.

Ook voor mij weinig nieuws, maar vond het op zich wel mooi om te zien hoe ze met elkaar omgaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63363676
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef Suko het volgende:
Hoe kan Bolleke nou weten en beschrijven hoe het er hier aan toegaat qua integratie bv, zeggend dat hij altijd in het buitenland zit en niet eens weet dat v/d Laan de nieuwe minister is van WWI.... heb het weer gehad eigenlijk.
Zijn interesse gaat duidelijk steeds meer uit naar Europese en wereldpolitiek. Wat er nou precies in dat boekje staat over integratie ; zeker meer een terugblik op de integratiediscussie van de afgelopen jaren.
pi_63386132
Straks komt Midas Dekkers.
pi_63386177
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef Specularium het volgende:
Voor mij een reden om weer te kijken.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 november 2008 @ 22:01:07 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63387503
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef Specularium het volgende:
En wie nog meer?!
pi_63387580
-Johan Huibers in debat met Midas Dekkers

-Adjiedj Bakas

-Joanie de Rijke

bron: http://pauwenwitteman.vara.nl/
  donderdag 20 november 2008 @ 22:09:43 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63389666
Leuk, een relifanaat in discussie met Midas. Ik verheug mij nu al.
Poef.....gone! ©golfer
pi_63389725
Geen boeiende gasten wmb.
sig verwijderd door FA
pi_63389870
Mijn god wat een lelijk wijf!
pi_63389955
Oh dat dus, Johan Huibers van die Ark, en dat vaart nog niet eens echt....

pi_63390022
Nou verdedig de schepping maar tegenover Midas.
pi_63390078
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Nou verdedig de schepping maar tegenover Midas.
Ik ben erg benieuwd ja.
pi_63390225
Mute!
pi_63390237
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHA
Graag op anoniem
pi_63390238
Wat een verschrikkelijke kerel is dat zeg .
pi_63390276
Interessant kapsel wel.
Graag op anoniem
  donderdag 20 november 2008 @ 23:17:37 #96
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_63390390
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:14 schreef Mainport het volgende:
Interessant kapsel wel.
.
Volgens mij is 't de verloren broer van Colin Powell .
pi_63390513
En dat duuuuuuuuurt maar voort.....en Midas kijkt ook al verveeld. Ik geloof het wel voor de rest.
pi_63390604
Wat een gasten weer . Hoe krijgen ze ze bij elkaar verzonnen...
pi_63390706
'Zullen we het woord geloven bij mij buiten laten?'

Midas
I HATE MUSIC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')