Afwachten maar dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:32 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb van een zeeer onbetrouwbare bron (Niet vertrouwen dus) wel gehoord dat er een cd/dvd van deze tour komt. Ik hoop het wel, maar vertrouw er maar niet op
Talk ook inderdaad, clocks weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee een oudere single. Talk of clocks kan dat?
Ik gok dat het één van de remixen van talk was. Eens even kijken wat ikkan vinden op internet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:30 schreef Veerboot het volgende:
Wat remixen van oudere Coldplay-nummers die ik op mijn pc heb:
Coldplay - Clocks (Röyksopp Trembling Heart Mix).mp3
Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face (Def Inc. Remix - feat. Mr. Thing).mp3
Coldplay - Talk (Junkie XL Remix).mp3
Coldplay - Talk (The Thin White Duke Remix).mp3
Coldplay - What If (Tom Lord Alge Mix).mp3
Coldplay - Yellow (The Alpha Remix).mp3
Bedoel je één van die Stansfield?
En die wordt gigantisch veel gedraaid op Q-music wat er hier op mijn werk vaak aanstaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:03 schreef thettes het volgende:
Clocks is natuurlijk wel een verschrikkelijke Cuba-versie van gemaakt.
Die vindi k ook verschrikkelijk. De 1e paar deuntjes denk je het is de gewone versie en dan begint de ellende.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:35 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
En die wordt gigantisch veel gedraaid op Q-music wat er hier op mijn werk vaak aanstaat.
Ik vind hem niet zo verschrikkelijk btw.
Vet!quote:http://www.nu.nl/muziek/1957782/coldplay-geeft-gratis-album-weg.html
AMSTERDAM – De Britse band Coldplay brengt een gratis live-album uit. Het album, LeftRightLeftRightLeft, is een cadeautje voor fans die dit jaar een optreden van de band bezoeken.
Dat meldt de band op zijn website. Coldplay deelt vanaf 15 mei de rest van het jaar het album uit, dat is opgenomen in verschillende steden.
Op LeftRightLeftRightLeft staan Glass of Water, 42, Clocks, Strawberry Swing, The Hardest Part/Postcards From Far Away, Viva La Vida, Death Will Never Conquer, Fix You en Death And All His Friends.
Het cadeau is een bedankje voor iedereen die Coldplay heeft gesteund ten tijde van de crisis. “Live spelen is het beste dat er is. Dit album brengen we uit om onze fans te bedanken; de mensen die dit allemaal mogelijk maken”, aldus Coldplay.
BRON : Nu.nl
die vind ik juist goed, het origineel was ik al vrij gauw zat (mede doordat het vele keren op de radio gedraaid werd)quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:03 schreef thettes het volgende:
Clocks is natuurlijk wel een verschrikkelijke Cuba-versie van gemaakt.
quote:
eh, kaartje misschien?quote:
De helft van de menschen dondert zijn kaartje weg (ik niet hoor), maar dan mogen ze dat wel vooraf bekend maken dat je je kaartje moet bewarenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
die vind ik juist goed, het origineel was ik al vrij gauw zat (mede doordat het vele keren op de radio gedraaid werd)
[..]
![]()
[..]
eh, kaartje misschien?
van God Put a Smile is ook een dance remix gemaakt ..quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:40 schreef Stansfield het volgende:
Van welke single van coldplay is er eigenlijk een dance remix gemaakt?
Iedereen kan de cd downloaden vanaf internet, degene die bij een concert zijn krijgen de cd in hun handen gedrukt, lijkt mij?quote:
Dat leek mij ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:15 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Iedereen kan de cd downloaden vanaf internet, degene die bij een concert zijn krijgen de cd in hun handen gedrukt, lijkt mij?
Bronquote:Cat Stevens heeft Coldplay ervan beschuldigd een van zijn nummers te hebben 'gestolen'. Stevens, die zich sinds jaren met Yusuf Islam laat aanspreken, meent dat zijn nummer 'Foreigner Suite' uit 1970 de basis is voor de megahit 'Viva La Vida' van Coldplay.
Derde claim van plagiaat
Yusuf Islam is daarmee meteen de derde persoon die beweert dat Chris Martin zijn werk heeft gejat. "Er is die hele discussie geweest als zou Coldplay die melodie hebben gestolen van Joe Satriani. Maar als je goed luistert, hoor je dat het 'Foreigner Suite' is", verklaarde Islam.
Joe Satriani
De Amerikaanse gitarist Joe Satriani heeft Coldplay eerder dit jaar al aangeklaagd wegens plagiaat. Volgens hem is zijn 'If I Could Fly' uit 2004 de basis van 'Viva La Vida'. Hij vindt dat alle opbrengsten van het Coldplay-nummer hem toekomen.
Creaky Boards
Vorig jaar in juni beweerde Creaky Boards, een obscure band uit New York, dat 'Viva La Vida' op hun nummer 'The Songs I Didn't Write' lijkt. Volgens die band woonde Chris Martin een optreden bij waar ze het nummer speelden, maar die bewering deed Martin af als onzin.
En nu vindt Yusuf Islam dus dat er een al te grote gelijkenis is tussen het hitnummer van Coldplay en zijn achttien minuten durende 'Foreigner Suite'. Voor zijn nieuw album 'Roadsinger'
werkte Islam met technicus Michael H. Bauer, die ook het succesalbum van Coldplay mixte.
Bekentenis
Het onbewust stelen van muzikale ideeën heeft overigens een naam. 'Cryptomnesie' noemen experts deze aandoening. Wellicht heeft Martin er nu wel heel veel spijt van dat hij in 2005 in Rolling Stone verklaarde: "We zijn goed, maar ik vind niet dat we bijster origineel zijn. Ik zie ons als bijzonder goede plagiators".
Maar moeten die drie elkaar dan ook niet gaan aanklagen dan? Beetje raar als Coldplay de melodie van hun afzonderlijk gejat zou hebben, maar zij zelf allemaal origineel zijnquote:
Ja, ik slaap in Borne, waar ik woonquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Jaytonism het volgende:
Offtopic:
Mensen die naar het Goffertpark gaan, hebben jullie al een verblijftplaats geboekt ergens in/rond Nijmegen?
Voor 't Goffert?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
JEUJ, net kaartje gekocht!
Heeft iemand enig idee wat die Support Act wordt?
Dat dacht ik ook toen ik het het zag, is me net even te duur.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog steeds, 65 euro voor Coldplay.
U2 staanplaatsen kostten maar 55 euro. Green Day kost 40 euro. Coldplay 65 euro.
Krijg je hem dan hardcopy uitgereikt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:30 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
ik ga deze keer maar eens niet downloaden, maar wacht braafjes tot 10 september
bij nader inzien denk ik alleen via internetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijg je hem dan hardcopy uitgereikt?
Ik heb hem net binnen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:55 schreef Jeeh het volgende:
http://lrlrl.coldplay.com/leftright.html
En daar is hij dan
Wel hardcopy dus:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
bij nader inzien denk ik alleen via internet
http://lrlrl.coldplay.com/leftright.html
In de nieuwsberichten stond toch zoiets dat het alleen voor de
bezoekers van één van hun concerten was??
quote:Today is also the day of the band's first North American tour date, in West Palm Beach, where the first copies of the LRLRL CD will be given away.
The CD will then be handed out to all fans at every remaining Coldplay live show in 2009 (apart from Festival shows). The free download will also be available from Coldplay.com until the band play their final 2009 show.
1,5 uur rijden, is te doen. Alleen ik voel mij niet aangesproken om te rijdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Jaytonism het volgende:
Offtopic:
Mensen die naar het Goffertpark gaan, hebben jullie al een verblijftplaats geboekt ergens in/rond Nijmegen?
Tja, concerten worden duurder helaas.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog steeds, 65 euro voor Coldplay.
U2 staanplaatsen kostten maar 55 euro. Green Day kost 40 euro. Coldplay 65 euro.
heel vet inderdaad. al vind ik het publiek over de hele cd wel iets te overheersend tijdens de nummers.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:05 schreef Ruud het volgende:
Inmiddels ook beluisterd. De stem van Chris bij The Hardest Part
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kreuk050 het volgende:
MTV World Stage - Coldplay 1080i HDTV DD5.1 MPEG2-CtrlHD.ts
MTV World Stage - Coldplay Live From Japan
Tracklist:
1. Violet Hill
2. In My Place
3. Yellow
4. Fix You
5. God Put a Smile Upon Your Face/Talk
6. Viva La Vida
7. Lost!
8. Lovers In Japan
9. The Scientist
10. Life in Technicolor5.5 GIg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chris heeft griep dacht ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef Tourniquet het volgende:
Wie is er ziek bij Coldplay?
We're sorry to report that Coldplay have been forced to postpone tonight's show in Saratoga Springs, due to illness.
bron: coldplay.comquote:UPDATE: Unfortunately, a technical glitch briefly managed to add support acts beneath the festivals which Coldplay are playing this summer, as well as all the shows for which support hasn't yet been announced. Please disregard all that - the correct list of supports is as the per the shows and concerts section now. Thanks.
Waarom geen Elboy?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:42 schreef kibber het volgende:
[..]
bron: coldplay.com
Nog geen support act voor Nijmegen dus.
Simpelweg: sorry, door een technische storing zijn er vanmorgen van een aantal concerten de support acts online gezet, maar ook van een paar shows waarvan nog geen support acts bekend is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Waarom geen Elboy?
Oftewel: wie kan het stukje even vertalen?
Elbowquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef kibber het volgende:
Support acts voor Nijmegen bekendElbow (
) en Kitty, Daisy & Lewis.
Bron: http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=7261 en coldplay.com
Bedankt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:08 schreef kibber het volgende:
[..]
Simpelweg: sorry, door een technische storing zijn er vanmorgen van een aantal concerten de support acts online gezet, maar ook van een paar shows waarvan nog geen support acts bekend is.
Nijmegen is één van die concerten waarbij vanmorgen wel een support act bekend gemaakt is, maar welke eigenlijk nog niet bekend is. Dus voorlopig hebben we nog geen support act
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Elbownouja, hopen op Elbow dan!
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:17 schreef Thijsssss het volgende:
Speciaal kaartjes gekocht vanwege Elbow...
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:17 schreef Thijsssss het volgende:
Speciaal kaartjes gekocht vanwege Elbow...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:52 schreef Christiaan het volgende:
Elbow is het niet geworden, ondanks dat dit eerder wel op de website stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |