bij nader inzien denk ik alleen via internetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Krijg je hem dan hardcopy uitgereikt?
Ik heb hem net binnen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:55 schreef Jeeh het volgende:
http://lrlrl.coldplay.com/leftright.html
En daar is hij dan
Wel hardcopy dus:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
bij nader inzien denk ik alleen via internet
http://lrlrl.coldplay.com/leftright.html
In de nieuwsberichten stond toch zoiets dat het alleen voor de
bezoekers van één van hun concerten was??
quote:Today is also the day of the band's first North American tour date, in West Palm Beach, where the first copies of the LRLRL CD will be given away.
The CD will then be handed out to all fans at every remaining Coldplay live show in 2009 (apart from Festival shows). The free download will also be available from Coldplay.com until the band play their final 2009 show.
1,5 uur rijden, is te doen. Alleen ik voel mij niet aangesproken om te rijdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:39 schreef Jaytonism het volgende:
Offtopic:
Mensen die naar het Goffertpark gaan, hebben jullie al een verblijftplaats geboekt ergens in/rond Nijmegen?
Tja, concerten worden duurder helaas.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog steeds, 65 euro voor Coldplay.
U2 staanplaatsen kostten maar 55 euro. Green Day kost 40 euro. Coldplay 65 euro.
heel vet inderdaad. al vind ik het publiek over de hele cd wel iets te overheersend tijdens de nummers.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:05 schreef Ruud het volgende:
Inmiddels ook beluisterd. De stem van Chris bij The Hardest Part
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef kreuk050 het volgende:
MTV World Stage - Coldplay 1080i HDTV DD5.1 MPEG2-CtrlHD.ts
MTV World Stage - Coldplay Live From Japan
Tracklist:
1. Violet Hill
2. In My Place
3. Yellow
4. Fix You
5. God Put a Smile Upon Your Face/Talk
6. Viva La Vida
7. Lost!
8. Lovers In Japan
9. The Scientist
10. Life in Technicolor5.5 GIg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |