Garth Brooks ?quote:Op maandag 24 november 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
Nee, nee, nee.
Ben bang dat jullie teleurgesteld zijn als ie straks bekend is.
Al was het de favoriet van Dries Roelvink.quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef tong80 het volgende:
De favoriete artiest van Mart Smeets. Is het nu minder SCH ?
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef tong80 het volgende:
Klopt niet echt want heeft wel hits gerhad en is totaal anders dan Vruce
Nogal ja, maar toch wel enige vergelijking.quote:
Jan hem goed waarderen heb er niks van maar er is ook niks mis mee.quote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef SCH het volgende:
Oh wat heerlijk, ik ga meteen 25 cd's van hem kopen
Wie is Janquote:Op maandag 24 november 2008 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan hem goed waarderen heb er niks van maar er is ook niks mis mee.
Befrijp dat je het mooi vindt.
Veel liedjes over Amerika. En erg anti-Bush bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 12:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nogal ja, maar toch wel enige vergelijking.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackson_Browne_discographyquote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
Welke hitjes had ie dan? Heeft ie al een topic? Dan vergeet ik hem nooit weer tenminste.
quote:Op maandag 24 november 2008 12:49 schreef tong80 het volgende:
Even opgezocht in mijn hitparade boek. Hij heeft idd nooit een hit gehad in Nederland. Vreemd.
Dit nummer ken je wel.
quote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef SCH het volgende:
Ik heb de Greatest Hits dubbel cd gekocht
Dank allemaal voor het meezoeken, behalve tong
quote:Op maandag 24 november 2008 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Mart heeft smaak als het om muziek gaat trouwens.
Klinkt als een nummer van Cascada, welke weet ik niet.quote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef GuentherDD het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Het lijkt er ook niet op trouwens
Niemand?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef blup het volgende:
Ik zoek een nummer die 538 nog wel eens wil draaien, erg blij.. Partysquad achtig met -letterlijke- texten in het refrein:
Naa naanana naanananananaaaaaa
Elke keer mis ik de titel van de song als ze 'm draaien.
jij bedoeld dat stuk op die piano met die hip/hop achtige beat d'r in zeker?quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef PRick1987 het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer maar ik weet alleen niet meer hoe hij heet en van wie het is.
Gisteren hoorde ik hem oppeens op tv langsvliegen! Dus ik direct kijken of ik hem in de aftiteling kon vinden.. maarnee.. weet iemand het ??
http://www.rtl.nl/compone(...)fect/index_video.xml
En dan de 4e aflevering
het nr begint rond de 16.45 minuut en gaat ongeveer 1 minuut door op de achtergrond.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!
Alvast bedankt!
Rouge Rouge - L'Amour misschien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:52 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ze een keer op arrow jazz draaide toen ik met mijn vriendin in de auto zat...
de tekst is alleen l'amour l'amour l'amour, maar dan met zo'n geniaal goede muziek er onder dat het een heerlijk nummertje is (geworden, har har har)
iemand? googlen heeft geen zin, tenzij ik op zoek ben naar een Russische bruid
en die vriendin was mister handquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:52 schreef JoPiDo het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer dat ze een keer op arrow jazz draaide toen ik met mijn vriendin in de auto zat...
de tekst is alleen l'amour l'amour l'amour, maar dan met zo'n geniaal goede muziek er onder dat het een heerlijk nummertje is (geworden, har har har)
iemand? googlen heeft geen zin, tenzij ik op zoek ben naar een Russische bruid
Rocka Bump - Waking The Dreadquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef SuperRogier het volgende:
Van 3:40 tot 3:50 zoek ik het nummer
uhm jah ik weet dat er na die beat vlak voor 3:50 op die track iets gezongen wordt vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef SuperRogier het volgende:
Van 3:40 tot 3:50 zoek ik het nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |