SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ow zo, dus ze lossen een groot probleem op dat voorrang heeft op alle andere problemen waar de politie zich eigenlijk bezig mee zou moeten houden?quote:Op maandag 17 november 2008 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat doen ze enkel omdat er dus nog te veel mensen zonder licht fietsen, anders was t niet nodig om het te doen eh.
dat is toch 50/50, op mijn 16km lange route. Ik kan je verzekeren dat ik vaker op het fietspad zit dan op de weg, als ik mij puur aan de verkeers regels hou.quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Motar het volgende:
[..]
Ehrm, als brommer of scooterrijder MOET je op de autoweg hoor, en juist niet meer op het fietspad.
En waar woont gij?quote:Op maandag 17 november 2008 20:57 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
dat is toch 50/50, op mijn 16km lange route. Ik kan je verzekeren dat ik vaker op het fietspad zit dan op de weg, als ik mij puur aan de verkeers regels hou.
Controleren is gewoon 1 van de taken van de politie hoor. En hoezo zou dit voorrang op de rest hebben? Het heeft waarschijnlijk een zekere prioriteit omdat er te weinig fietsers met verlichting zijn..quote:Op maandag 17 november 2008 20:57 schreef Motar het volgende:
[..]
Ow zo, dus ze lossen een groot probleem op dat voorrang heeft op alle andere problemen waar de politie zich eigenlijk bezig mee zou moeten houden?
Ah nu begrijp ik het
Ja misschien is dat zo.quote:Op maandag 17 november 2008 21:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Controleren is gewoon 1 van de taken van de politie hoor. En hoezo zou dit voorrang op de rest hebben? Het heeft waarschijnlijk een zekere prioriteit omdat er te weinig fietsers met verlichting zijn..
quote:Op maandag 17 november 2008 20:25 schreef omg-rmc het volgende:
Motar ondanks je lage ABN niveau voel ik met je mee..
60 euro boete omdat ik met mijn Kreidler op het fietspad reed, 100m na de verborgen afslag waar ik dan de weg op had gemoeten.
fucking kansloos, ga straattuig in amsterdam oost neerscheiten
Iets met GeenStijl personage ofzo.quote:
Absoluut, en het feit dat het vroeg donker is wil hier wel bij helpen.quote:Op maandag 17 november 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
Dit is toch al jaren zo in november/december dat de politie een inhaalslag moet maken om hun prestatiequotum moet halen en alles en iedereen gaat beboeten.
Het is dat je een ":D" als posticon hebt, want dit is natuurlijk zo'n kulargument. Appels en peren vergelijken is niet echt sterk.quote:Op maandag 17 november 2008 23:02 schreef JanusAnus het volgende:
Wat een correcte types hier weer zegJullie klinken als een stel bejaarden die fout zijn geweest in de oorlog. Jullie waren zeker vroeger ook die kinderen die hun vinger opstaken om te melden dat een klasgenoot zijn huiswerk niet had gemaakt? "Had hij het maar moeten maken", "zo is de wet", "ich habe es nicht gewusst".
Ga nou maar lekker eerst zelf eens een aantal jaar autorijden voordat je met de grote jongens mee mag praten over irritante kutfietsers zonder lichtquote:Op maandag 17 november 2008 23:02 schreef JanusAnus het volgende:
Wat een correcte types hier weer zegJullie klinken als een stel bejaarden die fout zijn geweest in de oorlog. Jullie waren zeker vroeger ook die kinderen die hun vinger opstaken om te melden dat een klasgenoot zijn huiswerk niet had gemaakt? "Had hij het maar moeten maken", "zo is de wet", "ich habe es nicht gewusst".
Ja schuif het maar weer af op anderen mensenquote:Op maandag 17 november 2008 20:12 schreef Motar het volgende:
[..]
Faalhaas?
Kijk itotje, ik fiets zelf nogmaals niet, gewoon beetje lullig voor de fietsers, jij niet goed lezen kan wel niet zien goed?!
Ik vind dat de poltie veel te weinig controleert op fietsers zonder licht. Dat is wat ik als reactie heb.quote:Op maandag 17 november 2008 20:06 schreef Motar het volgende:
Dus, ga je na een lange werkdag naar huis, stap je op de fiets naar huis.
Vervolgens neem je dan de pont over het IJ in amsterdam, staat de hoerige pliesie te controleren op licht, huppa ZO KOMEN ZE WEL AAN HUN 250 BEKEURINGEN PER JAAR.
En uiteraard hoor je licht op je fiets te hebben,maar stel je werkt een uur over en je had tijdens daglicht naar huis moeten rijden ben je alsnog de pineut.
ik heb er zelf geen last van omdat ik op de brommert rijd, maar het blijft een beetje lullig van die ambtenaartjes om zo hardwerken de mensen te naaien die over het algemeen wel iets toevoegen aan de maatschappij.
Reacties?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Motar het volgende:
[..]
Ehrm, als brommer of scooterrijder MOET je op de autoweg hoor
Ja.. en al gingen ze niet controleren, dan mag je lekker zonder licht rondfietsen? Rot eens op met je lame excuses.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:33 schreef Catbert het volgende:
Het is November. Dan WEET je dat ze gaan controleren om aan hun quotum te komen. Komop zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |