Tja dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn... zou je denkenquote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we slecht hè...
Komende drie competitiewedstrijden moeten 7 punten komen, anders moet Huub gewoon nokken.
Tja ik zat te wachten op jouquote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef rubbereend het volgende:
een Ajacied die het PSV topic opent
quote:Op maandag 17 november 2008 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik zat te wachten op jou
Dat krijg je als de successupporters ineens afhakenquote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef rubbereend het volgende:
een Ajacied die het PSV topic opent
quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat krijg je als zelfs het woord jostiband gecensureerd wordt door zo'n gristenhond als mod
Het ging er meer om dat het een troll wasquote:
ik lees elke x van raaijquote:Op maandag 17 november 2008 21:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Omdat Van Kraaij ergens gelezen had dat er bij Bayern in de winter niemand mag vertrekken gaat ze het niet ineens proberen bij Van Bommel. Typerend gewoon
dat was idd een duidelijke fout van salcido, neemt niet weg dat stevens hem natuurlijk nóóit op rechtsback mag zettenquote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef neilpad het volgende:
Ik word alleen een beetje moe van Pieters, die in mijn ogen nog geen één fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Hij kan zich alleen staande houden door constant onbehouwen overtredingen te maken ipv verdedigende acties. Salcido zat ook weer gruwelijk mis bij die eigen goal. Niet normaal wat een niveau haalt hij tot nu toe dit seizoen, snap er echt niks van.
Nee ok, dat was meer een noodgreep omdat Marcellis geblesseerd uitviel. Maar dat hij op papier rechts back staat hoeft niet te betekenen dat hij Suarez zoveel ruimte geeft. Hij lijkt zijn gevoel voor timing echt compleet kwijt te zijn. Tegen Oper ook al laatst. Misschien is dat wel ook de reden dat hij zijn omhaal quotum niet meer haalt dit seizoenquote:Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat was idd een duidelijke fout van salcido, neemt niet weg dat stevens hem natuurlijk nóóit op rechtsback mag zetten
Een dure breedte-speler. Daar zitten we dus juist niet op te wachten. Een vd Leegte 2 alleen Zenden denkt zelf dat hij wel een heel goede voetballer is, i.t.t. Vd Leegte himself.quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
En wat was hier trouwens de algemene conclusie over een terugkomst van Zenden in de winter?
juust jaquote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef rubbereend het volgende:nou Zenden schat ik toch wel wat gradaties beter dan Zenden.
hij komt gewoon in de hoogste schaal bij PSV, dat kan bijna niet anders. Maar ik denk dat hij een welkome impuls zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik denk ook dat de ervaring van Zenden wel van pas kan komen op een moment als dit, maar ik weet niet zeker of Zenden nou echt een goed leiderstype is voor deze groep. Zolang hij niet al te veel zou willen verdienen/zou moeten kosten lijkt het me sowieso voor dit seizoen een verbetering.
quote:Heerenveen-PSV live bij Discovery Channel
Het competitieduel Heerenveen-PSV, dat op 29 november gespeeld wordt, zal live op het open net te zien zijn. Discovery Channel zend dat weekend drie duels, waaronder Heerenveen-PSV, inclusief de voor- en nabeschouwing van Eredivisie Live uit als promotie voor beide zenders.
.... oke grappig.. maar waarom doen ze dat?quote:
Hij weet het gewoon niet meer. Dat merk je in interviews ook heel duidelijk, z'n lichaamstaal op de bank, de opstellingen. Verbeek straalt bijv. meer vertrouwen uit dan Stevens.quote:
Verbeek is een droogkloot en Steven zit vol van emotie, dus dat kun je volgens mij niet vergelijken. Stevens moet je gewoon even de tijd gevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij weet het gewoon niet meer. Dat merk je in interviews ook heel duidelijk, z'n lichaamstaal op de bank, de opstellingen. Verbeek straalt bijv. meer vertrouwen uit dan Stevens.
Wel vreemd, ik heb best een hoge pet op van Stevens eigenlijk, kent PSV ontzettend goed, aardig veel ervaring.
Inderdaad. Warm houden die Bommelquote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
nou Reker gaat dus met Lazovic praten![]()
dat zal me een goed gesprek worden
maargoed fijn dat van Kraaij er geen heil in ziet om van Bommel in de winter te halen. Maar ga verdomme eens praten met hem, kijk eens of hij dan in de zomer wel zou willen komen. Van Raaij hield Cocu ook warm.
En wat was hier trouwens de algemene conclusie over een terugkomst van Zenden in de winter?
Ik ook, maar dat stuk dat vorige week in het ED stond waarin vraagtekens werden gezet bij de mate waarin Stevens nog wel bij PSV past, slaat de spijker misschien wel op de kop.quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij weet het gewoon niet meer. Dat merk je in interviews ook heel duidelijk, z'n lichaamstaal op de bank, de opstellingen. Verbeek straalt bijv. meer vertrouwen uit dan Stevens.
Wel vreemd, ik heb best een hoge pet op van Stevens eigenlijk, kent PSV ontzettend goed, aardig veel ervaring.
quote:Stadionverbod twee PSV-fans na verstoring
EINDHOVEN - Twee supporters van PSV krijgen binnenkort een stadionverbod omdat zij zondagmiddag voor de wedstrijd Ajax-PSV een minuut stilte verstoorden.
De minuut stilte werd gehouden ter nagedachtenis aan Sjaak Wolfs, de materiaalman van Ajax die vrijdag overleed.
Stewards van PSV konden de twee schuldigen direct aanwijzen. Bij aankomst in Eindhoven werd de spelersbus van PSV op de Herdgang opgehouden door een groep van 25 à 30 PSV-fans. Ze wilden na de deceptie in Amsterdam de 4-1 nederlaag tegen Ajax – tekst en uitleg van de spelers. Acht PSV'ers verlieten de bus om de aanhang te spreken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |