abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63296168

Eerstvolgende wedstrijd:

Zaterdag 22-11 19.45 PSV - Heracles Almelo

- OP PSV TOPIC -
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 17 november 2008 @ 19:11:08 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63296272
Nogal
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_63296295
Een Ajacied die het PSV topic opent

(niets persoonlijks, maar toch )
pi_63296352
Iemand moet toch het vuile werk opknappen.
pi_63297024
Van Heracles thuis mag toch nog wel gewonnen worden...
pi_63297610
Zie ons zelfs in die wedstrijd nog wel een paar punten verspelen
hmmmm....WAT???
pi_63298112
Wat zijn we slecht hè...

Komende drie competitiewedstrijden moeten 7 punten komen, anders moet Huub gewoon nokken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 20:26:20 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63298488
een Ajacied die het PSV topic opent
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 november 2008 @ 20:26:40 #9
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63298495
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we slecht hè...

Komende drie competitiewedstrijden moeten 7 punten komen, anders moet Huub gewoon nokken.
Tja dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn... zou je denken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 17 november 2008 @ 20:28:26 #10
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63298550
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef rubbereend het volgende:
Tja ik zat te wachten op jou
pi_63298579
T houdt maar niet op, eerst meer ajacieden dan PSVers in het topic hier en nu maken ze nog de OP ook

Zelfs wij, de fans, zijn nu aan het falen
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 20:31:25 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63298636
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:28 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Tja ik zat te wachten op jou

nou ik ben er dus deze kan vol
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63298770
quote:
Dat krijg je als de successupporters ineens afhaken
pi_63298771
tvp
pi_63299016
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat krijg je als zelfs het woord jostiband gecensureerd wordt door zo'n gristenhond als mod
pi_63299101
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef WooZ het volgende:

[..]
Het ging er meer om dat het een troll was
Jij en ik weten toch dat we beide in de jostiband spelen
Jij triangel en ik de keyboard.
pi_63300302
Omdat Van Kraaij ergens gelezen had dat er bij Bayern in de winter niemand mag vertrekken gaat ze het niet ineens proberen bij Van Bommel. Typerend gewoon
pi_63300508
Je zult gewoon zien dat Bayern een speler koopt in de winter, v. Bommel weg mag en PSV te laat is omdat ze lagen te slapen
hmmmm....WAT???
pi_63300655
We winnen dit weekend natuurlijk gewoon van Heracles, snap niet waarom daar nu ineens aan getwijfeld moet worden. Het verlies tegen Ajax heeft me iig weinig verrast. We komen gewoon kwaliteit te kort.
Je kan nu eenmaal niet jaar in jaar uit de perfecte keuzes maken of een boel geluk hebben. Ik zie ons geen kampioen worden dit jaar, maar een top drie plek moet gewoon kunnen.

Ik word alleen een beetje moe van Pieters, die in mijn ogen nog geen één fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Hij kan zich alleen staande houden door constant onbehouwen overtredingen te maken ipv verdedigende acties. Salcido zat ook weer gruwelijk mis bij die eigen goal. Niet normaal wat een niveau haalt hij tot nu toe dit seizoen, snap er echt niks van.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_63300817
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Omdat Van Kraaij ergens gelezen had dat er bij Bayern in de winter niemand mag vertrekken gaat ze het niet ineens proberen bij Van Bommel. Typerend gewoon
ik lees elke x van raaij
pi_63300879
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef neilpad het volgende:

Ik word alleen een beetje moe van Pieters, die in mijn ogen nog geen één fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Hij kan zich alleen staande houden door constant onbehouwen overtredingen te maken ipv verdedigende acties. Salcido zat ook weer gruwelijk mis bij die eigen goal. Niet normaal wat een niveau haalt hij tot nu toe dit seizoen, snap er echt niks van.
dat was idd een duidelijke fout van salcido, neemt niet weg dat stevens hem natuurlijk nóóit op rechtsback mag zetten
pi_63301253
Salcido was de hele voorbereiding ook al superbagger (Simons overigens ook, maar die speelt wel ietsje beter in de competitie). Tsja en over Pieters vond ik zijn aankoop ook al vreemd. Hij was me nooit opgevallen bij Utrecht en dat blijkt dus gewoon te zijn, omdat hij daar waarschijnlijk ook niet een van de betere was. Het erge is, is dat het aantal aankopen dat geslaagd/goed is/was na het vertrek van Hiddink wellicht op 2 vingers te tellen zijn. Om over het percentage nog maar te zwijgen, want door de titels (grotendeels nog aan Hiddink op te dragen) en het gepruts bij de concurrentie hebben we 27 miljoen kado gehad waar natuurlijk het nodig van gehaald kon worden de laatste paar zomers (plus de opbrengsten vd succesvolle aankopen van Hiddink natuurlijk die allemaal alweer verkocht zijn). We mogen blij zijn dat Amrabat voor PSV koos en niet voor Heerenveen waar hij nog meer kon verdienen ook.
De enige spelers die in de toekomst wellicht nog wat significants gaan opleveren zijn Afellay en Marcellis, niet geheel toevallig producten van de jeugdopleiding die door Hiddink een extra boost kreeg. Ok, dit is allemaal wat eenzijdig belicht natuurlijk, maar geeft wel aan hoe snel met name Reker de boel aan het afbreken is.
pi_63301525
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef WooZ het volgende:

[..]

dat was idd een duidelijke fout van salcido, neemt niet weg dat stevens hem natuurlijk nóóit op rechtsback mag zetten
Nee ok, dat was meer een noodgreep omdat Marcellis geblesseerd uitviel. Maar dat hij op papier rechts back staat hoeft niet te betekenen dat hij Suarez zoveel ruimte geeft. Hij lijkt zijn gevoel voor timing echt compleet kwijt te zijn. Tegen Oper ook al laatst. Misschien is dat wel ook de reden dat hij zijn omhaal quotum niet meer haalt dit seizoen .
  maandag 17 november 2008 @ 22:02:42 #24
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63301607
Het ED heeft gelijk: http://www.ed.nl/sport/ps(...)e-weinig-houvast.ece

Natuurlijk blundert de ene na de andere verdediger, maar Stevens blundert nog het meeste door elke week weer een ander elftal uit de hoge hoed te toveren. Heb je net zogenaamd vertrouwen opgedaan tegen AZ, staat er weer een ander elftal met een andere tactiek. Zal me niets verbazen als er tegen Heracles ineens 4-4-2 gespeeld gaat worden (maar daar ben ik niet zo rouwig om, de enige manier om wat meer doelpogingen te zien dit seizoen. Dan maar wat meer tegendoelpunten, het seizoen is toch al verloren.)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 22:42:58 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63303047
Stevens maakt gewoon zijn opstelling door elke keer een uur voor de wedstrijd de 18 namen van de selectie in een hoge hoed te gooien en dan te gaan grabbelen zo krijg je nooit lijn in een elftal. Laat staan automatismen.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 17 november 2008 @ 22:58:30 #26
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63303542
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik lees elke x van raaij
hehe ik dus ook..
  maandag 17 november 2008 @ 23:11:10 #27
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63303969
Ik vind Stevens dramatisch tot dusver.
pi_63304230
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 23:30:42 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63304573
nou Reker gaat dus met Lazovic praten dat zal me een goed gesprek worden

maargoed fijn dat van Kraaij er geen heil in ziet om van Bommel in de winter te halen. Maar ga verdomme eens praten met hem, kijk eens of hij dan in de zomer wel zou willen komen. Van Raaij hield Cocu ook warm.

En wat was hier trouwens de algemene conclusie over een terugkomst van Zenden in de winter?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63304923
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
En wat was hier trouwens de algemene conclusie over een terugkomst van Zenden in de winter?
Een dure breedte-speler. Daar zitten we dus juist niet op te wachten. Een vd Leegte 2 alleen Zenden denkt zelf dat hij wel een heel goede voetballer is, i.t.t. Vd Leegte himself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 23:51:36 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63305201
nou Zenden schat ik toch wel wat gradaties beter dan vd Leegte. Ik vind dat hij zich best goed heeft doorontwikkeled tot een all round middenvelder

[ Bericht 2% gewijzigd door rubbereend op 18-11-2008 00:31:37 ]
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63305330
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef rubbereend het volgende:
nou Zenden schat ik toch wel wat gradaties beter dan Zenden.
juust ja
pi_63305583
Ik denk ook dat de ervaring van Zenden wel van pas kan komen op een moment als dit, maar ik weet niet zeker of Zenden nou echt een goed leiderstype is voor deze groep. Zolang hij niet al te veel zou willen verdienen/zou moeten kosten lijkt het me sowieso voor dit seizoen een verbetering.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 00:18:17 #34
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_63305812
Is dat fragment van lazovic ergens te zien ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 00:34:03 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63306065
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 00:06 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik denk ook dat de ervaring van Zenden wel van pas kan komen op een moment als dit, maar ik weet niet zeker of Zenden nou echt een goed leiderstype is voor deze groep. Zolang hij niet al te veel zou willen verdienen/zou moeten kosten lijkt het me sowieso voor dit seizoen een verbetering.
hij komt gewoon in de hoogste schaal bij PSV, dat kan bijna niet anders. Maar ik denk dat hij een welkome impuls zou kunnen zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63306137
Zenden is zeker welkom. Zal een beetje vergelijkbaar zijn met een Van Bronckhorst bij Feyenoord denk ik, een zelfde soort rol.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 00:53:42 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63306320
nou iets minder wisselvallig graag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63306359
Nothing to see here, carry on
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 06:01:36 #39
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63307309
We gooien deze er maar weer eens in

Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 06:12:55 #40
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63307331
quote:
Heerenveen-PSV live bij Discovery Channel
Het competitieduel Heerenveen-PSV, dat op 29 november gespeeld wordt, zal live op het open net te zien zijn. Discovery Channel zend dat weekend drie duels, waaronder Heerenveen-PSV, inclusief de voor- en nabeschouwing van Eredivisie Live uit als promotie voor beide zenders.
Room 23
  dinsdag 18 november 2008 @ 07:26:57 #41
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63307533
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 06:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]
.... oke grappig.. maar waarom doen ze dat?

O... wacht ter promotie
pi_63307858
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef Grimm het volgende:
Ik vind Stevens dramatisch tot dusver.
Hij weet het gewoon niet meer. Dat merk je in interviews ook heel duidelijk, z'n lichaamstaal op de bank, de opstellingen. Verbeek straalt bijv. meer vertrouwen uit dan Stevens.

Wel vreemd, ik heb best een hoge pet op van Stevens eigenlijk, kent PSV ontzettend goed, aardig veel ervaring.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 08:21:31 #43
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63307896
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij weet het gewoon niet meer. Dat merk je in interviews ook heel duidelijk, z'n lichaamstaal op de bank, de opstellingen. Verbeek straalt bijv. meer vertrouwen uit dan Stevens.

Wel vreemd, ik heb best een hoge pet op van Stevens eigenlijk, kent PSV ontzettend goed, aardig veel ervaring.
Verbeek is een droogkloot en Steven zit vol van emotie, dus dat kun je volgens mij niet vergelijken. Stevens moet je gewoon even de tijd geven
Room 23
pi_63308416
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
nou Reker gaat dus met Lazovic praten dat zal me een goed gesprek worden

maargoed fijn dat van Kraaij er geen heil in ziet om van Bommel in de winter te halen. Maar ga verdomme eens praten met hem, kijk eens of hij dan in de zomer wel zou willen komen. Van Raaij hield Cocu ook warm.

Inderdaad. Warm houden die Bommel
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63308792
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat stuk dat vorige week in het ED stond waarin vraagtekens werden gezet bij de mate waarin Stevens nog wel bij PSV past, slaat de spijker misschien wel op de kop.

http://www.ed.nl/sport/ps(...)-wel-bij-Stevens.ece
pi_63309318
Stevens, Stevens, ik vind ook niet dat hij het fantastisch doet maar hadden Vergoossen, Wouters en Koeman hier wel een titel mee gehaald?

Kom op jongens, wordt eens wakker. Het zit hem voor 90% in intrinsieke kwaliteit die een spelersgroep heeft, de rest is 'vorm' en 'trainers'. Juist die intrinsieke kwaliteit is in de afgelopen 2 jaar naar een nieuw dieptepunt gezakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_63309666
Sowieso is er kwaliteitsverlies inderdaad, daarnaast werden de laatste twee titels ook met de hakken over de sloot behaald.
Nu is er geen vorm en ook geen vertrouwen bij de spelers waardoor het allemaal de andere kant op valt.
Toch zie ik het wel gebeuren dat het in de loop van het seizoen wat beter gaat draaien waardoor een top 3 plaats te behalen moet zijn.
Daarvoor is wel een kwaliteitsinjectie in de winterstop noodzakelijk.
pi_63309704
En trouwens:
quote:
Stadionverbod twee PSV-fans na verstoring

EINDHOVEN - Twee supporters van PSV krijgen binnenkort een stadionverbod omdat zij zondagmiddag voor de wedstrijd Ajax-PSV een minuut stilte verstoorden.

De minuut stilte werd gehouden ter nagedachtenis aan Sjaak Wolfs, de materiaalman van Ajax die vrijdag overleed.

Stewards van PSV konden de twee schuldigen direct aanwijzen. Bij aankomst in Eindhoven werd de spelersbus van PSV op de Herdgang opgehouden door een groep van 25 à 30 PSV-fans. Ze wilden na de deceptie in Amsterdam de 4-1 nederlaag tegen Ajax – tekst en uitleg van de spelers. Acht PSV'ers verlieten de bus om de aanhang te spreken.
pi_63310627
de boswachter?
pi_63310910
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef ruud.nl het volgende:
En trouwens:
[..]

Storm in een glas water dus weer, waren uiteindelijk 2 idioten die niet stil konden zijn, lijkt me geen slechte score, en de stewards en PSV hebben meteen passende maatregelen genomen zoals het eigenlijk hoort (maar bijna nooit in de praktijk gebeurt).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63311227
Potverdikke, ben een weekendje in Londen geweest en heb vanalles gemist zo te lezen?!

Zenden terug!?
en wat heeft Lazovic dan precies gedaan?
pi_63311312
quote:
En trouwens:
[..]
Ik snap dat tekst en uitleg vragen nooit zo. Je hebt toch net zelf die wedstrijd bekeken? Of verwacht je dat Stevens nou met een bord erbij je allerlei tactische verhoudingen gaat uitleggen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63314516
quote:
En trouwens:
[..]
goede actie hierdoor hebben jullie weer enigzins mijn respect terug.
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 13:11:31 #54
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63314702
quote:
Heurelho da Silva Gomes even terug op het oude nest18 november 2008 12:30
Een verrassende bezoeker kwam dinsdagmorgen langs op sportcomplex De Herdgang. Doelman Heurelho da Silva Gomes is even terug in Nederland en ging even langs bij zijn voormalige club. “Ontzettend leuk om weer even hier te zijn”, zei de Braziliaan toen hij bijpraatte met de vele bekenden van PSV.

“Met PSV gaat het goedkomen”
“Alles gaat goed”, zei Gomes op De Herdgang, “ook met mijn vrouw en kinderen.” De Braziliaan is even in Nederland om wat papier- en vergunningswerk te regelen en kwam daarom ook even langs bij PSV. “We wonen mooi in Engeland. Sportief was het begin moeilijk, met Tottenham hebben we veel verloren. Maar dat gaat nu ook langzaam maar zeker beter, er is meer vertrouwen bij de spelers. Zoals ik ook denk dat het met PSV goed gaat komen. Nu gaat het misschien wat minder, maar dat verbetert echt wel. Het is ontzettend leuk om hier even te zijn. Met de Van Kemenades, de spelers met wie ik nog veel contact heb, de clubmensen. Soms bel ik met bijvoorbeeld Ibrahim Afellay, als is het maar om mijn Nederlands een beetje bij te houden”, aldus Gomes in goed Nederlands. “Het enige wat echt moeilijk was in Engeland, was links rijden”, lachte hij. De Braziliaan, die met PSV vier landskampioenschappen op rij behaalde en ook in Europa erg succesvol was, gaf ook een korte reactie voor de camera van PSV TV. Die verschijnt later op PSV TV Online.
Room 23
pi_63314762
Hij kan wel zeggen dat het beter gaat bij de Spurs, maar volgens mij heeft hij voorlopig zijn laatste wedstrijd gekeept daar.
pi_63315426
Volgens mij niet, dacht dat Redknapp gewoon zijn vertrouwen had uitgesproken.
pi_63315530
Ik heb juist gehoord dat Redknapp in de winterstop een nieuwe keeper wilt.
pi_63315589
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:45 schreef BB-boy het volgende:
Ruilen voor Isaksson dus, in Engeland heeft ie vast niet zon slechte reputatie als Gomes nu heeft daar
Patat Friet
pi_63316133
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef ruud.nl het volgende:
Sowieso is er kwaliteitsverlies inderdaad, daarnaast werden de laatste twee titels ook met de hakken over de sloot behaald.
Nu is er geen vorm en ook geen vertrouwen bij de spelers waardoor het allemaal de andere kant op valt.
Toch zie ik het wel gebeuren dat het in de loop van het seizoen wat beter gaat draaien waardoor een top 3 plaats te behalen moet zijn.
Daarvoor is wel een kwaliteitsinjectie in de winterstop noodzakelijk.
Precies, het was heel vaak een dubbeltje op zijn kant de afgelopen seizoenen en dat pakte vaak goed uit voor ons. Maar na de verdere uitholling van de selectie zijn we soms gewoon kansloos en als het een dubbeltje op zijn kant is dan valt het ook nog vaak de verkeerde kant op.

Een kwaliteitsinjectie in de winterstop lijkt me niet reëel, het zullen wel weer falende paniekaankopen worden. Doedelzak was dat vorig jaar bijvoorbeeld, zit nou ook veelvuldig op de bank weg te rotten. Wat dat betreft helpt Reker PSV snel financieel de afgrond in, al die aankopen van een miljoentje of 3, 4 zitten doorgaans op de bank zich 'door te ontwikkelen'

En zo zal het ook wel met Toivonen gaan als die komt. Zenden zou misschien het niveau iets omhoog kunnen krikken maar is zeker geen leiderstype dat de ploeg op sleeptouw kan nemen dus daar verwacht ik ook niet veel van.

Nee, het wordt een lang seizoen vrees ik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 14:12:06 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63316182
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stevens, Stevens, ik vind ook niet dat hij het fantastisch doet maar hadden Vergoossen, Wouters en Koeman hier wel een titel mee gehaald?

Kom op jongens, wordt eens wakker. Het zit hem voor 90% in intrinsieke kwaliteit die een spelersgroep heeft, de rest is 'vorm' en 'trainers'. Juist die intrinsieke kwaliteit is in de afgelopen 2 jaar naar een nieuw dieptepunt gezakt.
Stevens is ook gewoon mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de selectie. Er komt geen speler zonder zijn toestemming.

Verder herbergt deze selectie gewoon voldoende kwaliteit om een niveau hoger te spelen. We worden nu kinderlijk weggespeeld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63316351
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies, het was heel vaak een dubbeltje op zijn kant de afgelopen seizoenen en dat pakte vaak goed uit voor ons. Maar na de verdere uitholling van de selectie zijn we soms gewoon kansloos en als het een dubbeltje op zijn kant is dan valt het ook nog vaak de verkeerde kant op.

Een kwaliteitsinjectie in de winterstop lijkt me niet reëel, het zullen wel weer falende paniekaankopen worden. Doedelzak was dat vorig jaar bijvoorbeeld, zit nou ook veelvuldig op de bank weg te rotten. Wat dat betreft helpt Reker PSV snel financieel de afgrond in, al die aankopen van een miljoentje of 3, 4 zitten doorgaans op de bank zich 'door te ontwikkelen'

En zo zal het ook wel met Toivonen gaan als die komt. Zenden zou misschien het niveau iets omhoog kunnen krikken maar is zeker geen leiderstype dat de ploeg op sleeptouw kan nemen dus daar verwacht ik ook niet veel van.

Doedelzak is nou een van de weinige aankopen waarvan ik denk dat ie echt wel kan voetballen. Die komt er wel, hij is gewoon net zoals de rest grandioos uit vorm. Mensen als Mendez en Culina daarentegen, daarvan weet je gewoon dat ze niet beter kunnen.
Patat Friet
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 14:18:01 #62
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63316377
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:45 schreef BB-boy het volgende:
Met Gomes komt het wel goed zodra hij vertouwen heeft
Room 23
pi_63316419
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Stevens is ook gewoon mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de selectie. Er komt geen speler zonder zijn toestemming.
Ik krijg toch anders sterk de indruk dat Reker nogal wat naar zich toetrekt. Het halen van Pieters en Nijland verkocht hij als langetermijnbeleid, niet direct iets waar de trainer direct invloed op heeft. En of Stevens zoveel te zeggen heeft gehad over de transfer van Mazza betwijfel ik ook. En Amrabat was volgens mij al vastgelegd voordat Stevens een voet in Eindhoven had gezet. Daar zie ik overigens wel potentie in, in die laatste, eerdergenoemden zitten bij mij al praktisch in de bak 'miskoop'.

Jaja, "jaartje wachten, tijd nodig blahblahblah". 9 van de 10 keer halen spelers die er niet meteen staan het gewoon niet bij hun nieuwe club.
quote:
Verder herbergt deze selectie gewoon voldoende kwaliteit om een niveau hoger te spelen. We worden nu kinderlijk weggespeeld.
Beter dan nu moeten ze idd kunnen maar dat heeft natuurlijk ook te maken met wat in de koppies zit. Is ook een kwaliteit overigens, omgaan met tegenslag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 14:20:34 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63316439
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dubbeltje op zijn kant is ook maar relatief. Als je de periode Wouters vorig seizoen weglaat is PSV verder vrij soeverein geweest.
quote:
Doedelzak is wel lekker overgeleverd aan de grillen van Stevens die elke wedstrijd een ander tactisch concept verzint voorin, met wisselende centrale spits. Ook zoiets, Koevermans en LAzovic hebben beide een tijdje voorin centraal gestaan terwijl het hele andere spitsen zijn. Zo krijgen de spelers er omheen ook nooit vastigheid in de manier van in spelen en bespelen van onze eigen spitsen. Je zou Ibi bijna gelijk geven dat hij meestal voor eigen eer en glorie gaat als hij de bal heeft
quote:

nee niet het leiderstype maar gewoon een kwaliteitsinjectie. Zenden kan ballen wel gewoon goed inpassen en is iemand die altijd naar voren wil voetballen. Alle clubs zoeken een leider, die zijn gewoon heel schaars...... ow daar noem ik me er eentje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63316453
We spelen ook onder ons nieuwe op het moment.
De realiteit is gewoon dat de toppers niet voor het oprapen liggen voor een zacht prijsje. Zelfs niet voor een hard prijsje volgens mij. We zullen moeten hopen op Van Bommel in de zomer. PSV is gewoon niet in de positie om een speler aan te trekken die er meteen staat.
pi_63316588
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Met Gomes komt het wel goed zodra hij vertouwen heeft
Wij weten waar hij toe in staat is, maar of ze in Engeland zoveel geduld is maar de vraag natuurlijk. De club had achteraf beter voor het kamp Gomes/Lemic kunnen kiezen.
pi_63316601
Een SV voor niet stil zijn tijdens een minuut stilte komt er toch nooit doorheen
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 14:26:19 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63316604
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik krijg toch anders sterk de indruk dat Reker nogal wat naar zich toetrekt. Het halen van Pieters en Nijland verkocht hij als langetermijnbeleid, niet direct iets waar de trainer direct invloed op heeft. En of Stevens zoveel te zeggen heeft gehad over de transfer van Mazza betwijfel ik ook. En Amrabat was volgens mij al vastgelegd voordat Stevens een voet in Eindhoven had gezet. Daar zie ik overigens wel potentie in, in die laatste, eerdergenoemden zitten bij mij al praktisch in de bak 'miskoop'.
Amrabar heeft nog contact gehad met Stevens alvorens hij een keuze maakte. Stevens heeft zelf aangegeven zich met de aankopen bemoeid te hebben en ze vrijwel allemaal gesproken te hebben van te voren.
quote:
Jaja, "jaartje wachten, tijd nodig blahblahblah". 9 van de 10 keer halen spelers die er niet meteen staan het gewoon niet bij hun nieuwe club.
[..]
van de spelers die gehaald worden mag je toch hopen dat ze in iedergeval op eredivisie niveau mee kunnen, maar zelfs daar blunderen er een aantal opzichtig Dat vind ik opzich vrij beroerd.
quote:
Beter dan nu moeten ze idd kunnen maar dat heeft natuurlijk ook te maken met wat in de koppies zit. Is ook een kwaliteit overigens, omgaan met tegenslag.
inderdaad en dat is ook iets waar de leiding van de club, van directeur tot trainers, mee voorop moeten gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 14:29:03 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63316689
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wij weten waar hij toe in staat is, maar of ze in Engeland zoveel geduld is maar de vraag natuurlijk. De club had achteraf beter voor het kamp Gomes/Lemic kunnen kiezen.
of op tijd in moeten grijpen en het niet zo ver laten komen als het blijkbaar was gekomen, van Gelder doet er altijd zo spannend over . Of gewoon een aantal zaken wat beter proberen te scheiden. Maarja daarvoor zitten er teveel mensen in de RvC met boter op hun hoofd dus dan de makkelijke weg van het totaal verwijderen.......
DeLuna vindt me dik ;(
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 14:35:20 #70
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63316820
quote:

[..]

De club had achteraf beter voor het kamp Gomes/Lemic kunnen kiezen.
Achteraf niet mee eens en Gomes koos uiteindelijk ook niet voor Lemic.......
Room 23
pi_63318384
Gelijk een SV voor het niet tonen van stilte is wel heel erg triest.
Het is nog altijd je eigen keuze om stil te zijn, het is GEEN verplichting om stil te zijn.

wat nu als heel het vak kabaal maakte, gaan ze dan iedereen een SV geven? dacht het niet
wat een loser beleid
Nothing to see here, carry on
pi_63319678
pi_63319947
quote:

[..]

volgens van gelder zondag in studio voetbal was dat laatste écht geen oplossing, maar hebben ze het gewoon totaal niet goed opgevangen.

Ik snap niet dat er geen goede tussenoplossing is gevonden. Ook al zit zo'n makelaar teveel op de herdgang, ipv hem daarop te wijzen (wat men neem ik aan gewoon niet durfde om de gemoederen maar te bedaren) hebben ze em er maar helemaal uitgeflikkerd.

Enja feit is dat De Grote Meneer Reker daarvoor verantwoordelijk is en ook niet maar een heel, heel klein beetje de hand in eigen boezem steekt dat het nu zo slecht gaat. Stevens wordt er ook echt niet uitgeflikkerd voor het einde van het seizoen, daarvoor is hij teveel het vriendje van Meneer Reker.
pi_63320315
Klopt wel wat je zegt. De macht van Lemic binnen de club was blijkbaar uit de hand gelopen, maar de resultaten waren goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2008 @ 16:53:42 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63320420
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:50 schreef BB-boy het volgende:
Klopt wel wat je zegt. De macht van Lemic binnen de club was blijkbaar uit de hand gelopen, maar de resultaten waren goed.
probleem is dat de mensen die dat mee uit de hand hebben laten lopen er nu nog gewoon zitten. De voorzitter van de RvC Schuitema, had het jaar voor Reker de dagelijkse leiding en is dus nooit totaal onschuldig geweest aan het ontstaan van de machtspositie van Lemic. Maar vervolgens kan hij wel Reker aanstellen om de rommel op te ruimen om zelf voorzitter van de RvC te worden.

Dat is toch ongehoord, de rommel mee veroorzaken en vervolgens de hoogstgeplaatste toezichthouder op de club worden

Daarbij heeft natuurlijk de hele RvC boter op zijn hoofd.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63320479
Tja zo werkt het helaas heel vaak. Zolang ze maar hun eigen hachje kunnen redden is het goed.
pi_63320541
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:35 schreef RijstNatie het volgende:
Gelijk een SV voor het niet tonen van stilte is wel heel erg triest.
Het is nog altijd je eigen keuze om stil te zijn, het is GEEN verplichting om stil te zijn.

wat nu als heel het vak kabaal maakte, gaan ze dan iedereen een SV geven? dacht het niet
wat een loser beleid
Klopt.Het valt onder normen en waarden of fatsoen oid. Het is natuurlijk niet netjes.Ik probeer het ook niet goed te praten maar een SV lijkt me een tikkeltje overdreven.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:00:04 #78
11102 knep
Mountainfreak
pi_63320581
Boeren!
pi_63320788
Vorig topic heb ik veel gepost over het verstoren van de minuut stilte, dus ik vind het wel zo gepast om dit ook te plaatsen.
quote:
[quote]Wij willen ons excuus aanbieden voor het schandalige gedrag van een aantal zogenaamde PSV supporters. Wij hebben respect voor iemand die 30 jaar lang bij een club werkt. Die geliefd was bij spelers en supporters. Ik wil geen excuus zoeken voor wat er is gebeurd, maar wij stonden met een vaste groep machteloos. Als wij hadden ingegrepen waren wij de boe mannen geweest. Er zijn serieuze woorden gevallen na de minuut 'stilte' in kwestie. Wij zijn heel boos dat een aantal van deze kwalletjes de vaste supporters in discridiet brengt. Zij gaan 2 wedstrijden in het seizoen en willen ff opvallen. Nogmaals respect voor Sjaak respect voor jullie actie in de 75 minuut. Kreeg kippenvel, zo hoor je helden te eren.

In de trein kregen we van de veiligheidsman van PSV te horen ofdat we een minuut stilte wilden houden ivm de dood van Sjaak Wolfs toen bleek al dat er een aantal mannetjes van 14 tot 17 jaar zich er niet aan wilden houden we hebben dat ze nog aan het hoofd gebracht maar het mocht niet baten. In de trein heb ik met Berry Van Aerle het ernog over gehad en ook hij had er geen goed woord voor over. Onze Excuses zijn oprecht.

Van onze voorzitter van de supporters verenigging hoef je niks te verwachten hij ligt onder zware druk het zelfde geld voor die kwal van een Jan Reker, daarom doe ik dit namens de goedwillende die er zeker waren.

Sjaak R.I.P

Ons medeleven gaat uit naar Familie, vrienden, kennissen en alle spelers en supporters van Ajax.

Anita
[/quote]
Erg netjes vanaf jullie kant, op de hyves van Voor rood wit gezongen was inderdaad al te zien dat het allemaal kut pubers waren zoals in het bericht gezegd word.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63327022
quote:
Afellay: 'Het komt wel goed'

KATWIJK - Henk Timmer ontbrak als enige van alle achttien internationals op de training in Katwijk. De doelman van Feyenoord blesseerde zondag tijdens de uitwedstrijd tegen FC Twente (1-1) zijn vinger. Hij liet voor de zekerheid in het ziekenhuis een foto van zijn hand maken. Daaruit bleek dat hij tegen Zweden gewoon inzetbaar is.

Dirk Kuijt is een voorname kandidaat voor de vacature van aanvals- leider van Oranje. De spits van Liverpool steekt in uitstekende vorm. Hij maakte dit seizoen al meer competitietreffers (5) dan in het hele vorige voetbaljaar.

Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart ontsnappen dankzij de oefeninterland even aan de onrust bij Real Madrid, de kampioen van Spanje die slechts één van de laatste vier duels won. En Ibrahim Afellay is even weg bij PSV. De kampioen van de laatste vier jaar verloor de laatste vier duels.

"En toch maak ik me niet zo'n zorgen", zei Afellay in Katwijk. "Het komt echt wel weer goed. We hebben een grote overwinning nodig. Liefst zaterdag al tegen Heracles."

Afellay bemoeide zich niet met de discussie of PSV met één of twee aanvallers moet voetballen. "Daar is toch een trainer voor."

Hij beet op de onderlip toen zijn eigen positie aan bod kwam. "Of ik niet in de as moet spelen? Hmmmm, dat bepaalt de trainer ook. Het klopt wel dat ik meteen scoorde toen ik tegen Ajax wel voor de goal kwam. Ik voetbalde nu op de flanken van het middenveld. Ik heb die taak zo goed mogelijk vervuld. Meer kan ik niet doen."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 november 2008 @ 21:25:18 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63328575
quote:
‘Lazovic beledigde moeder Stevens’

Uitgegeven: 18 november 2008 20:48
Laatst gewijzigd: 18 november 2008 20:57
AMSTERDAM - Huub Stevens kan dan wel beweren dat hij de reactie van Danko Lazovic na zijn assist tegen Ajax niet overdreven vond. Een Servische vertaler, die in opdracht van Eredivisie Live de uitspraken van de spits vertaalde, beweert echter iets anders. Dit zegt Hugo Borst in tv-programma De Wereld Draait Door.

De oud-Feyenoorder zou volgens Borst het volgende richting zijn trainer geroepen hebben: ‘Ik neuk je moeder, ik neuk ze allemaal. Je bent een pussy.’

Eredivisie Live was zondag van plan om de uitspraken van Lazovic in de uitzending onder de loep te leggen. Eredivisie cv-directeur Alex Tielbeke voorkwam dat echter.

Nadat Borst hiervan hoorde nam hij contact op met de vertaler en onthulde de uitspraken aan de hand van de beelden in het tv-programma
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63328705
nu zegt dat laatste vrij weinig, ik heb ook wel eens een roemeen gesproken en schijnbaar schelden ze in oost-europa nogal wat grover dan we hier gewend zijn.

Neuk je moeder kan hij best gezegd hebben, maar dat moet je vergelijken met een godverdomme hier.
pi_63328770
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:28 schreef WooZ het volgende:
nu zegt dat laatste vrij weinig, ik heb ook wel eens een roemeen gesproken en schijnbaar schelden ze in oost-europa nogal wat grover dan we hier gewend zijn.

Neuk je moeder kan hij best gezegd hebben, maar dat moet je vergelijken met een godverdomme hier.
Hoe klinkt het dan als ze wel grof schelden?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63328955
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hoe klinkt het dan als ze wel grof schelden?
das n goeie
pi_63328995
Ik weet nog wel dat Kezman behoorlijk van slag was toen de halve arena z'n moeders vermeende werk noemde. Die wedstrijd raakte hij ook geen pepernoot.
pi_63329041
Wat is die Lazovic toch een kwal....
pi_63329104
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:28 schreef WooZ het volgende:

Dus je wil zoiets goed praten, als ik coach was hoefde hij niet eens meer te komen trainen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_63330916
Sick, wat zou Stevens hier mee doen?
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:31:06 #89
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63330993
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:28 schreef versteegrob het volgende:
Sick, wat zou Stevens hier mee doen?
Op de tribune ermee en in de winterstop verpatsen.

Lazovic.
pi_63331140
quote:
Reker: 'Ik wil snel met Lazovic in gesprek'
Gepubliceerd op 18-11 om 14:06 door Fabian van Kleij
Algemeen directeur Jan Reker van PSV wil zo snel mogelijk een serieus gesprek aan gaan met aanvaller Danko Lazovic. PSV trof afgelopen zondag in Amsterdam Ajax, de wedstrijd werd met 4-1 verloren.

Bij de goal van de Eindhovenaren reageerde de aanvaller vrij heftig richting de technische staf van PSV. Lazovic had net de gelijkmaker van PSV voorbereid, waarna hij zich afreageerde richting zijn trainer. Jan Reker heeft aangegeven snel te willen praten met Lazovic, maar zegt dat hij nog niet in de gelegenheid is geweest.
pi_63331288
Leeft Reker z'n moeder nog?
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:51:54 #92
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63331660
Een SV en boete voor het niet respecteren van de minuut stilte?

Riiiiight, in wat voor teletubbieland leven we in godsnaam?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:03:14 #93
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63332015
Volgens mij zei Borst in DWDD dat de vertaling was "ik neuk jullie moeders" meervoud dus. Blijft natuurlijk een achterlijke actie, maar dat maakt het weer wat anders.
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 23:43:39 #94
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63333205
Ik denk dat de trainers het als groot compliment zien dat hij hun moeders nog wil neuken
Room 23
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 november 2008 @ 01:56:28 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63335543
Lazovic mooie strik er omheen en in onze handen wrijven als we nog 4 miljoen voor hem vangen.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 19 november 2008 @ 06:51:24 #96
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_63336182
quote:
Valt me op dat er geen pruts-op is gemaakt.

Maar... eerder de titel wenen voor de fans. (wenen > huilen) Toch?
Of is mijn grammaticale niveau zo diep gezonken dat ik het woord niet meer begrijp?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_63336461
Lazovic heeft gewoon een oogje op milfjes
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63336925
quote:
Ibrahimovic duwt Toivonen richting Nederland

Feyenoord en FC Groningen zijn ook geïnteresseerd, maar Ola Toivonen heeft zijn keuze eigenlijk al gemaakt. PSV heeft de spits van Malmö FF positief verrast met de intensieve manier van scouten. "Dat een club me als een talent beschouwt en zo veel komt kijken, geeft me een goed gevoel", geeft de 22-jarige aanvaller toe. Ook vanavond bij Nederland B-Jong Zweden zit er weer een delegatie van PSV op de tribune voor de Zweedse jeugdinternational. De afgelopen weken werd Toivonen al enkele malen bekeken in het slot van de Zweedse competitie. "Van mijn vriend Marcus Berg heb ik veel goede dingen over de Nederlandse competitie gehoord", vertelt Toivonen aan De Telegraaf. "De wedstrijd tegen Nederland B is de laatste van het seizoen en daarna neem ik een beslissing over mijn toekomst."

Zlatan Ibrahimovic noemt Toivonen een speler met toekomst. "Toivonen is een talent. Hij is 22 en zal in Nederland nog beter worden. Al hoop ik wel dat ze hem de tijd geven. Afgelopen zondag heb ik Ajax-PSV gezien en ik ben geschrokken van PSV. Van een jonge speler mag je niet meteen verwachten dat hij de reddende engel is."

Ibrahimovic brak tien jaar geleden door bij Malmö FF, maar werd volwassen bij Ajax. "Dat ben ik natuurlijk nog niet vergeten", vervolgt de sterspeler van Internazionale, die drie volle seizoenen voor Ajax speelde. "De Eredivisie was en is nog steeds een goede eerste stap in het buitenland voor talentvolle Zweedse voetballers. Dat er nu vijf jongens uit de Eredivisie bij onze selectie zitten, zegt genoeg."
pi_63336956
Ik las net op PN dat PSV volgens VI geïnteresseerd is om Roland Juhász in de winterstop van Anderlecht over te nemen. Schalke en Fiorentina zouden ook ook geïnteresseerd en al op hem hebben geboden.

Iemand bekend met deze speler?
  woensdag 19 november 2008 @ 09:20:04 #100
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_63337540
weet weinig van die juhasz.., verdediger toch ?
erg veel slechter als de aankopen brechet/maza/pieters zal die wel niet zijn.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_63338393
Leeft Pyth eigenlijk nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')