abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63296168

Eerstvolgende wedstrijd:

Zaterdag 22-11 19.45 PSV - Heracles Almelo

- OP PSV TOPIC -
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 17 november 2008 @ 19:11:08 #2
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63296272
Nogal
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_63296295
Een Ajacied die het PSV topic opent

(niets persoonlijks, maar toch )
pi_63296352
Iemand moet toch het vuile werk opknappen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63297024
Van Heracles thuis mag toch nog wel gewonnen worden...
pi_63297610
Zie ons zelfs in die wedstrijd nog wel een paar punten verspelen
hmmmm....WAT???
pi_63298112
Wat zijn we slecht hè...

Komende drie competitiewedstrijden moeten 7 punten komen, anders moet Huub gewoon nokken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 20:26:20 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63298488
een Ajacied die het PSV topic opent
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 november 2008 @ 20:26:40 #9
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63298495
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat zijn we slecht hè...

Komende drie competitiewedstrijden moeten 7 punten komen, anders moet Huub gewoon nokken.
Tja dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn... zou je denken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 17 november 2008 @ 20:28:26 #10
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63298550
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef rubbereend het volgende:
Tja ik zat te wachten op jou
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_63298579
T houdt maar niet op, eerst meer ajacieden dan PSVers in het topic hier en nu maken ze nog de OP ook

Zelfs wij, de fans, zijn nu aan het falen
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 20:31:25 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63298636
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:28 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Tja ik zat te wachten op jou

nou ik ben er dus deze kan vol
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63298770
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef rubbereend het volgende:
Dat krijg je als de successupporters ineens afhaken
pi_63298771
tvp
pi_63299016
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat krijg je als zelfs het woord jostiband gecensureerd wordt door zo'n gristenhond als mod
pi_63299101
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef WooZ het volgende:

[..]
Het ging er meer om dat het een troll was
Jij en ik weten toch dat we beide in de jostiband spelen
Jij triangel en ik de keyboard.
pi_63300302
Omdat Van Kraaij ergens gelezen had dat er bij Bayern in de winter niemand mag vertrekken gaat ze het niet ineens proberen bij Van Bommel. Typerend gewoon
pi_63300508
Je zult gewoon zien dat Bayern een speler koopt in de winter, v. Bommel weg mag en PSV te laat is omdat ze lagen te slapen
hmmmm....WAT???
pi_63300655
We winnen dit weekend natuurlijk gewoon van Heracles, snap niet waarom daar nu ineens aan getwijfeld moet worden. Het verlies tegen Ajax heeft me iig weinig verrast. We komen gewoon kwaliteit te kort.
Je kan nu eenmaal niet jaar in jaar uit de perfecte keuzes maken of een boel geluk hebben. Ik zie ons geen kampioen worden dit jaar, maar een top drie plek moet gewoon kunnen.

Ik word alleen een beetje moe van Pieters, die in mijn ogen nog geen één fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Hij kan zich alleen staande houden door constant onbehouwen overtredingen te maken ipv verdedigende acties. Salcido zat ook weer gruwelijk mis bij die eigen goal. Niet normaal wat een niveau haalt hij tot nu toe dit seizoen, snap er echt niks van.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_63300817
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Omdat Van Kraaij ergens gelezen had dat er bij Bayern in de winter niemand mag vertrekken gaat ze het niet ineens proberen bij Van Bommel. Typerend gewoon
ik lees elke x van raaij
pi_63300879
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef neilpad het volgende:

Ik word alleen een beetje moe van Pieters, die in mijn ogen nog geen één fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Hij kan zich alleen staande houden door constant onbehouwen overtredingen te maken ipv verdedigende acties. Salcido zat ook weer gruwelijk mis bij die eigen goal. Niet normaal wat een niveau haalt hij tot nu toe dit seizoen, snap er echt niks van.
dat was idd een duidelijke fout van salcido, neemt niet weg dat stevens hem natuurlijk nóóit op rechtsback mag zetten
pi_63301253
Salcido was de hele voorbereiding ook al superbagger (Simons overigens ook, maar die speelt wel ietsje beter in de competitie). Tsja en over Pieters vond ik zijn aankoop ook al vreemd. Hij was me nooit opgevallen bij Utrecht en dat blijkt dus gewoon te zijn, omdat hij daar waarschijnlijk ook niet een van de betere was. Het erge is, is dat het aantal aankopen dat geslaagd/goed is/was na het vertrek van Hiddink wellicht op 2 vingers te tellen zijn. Om over het percentage nog maar te zwijgen, want door de titels (grotendeels nog aan Hiddink op te dragen) en het gepruts bij de concurrentie hebben we 27 miljoen kado gehad waar natuurlijk het nodig van gehaald kon worden de laatste paar zomers (plus de opbrengsten vd succesvolle aankopen van Hiddink natuurlijk die allemaal alweer verkocht zijn). We mogen blij zijn dat Amrabat voor PSV koos en niet voor Heerenveen waar hij nog meer kon verdienen ook.
De enige spelers die in de toekomst wellicht nog wat significants gaan opleveren zijn Afellay en Marcellis, niet geheel toevallig producten van de jeugdopleiding die door Hiddink een extra boost kreeg. Ok, dit is allemaal wat eenzijdig belicht natuurlijk, maar geeft wel aan hoe snel met name Reker de boel aan het afbreken is.
pi_63301525
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef WooZ het volgende:

[..]

dat was idd een duidelijke fout van salcido, neemt niet weg dat stevens hem natuurlijk nóóit op rechtsback mag zetten
Nee ok, dat was meer een noodgreep omdat Marcellis geblesseerd uitviel. Maar dat hij op papier rechts back staat hoeft niet te betekenen dat hij Suarez zoveel ruimte geeft. Hij lijkt zijn gevoel voor timing echt compleet kwijt te zijn. Tegen Oper ook al laatst. Misschien is dat wel ook de reden dat hij zijn omhaal quotum niet meer haalt dit seizoen .
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 17 november 2008 @ 22:02:42 #24
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_63301607
Het ED heeft gelijk: http://www.ed.nl/sport/ps(...)e-weinig-houvast.ece

Natuurlijk blundert de ene na de andere verdediger, maar Stevens blundert nog het meeste door elke week weer een ander elftal uit de hoge hoed te toveren. Heb je net zogenaamd vertrouwen opgedaan tegen AZ, staat er weer een ander elftal met een andere tactiek. Zal me niets verbazen als er tegen Heracles ineens 4-4-2 gespeeld gaat worden (maar daar ben ik niet zo rouwig om, de enige manier om wat meer doelpogingen te zien dit seizoen. Dan maar wat meer tegendoelpunten, het seizoen is toch al verloren.)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 november 2008 @ 22:42:58 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63303047
Stevens maakt gewoon zijn opstelling door elke keer een uur voor de wedstrijd de 18 namen van de selectie in een hoge hoed te gooien en dan te gaan grabbelen zo krijg je nooit lijn in een elftal. Laat staan automatismen.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')