Nee hij is zeker niet goedkoop. Hij kost ruim dubbel zo veel als mijn board en dan heb ik ook nog een redelijk duur board. Ik hoop voor je dat ie zo mooi blijft.quote:Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Het is een Indigo Bamboo gemaakt van bamboe en koolstofvezel (carbon)
Ik was al erg lang verliefd op het design, niet goedkoop maar hij is zo mooi
Ben daar 2 jaar terug geweest, skigebied vond ik erg klein, al was dat toen wel een van de weinige gebieden waar sneeuw lag. En heb ook lang niet alles gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Julaz het volgende:
Ik heb een tijdje zitten zoeken naar goede, leuke, sneeuwzekere gebieden in Oostenrijk. Zo ben ik bij Montafon uitgekomen, iemand hier eerder geweest of iets daar geboekt?
Ben op zoek naar goeie sites of organisaties die daar (all inclusive) skivakanties aanbieden.
Oh, ik las overal over 200+ km pistes en 62 liften, lijkt me toch zat voor een weekjequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ben daar 2 jaar terug geweest, skigebied vond ik erg klein, al was dat toen wel een van de weinige gebieden waar sneeuw lag. En heb ook lang niet alles gezien.
Ik kon er naar toe via een een vriend wiens baas daar een hotel/pension is begonnen.
http://www.drei-tuerme.com/
Ik ga daarheen, zit in St. Gallenkirch in pension Vallula, halfpension. Weet niet hoe vol ze zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Julaz het volgende:
Ik heb een tijdje zitten zoeken naar goede, leuke, sneeuwzekere gebieden in Oostenrijk. Zo ben ik bij Montafon uitgekomen, iemand hier eerder geweest of iets daar geboekt?
Ben op zoek naar goeie sites of organisaties die daar (all inclusive) skivakanties aanbieden.
Bedankt voor de link, dit is zeker een mogelijkheid!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga daarheen, zit in St. Gallenkirch in pension Vallula, halfpension. Weet niet hoe vol ze zitten.
www.valluela.at
Wat zijn je gegevens?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik sta er niet bij :<
Bij ons krijg je je vouchers tien dagen voor vertrek. Ga je met de bus? Die vertrektijd wordt pas enkele dagen voooraf bekend..quote:Op donderdag 11 december 2008 00:29 schreef Topmaat het volgende:
Ohja, voeg mij dan ook maar toe in de OP.
Ik ga van 20 tm 28 December naar Mayrhofen.
Trouwens... hoelang krijg je van tevoren te horen wat je vertrektijd is vanuit Nederland?
Want het is volgende week zaterdag... of misschien vertrekken we al vrijdagavond of zo (aankomstdatum zaterdag 20 December).
Ik wacht het nog wel even af tot maandag, en anders mail/bel ik wel even naar die organisatie (Sportura Reizen).
Ja, ik ga met de bus... dan wacht ik nog wel evenquote:Op donderdag 11 december 2008 07:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bij ons krijg je je vouchers tien dagen voor vertrek. Ga je met de bus? Die vertrektijd wordt pas enkele dagen voooraf bekend..
Tsjechiëquote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Houniet het volgende:
Geachte klant,
Onlangs heeft ons het nieuws bereikt dat - weg naam - is overgenomen en vanaf aankomende wintersport geprofileerd wordt als een hotel. Gelukkig hebben wij ons contract kunnen continueren met de nieuwe eigenaar. Wel zijn er hierdoor enige wijzigingen gekomen in de omschrijving van deze accommodatie. Helaas hebben wij geen invloed op dergelijke omstandigheden.
Zo is het hotel gedeeltelijk gerenoveerd. Enige faciliteiten zijn komen te vervallen. De buitenwhirlpool alsmede de massages en het solarium zijn niet meer aanwezig.
Ook beschikt het hotel niet meer over het biljart en het dartboard.
Als compensatie hebben wij met de eigenaar kunnen regelen dat er een tegemoetkoming is van 50% korting op de skipas van de skipiste Stoh. Wij hopen dat u deze compensatie waardeert.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn en wensen u een prettige vakantie toe.
WAT DE K. Geen jacuzzi meer honden.
Ja dat dartbord doet het hemquote:Op donderdag 11 december 2008 20:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Tsjechië
En vergeet het Dartboard niet
Ben er nog niet zeker van, maar waarschijnlijk wel daar in de buurt!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gooi mij maar in de op.
Ik ben in februari in Schruns te vinden.
Julaz, ben jij ook in Schruns dan? Echt een klote dorp (ga voor de derde keer) maar die pistes zijn te gek
Ik ben zelf ook op zoek naar een set winterbanden. Ik zou zelf gaan voor kopen, omdat je ze voor het hele winterseizoen nog kunt gebruiken ( ook in Nederland!). Alleen nieuws zijn die krengen echt heel duur dus wellicht is tweedehands een betere optie.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:34 schreef ryan_atwood het volgende:
Wat raden jullie me aan qua winterbanden? Huren/kopen? Wat betaal je eigenlijk voor 10 dagen om te huren?
Ik huur de bovenverdieping van een woonhuisquote:Op donderdag 11 december 2008 21:29 schreef Julaz het volgende:
[..]
Ben er nog niet zeker van, maar waarschijnlijk wel daar in de buurt!
Moet nu ook echt wel wat gaan regelen denk ik, anders blijft er weinig over om te kiezen..
Ps: heb je ook een linkje naar de site van het pension/hotel waar je verblijft?
Tsjechië, goedkope hoeren, goedkoop bierquote:Op donderdag 11 december 2008 20:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Tsjechië
En vergeet het Dartboard niet
Wat kost zo een skipas dan? (wat is dus de financiele tegemoetkoming)quote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Houniet het volgende:
Geachte klant,
Als compensatie hebben wij met de eigenaar kunnen regelen dat er een tegemoetkoming is van 50% korting op de skipas van de skipiste Stoh. Wij hopen dat u deze compensatie waardeert.
Nog tips?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook op zoek naar een set winterbanden. Ik zou zelf gaan voor kopen, omdat je ze voor het hele winterseizoen nog kunt gebruiken ( ook in Nederland!). Alleen nieuws zijn die krengen echt heel duur dus wellicht is tweedehands een betere optie.
Hebben jullie nog tips voor een last minute wintersportreis voor de periode 20-27 december? Ik ben al wat sites afgegaan, maar het aanbod valt mij een beetje tegen. Dit is nou niet de populairste week, aangezien het net voor kerst valt.
Ik zat te denken aan 5 dagen, oostenrijk/zwitserland. St. Anton lijkt me een mooi gebied, maar kan er nog maar weinig over vinden.
Ik heb zelf erg weinig tijd om alles uit te zoeken, dus ik vroeg me af of hier ook nog mensen zijn die ook op zoek zijn of juist net een mooie bestemming hebben gevonden.
Ik hoor het graag!
Volgens mij zijn de pistes rond Schruns niet aangesloten, tenminste, als ik de reviews op Wintersporters.nl lees, zie ik een paar keer dat er zoiets wordt gezegd.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef Julaz het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, dit is zeker een mogelijkheid!![]()
Weet jij of de pistes rond St. Gallenkirch ook aangesloten zitten op de rest van het dal (pistes bij Schruns bv.)? En zijn de pistes vanuit het pension op loopafstand? (m'n duits is niet al te best)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Tsjechië, goedkope hoeren, goedkoop bier. Fuck skiën/snowboarden.
Daar heb ik me ooit goed vermaakt! veel plezier daarquote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Yess wij gaan weer snowboarden.
Kaprun/Zell am See in Oosterijk is het geworden.. ik heb er zin annn.. nog 1 weekje werken
Daar kan je je best vermaken hoor!quote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Yess wij gaan weer snowboarden.
Kaprun/Zell am See in Oosterijk is het geworden.. ik heb er zin annn.. nog 1 weekje werken
interessant. Ik zit er over te denken om een dagje daar naartoe te gaan in de kerstvakantie. Goed toeven aldaar?quote:Op maandag 15 december 2008 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net terug van een weekendje willingen
Denk niet echt de beste periode om te gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
interessant. Ik zit er over te denken om een dagje daar naartoe te gaan in de kerstvakantie. Goed toeven aldaar?
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef Houniet het volgende:
Ja, was half 11 thuis. Met een kut kerstpakket.
Ik heb zin in de wintersport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |