Nee hij is zeker niet goedkoop. Hij kost ruim dubbel zo veel als mijn board en dan heb ik ook nog een redelijk duur board. Ik hoop voor je dat ie zo mooi blijft.quote:Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Het is een Indigo Bamboo gemaakt van bamboe en koolstofvezel (carbon)
Ik was al erg lang verliefd op het design, niet goedkoop maar hij is zo mooi
Ben daar 2 jaar terug geweest, skigebied vond ik erg klein, al was dat toen wel een van de weinige gebieden waar sneeuw lag. En heb ook lang niet alles gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Julaz het volgende:
Ik heb een tijdje zitten zoeken naar goede, leuke, sneeuwzekere gebieden in Oostenrijk. Zo ben ik bij Montafon uitgekomen, iemand hier eerder geweest of iets daar geboekt?
Ben op zoek naar goeie sites of organisaties die daar (all inclusive) skivakanties aanbieden.
Oh, ik las overal over 200+ km pistes en 62 liften, lijkt me toch zat voor een weekjequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ben daar 2 jaar terug geweest, skigebied vond ik erg klein, al was dat toen wel een van de weinige gebieden waar sneeuw lag. En heb ook lang niet alles gezien.
Ik kon er naar toe via een een vriend wiens baas daar een hotel/pension is begonnen.
http://www.drei-tuerme.com/
Ik ga daarheen, zit in St. Gallenkirch in pension Vallula, halfpension. Weet niet hoe vol ze zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Julaz het volgende:
Ik heb een tijdje zitten zoeken naar goede, leuke, sneeuwzekere gebieden in Oostenrijk. Zo ben ik bij Montafon uitgekomen, iemand hier eerder geweest of iets daar geboekt?
Ben op zoek naar goeie sites of organisaties die daar (all inclusive) skivakanties aanbieden.
Bedankt voor de link, dit is zeker een mogelijkheid!quote:Op woensdag 10 december 2008 12:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ga daarheen, zit in St. Gallenkirch in pension Vallula, halfpension. Weet niet hoe vol ze zitten.
www.valluela.at
Wat zijn je gegevens?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik sta er niet bij :<
Bij ons krijg je je vouchers tien dagen voor vertrek. Ga je met de bus? Die vertrektijd wordt pas enkele dagen voooraf bekend..quote:Op donderdag 11 december 2008 00:29 schreef Topmaat het volgende:
Ohja, voeg mij dan ook maar toe in de OP.
Ik ga van 20 tm 28 December naar Mayrhofen.
Trouwens... hoelang krijg je van tevoren te horen wat je vertrektijd is vanuit Nederland?
Want het is volgende week zaterdag... of misschien vertrekken we al vrijdagavond of zo (aankomstdatum zaterdag 20 December).
Ik wacht het nog wel even af tot maandag, en anders mail/bel ik wel even naar die organisatie (Sportura Reizen).
Ja, ik ga met de bus... dan wacht ik nog wel evenquote:Op donderdag 11 december 2008 07:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Bij ons krijg je je vouchers tien dagen voor vertrek. Ga je met de bus? Die vertrektijd wordt pas enkele dagen voooraf bekend..
Tsjechiëquote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Houniet het volgende:
Geachte klant,
Onlangs heeft ons het nieuws bereikt dat - weg naam - is overgenomen en vanaf aankomende wintersport geprofileerd wordt als een hotel. Gelukkig hebben wij ons contract kunnen continueren met de nieuwe eigenaar. Wel zijn er hierdoor enige wijzigingen gekomen in de omschrijving van deze accommodatie. Helaas hebben wij geen invloed op dergelijke omstandigheden.
Zo is het hotel gedeeltelijk gerenoveerd. Enige faciliteiten zijn komen te vervallen. De buitenwhirlpool alsmede de massages en het solarium zijn niet meer aanwezig.
Ook beschikt het hotel niet meer over het biljart en het dartboard.
Als compensatie hebben wij met de eigenaar kunnen regelen dat er een tegemoetkoming is van 50% korting op de skipas van de skipiste Stoh. Wij hopen dat u deze compensatie waardeert.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn en wensen u een prettige vakantie toe.
WAT DE K. Geen jacuzzi meer honden.
Ja dat dartbord doet het hemquote:Op donderdag 11 december 2008 20:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Tsjechië
En vergeet het Dartboard niet
Ben er nog niet zeker van, maar waarschijnlijk wel daar in de buurt!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gooi mij maar in de op.
Ik ben in februari in Schruns te vinden.
Julaz, ben jij ook in Schruns dan? Echt een klote dorp (ga voor de derde keer) maar die pistes zijn te gek
Ik ben zelf ook op zoek naar een set winterbanden. Ik zou zelf gaan voor kopen, omdat je ze voor het hele winterseizoen nog kunt gebruiken ( ook in Nederland!). Alleen nieuws zijn die krengen echt heel duur dus wellicht is tweedehands een betere optie.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:34 schreef ryan_atwood het volgende:
Wat raden jullie me aan qua winterbanden? Huren/kopen? Wat betaal je eigenlijk voor 10 dagen om te huren?
Ik huur de bovenverdieping van een woonhuisquote:Op donderdag 11 december 2008 21:29 schreef Julaz het volgende:
[..]
Ben er nog niet zeker van, maar waarschijnlijk wel daar in de buurt!
Moet nu ook echt wel wat gaan regelen denk ik, anders blijft er weinig over om te kiezen..
Ps: heb je ook een linkje naar de site van het pension/hotel waar je verblijft?
Tsjechië, goedkope hoeren, goedkoop bierquote:Op donderdag 11 december 2008 20:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Tsjechië
En vergeet het Dartboard niet
Wat kost zo een skipas dan? (wat is dus de financiele tegemoetkoming)quote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Houniet het volgende:
Geachte klant,
Als compensatie hebben wij met de eigenaar kunnen regelen dat er een tegemoetkoming is van 50% korting op de skipas van de skipiste Stoh. Wij hopen dat u deze compensatie waardeert.
Nog tips?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook op zoek naar een set winterbanden. Ik zou zelf gaan voor kopen, omdat je ze voor het hele winterseizoen nog kunt gebruiken ( ook in Nederland!). Alleen nieuws zijn die krengen echt heel duur dus wellicht is tweedehands een betere optie.
Hebben jullie nog tips voor een last minute wintersportreis voor de periode 20-27 december? Ik ben al wat sites afgegaan, maar het aanbod valt mij een beetje tegen. Dit is nou niet de populairste week, aangezien het net voor kerst valt.
Ik zat te denken aan 5 dagen, oostenrijk/zwitserland. St. Anton lijkt me een mooi gebied, maar kan er nog maar weinig over vinden.
Ik heb zelf erg weinig tijd om alles uit te zoeken, dus ik vroeg me af of hier ook nog mensen zijn die ook op zoek zijn of juist net een mooie bestemming hebben gevonden.
Ik hoor het graag!
Volgens mij zijn de pistes rond Schruns niet aangesloten, tenminste, als ik de reviews op Wintersporters.nl lees, zie ik een paar keer dat er zoiets wordt gezegd.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef Julaz het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, dit is zeker een mogelijkheid!![]()
Weet jij of de pistes rond St. Gallenkirch ook aangesloten zitten op de rest van het dal (pistes bij Schruns bv.)? En zijn de pistes vanuit het pension op loopafstand? (m'n duits is niet al te best)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Tsjechië, goedkope hoeren, goedkoop bier. Fuck skiën/snowboarden.
Daar heb ik me ooit goed vermaakt! veel plezier daarquote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Yess wij gaan weer snowboarden.
Kaprun/Zell am See in Oosterijk is het geworden.. ik heb er zin annn.. nog 1 weekje werken
Daar kan je je best vermaken hoor!quote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Yess wij gaan weer snowboarden.
Kaprun/Zell am See in Oosterijk is het geworden.. ik heb er zin annn.. nog 1 weekje werken
interessant. Ik zit er over te denken om een dagje daar naartoe te gaan in de kerstvakantie. Goed toeven aldaar?quote:Op maandag 15 december 2008 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net terug van een weekendje willingen
Denk niet echt de beste periode om te gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 21:26 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
interessant. Ik zit er over te denken om een dagje daar naartoe te gaan in de kerstvakantie. Goed toeven aldaar?
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef Houniet het volgende:
Ja, was half 11 thuis. Met een kut kerstpakket.
Ik heb zin in de wintersport.
Plus dat après ski gewoon droevig is in Frankrijk, vrijwel niets. Als de Fransen dat nou afkeken van de Oostenrijkers valt er veel meer van te maken. In Frankrijk heb je over het algemeen wel betere pistes heb ik het idee, in de zin van grotere skigebieden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef bietelboer het volgende:
Ik ben in beide landen geweest en mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk.
Waarom?
De sfeer in Oostenrijk is veel beter/gezelliger net als de omgeving. Je skie't/board daar mooi tussen de bomen en niet op alleen maar kale gebergte als in Frankrijk.
Oostenrijk is ook een stukje goedkoper, Vorig jaar naar Frankrijk geweest(Val Thorens) maar vond het knap prijzig daar...
Apré ski kennen ze daar niet nee... In Veronica's snow cafe daar in tegenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Plus dat après ski gewoon droevig is in Frankrijk, vrijwel niets. Als de Fransen dat nou afkeken van de Oostenrijkers valt er veel meer van te maken. In Frankrijk heb je over het algemeen wel betere pistes heb ik het idee, in de zin van grotere skigebieden.
In Val Tho zijn de pistes inderdaad kaal... maar écht niet in heel Frankrijk. Zelfs als je allleen al naar Méribel was gegaan had je genoeg bomen gezien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef bietelboer het volgende:
Ik ben in beide landen geweest en mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk.
Waarom?
De sfeer in Oostenrijk is veel beter/gezelliger net als de omgeving. Je skie't/board daar mooi tussen de bomen en niet op alleen maar kale gebergte als in Frankrijk.
Oostenrijk is ook een stukje goedkoper, Vorig jaar naar Frankrijk geweest(Val Thorens) maar vond het knap prijzig daar...
dat ligt er natuurlijk helemaal aan in welke periode je wil en wat je wensen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:22 schreef MB88 het volgende:
Weet er iemand of het nu echt goedkoper is om bijvoorbeeld een week vantevoren te boeken?
Het risico is dan natuurlijk dat je weinig keus hebt?
We zijn heel flexibel, alleen moet het dit jaar echt dirt-cheap...
Dat is mijn ervaring, Frankrijk staat er ook bekent om duur te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
In Val Tho zijn de pistes inderdaad kaal... maar écht niet in heel Frankrijk. Zelfs als je allleen al naar Méribel was gegaan had je genoeg bomen gezien.
En Oostenrijk goedkoper noemen dan Frankrijk als je 1x in Frankrijk bent geweest....:{
Nou, er moet sneeuw liggenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk helemaal aan in welke periode je wil en wat je wensen zijn.
die periode is sowieso duur... Lastminute is dan wel aan te raden. Wellicht dat een organisatie nog een garantie heeft leeg staan ofzo die ze voor minder weg willen doen..quote:Op woensdag 17 december 2008 21:16 schreef MB88 het volgende:
[..]
Nou, er moet sneeuw liggen
We hopen voor de vakantieperiode in februari te kunnen gaan.
Yep, daar hoop ik op. Heb iig vrij genomen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die periode is sowieso duur... Lastminute is dan wel aan te raden. Wellicht dat een organisatie nog een garantie heeft leeg staan ofzo die ze voor minder weg willen doen..
kijk eens op de site van een plaats waar je heen wil, kan je vaak ook een hotel of appartement boeken, alleen dan zit er geen touroperator tussen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:37 schreef MB88 het volgende:
[..]
Yep, daar hoop ik op. Heb iig vrij genomen.
Nu Husk/Sunweb/Bizztravel in de gaten houden? Nog meer tips?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef Topmaat het volgende:
We gaan bijna vertrekken![]()
Om half 4 rijden we naar Eindhoven, en om kwart over 6 gaat de bus richting Mayrhofen!
Ik heb er zin in !!!
Bedankt!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
Laat volgende week even weten hoe het was (foto's!)
Ik moet nog even wachten tot het nieuwe jaar [ afbeelding ]
Hey daar ga ik vrijdag heen, zelfde dorpquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:18 schreef maok het volgende:
Dit jaar met mijn ouders mee naar Saint-Sorlin-d'Arves (Les Sybelles). Uitgezocht door mijn moeder op de grote hoeveelheid eenvoudige pistes omdat ze zelf niet meer zo goed durft te skieën (is bijna 60) maar het is vast ook wel leuk als je al vaker hebt geskied toch? (wordt 7e keer ofzo). We gaan trouwens maar een lang weekend, 5-9 februari.
Offpiste ga ik niet zonder instructeur die het gebied goed kent. Ik ben niet van plan om dat te gaan doen, ik ben er maar een weekend dus heb ik waarschijnlijk wel genoeg aan de pistes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey daar ga ik vrijdag heen, zelfde dorp. Het zal ook leuk zijn voor gevorderde skiërs, ik ga met mensen die hun leven lang al skiën en zij hebben het gebied gekozen
. Ook off-piste schijnt erg goed te doen zijn (maar weet niet of je daarvoor in bent) en het is een vrij groot gebied (veel km piste).
Je hebt off piste en je hebt Back Country.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:08 schreef maok het volgende:
[..]
Offpiste ga ik niet zonder instructeur die het gebied goed kent. Ik ben niet van plan om dat te gaan doen, ik ben er maar een weekend dus heb ik waarschijnlijk wel genoeg aan de pistes.
Laat maar weten hoe het was, ik ben benieuwd. Is het jou eerste keer, of heb je al vaker geskied/board?
Ik zelf ook niet, maar ik krijg grootste deel van de tijd nog les, dus wie weet besluit die leraar dat het leuk is ook een beetje naast de piste te kloten. Dit is mijn derde jaar boardenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:08 schreef maok het volgende:
[..]
Offpiste ga ik niet zonder instructeur die het gebied goed kent. Ik ben niet van plan om dat te gaan doen, ik ben er maar een weekend dus heb ik waarschijnlijk wel genoeg aan de pistes.
Laat maar weten hoe het was, ik ben benieuwd. Is het jou eerste keer, of heb je al vaker geskied/board?
Ow, dan doe ik dat offpiste ook wel eens, mijn broer vind het grappig om soms ineens een niet bestaande afslag te nemen om een stukje af te snijden tussen 2 pistes om zo bij een andere lift uit te komen oid, dan schiet ik er maar achter aan om hem niet kwijt te raken.quote:Op zondag 21 december 2008 01:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je hebt off piste en je hebt Back Country.
De eerste gewoon een beetje naast/in de buurt van de piste klooien. De laatste is serieus bezig zijn en heb je veel kennis voor nodig of een gids.
Ik gebruik alleen op gletsers en voor grote tochten een gids, mits dit buiten de Zillertal Arena is. Dan ben ik over het algemeen zelf de gids. Verder vind ik mijn eigen weg wel.
-knip-
Ik hoop dat ze niet van die 2 persoon sleepliften hebben, daar valt mijn pa steeds uitquote:Op zondag 21 december 2008 08:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, maar ik krijg grootste deel van de tijd nog les, dus wie weet besluit die leraar dat het leuk is ook een beetje naast de piste te kloten. Dit is mijn derde jaar boarden. Twee weken en redelijk wat dagen in een hal ervaring. Ben dus nog beetje beginner.
Zal laten weten hoe het was ja. Schijnt dat er vreselijk veel sleepliften zitten, dat is het enige waar ik tegen opzie
. Hoop dat ze een beetje te omzeilen zijn.
Ik heb een hekel om met 2 personen in een sleeplift te gaan, dus neem hem altijd in mijn eentjequote:Op zondag 21 december 2008 09:49 schreef maok het volgende:
Ik hoop dat ze niet van die 2 persoon sleepliften hebben, daar valt mijn pa steeds uit. Maar die gewone zijn ook irritant, of ze zijn veel te sloom of je wordt steeds over bulten sneeuw gelanseerd zodat je goed moet opletten.
Wij moeten nog vervoer regelen voor 5 man. Iemand een idee? Wij willen een busje huren. Gaat wel zo'n 250/300¤ pp kosten.quote:Op maandag 22 december 2008 12:58 schreef maok het volgende:
Ik ga met de bus, ik neem aan dat ie ook wel winterbanden heeft. (Gelukkig stappen we pas in maastricht op zodat we niet eerst het hele land door hoeven, scheelt tijd)
Trein? Geen idee hoeveel het kost en waar je moet uitstappen, maar er zouden speciale skitreinen bestaan volgens een of ander reisprogrammaquote:Op maandag 22 december 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij moeten nog vervoer regelen voor 5 man. Iemand een idee? Wij willen een busje huren. Gaat wel zo'n 250/300¤ pp kosten.
Iemand een alternatief? Vliegen en reizen met de bus ziet de rest niet zitten.
Heb ik ook aan gedacht, maar dat is ZOOOOO duur, wij gaan met 3 autos (groepje van 10)quote:Op maandag 22 december 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
Ik denk dat er gewoon iets gehuurd gaat worden. De trein is zulks onhandig.
quote:
waarmee vlieg je dan en waar naartoe?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
heenreis was voor ons 7 euro, terugreis 0,99, incl taxes etc 98 euro retour vanaf rotterdam
nee, maar ik ga dan ook met 3 leraren en 3 studenten, die hebben het niet zo breedquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef bietelboer het volgende:
Ik vind 200 euro pp niet duur,maar goed dat ben ik
+kosten parkeren / trein naar Rotterdam en werd je gratis afgeleverd bij het appartement?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
heenreis was voor ons 7 euro, terugreis 0,99, incl taxes etc 98 euro retour vanaf rotterdam
Treinkaartje is 10 euro naar rotjeknor en vanaf het vliegveld daar kunnen we met een busje van het hotel opgehaald worden en naar het hotel gebracht worden, gratisquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:05 schreef Sparqq het volgende:
[..]
+kosten parkeren / trein naar Rotterdam en werd je gratis afgeleverd bij het appartement?
Daar kun je niet voor rijden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Treinkaartje is 10 euro naar rotjeknor en vanaf het vliegveld daar kunnen we met een busje van het hotel opgehaald worden en naar het hotel gebracht worden, gratis![]()
Maar vliegticket is dus 98 euro voor een retourtje naar salzburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |