Hele huis op z'n kop gehad voor een doorzichtig liniaaltje van 1 euro 50.quote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al wel uitgebreid gezocht?
Domme vraag. Sorry. Je bent vrouw. Die zoeken WEL voordat ze gillen
Die doorzichtige krengen kunnen zich heel akelig plat tegen de zijkant van een tasje verstoppen ofzo, zonder dat je ze zietquote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hele huis op z'n kop gehad voor een doorzichtig liniaaltje van 1 euro 50.. Ik denk dat ik toch onder ogen moet zien dat ik 'm waarschijnlijk in de UB heb laten liggen vorige week.
* Viking84 grijpt naar woordenboek.quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hele huis op z'n kop gehad voor een doorzichtig liniaaltje van 1 euro 50.. Ik denk dat ik toch onder ogen moet zien dat ik 'm waarschijnlijk in de UB heb laten liggen vorige week.
Ik heb 'm al gepost hoorquote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doorzichtige krengen kunnen zich heel akelig plat tegen de zijkant van een tasje verstoppen ofzo, zonder dat je ze zietKan je makkelijk aan een nieuwe komen?
Oh en Blaatschaapje, niet dat recept voor die goddelijke cheesecake vergeten he?![]()
De TT, schat, de TT.quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar gelukkig heb ik er wel de OP mee gehaald.
Mjah, gewoon een nieuwe kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in en nu kan het werken aan m'n scriptie voor vandaag ook gestolen worden. En ik baal er nog van dat de bank die ik echt heel graag wilde niet leverbaar is. En meuh. En we hebben geen slagroom dus warme choco zit er ook al niet in.quote:Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die doorzichtige krengen kunnen zich heel akelig plat tegen de zijkant van een tasje verstoppen ofzo, zonder dat je ze zietKan je makkelijk aan een nieuwe komen?
Oh en Blaatschaapje, niet dat recept voor die goddelijke cheesecake vergeten he?![]()
Nee, laat die luilak maar eens zoekenquote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gepost hoor. Zal 'm even quoten.
Doe ik dat ook nog fout.quote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De TT, schat, de TT.
Ik haal de OP en de TT ook altijd door elkaar. Die afko's zijn ook zo ingewikkeld hè.
De dag vliegt voorbij als je dag pas om 11 uur begint. En ik heb zo'n mooi boek
.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, gewoon een nieuwe kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in en nu kan het werken aan m'n scriptie voor vandaag ook gestolen worden. En ik baal er nog van dat de bank die ik echt heel graag wilde niet leverbaar is. En meuh. En we hebben geen slagroom dus warme choco zit er ook al niet in..
Sorry hoor, maar ik moet echt even zeuren voor ik dingen ga vernielen of zo..
Waarom voegt niemand zichzelf dan ook toequote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Goodbye het volgende:
En dat noemt zich neerlandica![]()
Lekker actueel lijstje trouwens:
En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
Pardon?quote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Verwend kind ben je ook!
. Ik drink het nooit met slagroom.
Ik denk - weet eigenlijk wel zeker - dat het vroeger 'lineaal' was. Het is namelijk totaal niet logisch om het als 'lineaal' te schrijven, dus ik moet dat expliciet hebben geleerd. Spellingswijzigingenquote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht ook dat het lineaal was
Omdat ik van alles moet onderstrepen in m'n transcriptie en ik een neuroot ben die niet tegen lijntjes kan die scheef zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, waarom heb je in hemelsnaam een liniaaltje nodig voor je scriptie, to begin with?
quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef loveli het volgende:
Tvp. Ik voel me goed vandaag! En dat moet ik iedereen even laten weten.
wat fijnquote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef loveli het volgende:
Ha super!quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef loveli het volgende:
Een mailtje die ik niet erg aardig vondquote:Op maandag 17 november 2008 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Wat was er op je studie trouwens Miss_S?
quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat ik van alles moet onderstrepen in m'n transcriptie en ik een neuroot ben die niet tegen lijntjes kan die scheef zijn.
Ik ook van jou!quote:Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, laat die luilak maar eens zoeken.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
Slank de feestdagen in #316 - Met roomboter en zusjes.
Et voila.
Ik zou uiterlijk binnen 3 weken wat horen. Dus het kan nog wel even duren.quote:Op maandag 17 november 2008 15:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ha super!
Vik heb je eigenlijk al wat gehoord van je sollicitatie?
Ik heb straks een gesprek, ben zenuwachtig!
Succes met je gesprek!! En met je foon...quote:Op maandag 17 november 2008 15:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ha super!
Vik heb je eigenlijk al wat gehoord van je sollicitatie?
Ik heb straks een gesprek, ben zenuwachtig!
ergens?quote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb Turkse pizza's besteld voor strakjes
Vier stuks voor ons tweetje
En gisteren hebben we al kapsalonnetjes op
Mijn excuus: weinig tijd om te koken straks, moet om acht uur alweer ergens zijn.
Bied aan om koffie te halen en spuug erin.quote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef Anosmie het volgende:
En waarom kom de directie pas om kwart voor 4. Als ik de mailing klaar heb staan. Want ik ben er de hele dag mee bezig geweest. Met de mededeling: Ohja, ik denk dat we de mailing op zijn vroegst woensdag gaan versturen. Heeft geen haast hoor.
Echt. Werkelijk. Sterft. Hard..
Bekijk het positief: nu kun je lekker rustig aan doen de komende dagenquote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef Anosmie het volgende:
En waarom kom de directie pas om kwart voor 4. Als ik de mailing klaar heb staan. Want ik ben er de hele dag mee bezig geweest. Met de mededeling: Ohja, ik denk dat we de mailing op zijn vroegst woensdag gaan versturen. Heeft geen haast hoor.
Echt. Werkelijk. Sterft. Hard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |