abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2008 @ 15:18:45 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63289733

Het vorige deel: Slank de feestdagen in #316 - Met roomboter en zusjes.

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_63289762
Ik haat dit werk Gelukkig is het bijna afgelopen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 17 november 2008 @ 15:20:23 #3
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63289790
Ja, hallo .
pi_63289793
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je al wel uitgebreid gezocht?
Domme vraag. Sorry. Je bent vrouw. Die zoeken WEL voordat ze gillen
Hele huis op z'n kop gehad voor een doorzichtig liniaaltje van 1 euro 50. . Ik denk dat ik toch onder ogen moet zien dat ik 'm waarschijnlijk in de UB heb laten liggen vorige week.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63289805
Maar gelukkig heb ik er wel de OP mee gehaald.
pi_63289822
Je zou zeggen dat mensen die bij een sociale studie werken wel een beetje sociaal zijn
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 november 2008 @ 15:22:12 #7
163650 Greys
pi_63289852
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hele huis op z'n kop gehad voor een doorzichtig liniaaltje van 1 euro 50. . Ik denk dat ik toch onder ogen moet zien dat ik 'm waarschijnlijk in de UB heb laten liggen vorige week.
Die doorzichtige krengen kunnen zich heel akelig plat tegen de zijkant van een tasje verstoppen ofzo, zonder dat je ze ziet Kan je makkelijk aan een nieuwe komen?

Oh en Blaatschaapje, niet dat recept voor die goddelijke cheesecake vergeten he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 november 2008 @ 15:22:55 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63289869
quote:

[..]

* Viking84 grijpt naar woordenboek.

Noes! Het is 'liniaal' en niet 'lineaal' .
Ik heb het altijd als 'lineaal' geschreven .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 november 2008 @ 15:24:08 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63289911
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Die doorzichtige krengen kunnen zich heel akelig plat tegen de zijkant van een tasje verstoppen ofzo, zonder dat je ze ziet Kan je makkelijk aan een nieuwe komen?

Oh en Blaatschaapje, niet dat recept voor die goddelijke cheesecake vergeten he?
Ik heb 'm al gepost hoor . Zal 'm even quoten.
  maandag 17 november 2008 @ 15:24:08 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63289912
quote:
Maar gelukkig heb ik er wel de OP mee gehaald.
De TT, schat, de TT.
Ik haal de OP en de TT ook altijd door elkaar. Die afko's zijn ook zo ingewikkeld hè .

De dag vliegt voorbij als je dag pas om 11 uur begint . En ik heb zo'n mooi boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_63289924
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Mjah, gewoon een nieuwe kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in en nu kan het werken aan m'n scriptie voor vandaag ook gestolen worden. En ik baal er nog van dat de bank die ik echt heel graag wilde niet leverbaar is. En meuh. En we hebben geen slagroom dus warme choco zit er ook al niet in. .

Sorry hoor, maar ik moet echt even zeuren voor ik dingen ga vernielen of zo. .
  maandag 17 november 2008 @ 15:24:29 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63289927
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik heb 'm al gepost hoor . Zal 'm even quoten.
Nee, laat die luilak maar eens zoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_63289931
En dat noemt zich neerlandica

Lekker actueel lijstje trouwens:

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63289944
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De TT, schat, de TT.
Ik haal de OP en de TT ook altijd door elkaar. Die afko's zijn ook zo ingewikkeld hè .

De dag vliegt voorbij als je dag pas om 11 uur begint . En ik heb zo'n mooi boek .
Doe ik dat ook nog fout. .
  maandag 17 november 2008 @ 15:25:07 #15
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
  maandag 17 november 2008 @ 15:25:12 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63289951
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mjah, gewoon een nieuwe kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in en nu kan het werken aan m'n scriptie voor vandaag ook gestolen worden. En ik baal er nog van dat de bank die ik echt heel graag wilde niet leverbaar is. En meuh. En we hebben geen slagroom dus warme choco zit er ook al niet in. .

Sorry hoor, maar ik moet echt even zeuren voor ik dingen ga vernielen of zo. .
. Verwend kind ben je ook! . Ik drink het nooit met slagroom.
Niet meer actief op Fok!
pi_63289956
ik dacht ook dat het lineaal was
Ja doei.
pi_63289981
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef Goodbye het volgende:
En dat noemt zich neerlandica

Lekker actueel lijstje trouwens:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King

Waarom voegt niemand zichzelf dan ook toe
pi_63290006
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Verwend kind ben je ook! . Ik drink het nooit met slagroom.
Pardon? . Bij warme choco hoort slagroom. Punt.
  maandag 17 november 2008 @ 15:27:22 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63290024
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht ook dat het lineaal was
Ik denk - weet eigenlijk wel zeker - dat het vroeger 'lineaal' was. Het is namelijk totaal niet logisch om het als 'lineaal' te schrijven, dus ik moet dat expliciet hebben geleerd. Spellingswijzigingen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63290054
DaD, waarom heb je in hemelsnaam een liniaaltje nodig voor je scriptie, to begin with?
  maandag 17 november 2008 @ 15:28:59 #22
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63290071
Ik ben naar college en dan werken.

.
pi_63290103
Lijstjeuh
O: 2 gekookte eitjes
T: vitalinea
L: 2 volkorenbolletjes met rauwkost
T: 7 walnoten
T: appel + mandarijntjes
D: opgebakken wokzuurkool di mama. Met een beetje dingesrijst.
Fok!bejaarde
pi_63290117
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, waarom heb je in hemelsnaam een liniaaltje nodig voor je scriptie, to begin with?
Omdat ik van alles moet onderstrepen in m'n transcriptie en ik een neuroot ben die niet tegen lijntjes kan die scheef zijn.
pi_63290182
Ik kan niet meer op de naam van mn rijst komen.
Ik dementeer.
Fok!bejaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')