huh? waar komt dat nu vandaan? favo standje?quote:Op maandag 17 november 2008 17:51 schreef wonderer het volgende:
Mijn favo standje is trouwens gewoon missionaris. Hij doet het werk, ik kan lekker bij zijn rug en kont en lekker zoenen tussendoor.
En damn. Als we niet samen gaan lunchen, gaat mijn hele schema in de war. Ik ga NU pas sporten
Ik lees ook terugquote:Op maandag 17 november 2008 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? waar komt dat nu vandaan? favo standje?
o w8 ff....dat was eerder...
Tussen de verhalen van britney en Tori..komt opeens dit hahah
Goedeavond btw
Lijkt me een mooie film, maar volgens mij moet je daarvoor in de mood zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef MrBrightside het volgende:;(;(
Zo triest, zo zielig, zo mooi.
Klopt, ik had wel zin in een jankfilm.quote:Op maandag 17 november 2008 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie film, maar volgens mij moet je daarvoor in de mood zijn.
M'n broertje heeft m gekocht. Ik vind m tot nu toe ook niet het geld waard. LittleBigPlanet daarentegenquote:Op maandag 17 november 2008 16:21 schreef MrBrightside het volgende:
Aah, ik vond de demo echt vet. Maar ik ga hem niet kopen aangezien de singleplayer zo kort schijnt te zijn. Ik wacht wel 3 maanden en dan koop ik hem 2ehands of zo..
Wat een zeikfilmquote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef MrBrightside het volgende:;(;(
Zo triest, zo zielig, zo mooi.
quote:
Nou, ik weet niet. Dement worden staat wel in mijn top vijf van angsten denk ik of zo, of dat mensen in mijn omgeving dement zouden worden. En het is zo zielig, de film.quote:
Mike is een kloon van mn moeder.quote:Martie zegt (19:02):
je krijgt alleen eten als je geslaagd bent zegt papa
henriverhoef.com zegt (19:02):
ja
ow
stom
Martie zegt (19:03):
grapje
quote:Op maandag 17 november 2008 19:04 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Mike is een kloon van mn moeder.
Ik zit ook niet de wachten op dementie. Toch kijk ik liever een horror dan zo'n filmquote:Op maandag 17 november 2008 18:30 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet. Dement worden staat wel in mijn top vijf van angsten denk ik of zo, of dat mensen in mijn omgeving dement zouden worden. En het is zo zielig, de film.
hellRaiserquote:Op maandag 17 november 2008 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zit ook niet de wachten op dementie. Toch kijk ik liever een horror dan zo'n film
PInhead heeft dezelfde verjaardag als ik en heet Bradleyquote:Op maandag 17 november 2008 19:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hellRaiserdie goeie one-liners lig altijd weer dubbel
quote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
PInhead heeft dezelfde verjaardag als ik en heet Bradley
En da's het enige dat ik me kan herinneren van die filmsTerwijl ik wel een CLive Barker liefhebber ben.
zal wel weer een domme vraag zijn, maar wat is dat?quote:Op maandag 17 november 2008 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zitten er hier nog mensen op Twitter?
Heet ik Google?quote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
zal wel weer een domme vraag zijn, maar wat is dat?
ik weet het ook niet en ga het ook niet opzoekenquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zal wel weer een domme vraag zijn, maar wat is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |